ex kuvioissa, kuinka kauan?

uusi "vaimo"

Kuinkahan kauan eroprosessit yleensä kestää? Tässä pikkuhiljaa alkaa kärsivällisyys loppua, kun mies on tehnyt ex-vaimoonsa eroa jo lähes vuoden. Ei siinä mitään, ymmärrän kyllä että on vaikea jättää kumppani lopullisesti yli kymmenen yhteisen vuoden jälkeen, mutta kun tämä ex ei edes tiedä minusta mitään! Eli mies on pitänyt salassa sen, että asuukin minun kanssani (asunut jo lähes puoli vuotta). Eropaperit on kyllä vetämässä ja prosessi kohta selvä...kai. Itselle vaan tulee paha mieli kun en ole virallisesti olemassa. Mutta toisaalta ymmärrän; mies haluaa hoitaa asiat exänsä kanssa perusteellisesti ja hitaaseen tahtiin. Paljon he ovatkin keskustelleet. Ex haluaisi miehen palaavan takaisin kotiin ja mies ei halua loukata häntä; siispä hän pohjustaa asiaa koko ojan. Mutta mielestäni loputtoman kauan... Siksipä kysynkin teiltä, kuinka kauan eroprosessi kestää? Ilmeisesti mitä pitempi liitto ( lapsia) sitä pitempi eroaika. Haluan vielä korostaa, että mistään sinisilmäisyydestä ei ole kyse. Luotan mieheen kyllä. Kyse taitaakin olla vaan siitä, että mies ei henno loukata ex-vaimoaan. (mikä kyllä auttamatta tapahtuu joskus; onko asioitten pitkittäminenkään hyväksi?)

31

6094

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo

      Itsekin menin helppoon ja tajusin vasta vuoden kuluttua että mies oli "eroa tehdessään" tosiasiassa koko ajan seurustellut ex-naisensa kanssa! Kun ex-vaimo ei edes tiedä sinusta, vaikuttaa tosiaankin siltä ettei miehesi osaa päättää "kumman kaa".

    • Avoeronnut + 2 lasta

      Heippa,

      Jossain määrin sun tilanteesi näyttää mun miehen salarakas-seikkailulta.

      Meillä: 10.v oltiin yhdessä ja erosta on aikaa 1.v . Lapset ovat tosi pieniä. No mä olen päässyt erosta tosi hyvin yli eli tapaillut miehiä.

      Mun ex-puolestaan on alkanut tylsistymään tässä salarakas-suhteessaan. Ex:ää häiritsee, että mä tapailen miehiä. Se pari viikkoa sitten kysyi voisiko se palata kotiin takaisin ja aloitettais alusta. Sanoin ettei kiinnosta, sillä olen varsin tyytyväinen elämääni. Ex taas ei ole vieläkään aloittanut ero prosessiaan. Hänellä on vielä "ovi auki" kun taas mä suljin oven jo monta kuukautta sitten.

      Varaudu siis tämän kaltaisiin takaiskuihin.

    • kokemusta on

      Olen ollut samantyyppisessä tilanteessa. Meillä tilanne johti eroon. Otin miehen asumaan luokseni ennen kuin eronsa oli selvä. Aluksi olln kovin onnellinen, ajattelin että kyllähän minä vahvana naisena tilanteen kestän ja kuvittelin että ovet aukeavat kun ero on selvä. Kaikki näytti hyvältä, tosin yksikään miehen ystävistä tai sukulaisista ei käynnyt meillä ja se ihmetytti, luulin vain että hienotunteisesti odottavat ajan kuluvan. Mutta tilanne ei muuttunut, miehellä tilanne jatkui ja jatkui, kunnes tajusin että mies ei itsekään tiennyt mitä halusi. Hän ei pystynyt seisomaan suorana eronsa kannalla vaan antoi tilanteen kellua. Minua hän taas käytti tavallaan vain hyväkseen olonsa helpottamiseksi. Miesten on vaikea olla yksin, erotilanteessa helpottaa kummasti joku ihminen jeesaamassa. Ikävä kyllä uskon että JOS ihminen on varma että haluaa erota ja jatkaa elämäänsä toisen ihmisen kanssa niin sen myös pystyy suoraan sanomaan ja tekemään ratkaisun, silloin uusi suhde on rehellisellä pohjalla. Minä koin tilateen epärehellisenä ja epäreiluna. Minulle pian paljastuikin että mies ei ollut koskaan edes maininnut minusta vanhemmilleen tai sisarilleen. Jopa asuntoni oli kääntynyt hänen asunnokseen jne. Ja koko helvetillinen sotku vain sen takia ettei mies tiennyt mitä halusi. Ero on raaka peli, jos sen meinaa tehdä niin siinä ei koskaan selviä ilman loukkauksia. Minua loukkasi tosin kovin,hukkaan heitettyä aikaa. Opin että koskaan ei pidä ottaa erotilanteessa olevaa miestä, saati kuvitella olevansa miehelle parempi vaihtoehto,siinä tilanteessa kun pitkä suhde painaa miehen vaakakupissa aina enemmän kuin uusi vielä alussa oleva. Selvitäkööt asiansa omineen ja aloittakoot rehelliseltä pohjalta, muita loukkaamatta. Kerrottakoon että mies ei palannut vaimonsa luo, mutta onnistui samalla tuhoamaan maidänkin suhteen. No, yleensä se ensimmäinen tuppaakin olevan vain ns.jelppissuhde. Kuulostan katkeralta, mutta kyllähän se vähän pistää risomaan..No, toivottavasti sinulla parempi onni ja pitempi pinna...:)Koeta jaksaa...

    • kokemuksia on

      Jos nyt kuviteltaisiin että tämä mies tosissaan olisi vaihtamassa avioliittonsa ja ehkä epätyydyttävän suhteensa sinuun, saisit luultavasti tottua siihen että joka päivä saisit kuulla vertailua siitä miten sinä teet jonkin asian ja miten sen teki ex-vaimo.
      Se vaan ei välttämättä mene niin että te puhtaalta pöydältä aloittaisitte suhteenne, jos mies lennossa vaihtaa muijaa, varmasti se ex seuraa ja pitkään siellä mukana.
      Onnea vaan matkaan jos te yhteen päädytte, ja voimia.

      • tuo

        Jos liian aikaisessa vaiheessa aloittaa eronneen kanssa suhteen, niin kyllä se exä on siinä kuviossa mukana vaan valitettavasti vielä usein on, jos ex-puolisot haluaa yrittää sovussa jakaa huoltajuuden. Onhan se selvä, että silloin kun lapsiakin on, niin eihän sitä lastenisää/äitiä voida pois sulkea kokonaan elämästä, vaan kyllä ensin olisi kiva muokata muuttunut tilanne sille perheelle sopivaksi, eikä siinä kyllä yhtään kaivattaisi vielä uusia painostamaan toista tai toista vanhempaa toimimaan oman pillin mukaan, kunhan vaan kumpikin osapuoli tämän ymmärtäisi.


    • Elämäsi tuhlausta kenties

      Sinun kannattaisi nyt miettiä tosi huolella, mitä elämältäsi haluat. Mies on varmaan ihastunut sinuun, mutta huuma vaihe saattaa olla menossa jo ohi. Mies on tajunnut, että hän vaihtaa koko elämänsä parisuhteeseen. Koska hän on jo ollut naimisissa ja isä, hän ehkä tajuaa, että vaimo ei ole ainoa syypää parisuhteen tilaan ja toisaalta elämä kanssasi saattaa pian muuttua samanlaiseksi kuin se on nykyisessäkin liitossa. Mies on varmaan vakavissaan miettinyt eroa, mutta tosipaikan tullen hän ei ehkä olekaan valmis niin suureen muutokseen.

      Muista myös, että miehen mukana tulevat tavalla tai toisella lapset ja ex elämääsi. Sinä et suinkaan aloita parisuhdetta vaan perhe-elämän ja kohtuullisen sotkuisen sellaisen. Itselläni on kokemusta vain seurustelusta juuri eronneen miehen kanssa (ei pitkää suhdetta), mutta voin sanoa, että uusperhekuvio ei aina herkkua ole. Kun ex soittaa pyykkikoneen olevan rikki, mies ryntää apuun. Kun lapset tarvitsevat uudet pyörät, mies antaa rahaa ja hyvästi yhteinen risteily. Tavallaan se on hyvä, että mies asettaa pitkän päälle lapset etusijalle, koska niinhän me jokainen haluaisimme isän lapsiaan kohtelevan (siis ykkösinä). Kyllä se uutta vaimoa korpeaa, kun joutuu kakkoseksi.



