Takana on 23 vuotta punttitreeniä.Välillä voimaa ja välillä bodya.Penkistä kulkee päälle 160kg ilman paitaa ja lihasta on kertynyt 109kg:n verran.Kaikkea on kokeiltu treenipuolelta ja ravintopuolella olen jo lähes professori.Tiettyä tasoa, näissä hommissa ei pysty ylittämään ellet ole valmis vetämään "mömmöjä" ja keskittämään elämäsi vain tälle yhdelle asialle.Tee pelkkää perustreenejä riittävän raskailla painoilla, se on nopein tie kohtalaiseen lihasmassaan,turha kikkailu,eristävät liikkeet ja ohjelmat kuuluvat ammattilaisille.Lisäravinteet runsaalla kädellä mukaan, niin homma toimii tiettyyn tasoon asti muutamassa vuodessa ja sitten voit varautua polkemaan paikallaan.Näin se vain on.Mutta hyvä on jos motivaatio riittää pitämään edes samalla tasolla.Minulla on toistaiseksi riittänyt.Halusin tämän kirjoittaa, kun tällä palstalla annetaan paljon turhanpäiväisiä kikkaohjeita ja epärealistisiä toiveita lihasmassan kehittämiseen.
TURHAT KIKKAILUT POIS
2
462
Vastaukset
- sniff pyhyy
tarkoitatko että minun on lopetettava rannekääntöjen tekeminen tähän paikkaan? ;(
- en ymmärrä
Aina puhutaan, että jossain vaiheessa tulee raja vastaan ja sitten poljetaan paikallaan. Miksi ihmeessä näin? Kuka sen rajan on asettanut? Luulisi, että niin kauan kuin lihakselta vaaditaan enemmän kuin mihin se on tottunut niin sen on pakko kasvaa. Ei kait nyt mitään rajoja tässä voi olla. Kehitys voi olla hitaampaa vuosien edetessä, mutta oikeanlaisella harjoittelulla ja ruokavaliolla sitä kuitenkin tapahtuu.
Uskonkin, että suurin syy siihen, että jäädään polkemaan paikoillaan on korvien välissä. Ei osata hakea uusia haastavampia ohjelmia, sellaisia jotka pakottavat lihakset kasvuun ja joihin lihas ei ole tottunut. Ei osata jaksottaa treenejä. Tyydytään siihen, että enää ei kehity, kun kehitys itse asiassa on vain hidastunut, ei pysähtynyt.
En tietenkään väitä, että natuna tai muutenkaan saisi mitään Olympia fysiikkaa (geenit ovat se määräävä tekijä), mutta väitän, että JOKAINEN pystyy kehittymään pitkälle jos vain haluaa ja osaa.
Olisi jo aika myöntää se tosiasia, että THERE IS NO LIMITS!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760