Käyttääkö teistä monet aitoja desing- ja merkkivaatteita? Jos käytät niin mitä kaapistasi löytyy?
Multa aitona löytyy Louis Vuitton kassi ja lompakko, Burberryn huiveja,laukkuja ja paitoja.D&G kello löytyy myös. Keväällä aion hankkia ison Louis Vuitton laukun.
DESINGASUSTEET
6
889
Vastaukset
- elle
Mun kaapista tällä hetkellä löytyy (muistaakseni, hih) Pradaa, Clhoea, Versusta, Versacea, Vuittonia, Ozbeckia, YSL, Charles Jourdania...
- kovasti
ihmisiä, jotka näyttävät hyvältä, osaavat käyttäytyä hyvin ja...kirjoittaa oikein, edes vähän. Surkeaa sivistystä/koulutusta ei korvata Vuitton-laukulla, edes oikealla. Mutta eihän se teille kuulu eikä teitä mihinkään heilauta.
- Minni_
Siis tokihan omistan kaienlaisia merkkituotteita, mutta toinen asia on haluanko tulla tänne lesottamaan niillä.
- No huhhuh...
Eivätköhän nuo kaksi edellistä kommenttia olleet vähäsen typeriä? Kuulostaa pikkuisen katkeralta. Kirjoitusvirheellisiä ihmisiä löytyy nykyään joka paikasta. Jopa mainoksissa törmää uskomattoman usein kieliopillisiin virheisiin, mutta sille ei nyt mitään voi.
Nuo merkkituotteistaan kertoneet ihmiset kirjoittivat nimimerkeillä, eivät suinkaan omilla nimillään, joten Minnin kommentti oli mielestäni lapsellinen. Varmasti monet ihmiset, kuten esim. minä, ovat kiinnostuneita kuulemaan toisten vaatekaappien sisällöstä, joten miksi design-ihmisten pitäisi vaieta? Mielestäni on hienoa, että joku vaivautuu vastaamaan. - Lily
No huhhuh... kirjoitti:
Eivätköhän nuo kaksi edellistä kommenttia olleet vähäsen typeriä? Kuulostaa pikkuisen katkeralta. Kirjoitusvirheellisiä ihmisiä löytyy nykyään joka paikasta. Jopa mainoksissa törmää uskomattoman usein kieliopillisiin virheisiin, mutta sille ei nyt mitään voi.
Nuo merkkituotteistaan kertoneet ihmiset kirjoittivat nimimerkeillä, eivät suinkaan omilla nimillään, joten Minnin kommentti oli mielestäni lapsellinen. Varmasti monet ihmiset, kuten esim. minä, ovat kiinnostuneita kuulemaan toisten vaatekaappien sisällöstä, joten miksi design-ihmisten pitäisi vaieta? Mielestäni on hienoa, että joku vaivautuu vastaamaan.Olen täysin samaa mieltä. Lisäksi kirjoitusvirheitä voi selittää se, että monet viestit näissäkin keskusteluissa ovat nopeasti kirjoitettuja, eikä niissä ole ajateltu kielioppia, vaan sisältöä. Mutta se on kyllä hieman tyhmän tuntuista, että joissakin virallisemmissa tai kaupallisissa yhteyksissä esiintyy karkeita kirjoitusvirheitä.
- -e-
Lily kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä. Lisäksi kirjoitusvirheitä voi selittää se, että monet viestit näissäkin keskusteluissa ovat nopeasti kirjoitettuja, eikä niissä ole ajateltu kielioppia, vaan sisältöä. Mutta se on kyllä hieman tyhmän tuntuista, että joissakin virallisemmissa tai kaupallisissa yhteyksissä esiintyy karkeita kirjoitusvirheitä.
Tuntuu ettei Suomi sittenkään ole vapaa maa kun aina jostain joku tulee marisemaan. Minuakin kiinnostaa hyvin paljon palstan lukijoiden vaatemieltymykset ja mistä niitä on esim. hankkinut. Jätetään ne typerät ja näsäviisaat kommentit kokonaan pois ja nautitaan muodin antimista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h402899Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 311719
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025