      Vaikka mies saisikin nyt pikaisesti erottua vaimostaan, normaaliin parisuhteeseen teillä on tosi pitkä aika. Tietänet myös tosiasian, että vain viisi prosenttia toisen avioliiton aikana alkaneista sivusuhteista johtaa pitkään liittoon.

      • uusi "vaimo"

        Kyllähän tämä tilanne alkaa näköjään huolestuttamaan kun sitä enemmän ja enemmän ajattelee. Tiedän kyllä hyvin, että ulkopuolisten silmissä tämä näyttää melko mahdottomalta yhtälöltä ja loppujen lopuksi tulen jäämään yksin. Mies kyllä vakuuttaa rakkauttaan ja sen näyttääkin. Pidän häntä sielunkumppaninani ja rakastan kovasti. Luotan häneen ja tiedän ettei hän minulle valehtele. Ollaan tunnettu toisemme jo yli vuosi (heidän eroprosessinsa oli jo alkanut) eikä rakkaus ole laantunut.

        Mutta joo, sen kyllä olen huomannut, että joskus saattaa tulla ilkeä kommentti, että en ole sen parempi kuin exänsä. Kiukunpuuskassa sanottu, mutta silti jää mieleen. Tämä päivä oli oikeastaan ensimmäinen päivä kun havahduin todellisuuteen. Kai sitten pitää olla kyyninen ja varautua pahimpaan. Mutta toisaalta uskon, että rakkaus voittaa...

        Mitä mieltä olette, voinko "painostaa" miestä mitenkään kertomaan exälleen? Olen toivonut että ex tajuais itse tilanteen. Mutta jotkut kulkevat silmät lapuilla. Tai sitten miehet ovat niin taitavia kusettajia!


      • ei voita rakkaus
        uusi "vaimo" kirjoitti:

        Kyllähän tämä tilanne alkaa näköjään huolestuttamaan kun sitä enemmän ja enemmän ajattelee. Tiedän kyllä hyvin, että ulkopuolisten silmissä tämä näyttää melko mahdottomalta yhtälöltä ja loppujen lopuksi tulen jäämään yksin. Mies kyllä vakuuttaa rakkauttaan ja sen näyttääkin. Pidän häntä sielunkumppaninani ja rakastan kovasti. Luotan häneen ja tiedän ettei hän minulle valehtele. Ollaan tunnettu toisemme jo yli vuosi (heidän eroprosessinsa oli jo alkanut) eikä rakkaus ole laantunut.

        Mutta joo, sen kyllä olen huomannut, että joskus saattaa tulla ilkeä kommentti, että en ole sen parempi kuin exänsä. Kiukunpuuskassa sanottu, mutta silti jää mieleen. Tämä päivä oli oikeastaan ensimmäinen päivä kun havahduin todellisuuteen. Kai sitten pitää olla kyyninen ja varautua pahimpaan. Mutta toisaalta uskon, että rakkaus voittaa...

        Mitä mieltä olette, voinko "painostaa" miestä mitenkään kertomaan exälleen? Olen toivonut että ex tajuais itse tilanteen. Mutta jotkut kulkevat silmät lapuilla. Tai sitten miehet ovat niin taitavia kusettajia!

        Vanha totuus on, ettei pidä aloittaa uutta suhdetta, ennenkuin vanha on hoidettu pois painamasta. Itse tuon nyt koet, monikaan ei selviä ylimääräisestä painolastistista vahingoittumatta. Eroprosessin aikaiset tukisuhteet kestävät harvoin, jokaisessa kuitenkin se uusi uskoo, juuri hänen suhteensa olevansa erilainen kun keskimäärin muut. Ihminen on luotu itseänsä pettämään. Vaikka voihan se olla että juuri sinun suhde onkin niitä harvoja jotka kestää. Jos alat painostamaan, niin näet kyllä mille perustalle suhteesi onn rakennettu.


