olen 21 vuotias nuori mies, suhteellisen kokematon suhteissa. melkein kaikki ystäväni surustelevat ja hetkä jotka eivät, käyvä kalliissa kaupungin baareissa joihin minulla ei ole varaa koska olen työtön. en tunne ainoatakaan vapaata tyttöä. niin sanottuja illan istujaisia on, mutta vain omissa piireissä. joten miten tutustua uusiin tuttavuuksiin (tyttöihin)? baarissa käyn hyvin harvoin rahatilanteestani johtuen, onneksi ystäväni joskus tarjoavat (kiitos).muutamia kertoja olen saanut baarista mukaan jatkoille jonkun tyttöporukan, joista kaikki ovat tietysti olleet varattuja joten on ollut turha edes yrittää kysyä numeroita, myöskään yhden illan jutut ei jaksa kiinnostaa vaan tositarkoituksella haluaisin tutustua.
yhden tytön olen tuntenut jo pari vuotta ja ollaan pussailtukin, mutta hänellä on ollut jo pitemmän aikaa hyvin* omituinen suhde ns. poikaystäväänsä. hän ei muutenkaan kiinosta kuin kaverina.
joten vinkkejä hyvät kanssakeskustelijat. miten tutustun uusiin kiltteihin tyttöihin? olisin hyvin kiitollinen pienistä osviittaa antavista vihjeistä
mitä vinkkejä
4
617
Vastaukset
- Neuvoja iän ikuinen
Sinulla onkin aika vaikea tilanne. Oletan että asut ainakin suhteellisen isossa kaupungissa ja tarjontaa luulisi näin ollen olevan.
Eikö kavereillasi ole kavereita jotka olisivat vapaita ja kiinnostavia? Kavereiden kaverit ovat aina paras source, näin seurustelukavereita ajatellen. Toinen hyvä olisi netin treffipalvelut, josta saattaa löytyä helmiäkin. Itse olen löytänyt muutamana poikakaverin ihan irkistä, mutta jos et ole sitä genreä niin se ei ehkä ole paras paikka.
Mistäs vielä... baareistakin löytää mutta harvemmin mitään pitkäaikaista.
Olen huomannut että mitä enemmän etsii sitä vaikeampi on löytää.
Vaikutat todella mukavalta pojalta, toivottavasti löydät jonkun! p.s: haluisitko tavata siskoni - hänkin on samassa "jamassa" :) - Naispuolinen
Hei!
Aikuisen naisen vinkkinä. Netissä on vaikka kuinka monta palvelua. Yksi on tämä suomi24.fi Treffit. Yksi ihan hyvä keino olisi laittaa ilmoitus palstalle www.ilmoitukset.net. Kun laitat selkeästi, millaista haet, niin väärä kohderyhmä karsiutuu pois (ainakin enimmäkseen).
Mutta koska olet nuori ja aika kokematon, varoittaisin, ettet ota heti alkuun jokaista "kuolemanvakavasti" eli et rakastu jo pelkkiin kirjoitettuihin viesteihin... Ettet satuttaisi itseäsi. Varsinkin ensinmainitsemani palstan jonkinlainen miinuspuoli on ehkä se, että "tarjontaa" on aivan hirveästi. Silloin helposti käy niin, että "joku ehtii ensin" eli kirjoittelee sulle ja sitten katoaa kuvioista.
Siksi itse kannatan mahdollisimman pikaista tapaamista uuden tuttavuuden kanssa. Se selvittää niin paljon, miten tulette toimeen ja sytyttääkö toinen ym. ym.
Onnea sulle ja meille kaikille tosissaan toivossa eläville...! :)- antaisitte??
ongelmana on myöskin se, että en ihastu kovin helposti. en muista milloin viimeksi olisin tuntenut jotain. ronkeli olen vaikka ei varaa olisi, mutta se oikea on hakusessa, vähän heikonlaisessa kylläkin. nettiä olen harkinnut. kiitoksia vinkistä ;-)
- antaisitte??
ongelmana on myöskin se, että en ihastu kovin helposti. en muista milloin viimeksi olisin tuntenut jotain. ronkeli olen vaikka ei varaa olisi, mutta se oikea on hakusessa, vähän heikonlaisessa kylläkin. nettiä olen harkinnut. kiitoksia vinkistä ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h583611- 413486
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062801Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211409Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801251