DESINGASUSTEET

-e-

Käyttääkö teistä monet aitoja desing- ja merkkivaatteita? Jos käytät niin mitä kaapistasi löytyy?
Multa aitona löytyy Louis Vuitton kassi ja lompakko, Burberryn huiveja,laukkuja ja paitoja.D&G kello löytyy myös. Keväällä aion hankkia ison Louis Vuitton laukun.

6

889

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elle

Mun kaapista tällä hetkellä löytyy (muistaakseni, hih) Pradaa, Clhoea, Versusta, Versacea, Vuittonia, Ozbeckia, YSL, Charles Jourdania...

• kovasti

ihmisiä, jotka näyttävät hyvältä, osaavat käyttäytyä hyvin ja...kirjoittaa oikein, edes vähän. Surkeaa sivistystä/koulutusta ei korvata Vuitton-laukulla, edes oikealla. Mutta eihän se teille kuulu eikä teitä mihinkään heilauta.

• Minni_

Siis tokihan omistan kaienlaisia merkkituotteita, mutta toinen asia on haluanko tulla tänne lesottamaan niillä.

• No huhhuh...

Eivätköhän nuo kaksi edellistä kommenttia olleet vähäsen typeriä? Kuulostaa pikkuisen katkeralta. Kirjoitusvirheellisiä ihmisiä löytyy nykyään joka paikasta. Jopa mainoksissa törmää uskomattoman usein kieliopillisiin virheisiin, mutta sille ei nyt mitään voi.

Nuo merkkituotteistaan kertoneet ihmiset kirjoittivat nimimerkeillä, eivät suinkaan omilla nimillään, joten Minnin kommentti oli mielestäni lapsellinen. Varmasti monet ihmiset, kuten esim. minä, ovat kiinnostuneita kuulemaan toisten vaatekaappien sisällöstä, joten miksi design-ihmisten pitäisi vaieta? Mielestäni on hienoa, että joku vaivautuu vastaamaan.

• Lily
        No huhhuh... kirjoitti:

Eivätköhän nuo kaksi edellistä kommenttia olleet vähäsen typeriä? Kuulostaa pikkuisen katkeralta. Kirjoitusvirheellisiä ihmisiä löytyy nykyään joka paikasta. Jopa mainoksissa törmää uskomattoman usein kieliopillisiin virheisiin, mutta sille ei nyt mitään voi.

Nuo merkkituotteistaan kertoneet ihmiset kirjoittivat nimimerkeillä, eivät suinkaan omilla nimillään, joten Minnin kommentti oli mielestäni lapsellinen. Varmasti monet ihmiset, kuten esim. minä, ovat kiinnostuneita kuulemaan toisten vaatekaappien sisällöstä, joten miksi design-ihmisten pitäisi vaieta? Mielestäni on hienoa, että joku vaivautuu vastaamaan.

Olen täysin samaa mieltä. Lisäksi kirjoitusvirheitä voi selittää se, että monet viestit näissäkin keskusteluissa ovat nopeasti kirjoitettuja, eikä niissä ole ajateltu kielioppia, vaan sisältöä. Mutta se on kyllä hieman tyhmän tuntuista, että joissakin virallisemmissa tai kaupallisissa yhteyksissä esiintyy karkeita kirjoitusvirheitä.

• -e-
        Lily kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä. Lisäksi kirjoitusvirheitä voi selittää se, että monet viestit näissäkin keskusteluissa ovat nopeasti kirjoitettuja, eikä niissä ole ajateltu kielioppia, vaan sisältöä. Mutta se on kyllä hieman tyhmän tuntuista, että joissakin virallisemmissa tai kaupallisissa yhteyksissä esiintyy karkeita kirjoitusvirheitä.

Tuntuu ettei Suomi sittenkään ole vapaa maa kun aina jostain joku tulee marisemaan. Minuakin kiinnostaa hyvin paljon palstan lukijoiden vaatemieltymykset ja mistä niitä on esim. hankkinut. Jätetään ne typerät ja näsäviisaat kommentit kokonaan pois ja nautitaan muodin antimista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      40
      2899
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2681
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      35
      2411
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1918
    5. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      31
      1719
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1513
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1213
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1025
    Aihe