      • wao
        uusi "vaimo" kirjoitti:

        Kyllähän tämä tilanne alkaa näköjään huolestuttamaan kun sitä enemmän ja enemmän ajattelee. Tiedän kyllä hyvin, että ulkopuolisten silmissä tämä näyttää melko mahdottomalta yhtälöltä ja loppujen lopuksi tulen jäämään yksin. Mies kyllä vakuuttaa rakkauttaan ja sen näyttääkin. Pidän häntä sielunkumppaninani ja rakastan kovasti. Luotan häneen ja tiedän ettei hän minulle valehtele. Ollaan tunnettu toisemme jo yli vuosi (heidän eroprosessinsa oli jo alkanut) eikä rakkaus ole laantunut.

        Mutta joo, sen kyllä olen huomannut, että joskus saattaa tulla ilkeä kommentti, että en ole sen parempi kuin exänsä. Kiukunpuuskassa sanottu, mutta silti jää mieleen. Tämä päivä oli oikeastaan ensimmäinen päivä kun havahduin todellisuuteen. Kai sitten pitää olla kyyninen ja varautua pahimpaan. Mutta toisaalta uskon, että rakkaus voittaa...

        Mitä mieltä olette, voinko "painostaa" miestä mitenkään kertomaan exälleen? Olen toivonut että ex tajuais itse tilanteen. Mutta jotkut kulkevat silmät lapuilla. Tai sitten miehet ovat niin taitavia kusettajia!

        Hei sinä sinisilmäinen kanssakulkijani. Jos olet ollut näkymättömänä kumppanina miehellesi ja miehesi sanoo, ettei voi loukata vaimoaan kertomalla totuutta. Sinuako voi loukata niin, että sinun olemassaoloa ei tunnusteta edes lähimmille perheenjäsenille.

        Ei miehesi erotilanteeseen johtaneet ajatukset, sanat ja teot hänen ex-vaimonsa mukaan lähde vaan ne kulkee miehesi mukana ja sinä saat kaiken sen kohdallesi, mitä hän jättää edellisessä suhteessaan työstämättä. Ja aikaisempi käyttäytyminen ennustaa parhaiten hänen tulevaa käyttäytymistään. Jos miehesi on ex-vaimonsa luona silloin, kun sinun kanssa menee huonosti ja päinvastoin ja lisäksi sinua ei ole edes olemassa miehesi toisessa maailmassa niin, miten luulet oman mielenrauhasi käyvän, kun sinä olet ex ja miehelläsi on uusi salarakas?

        Jos miehellä ei ole sitä vertaa rohkeutta eikä halua tehdä päätöstä niin kuinka kauan uskottelet itsellesi, että miehesi muuttuu? Itse olin 30 vuotta salattu rakastettu ja mies pysyi avioliitossa, tuli lastenlapsia, tuli rippijuhlia tuli häitä jne. ei koskaan ollut oikea aika ottaa asiaa puheeksi ja niin kauan sain olla "salattu sielunkumppani ja rakastetettu". Kymmenien vuosien jälkeen opin antamaan itselleni sen verran arvoa, että suostuin olemaan itselleni rehellinen ja katsomaan omia tarpeitani olenko todella saanut tästä suhteesta sitä mitä olen tarvinnut: avoimuutta, rehellisyyttä, rakkautta, kumppanuutta, asioiden jakamista, yhdessä osallistumista elämän mukanaan tuomiin tilanteisiin? En, en, en, ...... Viimein muutin paikkakuntaa ja aloitin elämäni avoimelta puhtaalta pöydältä, jossa olen näkyvä kaikessa siinä elämässäni jossa haluan.
        Olkoon kaikki suojelusenkelit mukananne, kun teette tulevaisuuden ratkaisuja , jossa otetaan huomioon kaikki tilanteeseenne liittyvät osapuolet.
        Kaikki tulee järjestymään parhain päin, vaikka aluksi voi näyttää, että kaikki on entistä hullumpaa.


