Käsittämättömiä nämä Loimaan Kassa miehet, kuten Ajokoira!
Ilman ammattiliittoa meillä ei olisi pakkasia, ei vuosilomaa, ei mitään turvaa!
Silti nämä koirat nauttivat muiden taistelemista eduista ja syövät toisten leipää, selän takan irvaillaan jatkuvast liitoille, tehdään lakonalaista työtä!
Ajokoira koska lakko on lailliseksi todettu työnantajan mielestä?
Olet vahvasti työnantajan leirissä puheistasi se kuultaa!
Ajatelkaa kuljettajat mitkä ovat tulevaisuuden työolot jos kaikki kuuluvat työnanantajajärjestön perustamaan loimaan Kassaan!
halutaanko suomeen orjatyövoima?
Kuljetusalan ammattilaiset järjestäytykää ammattiliitto, näin saamme asiat parannettua tulevaisuudessa.
Muisattteko kun aikoinaan kokoomuslainen valitiovarainministeri Iiro Viinanen kehoitti ihmisiä liittymään Loimaan kassaan, koska se on porvari etu, teidän on turha puhua jostain kommunismista, jos olette pienipalkkaisia työntekijöitä.
Eivät raharikkaat aja bussia, jatelkaa aivoillanne, kenen etu on teidänkin etu!
Käsittämättömiä nämä Loimaan
5
542
Vastaukset
- kalamies69
Ilman ammattiliittoa meillä ei olisi pakkasia, ei vuosilomaa, ei mitään turvaa!
-kyllä se talvi ja pakkaset ilman liittoa ja lakkoa tulee.
Jos loimaa haitaksi itsetunnollesi, mene vaikka lakkoon- Peräntyrän Irma
Pitää alkaa soittamaan suutaan myös kalamiehen jokaisesta kirjoitus virheestä.
Mitä noihin lakkoihin tulee niin kerro toki montako kertaa olet lakossa ollut? Jos niitä kerran on niin usein.
Eikä minua tai montaa muutakaan normi kuskia kiinnosta liiton asiat. Antaa heidän neuvotella meille parempia oloja ja kun neuvottelut ei suju mennään lakkoon jos mikään muu ei auta.
Ehkä ajokoira ja kaikki rikkurit saavat neuvoteltua itselleen lyhyemmät päivät, tauot ja paremmat palkat. Minulla ei siihen riitä aikaa eikä halua.
Minut on palkattu linja-auton kuljettajaksi ja sitä hommaa teen niin hyvin kuin osaan.
Harjoitan siis asiakaspalvelua parhaan kykyni mukaan vaikka ajokoira tuntuu väitävän ,että kaikki liittoon kuuluvat olisi huonoja kuskeja. - kalamies69
Peräntyrän Irma kirjoitti:
Pitää alkaa soittamaan suutaan myös kalamiehen jokaisesta kirjoitus virheestä.
Mitä noihin lakkoihin tulee niin kerro toki montako kertaa olet lakossa ollut? Jos niitä kerran on niin usein.
Eikä minua tai montaa muutakaan normi kuskia kiinnosta liiton asiat. Antaa heidän neuvotella meille parempia oloja ja kun neuvottelut ei suju mennään lakkoon jos mikään muu ei auta.
Ehkä ajokoira ja kaikki rikkurit saavat neuvoteltua itselleen lyhyemmät päivät, tauot ja paremmat palkat. Minulla ei siihen riitä aikaa eikä halua.
Minut on palkattu linja-auton kuljettajaksi ja sitä hommaa teen niin hyvin kuin osaan.
Harjoitan siis asiakaspalvelua parhaan kykyni mukaan vaikka ajokoira tuntuu väitävän ,että kaikki liittoon kuuluvat olisi huonoja kuskeja.Älä nyt Irma hermostu, kevensin vain huumorilla tätä jäykkää ilmapiiriä.Olen kanssasi samaa mieltä, ei liitot kiinnosta.
- akuboy
saivartelua virheestä.on parempi kun kalamies pysyy lestissään, eli kalassa.
- Dösämies
Asiallisesti toimiva liitto, on se Loimaa tai AKT
on mielestäni hyvä asia.
Hihhulimainen yksisilmäisyys omaa ja parasta liiton puolesta taas on huono asia.
Mulle on ihan yks ja hailee kuuluuko joku AKT:hen
Loimaaseen tai Itisvinkulaliittoon.
Mikä siinä on ammattiliitoilla että ei haluta tunnustaa järjestäytymisvapautta? Kertokaa!
Jos joku sitten saa saman palkan ja edut, niin
so what? Se on se yleissitovuus...
Ihme epeleitä kerrassaan...
Ja AKT:n pomot naureskelee huoratessaan Levillä
kelolinnoissaan....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770