Terve!
Mulla on aina ollut vaaleat hiukset ja nyt olen pari-kolme vuotta jopa blondannut niitä. Nyt haluaisin tummemmat hiukset. Onko jollain kokemuksia kun on värjännyt hiukset vaaleista ruskeiksi? Annan kampaajan hoitaa homman mutta voiko tulos olla kamala? Kiitos vastaajille!
Blondista bruneteksi
7
912
Vastaukset
- tukkataika
Riippuu tietenkin hiusten laadusta ja vaaleudesta. Joskus vaaleus saattaa "paistaa" läpi parin pesun jälkeen. Hyvillä väreillä ja ammattitaidolla tulos on kuitenkin yleensä onnistunut hyvin.
- pipsa
Blondatussa tukassa kevytväri kestää kestoväriä paremmin.
- KJS
Blondista bruneteksi värjääminen tuo uutta ilmettä kasvoille mutta parin kuukauden jälkeen saatat kaivata luonnollista hiusväriäsi. Myös meikkausttyliä on muutettava (jonka en uskoisi olevan ongelma) Juurikasvu on rumaa ja takaisin blondiksi värjäys hankalaa, on edettävä sävyittäin ja värinpoistot monesti epäonnistuvat.
Itse värjäsin blondista bruneksi (epäonnistuneen violetin kautta :S ) ja olen vaalennusprosessin alla, raidoitan vaaleat takaisin, kannattaa harkita, vaaleat hiukset on minun mielestäni kauniimmat kuin brunet mutta jokaisella on omat ihanteensa :D
T.KJS - pipsa
Värjää sävytteellä, se kuluu kuitenkin pois aika nopeasti, jos et pidäkään siitä. Älä myöskään laita aivan tummanruskeaa, vai esimerkiksi joku vaaleanruskea, ehkäpä 6 tai 7 asteista, niin muutos ei ole liian radikaali.
- dodi
Moi pipsa tai joku joka pystyy auttaa mul on paksut hiukset ja oon tumma ihoinen ja yleensä tumma ihosil on paksut hiukset. Mä haluaisin suorat ja sileät hiukset ilman et mun pitää käyttää suoristus rautaa et pelkkä joku hiushoito ja harja kampa ja joku aine ja hiuskuivaaja riittää voitko mitenkään auttaa pliiiiiiiissssssss!!!!!!!!!!!!
- joxmoxrox
dodi kirjoitti:
Moi pipsa tai joku joka pystyy auttaa mul on paksut hiukset ja oon tumma ihoinen ja yleensä tumma ihosil on paksut hiukset. Mä haluaisin suorat ja sileät hiukset ilman et mun pitää käyttää suoristus rautaa et pelkkä joku hiushoito ja harja kampa ja joku aine ja hiuskuivaaja riittää voitko mitenkään auttaa pliiiiiiiissssssss!!!!!!!!!!!!
Minulla on kamalat jessica simpson hiukset. no toisin vain 10 kertaa rumemmat, lyhyemmät, lättänämmät ja katkeilevat. Voisiko ne värjätä kokonaan mustaksi? ja jos värjää ne jollain tummalla niin vahingoittuuko oma lettiväri jotenkin?
Saako suorat kasvoja pitkin roikkuvat hiukset naaman näyttänään jotenkin pitkältä. minusta tuntuu niin :)
Pitäiskö leikata kerroksittain?
Miten saisi tuommoisen letin kuin kuvan raitapaita friidulla? kerroksittainko?
http://www.vanilla-ninja.de/goodies/vn_4_800x600.jpg
Meidän koulussa monet blondit ovat värjänneet hiuksiaan mustiksi, punaisiksi ja tummanruskeaiksi.
Ja värit näyttävät hyviltä, eikä miltään vihreiltä tai liloilta. Punainen tosin näyttää kamalalta kun se alkaa kulumaan pois... - pipsa
dodi kirjoitti:
On olemassa suoristuspermanentteja, mutta en niistä tiedä oikein sen enempää. Luulenpa, että nuo suoristusaineet eivät tehoa niin paljoa, että tukasta tulisi aivan suora :( Kysele kampaajaltasi suoristuspermanentista, mikäli rupesi kiinnostamaan. Ja mikäli mahdollista, yritä etsiä kampaaja, joka on tottunut käsittelemään myös muita, kuin perinteisiä suomalaisia hiuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16912833
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1545458Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454780Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493689Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392788Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1201955Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1111706Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3661638Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1081538Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361471