Mirtazapinin lopetus-vierotusoireet?

Olen käyttänyt 7,5mg mirtazapinia nukkumiseen ja on toiminut erittäin hyvin. Haluaisin jatkaa syömistä mutta sivuvaikutukset (seksuaalinen haluttomuus ja painonnousu) alkavat jo vaikuttaa elämään, joten pitänee taas yrittää nukkua ilman (ja syödä Zopinoxia tarvittaessa).Vähän pattitilanne mutta ei kai auta kun lopettaa.

Millasia "vierotusoireita" luvassa? Annostus on ollut pieni mutta toimiva. Ei kai tässä muuta kun muutama yö pyöritään ja ahdistutaan kun uni ei tuu.. Hiljattain olin muutamia öitä kokeeksi ilman ja ekana yönä sydän hakkasi kun viimestä päivää. Lieneekö syynä Tryptotabs jonka otin? Niitähän ei kai saa masislääkkeiden kans käyttää.. Vaikka samana iltana en siis ottanu enää mirtazapinia..
61264
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

Moikka, mulla nousi paino mirtsalla 13kg/3kk.
Mirtsa on painonnostaja ja orgasmin tappaja.

Viekut, mehiläispesä päässä viikon.
Sitten helpottaa, tsemppiä.

Äänestä
  • Saitko painon tippumaan? Mulla on tullu "vaan" 3-4 kgpinen annoksen vuoksi mutta sekin näkyy. Ja halut ois aika hienoo saada takasin kun nyt mikään ei oikein tunnu missään sillä saralla..

    Äänestä

  • Minna kirjoitti:

    Saitko painon tippumaan? Mulla on tullu "vaan" 3-4 kgpinen annoksen vuoksi mutta sekin näkyy. Ja halut ois aika hienoo saada takasin kun nyt mikään ei oikein tunnu missään sillä saralla..

    Moi, kyllä se tippuu hiljalleen. Mutta töitä sen eteen on tehtävä.

    Sexihalut normalisoitui noin 2vkossa.

    Äänestä

  • UPDATE_7495709 kirjoitti:

    Moi, kyllä se tippuu hiljalleen. Mutta töitä sen eteen on tehtävä.

    Sexihalut normalisoitui noin 2vkossa.

    niin mikä sun annostus oli? Mulla meni aikaa ennenku tajusin että halut puuttui just ton lääkkeen takia, pistin pitkään hormonien piikkiin.

    Äänestä

  • Minna kirjoitti:

    niin mikä sun annostus oli? Mulla meni aikaa ennenku tajusin että halut puuttui just ton lääkkeen takia, pistin pitkään hormonien piikkiin.

    aluks 15mg Orgasmivaikeuden takia pudotettiin 7,5
    eikä sekään auttanut.

    Sitten lopetettiin kokonaan.

    Äänestä

  • UPDATE_7495709 kirjoitti:

    aluks 15mg Orgasmivaikeuden takia pudotettiin 7,5
    eikä sekään auttanut.

    Sitten lopetettiin kokonaan.

    lopetettiin painon nousun takia. Lopettaessani käytin 15 mg viikon (alkuperäinen annos) ja 7.5 mg viikon. Vieroitusoireita ei tullut. Orgasmin saamiseen se ei vaikuttanut (olen nainen), tuli aina.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


Minna kirjoitti:

Olen käyttänyt 7,5mg mirtazapinia nukkumiseen ja on toiminut erittäin hyvin. Haluaisin jatkaa syömistä mutta sivuvaikutukset (seksuaalinen haluttomuus ja painonnousu) alkavat jo vaikuttaa elämään, joten pitänee taas yrittää nukkua ilman (ja syödä Zopinoxia tarvittaessa).Vähän pattitilanne mutta ei kai auta kun lopettaa.

Millasia "vierotusoireita" luvassa? Annostus on ollut pieni mutta toimiva. Ei kai tässä muuta kun muutama yö pyöritään ja ahdistutaan kun uni ei tuu.. Hiljattain olin muutamia öitä kokeeksi ilman ja ekana yönä sydän hakkasi kun viimestä päivää. Lieneekö syynä Tryptotabs jonka otin? Niitähän ei kai saa masislääkkeiden kans käyttää.. Vaikka samana iltana en siis ottanu enää mirtazapinia..

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu