Leif on nero. Hän on yksi vuosisatamme kapellimestareista. Miksi häntä ei arvosteta muiden huippujen tasolle. Aina hehkutetaan vain Salosta ja Sarastetta. Säveltääkin paremmin kuin Salonen.
Leif Segerstam
7
1017
Vastaukset
- antiläski
Lefa on iljettävä läski. Ei sitä kato pirukaan. Jos laihduttais, niin saattaisin yhden piisin kuunnella. En voi sietää itsensä siaksi syöneiden narsistimulkkujen musisointia. Lehdessäkin leventeli sillä, että ei näe omia muniaan. Lefa on pelkkä pönttöpää.
- einojuhani forever
saatanan nazi. Toivottavasti toi oli vitsi!
- totta kuin kananmuna
einojuhani forever kirjoitti:
saatanan nazi. Toivottavasti toi oli vitsi!
Ei mikään vitsi. Läski se on. Liikaläski tulee kalliksi yhteiskunnalle ja esikuvaksi täysin sopimaton. Ei tommosia läskikasoja saa nykyaikana lapsille näyttää. Naisetkin kääntyvät pois ja oksentavat tienposkeen.
- nor
kylhän sitä musiikkipiireissä arvostetaan ulkomaillakin, mut ihmiset on erilaisia ja Segerstamin kanssa ei ehkä tuu kaikki toimeen. ja sit toi säveltäminen taas on aina niin maku kysymys.. En voi väittää olevani mikään Segerstamin biisien fani..
- Cellisti
Minkäslaisia ne Segerstamin sinfoniat on? Ei oo vielä tullu yhtäkään vastaan ja niitähän on lähemmäs 120! On tainnu piestä Haydninki. Varmaan aika samantapaisia.
- hiphei
yhtä Segerstamin biisiä soittaneen toteen vaan et kierrän ne kaukaa.. tosin en tunne sen sinfonioita eli voihan olla et se on tehny jotain hyvääkin?!
- Anonyymi
hiphei kirjoitti:
yhtä Segerstamin biisiä soittaneen toteen vaan et kierrän ne kaukaa.. tosin en tunne sen sinfonioita eli voihan olla et se on tehny jotain hyvääkin?!
yhtä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795347
- 824321
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3784263Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi4903777- 1503401
- 483034
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.532754- 232728
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192316- 522211