Saatananpalvojana

en välitä.

Minä olen saatananpalvoja ja ylpeä uskonnostani. Palvon saatanaa avoimesti eikä minua kohtaan kohdistettu rasimi haittaa mitenkään.

Saatananpalvonnasta saan voimia.

10

726

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aurelianus

      Saatanan olemassaolosta on samanverran näyttöä kuin Kristuksen tai Allahinkin ja tuo määrä on yhtä kuin 0.
      Monet mustat tosin harjoittavat Macumbaa, jonka rinnalla Saatananpalvonta on pikkupoikien puuhaa. Jos haluat partantaa teiniangstiasi jollain rajummalla hommalla, niin suosittelen. Niissä kemuissa tehdään oikeitakin ruumiita!

      • ihankuin en olisi päivänselvästi huomannut sekä Jumalan että paholaisen olemassaoloa.

        Kyllä saatananpalvonnassa ruumiita tulee, arvioisin että n.40% niistä poistuu oman käden kautta.


    • Nuoruuteen kuuluu monenlaisia kehitysvaiheita, eikä niitä pidä tuomita.

      • mutta

        Ehkä satanismi kuitenkin kuuluu niihin vaiheisiin jotka pitää tuomita ?


      • mutta kirjoitti:

        Ehkä satanismi kuitenkin kuuluu niihin vaiheisiin jotka pitää tuomita ?

        ellei siihen liity mitään rikollista toimintaa.
        Joillekin se on etsikkoaikaa. Useimmille se on nuoruuteen kuuluvaa kapinointia vanhempia ja yleensä auktoriteetteja vastaan.


      • Kröhöm...
        mutta kirjoitti:

        Ehkä satanismi kuitenkin kuuluu niihin vaiheisiin jotka pitää tuomita ?

        ...että satanismi ja saatananpalvonta ovat kaksi eri asiaa. On helppo tuhahtaa, että "pah, yksi ja sama juttu, mitä sitä hiuksia halkomaan", mutta kun ne eivät todellakaan ole samoja juttu! Satanisti palvoo itseään, saatananpalvoja Saatanaa(näin siis pelkistettynä). Ja ei, en ole s.palvoja, vaikka aiheesta kirjoitankin.

        ps. Jokseenkin huvittavaa, että jopa kirkko sotkee nämä asiat keskenään :D. Vähän kuin väittäisi ateistin ja pakanan kuuluvan samaan uskontoon..xD


      • ehkä..
        Erasmus kirjoitti:

        ellei siihen liity mitään rikollista toimintaa.
        Joillekin se on etsikkoaikaa. Useimmille se on nuoruuteen kuuluvaa kapinointia vanhempia ja yleensä auktoriteetteja vastaan.

        kyse on masennuksesta.. se voi olla myös vakavaa/ hyvin vakavaa..hiljaista/kovaäänistä avuvpyyntöä, joka lähimmäisten pitäisi huomata..
        jos siihen ei liity mitään rikollista/itsetuhoista, niin mitä ilmeisimminkin kyse on itsensä etsiskelystä:S


    • tietoisestikkin

      haluat pahaa..;(...surullista.. ehkä joku päivä silmäsi avautuu...

    • animagus

      Uskotko persoonalliseen saatanaan? En tunne ketään, joka uskoisi. Sallinet siis typerät kysymykset, kuten millainen saatana sinun mielestäsi on. Sarvipäinen sorkkajalka, jolla on masuuninkeltaiset silmät? Vai jotakin muuta vähemmän hohdokasta, kuten esim. mies (niin, oletan, että kyseessä on mies) tummassa puvussa ja kravatti kaulassa? Jotakin muuta, mitä? Miksi koet saavasi saatananpalvonnasta voimia? Miksi haluat palvella saatanaa? Uskotko jumalaan? Minusta saatanaan ei voi uskoa, jos ei usko jumalaan. Se näyttää väistämättömältä...

      Miksi lähetit viestisi rasismi-palstalle? Uskontoonhan tämä enemmän liittyy!

      • saatana on mies

        Feministi paska.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe