No niin...availen täällä jo änntäni kun
tuo Hevikaraoke DVD on tullut kauppoihin.
Mutta mitä mun pitää omistaa ennen kuin
pääsen laulamaan...Siis mulla on DVD-soitin
ja se on kytketty stereoihin eli ääni tulee
kajareista. Mikki tietty varmaan pitää olla..
Mitä muuta? Pitääkö olla joku lisäpömpeli
(karaoke-laite) että on koko projekti edes
mahdollinen?
Mä kun kuvittelin että senkun ostan tuon DVD:n
ja lyön sen sisään koneeseen ja mikki kiinni
stereoihin aj sitten laulamaan. Onnistuuko?
Auttakaa aloittelijaa....
Hevilaulaja
3
2392
Vastaukset
- Hevari
Onnistuu vallan mainiosti noilla eväillä, ei muuta kuin kauppaan levyä ostamaan. Myöhemmin sitten se nälkä alkaa kasvamaan syödessä ja tulee himo aloittaa kehittämään laitteita.....
- Kokeilin tätä kotona
Normaaleissa stereoissa kajareista ulos tuleva ääni tulee joko mikistä tai sitten dvd:ltä - muuta ei siis molemmista yhtäaikaisesti. Paitsi jos laite on karaoke-dvd-soitin, joka osaa sekoittaa mikin&dvd:n äänet tulemaan ulos yhtäaikaisesti.
- Pint of Guinness
halvalla-ketju tuosta ylempää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163365Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3803101Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772928Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362779Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582278- 491939
- 901862
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141809Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181799- 571689