Kaksoiselämää

NuoriNainen

En ymmärrä kuinka viitsitään roikkua suhteessa, jolla selvästikkään ei ole tulevaisuutta. Jos seksi, romantiikka ja intohimo ovat kuolleet, niitä ei takaisin saa. Mies lähtee hakemaan seksiä vieraista, käy säännöllisesti hoitamassa vakipanon kanssa hommat pari kertaa kuukaudessa ja palaa hyvin mielin kotiin. Arki taas luistaa kun paineet purettu ja pussit tyhjinä, tulipa samalla kohotettua heikkoa egoa kun oma puoliso ei anna mitään huomiota. Tiedän ja tunnen miehiä jotka voisivat elää näin vuosia, ei mitään ongelmaa. En tajua miehissä sitä että voidaan uskotella elävänsä tyydyttävässä parisuhteessa ja käydään seksipuoli hoitamassa erillisenä asiana jossain muualla ja KAIKKI ON HYVIN? Onko se sitten saamattomuutta tai pelkuruutta lähteä suhteesta? Vaikka seksi onkin miehelle vain fyysinen suoritus ja siihen ei liity mitään tunteita what so ever, niin eihän tuo funktio voi toimia loputtomiin? Jos ajatellaan vaikka parisuhdetta jos ei vielä lapsia, kuinka helppo siinä vaiheessa olisi vielä erota ja kokeilla omia siipiään. Eihän suhde jossa ei mitään romantiikkaa, seksiä tai intohimoa voi kertakaikkiaan toimia??!! Ja jos pelin henki on kaverisuhde niin silloin mielestäni sen seksin voi unohtaa ja hoitaa asian käsin itse kun siihen tarve tulee, loukkaamatta muita.

12

3221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaa

meltä olen asiasta.Turha jatkaa selaisessa suhteessa mikä ei anna mitään!!!!Eletää tätä yhtä elämää mikä meille on annettu sileen et meillä on hyvä olla!!

• vähän tarkennusta pyydän

Ok, jos käydään vieraissa niin se on eri asia. Mutta noin yleisesti; mitä tarkoitat romantiikalla ja intohimolla? Mitä tarkoitat kaverisuhteella? Mitä on mielestäsi rakkaus?

• samaa mieltä

olen samaa mieltä myös, jos seksi ja läheisyys ei toimi niin ei voi kun ihmetellä kun ihmiset ovat yhdessä vain lasten ja rahan takia..
        Sit todella haetaan ulkopuoliselta henkilöltä sitä nautintoa ja toisen huomioon ottamista. ja tää on sekä nais että mies ongelma mut mulla muutama miesystävä jotka ovat tässä jamassa et eivät eroa kun menis puoliksi omaisuus johon he ovat panostaneet enemmän joten heillä on suhde toiseen naiseen joka antaan heille sitä lämpöä ja seksiä ...en ymmärrä tätä mailman menoa..

• N 44
        samaa mieltä kirjoitti:

olen samaa mieltä myös, jos seksi ja läheisyys ei toimi niin ei voi kun ihmetellä kun ihmiset ovat yhdessä vain lasten ja rahan takia..
        Sit todella haetaan ulkopuoliselta henkilöltä sitä nautintoa ja toisen huomioon ottamista. ja tää on sekä nais että mies ongelma mut mulla muutama miesystävä jotka ovat tässä jamassa et eivät eroa kun menis puoliksi omaisuus johon he ovat panostaneet enemmän joten heillä on suhde toiseen naiseen joka antaan heille sitä lämpöä ja seksiä ...en ymmärrä tätä mailman menoa..

Itse kunnioitan enemmän miestä, joka jää vakisuhteeseensa lasten takia kuin miestä, joka hullaantuu johonkin parikymppiseen napapaitapimuun ja jättää sen takia perheensä.

Jokaisessa suhteessa (siis yli kaksi kuukautta kestävissä) tulee ongelmia ennemmin tai myöhemmin ja varsinkin lasten ollessa pieniä, parisuhde ja perhe-elämä muistuttaa joskus enemmän työleiriä kuin romanttista Harlekiini-romaanin juonta. On tietysti paska juttu mennä pettämään puolisoa ja se pettäminen kertoo enemmän pettäjän lapsellisuudesta kuin parisuhteen huonoudesta. Mutta: moni parisuhde selviää kuukausia tai jopa vuosia kestäneistä kriiseistä ja jatkuu entistä ehompana. Lapset ja raha saattavat pitää näennäisesti parisuhteen kasassa pahimpien aikojen yli, mutta tosiasiassa parisuhde pysyy kasassa, koska ainakin jompi kumpi vähintään alitajuisesti uskoo entisen sykkeen vielä löytyvän. Ken elää, se näkee.

Pitkä suhde on kumma juttu, välillä vituttaa raskaasti ja ei ikinä usko minkään enää parantuvan, mutta pelkästään yhteinen historia on todella iso voimavara. Ihmissuhteita ei ole tarkoitettu kertakäyttötavaraksi.

• NuoriNainen
        N 44 kirjoitti:

Itse kunnioitan enemmän miestä, joka jää vakisuhteeseensa lasten takia kuin miestä, joka hullaantuu johonkin parikymppiseen napapaitapimuun ja jättää sen takia perheensä.

Jokaisessa suhteessa (siis yli kaksi kuukautta kestävissä) tulee ongelmia ennemmin tai myöhemmin ja varsinkin lasten ollessa pieniä, parisuhde ja perhe-elämä muistuttaa joskus enemmän työleiriä kuin romanttista Harlekiini-romaanin juonta. On tietysti paska juttu mennä pettämään puolisoa ja se pettäminen kertoo enemmän pettäjän lapsellisuudesta kuin parisuhteen huonoudesta. Mutta: moni parisuhde selviää kuukausia tai jopa vuosia kestäneistä kriiseistä ja jatkuu entistä ehompana. Lapset ja raha saattavat pitää näennäisesti parisuhteen kasassa pahimpien aikojen yli, mutta tosiasiassa parisuhde pysyy kasassa, koska ainakin jompi kumpi vähintään alitajuisesti uskoo entisen sykkeen vielä löytyvän. Ken elää, se näkee.

Pitkä suhde on kumma juttu, välillä vituttaa raskaasti ja ei ikinä usko minkään enää parantuvan, mutta pelkästään yhteinen historia on todella iso voimavara. Ihmissuhteita ei ole tarkoitettu kertakäyttötavaraksi.

Tarkentaisin vielä etten todella tarkastele maailmaa vaaleapunaisten lasien läpi, elän itse pitkässä parisuhteessa jossa lapsia.
        Mutta jossain se raja tulee vastaan, ymmärrän vielä parisuhteen karikot ja ehkä vielä miehen yhdenillan hairahduksen. Se että tietoisesti vuositolkulla käydään tapailemassa samaa naista seksin merkeissä, se on jo liikaa? Jotenkin epäilyttää sekin ettei miehelle ole syntynyt mitään tunteita naista kohtaan jos tapailu on jatkunut systemaattisesti jo pitkään.
        Sitä en suostu ymmärtämään että jos ei ole mitään yhteistä enään, toisen läheisyys ja kostetus lähinnä inhottaa, yhteiset lomat tuntuu ihan helvetiltä ja vain odottaa että pääsisi takaisin töihin..Johonkin se raja täytyy vetää, oli lapsia tai ei, täytyy osata lähteä reilusti!! Loppujen lopuksi eiköhän ne lapsetkin kärsi tilanteesta ja vaistoa yllättävän paljon asioita. Minä en sellaista roolimallia haluaisi lapsilleni antaa..

• eräs sivustakatsoja
        NuoriNainen kirjoitti:

Tarkentaisin vielä etten todella tarkastele maailmaa vaaleapunaisten lasien läpi, elän itse pitkässä parisuhteessa jossa lapsia.
        Mutta jossain se raja tulee vastaan, ymmärrän vielä parisuhteen karikot ja ehkä vielä miehen yhdenillan hairahduksen. Se että tietoisesti vuositolkulla käydään tapailemassa samaa naista seksin merkeissä, se on jo liikaa? Jotenkin epäilyttää sekin ettei miehelle ole syntynyt mitään tunteita naista kohtaan jos tapailu on jatkunut systemaattisesti jo pitkään.
        Sitä en suostu ymmärtämään että jos ei ole mitään yhteistä enään, toisen läheisyys ja kostetus lähinnä inhottaa, yhteiset lomat tuntuu ihan helvetiltä ja vain odottaa että pääsisi takaisin töihin..Johonkin se raja täytyy vetää, oli lapsia tai ei, täytyy osata lähteä reilusti!! Loppujen lopuksi eiköhän ne lapsetkin kärsi tilanteesta ja vaistoa yllättävän paljon asioita. Minä en sellaista roolimallia haluaisi lapsilleni antaa..

On pariskuntia jotka elää rakkaudettomassa avioliitossa ja yrittää väkisin saada liiton toimimaan lapsien takia, tai sitten toinen on taloudellisista syistä pakko alistua. Toiset voi elää ilman rakkautta, kun taas jotkut romahtaa ja kaikilla ei ole tarpeeksi voimia lähteä. Tämä on todella surullista. En toivo tälläistä kenellekkään.

• eri mieltä
        eräs sivustakatsoja kirjoitti:

On pariskuntia jotka elää rakkaudettomassa avioliitossa ja yrittää väkisin saada liiton toimimaan lapsien takia, tai sitten toinen on taloudellisista syistä pakko alistua. Toiset voi elää ilman rakkautta, kun taas jotkut romahtaa ja kaikilla ei ole tarpeeksi voimia lähteä. Tämä on todella surullista. En toivo tälläistä kenellekkään.

Itse olen puhutussa seksittömässä avioliitossa. Ja minulla on rakastajana toisen naisen aviomies, joka ei ole myöskään saanut kotona seksiä kuuteen vuoteen.

Kotona aviomieheni kanssa meillä on kaverilliset välit. Meillä ei riidellä vaikkei sitten pussatakaan. Läheisyyteni ja seksini saan rakastajaltani, kuitenkaan en häntä huolisi miehekseni. Lapsilla ja meillä vanhemmilla säilyy koti ja äiti ja isä.

Luen itseni ihan onnelliseksi.

• jälkiviisastelua
        NuoriNainen kirjoitti:

Jälkeenpäin on turha jossitella, miksi en lähtenyt aikoinaan ajoissa. Olen kirjoittanut tästä samasta aiheesta ennenkin.

Ei minulla olisi ollut osoitetta minne lähteä.
        Ehkä turvakoti olisi ollut ainoa ratkaisu.
        Mies ei ollut väkivaltainen. Hiljainen kaljan tissuttelija. Kiltin miehen maineessa.

Tuskin tuosta liitosta olisi lähtenyt kukaan mukaan. Melko tavallista supisuomalaista elämää.

Ei seksittömyyteen kuole. Naureskelen aina itsekseni seksiterapeuttien eli seksologien höpinöille. Ehkä noilla ihmisillä seksi on maailman tärkein asia. Saavathan he siitä leipänsä.

En arvosta ihmisiä, jotka käyvät vieraissa.
        Kuulin villin huhun eräästä arvostetusta ihmisestä. Hänkin maistaa ruohoa aidan takana.
        En enää arvosta pätkääkään tuon ihmisen uraa.

Ihminen voi olla millainen luuseri tahansa, mutta korkea moraali päihittää kaikki ansiot.

En kehtaisi vetää pärstääni ihmisten ilmoille, jos olisin pettänyt avioliittoni aikana.
        Vaikka kävisin jatkuvasti ripillä, en antaisi itselleni anteeksi. Niin armolliseksi en opi itselleni vaikka armokampanjaa käytiinkin männä viikolla julkisuudessa.

Avioliittoon kannattaa lähteä vakain aikein.
        Sovitusta lupauksesta ei sitten enää lipsuta eli vieraasta kuormasta ei syödä.

• M43

"Vaikka seksi onkin miehelle vain fyysinen suoritus ja siihen ei liity mitään tunteita what so ever,"

olen miehenä kyllä tästä aivan eri mieltä kanssasi. kyllä miehelläkin on tunteet ja seksiin liittyy myös tunteita, ei se ole pelkkää mekaaniikkaa se homma. ja mitä enempi on tunnetta mukana, sen parempaa on seksikin.

naiselle voi riittää pelkkä läheisyyden tunne ilman seksiäkin, mutta miehelle se ei sovi jos jää saamatta. ainakin omalla kohdalla tunnen että se fyysinen puoli on erittäin tärkeää mutta yhtä tärkeää on se millä tasolla yhteys kummpaniin yleensäkin on. kun homma toimii vällyjen välissä hyvin, toimii kaikki muukin parisuhteessa hyvin. tai ainakin edellytykset ovat hyvät muunkin onnistumiseen.

• Realisti-

Mies voi panna ketä vain ilman MITÄÄN tunteita, kymmeniä kertoja vain purkaakseen pussit. Miehen kiihotukseen riittää pelkkä reikä jalkovälissä. Voitko väittää vastaan? Nainen ei näin toimi koskaan.

• M43
        Realisti- kirjoitti:

Mies voi panna ketä vain ilman MITÄÄN tunteita, kymmeniä kertoja vain purkaakseen pussit. Miehen kiihotukseen riittää pelkkä reikä jalkovälissä. Voitko väittää vastaan? Nainen ei näin toimi koskaan.

Tottakait mies VOI nussia kaikki eteen tulevat kaksijalkaiset, aina tikapuista alkaen, JOS haluaa... ja vähänkin jos biologiaa ymmärtää, yksi terve mies, teoriassa ainakin, pystyisi helpohkosti hoitelemaan koko maailman naisten raskaaksi tulemiset mennen tullen, niin on luonto asian järjestänyt.

MUTTA ei kannata yleistää, että kaikki miehet noin toimivat. Kyllä se oma kolo kuitenkin paras on, ainakin jos on tunteet pelissä molemmin puolin...

• *ihmii*

Ai ei seksiin tarvitse tunteita? Itse olen erimieltä..ei voi seisoa/kostua, jos ei ole tunteita, koska intohimokin on tunne valitettavasti, jos ei tunne toista kohtaan halua, ei voi sekstailla eli tunteita on pelissä. Ei hitto miten tollasta suhdetta joku edes pystys elämään? Täytyy olla aika laiska/pelokas/huono itsetunto/arvostusta itseään kohtaan jos tuollaiseen suhteeseen tyytys*HMPH* ennen yksin kuin antas loukata noin pahasti eli parempi erota ja pikaseen, itseäni oksettas jos parini tulisi viereeni ja tietäsin, että hän on käynyt uiskentelemassa toisen eritteessä *YÖKS* kyll lähtis niin että lahkeet lepattas ja lujaa, sen verran itseäni arvostasin kuitenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      49
      3807
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      61
      3724
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2851
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      52
      2589
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1739
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1639
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1317
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe