Kaikki heti takaisin työpaikoillenne! Tästä päivästä alkaen olette minun - ruokatunnit ovat nyt historiaa. Tästä eteenpäin käytätte työaikana fruktoosia ja glukoosia (tabletteina), jotta työkykynne pysyy tasaisen tehokkaana koko päivän. Niiden ostamista varten tuen teitä 5 sentillä päivä.
Ruokatunnit poistettava!
5
425
Vastaukset
- Letti Mahti
Pitääkö täällä vielä joku ruokatunteja????
Perskutti, se loppuu nyt!
Käy sen verran luonnon päälle kavereiden flaksi Fortumissa. - Y.T.Manager
Pois jo sieltä kahvihuoneesta tai tulee kenkää heti!
- Tjoo
Ei vitsi oikein nappaa kun ei ole pitänyt ruokatunteja säännöllisesti vuosiin.
- ruokatunti
mahtaa sellainen olla, kun on juuri jotain syömässä, niin tullaan hakemaan töihin, kun asiakas haluaa maksaa. Talossa on muitakin, jotka eivät ole ruokatunnilla ja voisivat hoitaa asian. Mutta on niin kus-päinen pomo, haluaa vain kiusata. Työsopimuksessani lukee, että työaika 8-16, puolen tunnin ruoka-aika, tuntimäärä päivässä 7,5 tuntia. Siitä palkka maksetaan. No, kesäisin aina läksinkin pois työpaikalta puoleksi tunniksi, mutta ei syksysateilla viitsi. Olen kyllä joskus saanut syödäkin ruokatunnilla, ihme kyllä. Työnantaja ei kuulu mihinkään liittoon eikä työntekijätkään, kenelle voisi valittaa?Varsinkin kun minulla on diabetes.
- on monet..
Kun menet syömään, ilmoitat kuuluvalla äänellä; Menen lounastauolle, palaan klo xx:xx.
Ja jos joku tulee hakemaan töihin kesken ruokailun sanot vain, että olet syömässä.
Paikassa, jossa olen harjoittelussa, näyttää olevan ihan sama ongelma palkollisilla.
Jos itse joskus (HAH-HA-HA) olen työelämässä jossain pikkufirmassa palkollisena, teen takuuvarmasti juuri näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse854614Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1103830Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1753620Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.582052Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1291114
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 57963
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27882