      • silmälappu
        uusi "vaimo" kirjoitti:

        Kyllähän tämä tilanne alkaa näköjään huolestuttamaan kun sitä enemmän ja enemmän ajattelee. Tiedän kyllä hyvin, että ulkopuolisten silmissä tämä näyttää melko mahdottomalta yhtälöltä ja loppujen lopuksi tulen jäämään yksin. Mies kyllä vakuuttaa rakkauttaan ja sen näyttääkin. Pidän häntä sielunkumppaninani ja rakastan kovasti. Luotan häneen ja tiedän ettei hän minulle valehtele. Ollaan tunnettu toisemme jo yli vuosi (heidän eroprosessinsa oli jo alkanut) eikä rakkaus ole laantunut.

        Mutta joo, sen kyllä olen huomannut, että joskus saattaa tulla ilkeä kommentti, että en ole sen parempi kuin exänsä. Kiukunpuuskassa sanottu, mutta silti jää mieleen. Tämä päivä oli oikeastaan ensimmäinen päivä kun havahduin todellisuuteen. Kai sitten pitää olla kyyninen ja varautua pahimpaan. Mutta toisaalta uskon, että rakkaus voittaa...

        Mitä mieltä olette, voinko "painostaa" miestä mitenkään kertomaan exälleen? Olen toivonut että ex tajuais itse tilanteen. Mutta jotkut kulkevat silmät lapuilla. Tai sitten miehet ovat niin taitavia kusettajia!

        "Mitä mieltä olette, voinko "painostaa" miestä mitenkään kertomaan exälleen? Olen toivonut että ex tajuais itse tilanteen. Mutta jotkut kulkevat silmät lapuilla".

        ...tai vaikka exä jo asian tietääkin, niin hänen taktiikka on se, että ei välitä. Siis exää ei heilauta, että miehellään on sivusuhde/uusi suhde, olettaa että mies palaa kuitenkin takaisin. Jotkut naiset eivät eroa vaikka aviomies kävisi vieraissa lähes koko avioliiton ajan. Onko se kulissien ylläpitämistä?, ylpeyden ylläpitämistä?, luuserimaisuutta? tai kenen luuserimaisuutta se sitten onkaan?


      • ggggggggrrrr

        No per...kele, on se kumma kun vaimon pitää erota. MIES joka käy vieraissa ja on eroa tekemässä saa erota. Minkälaisia tunteettomia pökkelöitä täällä on. Vaimo ei varmaan pysty tekemään yhtään mitään kun huomaa, että mies on eroamassa tai vain pettää vaimoa. Olkoon mies mies ja päättäköön suhteensa vaimoon jos ei miellytä.
        Tälläisissa tilanteissa vaimon elämä romuttuu yhdessä päivässä. Vuosikausien elämä tuntuu valheelta, todellisuuden taju horjuu, mutta mies vaan ei osaa päättää. Voi v..ttu


    • tuttua tutumpi

      just joo...tuo nyt on se empähän tiijjä tilanne kun ei osaa tehdä päätöstä. se on sitten sinun tehtäväsi katkaista napanuora ja sanoa ,että se on joko minä tai menneisyys.........

      • Avoeronnut + 2 lasta

        En tunne teidän tilannetta, mutta olisko mitenkään mahdollista että samont miehelle että
        pidätte tauon siihen asti kun miehen erokuviot ovat OIKEASTI järjestyksessä. Sanot että rakastat miestä ja odotat häntä.

        Lisäksi teille molemmille tulee tilaisuus nähdä oletteko TE kaksi todella oikeita toisillenne. Nämä eroprosessissa olevat ihmiset ovat juuri sellaisia, jotka saattavat takertua uudeen ihmiseen eropaineiden vuoksi.

        Lueppa kirja:
        Miehet ovat marssista ja naiset Venuksesta
        Kirjoittaja:John Gray
        (näitä kirjoja on paljon, mutta valitse sellainen ERO aiheinen teema)


      • Yksin!
        Avoeronnut + 2 lasta kirjoitti:

        En tunne teidän tilannetta, mutta olisko mitenkään mahdollista että samont miehelle että
        pidätte tauon siihen asti kun miehen erokuviot ovat OIKEASTI järjestyksessä. Sanot että rakastat miestä ja odotat häntä.

        Lisäksi teille molemmille tulee tilaisuus nähdä oletteko TE kaksi todella oikeita toisillenne. Nämä eroprosessissa olevat ihmiset ovat juuri sellaisia, jotka saattavat takertua uudeen ihmiseen eropaineiden vuoksi.

