aloituskorusta (huulessa)

shirotsuki

Mulla on ollut puoli vuotta huulessa (keskellä) tappi, eli edelleenkin on aloituskoru. Nyt haluaisin vaihtaa sen, mutta ongelmanani on se, etten saa kierrettyä tappia auki. Joko se siis on oikeasti tosi tiukalla tai en vain osaa kiertää sitä auki. :D

Olen yrittänyt kiertää sitä auki niin, että painan pyyhkeellä tappia huulen sisäpuolelta, ettei se pyörisi pallon mukana, muttei onnistu.

Onko vinkkejä että miten saisin sen kotikonstein auki vai pitääkö mennä lävistäjälle otattamaan se pois?

2

386

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JennieF

saattaa olla tosi tiukalla, ainakin minulla oli. En olisi saanut itse millään auki.

Kieritätkö sitä varmasti oikeaan suuntaan? Eli siis pallo löystyy oikealle päin pyöritettäessä. Samoin päin kuin limsapullon korkki. Kumihanskoilla saa aika hyvän otteen. Ei kannata hampailla pitää tapista kiinni kun yrittää avata, hampaat ei tykkää.

Jos ei aukene kotikonstein, kannattaa suosiolla mennä lävistäjälle.

• mewwy

ne korut voi olla joskus tosi tiukassa aluksi lävistäjän laittamana... niin tosiaan oletko kokeillut laittaa muovihanskat käteen, sitten otat sieltä huulen sisältä olevasta tapista kiinni siitä pallosta ja kierrät. ei se mihinkään aukeakaan jos pitää vain kiinni siitä ulkopuolisesta pallosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      343
      4342
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      142
      2438
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2056
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      142
      1578
    5. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      26
      1117
    6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      42
      1104
    7. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      28
      1047
    8. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      140
      999
    9. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      989
    10. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      337
      931
    Aihe