Olen profiilissani selvästi ilmaissut, että olen hetero. Jo neljättä kertaa käy sivuillani, joku bi tai vastaava näkyy olevan.
Elä käy mun sivuilla enään, se ärsyttää.
Ei hemmetti
8
998
Vastaukset
- meppuFIU
Sivuillani käy hetero/lespo NAISET ...Pariskunnat!
Hakevat joko profiliinsa uutta ideaa tai ehkä seuraa..sekä varatut..ei kannata ottaa hernet nenään mut jos he kaikesta huolimatta ei usko sun texti ja otta sunhun yhteyttä niin sit voi jo ruveta ärsyyntymään! :-) - profiilisi
julkisesti näkyville, eli sitä saa kaikki käydä katsomassa. Miksi otat ongelman siitä ketkä sitä pelkästään katsovat?
Ota ongelma vasta sitten, jos sinua aletaan pommittamaan viesteillä, ja sekin ongelma on hyvin helposti ratkaistu, torjut kirjoittajan.
Siis jos todellakin luulet, että voit sillä estää profiilin katsojat, mitä siellä lukee, niin se on täysin mahdotonta, sillä pitää ensin avata se profiili että sen voi lukea.
Ei mua haittaa yhtään vaikka naiset käyvät katsomassa omaani (olen nainen ja hetero)
Ja ei minulle ole tullut yhtään viestiä naisilta, muuten kuin ihan jos on ollut jotain kysyttävää. - lukee sun profiilia
sisäänkirjautumattomina, jolloin sä et edes tiedä kuinka usein ne sun sivulla käy! ;)
Kannattaa poistaa se profiili äkkiä täältä, sinähän menet pilalle koko ihminen jos vielä kovin moni lukee sun tekstin tai näkee sun kuvan! Miksiköhän kukaan, edes äiti tai opettaja, ei varottanu sua etukäteen että nettiin kun laittaa tekstiä, niin on mahdollista että joku käy lukaseen sen.- mäkin luen
Kertokaahan kuinka yleistä on, että profiileja luetaan sisäänkirjautumattomina?
Luulin että olen ainut....
Juu olen hetero N ja eräästä miehestä kiinnostunut. Katson milloin hän on ollut paikan päällä. Enhän mä tietenkään voi mennä omalla profiililla SEN sivuille.... Sehän luulee, että olen LIIAN kiinnostunut... :) - nain-EN
mäkin luen kirjoitti:
Juu olen hetero N ja eräästä miehestä kiinnostunut. Katson milloin hän on ollut paikan päällä. Enhän mä tietenkään voi mennä omalla profiililla SEN sivuille.... Sehän luulee, että olen LIIAN kiinnostunut... :)Tosi yleistä tuo kirjautumattomana lukeminen,mä ainakin luen lähes aina off linessa.
- kyllä on
mäkin luen kirjoitti:
Juu olen hetero N ja eräästä miehestä kiinnostunut. Katson milloin hän on ollut paikan päällä. Enhän mä tietenkään voi mennä omalla profiililla SEN sivuille.... Sehän luulee, että olen LIIAN kiinnostunut... :)varmaan yleistä.Itse kans kattelen koska mies on on/off ja hän näyttää mulle valehtelevan usein,että ei ole ollut edes netissä.Hah!Mutta ei se mitään.V***ttaa kyllä,mutta en voi sanoa tietäväni,kun saattaa kokeilla mua,etten mä vaan liikaa ole kiinnostunut.
- N29
Kyllä minäkin katselen naisten profiileja, ihan uteliaisuudesta, en sillä että olisin seksuaalisesti kiinnostunut. Mutta naisten profiileja katselen aina offlinessa, ja usein myös miestenkin. Se vaan on ärsyttävää että se määrä on rajattu mitä voi katsoa offlinessa.
- naiinenn
mäkin kattelen ihan kaikkien,katselen ja luen myös lehtiä ja juttuja ihan miehistä,naisista yms. Mitä ihmeellistä siinä on,näkeehän kuka vaan sut livenäkin?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332549
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070