        Lueppa kirja:
        Miehet ovat marssista ja naiset Venuksesta
        Kirjoittaja:John Gray
        (näitä kirjoja on paljon, mutta valitse sellainen ERO aiheinen teema)

        Minä tein juuri noin. Sanoin että pidetään tauko kunnes kaikki oikeasti on järjestyksessä. Ja että odotan. Mies kai huomasi ettei pystykään eroamaan koska nyt en ole kuullut hänestä kolmeen viikkoon. Soittaminen meillä oli sallittua. Lähetin siis hänelle tekstiviestin jossa totesin että asia kyllä tuli selväksi ja tajuan kyllä että hän olisi ottanut minuun yhteyttä jos kyseessä olisi ollut väärinkäsitys. Viimeisessä puhelussa oli tilanne se että avioeropaperit oli kotona täytettävänä ja sitten yhtäkkiä ei mitään. Hän kai huomasi että en ole tarpeeksi tärkeä. Surullista on sekin ettei miehessä ollut kanttia sanoa minulle sitä vaan täydellinen hiljaisuus. Mielessäni pyörii kaikki mahdolliset vaihtoehdot mitä on voinut tapahtua mutta siltikin olen niin maan pinnalla että uskon hänen "tulleen järkiinsä". Hyvä perheelle, huono minulle.


      • Avoeronnut + 2 lasta
        Yksin! kirjoitti:

        Minä tein juuri noin. Sanoin että pidetään tauko kunnes kaikki oikeasti on järjestyksessä. Ja että odotan. Mies kai huomasi ettei pystykään eroamaan koska nyt en ole kuullut hänestä kolmeen viikkoon. Soittaminen meillä oli sallittua. Lähetin siis hänelle tekstiviestin jossa totesin että asia kyllä tuli selväksi ja tajuan kyllä että hän olisi ottanut minuun yhteyttä jos kyseessä olisi ollut väärinkäsitys. Viimeisessä puhelussa oli tilanne se että avioeropaperit oli kotona täytettävänä ja sitten yhtäkkiä ei mitään. Hän kai huomasi että en ole tarpeeksi tärkeä. Surullista on sekin ettei miehessä ollut kanttia sanoa minulle sitä vaan täydellinen hiljaisuus. Mielessäni pyörii kaikki mahdolliset vaihtoehdot mitä on voinut tapahtua mutta siltikin olen niin maan pinnalla että uskon hänen "tulleen järkiinsä". Hyvä perheelle, huono minulle.

        Minusta se mitä teille tapahtui, on rehellista teille kaikille. Vaikka sä jäit yksin, niin saatoit pelastaa itsesi joltain tulevalta kaaokselta. Niin
        ja vieläkin sulla ja ko. miehellä on mahdollisuus mennä kimppaan. Tietysti homma vaikeutuu, jos sulla on jo uusi mies jne.

        Meillä tosiaan mies tulisi HETI takaisin, kun mä vaan viheltäisin. Tällä miehellä vaan on sellainen ongelma, ettei se voi olla päivääkään YKSIN. Nyt hän siis hengailee sen naisensa kanssa kun ei osaa olla yksin. Mä puolestaan olen jo toipunut erostani ja tullut sellaiseen tulokseen etten IHAN OIKEASTI tarvi ko. miestä mihinkään, paitsi auton- ja talonhuoltojuttuihin tms. Täällä hän sitten hengailee aina kun apua tarvin.

        Mulla ei ole vielä uutta miestä, enkä sellaista
        vakavaa parisuhdetta kaipaakaan vähään aikaan.
        Tietysti miehiä deittailen aina kun siltä tuntuu ja kiinnostava löytyy.


    • puoli

      Ite en ole moista kokenut kummankaan osapuolen kannalta, mutta miten itse haluaisit erota 10 vuoden jälkeen ottaen huomioon, että rakastat vielä miestäsi?

    • mene

      Älä hyvä ihminen mene halpaan!!Ota se mihen ketale lujille!!Minä en todellakaan kahtelis tollasta touhua.Minkä takia hän salaa sinut??Kysy häneltä suoraa!!Jos ei rupea vastauksia kuulumaan laita hänen kampeet jätesäkkeihin ja osoteeksi ex:än osote.Älä anna itseäsi huijata!!

