Elikkä meidän 20v yhdessä olon eka kriisi ja toivottavasti ei se viimeinen. Vaimo sanoo että sellanen "tunne" puuttuu ja haluaa sen takaisin keinolla millä hyvänsä rakastaa ja välittää mutta se puuttuu..kysyin että pitäiskö mun muuttaa vaikka joksikin aikaa mutta pelkää sitten taas että löydän jonkun uuden, eikä hän halua muita kokeilla että ei se sitäkään kuulemma ole, onhan meillä tapahtunut vaikka mitä keskenmenoja sekä kuolema on käynyt kummakin kohdalla lähellä ja mietti myös noita juttuja nyt samalla...miten mä voin auttaa muuta kuin olemalla oma itseni tuntuu että tässä sitä vasta hermoja tarvitaan tälläsessa tilanteessa eikä mikään auta ja vaimokin pelkää että luovutan ja jätän hänet...vaikeaa ku mikä
Naiset
4
517
Vastaukset
- ajatuksia joitakin
miten kerrotte toisillenne rakastavanne? Miten ilmaisette sen? Tykkääkö vaimosi kosketuksista (ilman seksiä), kukista, yllätyksistä, kauniista sanoista, siitä, että kuuntelet, siitä, että teet palveluksia? Mikä saa hänet eniten tuntemaan itsensä rakastetuksi? Oletko kysynyt häneltä, mitä hänelle kuuluu? Tutustukaa toisiinne, vielä on toivoa!
Mieti, miten hänet hurmasit alun perin..- kertokaa
pitäähän hän kosketuksista mutta nyt en enää tiedä koska voin koskea ja olenhan mä hieronut hänen jalkoja niskaa ym..sanoi jo että oli viikko sitten parempi olo mutta kun mä ihmettelen ja mietin myös koko ajan niin hänelle tulee paha mieli mun puolesta ja se parempi olo haihtuu..tuskinpa nyt on kukkasten aika ehkä joskus myöhemmin
- kirsi
mahdollista pitäkää yhteistä lomaa muutama päivä.
lähtekää jonnekkin ottakaa ykkösvaatteet mukaan tehkää kaikkea kivaa ja keskustelkaa. monta kertaa ympäristön vaihdos ja loma antaa aikaa keskittyä suhteeseen. Ja voitte myös pitää hauskaa yhdessä sitä jokainen suhde tarvitsee.- kertokaa
hänelle..oonhan mä ehdottanut sitäkin mutta kun hän tuntee tarvetta saada olla nyt yksin hieman aikaa ihan vaan kotona jonkun illan tai käydä jonkun kaverin luona istumassa iltaa kahvittelua ja puhumista mutta kun hänestä tuntuu ettei aika riitä hänelle siihen, työkiireet painaa siinä samassa hänellä eikä malta/voi olla pois niin kaikki alkaa tuntumaan harmaalta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613964- 503879
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522659Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211799Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261