Aisankannatus

Kari

Hei,

Onko täällä ketään otsikon aiheesta kiinnostunutta? Olisi kiva lukea kommentteja/kokemuksia.

8

972

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinnostunut kaikesta

Mitä toi tarkottaa?

• tietämätön..

olen ite jo 27v ja vielä mies, enkä tiedä mitä tuo tarkoittaa,
        taitaa olla taas jotain helavatan pervojen fantasia juttuja, tai vastaavaa :)

• Anonyymi

Tietämättämi olen kyllä aisaa kannattanut,
      Usein vaimo oli "ylitöissä" ja ystävällinen työtoveri toi hänet iltmyöhöön kotiin.
      Tietnkin tiukkasian ja kuulustelin vaimoa, mutta ei jäänyt kiinni valheesta.

Vaimo sitten vuosia jälkeen näytti paikat missä hän maksoi kyydin etupenkillä pylly menosuuntaan.

Vieläkin vähän harmittaa. ja harmittaa myös se että vieläkin ksiihottaa.
      Kaikki ne huijaukset ja pillu vierasta siementä täynnä kiihottaa, en vain tiennyt.

-seisoo.

• Anonyymi

Välillä vaimo lähtee puliukkojen matkaan ja palaa viikon päästä reissuiltaan. Kerran tuli raskaaksi mutta meni onneksi kesken, muuten on selvitty vaan parilla tippuri ja yhdellä klamydia tartunnalla.

• Anonyymi

Usein olen tietämättäni joutunut aisaa kannattamaan. Ne "ylityöt" ja firman juhlat, ?
      Kerran vaimo ehdotti, että hän voisi maksaa omakotityömaallemme tulevan hiekkakuorman luonnossa. -

Silloin en siihen järjestelyyn suostunut. Nyt jälkeen päin ajatellen kumpi oli se motiivi vaimolla raha vai se seksi.? Harmikseni tulin itse tulokseen että se oli se jännittävä, että voi maksaa seksillä ja nauttia kaikista eduista.

Ehkä olisin taipunut kauppaan jos olisin saanut olla katsomossa ja päästä lopuksi liukkaille. ;)

• Anonyymi

Meillä soitti ovikelloa yllättäen puolituttu häiskä. Oltiin sattumalta nähty jossain bileissä, mutta vaimo tuntui tuntevan paremmin, koska oli siivouspäivään oikei pukeutunut miniin.

Kyllä siitä aika tiukka neuvottelu kehekeytyi. Oli sikana mustsukkainen tästä yllätyksestä omalla kotikentälläni. Yritin hillitä itseni ja kun oma rakas vaimonikin kinusi.

Lopuksi päätin että antaa mennä sillä ehdolla että kaikki tapahtuu avoimesti tässä olohuoneen matolla ja että voin seurata kaikkea sohvalla istuen.

Istuttiin kaikki sohvalla - aluksi. Aika hiljaisia olimme kaikki. Jotain tehdekeni hain jääkaapista kylmät oluet meille kolmelle. Se ehkä hiukan lievitti kireää ilmapiiriä.
      Olut oli jo melkein juotu ja tunnelma oli kiusaantuneen odottava. Mitä tapahtuisi seuraavaksi ja kuka?

Istuimme sohvalla kuin paritteluun valmiit kanit lähtölaukausta vaille.
      Minä, talon isäntänä katsoin olevani oikeutettu,
      Työnsin vieressäni istuvan vihityn vaimoni sohvalta alas. Sohvan eteen ja hän jäi nelinkontin odottamaan mitä tuleman piti.

Vaimo siinä naelikontin lattialla minimekossa. Vieras odottaa hieman hämmentyneenä.
      Jatkoin valitemalla tielläni ja noistin vaimoni minimekon yläs selkään. Toisella kädellä vedin pikkupöksynsä alas polviin

Oma vaimoni oli kuin teuraalle tuotu karitsa ja oli valmis antautumaan mitä tuleman piti.

Tältä vieraalta sonnilta ei hänvltäkään kauaa kestänyt päästä mukaan iloon.
      Vieras meni vaimoni taaksi nelin kontin ja availi vyrä ja sepalusta.
      Esille farkkujen halkiosta tuli tädessä seisokissa oleva aikuisen miehen suonikas kalu.

Polvillaan konttaen mies kähestyi vaimoani minun pidellessä mini roiskeläppää ylhäällä.
      Silmieni alla tuo suonikas kalu vähitellen upposi oman armaan vaimoni odottavaan ja märkään pilluun.
      Tarina jatkuu

• Anonyymi

Liittyykö tää siihen feikkiprofiiliin jolla just koitatte kalastella multa tietoa? 😇
      Aikuiset ovat vapauta tekemään mitä haluavat kunhan tapahtuu yhteisymmärryksessä ja kaikki nauttii.

• Anonyymi

Kymmenen vuotta vanha aloitus.

Kyllä otsikon aihe jossain muodossa kiinnostaa. En yhtään halua tulla nöyryytetyksi, mutta muuten vaimon jakaminen kiinnostaa. Vaimoa ei vieras kiinnosta edes luvalla, joten tämän fantasian kokeminen jää haaveeksi.

Tosin ex-vaimon kanssa tuli tuota kimppaa harrastettua niin, että oli kolmas pyörä mukana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22