    • rukkanen

      Minulla saman suuntainen juttu tosin olin itse se vaimo josta mies halusi eroon mutta samalla tuli toinen nainen kuvioihin.
      Minulle kerrotiin että hän on enemmänkin olkapää kuin mikään muu.
      Suhteemme oli aika taistelua eron aikana ja sitten suhteemme lämpenivät. Mies siis petti uutta naista minun kanssani ja hulluinta oli että hän petti molempia. Minä sinisilmäisenä kun uskoin että nainen tiesi olevansa olkapää.

    • tilanteesi

      Omasta kokemuksesta sanon, että tarvitset nyt paljon voimia ja päättäväisyyttä. Sinun on puhuttava miehen kanssa ja sanottava, että valitsee jommankumman. Anna vaikka 3 viikkoa aikaa hoitaa asiat "loppuun". Minä todellakin tiedän, miten vaikeaa on jos täytyy sanoa ihmiselle jota rakastaa, että lähde sitten sinne exäsi luo takaisin. Mutta silti olen sitä mieltä, että pitää miettiä kannattaako hajottaa itseäänkään.

      Tuo, ettei exä tiedä sinusta, ei välttämättä kerro mitään mistään. Minäkään en aio kertoa exälleni uudesta miesystävästä ennen kuin ja jos homma menee siihen pisteeseen, että hänet täytyy esitellä lapsillekin. Tämä vain siksi, että kun en tapaile häntä lasten läsnäollessa, asia ei kuulu exälle pennin vertaa.

      Minulla on myös kokemusta juuri sen tyypin miehistä, jotka eivät vain henno loukata ketään. Eivät edes exää, eivät vaikka exä tekisi mitä. Exän luona saatetaan käydä laittamassa lamppuja kattoon ja kuunnellaan itkupuheluita. Mutta kokemuksesta tiedän tämänkin, että ei siinäkään välttämättä sen kummempaa ole. Se on vain liiallista kiltteyttä ja rohkeuden puutetta. Ei uskalleta sanoa ei. Tai ehkä myös huonoa omaatuntoa.

    • fernado

      TÄMÄN LISÄÄ
      Nimeni on Fernado Antonio. Tämä on todistus suurelle tohtorille, joka auttoi minua palauttamaan rakkauteni takaisin elämään. Päivänä, jolloin vaimoni jätti minut, asiat menivät synkälle ja tunnelma oli epävarmuustekijöitä. Kaikki tuntui siveältä ja päätin hakea apua noidat, joilla on kyky tuoda ex-vaimoni? takaisin. Kun ajattelin, menin Internetin kautta ja kuten näitte etsimään luotettavaa velhoa, näin lukuisia todistajia, jotka ovat tehneet velhoja entisten poikien ja rakkaiden talteenotossa. Uskon kautta tohtoriin tukemana otin yhteyttä ja selitettäessä asioita hän hyväksyi vastaamaan alan haasteisiin. Hän teki hyvää työtä. Entinen vaimoni palaa minulle hyvin huolella ja kiintymyksellä. Siksi haluan käyttää tätä tilaisuutta kunnioittavasti palveluni tilanteestani. Rehellisesti, hän osoitti rohkeutta ryhtyä pelottavaan tehtävään löytää ratkaisuja lähes kaikkiin ongelmiin. Ota yhteyttä sähköpostitse: [email protected]

    • koffi

      Minulla on Koffi Kouakou. Olen erittäin iloinen tänään, ei vain, mistä tämä suuri mies kutsuttu lääkäri on tehnyt minulle. Olin niin alhainen, kun minun ex? jätti minut. En voi uskoa, että nyt vaimoni on nyt takaisin polvilleni rubiininruusulla, pyytää minua ottamaan hänet takaisin ja tuntemaan surullisen ja anteeksi, että jätit minut? että se aiheutti minua kipua avioeron jälkeen? Ja kaikki tämä ihme tapahtui sen jälkeen, kun olen tilannut hätätilan 48 tuntia lääkäriltä. Arvoisa Herra, olen nykyisin maailman onnellisin mies. Tohtori teki sen. Joo. Se on ihana ihme ja ilo minulle ja perheelleni tänään. Kiitos arvokkaasta avusta. Olet todellinen noita ja et koskaan unohda, että olette jälleen onnellisia. Olet sankarini. Lapset ovat iloisia, että heidän äitinsä tulee kotiin ikuisesti. ota yhteyttä jos tarvitset kiireellistä apua suhteestasi Email: [email protected]

