Miksi ihmeessä pitää pettää tyttöystävää tai avopuolisoa, jonka kanssa ei ole edes lapsia?
Eikö olisi rehellisempää lopettaa epäonnistunut suhde? Vai luuletko todella, että suhteen viat jotenkin korjaantuvat kun on yhteisiä lapsia ja omaisuutta?
Itse olen eronnut ja kadun paljon, etten lopettanut ko. suhdetta silloin kun huomasin sen olevan huono. Ero tuli sitten kun odotin toista yhteistä lasta. Syynä miehen salarakas-seikkailut ja vastuun pakoilu perhe-elämästä.
Tuon salarakassuhteen kyllä olen antanut anteeksi, mutten sitä että minut jätettiin yksin huolehtimaan lapsista. Minäkin olen tavannut varattuja, koska sinänsä ymmärrän mitä huono parisuhde on. Niin ja jos on lapsia niin sitä vaaan yrittää sinnitellä.
Mutta TE lapsettomat, ihan itsenne vuoksi ottakaa elämänne haltuun ja lopettakaa huono suhde, vaikka lopetus hetkellisesti hankaloittaisi elämäänne.
lopeta suhde äläkä petä!
W nainen 35v
0
544
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse43713SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933619Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1283360Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713332Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202186Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251768- 331524
- 321471
- 911403
- 151333