    • Envoikäsittää

      Haloo oliko pakko sekaantua varattuun

    • hohhoijaa

      Äijä pyörittää kahta (tai mistä sitä tietää, vaikka useampaakin) naista ja kaikki hypähtää kun hän pikkusormea heilauttaa.

    • 74532

      Tuo on varmasti ikävä tilanne. Mutta on todella hienoa että miehesi hoitaa asiaan noin. Se kuvastaa vain että hänellä on hyvä sydän ja empatiaa. Tulee mieleen että hän ei ole vielä kertonut sinusta koska ei halua enempää hankaluuksia vaimonsa kanssa. Keskustelkaa keskenänne tilanteesta. Ja jos häntä rakastat niin varmaan jaksat olla myötätuntoinen ja autat miestä tässä asiassa. Ihmissuhteet ovat hyvin monisäikeisiä. Ei niihin syntyessämme saada käyttöohjeita eikä opusta josta voimme lukea miten milloinkin kuuluu tehdä tai elää.

      • vbgfvbg

        Mies pelaa...........empatiasta tässä ei ole kysymys eikä hyvä sydämmisyydestä, jos vaimolle ei voi totuutta kertoa. Mies kieroilee ja järjestää omat asiat niin ettei vaimo voi tehdä mitään. Vaimolle sitten räjähtää pommi silmille, kun mies on saanut haluamansa. Oisko tälläinen ihminen kysymyksessä.


    • oppeliini1

      Sinun Unelmiesi Rakastama Ihmeellinen ja Luotettava Urpo on täysin mätä sisältäpäin!

      Kukaan, siis EI kukaan rehellinen ja muita kunnioittava ihminen käyttäydy kuin Unielmiesi Urpo. Tuossa hän täysillä vetää huulesta sinua, vaimoaan ja pitäen itseään niin mahdottoman "hyväsydämisenä" , lyö teitä kumpaakin vyön alle.
      Urpo haluaisi perustaa haaremin, silloinhan se voisi huorata usean naikkosen kanssa samaan aikaan - "loukkaamatta kenenkään tunteita, hän kun on niin hyväsydäminen".

      Ja sinä tuet tuota Urpoa! Sinä kannustat Urpoa käyttäytymään mitä valheellisimmalla tavalla.

      No , onhan Suomi vapaa maa joka sallii kaikenlaisten idioottien toimia haluamallaan tavalla!

    • nohumps

      13 vuotta vanha ketju.

      Vieläköhän ex on kuvioissa mukana?

    • grace7177

      Haluan jakaa todistukseni kaikille, 4 vuoden avioliiton jälkeen aviomies jätti minut toisen naiselle, joka johti minut turhautumaan. Tein kaikki voin saada hänet takaisin, mutta kukaan ei käyttänyt sitä, kunnes vanha ystäväni kertoi minulle Internetissä olevasta Priest manukasta, joka auttoi häntä samanlaisessa ongelmassa. Aluksi epäilen sitä, mutta päätin antaa sen try.I contacted priest manuka ([email protected]) hän auttoi minua heittää loitsun mieheni ja 7 päivän kuluessa mieheni tuli kotiin minulle uudelleen. En voi lopettaa kiitollisuutta Priest manukasta. Ota yhteyttä tähän loistavaan oikeinkirjoittajiin mistä tahansa ongelmasta, hän kykenee tarjoamaan kestävän ratkaisun kaikkiin ongelmiisi: whatsapp 393512671600.

      • poispäin

        Saisiko loitsun jolla miehen saisi katoamaan mun elämästä, pliis?


      • OnMuitakin

        ´Painu vittuun vetelä paska, oksetat minua´, voisi toimia.


    • Kokemusta

      Jos miehellä on lapsia niin unohda hänet, olet perheen rikkoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe