sinkkuna

koko elämä..

Jaa'a.Olen 23-vuotias nuori nainen, enkä ole koskaan vakavissani seurustellut. Yrityksen puutteesta ei ole kysymys, mutta aina jokin on ollut pielessä.
Ongelmanani koen ristiriitaiset tunteeni seksistä. Pidän seksistä erittäin paljon, joskus liiankin kanssa mutta silti en voi ajatella harrastavani seksiä miehen kanssa, jonka kanssa vietän aikaa muutenkin. Tuntuu siltä, että kaikki miehet haluavat vain ja ainoastaan seksiä ja se ahdistaa. Tuntuu siltä, että jos saisin joskus tutustua johonkuhun paremmin ja viettää aikaa ilman seksiä, niin sen jälkeen voitaisiin sitten sekstailla vaikka lopun elämä.
Mutta kuka haluaa odottaa? Itsekin ajatus odottamisesta tuntuu hölmölle. Erittäin sekava kirjoitus, toivottavasti pääpointtini tuli kuitenkin esille.. =)

5

1019

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä_

no pysähdy välillä miettimään: "en voi ajatella harrastavani seksiä miehen kanssa, jonka kanssa vietän aikaa muutenkin"

ja

"...tutustua johonkuhun paremmin ja viettää aikaa ilman seksiä"

Mitä sä nyt sitte oikeen haluat? Ootko sä edes oikeasti "23-vuotias nuori nainen", vai haaskaatko elämääsi provoilemalla keskustelupalstoilla?

• mies/81

Jokainen normaali mies kokee voimakasta halua seksiin. Joko hyväksyt tuon tai unohdat miehet kokonaan. Voin henkilökohtaisesta kokemuksesta sanoa, että ainoastaan epävarmat miehet ei juokse naisten (seksin) perässä.

Itse juuri koen, että voisin aloittaa seurustelun vain pikkuhiljaa toiseen tutustumalla ja seksi tulisi kuvioihin vasta joskus myöhemmin. Olen kuitenkin pikkuhiljaa ymmärtänyt, että tuollainen ajattelu on vain itsepetosta. Käytännössä miehenä on ihan mahdotonta luoda mitään kontakteja naisiin, jos ei ole sitä normaalia itsevarmaa seksuaalihalua. En oikeasti pysty olemaan missään tekemisissä naisten kanssa, koska suhtautumiseni seurusteluun on niin kokemattomuuden ja epävarmuuden sävyttämää.

Pointtini siis kait oli, että "normaalit" ja seurusteluun kykenevät miehet saattavat vaikuttaa siltä, että heillä on vaan seksi mielessä. Se ei kuitenkaan sikäli pidä paikkaansa, että kyllä mies on seksin lisäksi kiinnostunut myös sinusta ja yleisestä läheisyydesta, jos kerta haluaa parisuhteen. Mielestäni naisten pitäisi pitää miehen merkittävän seksuaalisen kiinnostuksen puuttumista ehdottomasti varoitusmerkkinä siitä, että miehessä on jotain vikaa parisuhdetta ajatellen.

• 26veeeee mies

Eikö se ole paljon huolestuttavampaa, jos mies ei halua seksiä sun kanssasi?? Siis ettekö te naiset muka tykkää siitä, jos miehet pitävät teitä seksikkäinä ja haluttavina? Eihän se välttämättä tarkoita sitä, ettemme olisi kykeneviä kiinnostumaan teistä muussakin mielessä.

Oli miten oli, mutta me miehet olemme miehiä ja haluamme naisilta seksiä. Toiset vain osaavat peittää sen paremmin kuin toiset. Itse henkilökohtaisesti ajattelen melkein jokaisesta vastaantulevasta naisesta, näköön tai kokoon katsomatta (pois laskettuna tietenkin liian nuoret ja vanhat naiset), että millaistahan se seksi mahtaisi olla kyseisen naisen kanssa. Enkä mä pidä sitä mitenkään huonona asiana, naiset nyt vaan ovat niin haluttavia, en mä sille mitään voi :)

Olet siis 23-vuotias nuori nainen? Heh, mä olenkin sut jo riisunut mielessäni ja usko pois olet erittäin haluttavan näköinen, nam :P Eikä siinä tarvittu kuin hitunen mielikuvitusta :D

• DWD

En harrastanut oman naiseni kanssa seksiä ensimmäiseen vuoteen. Hyvin on mennyt. Nyt yhdessä kolmatta vuotta.

• DumDum

Kyllä seksi kuuluu osaan seurustelua, toisilla vähän enemmän ja toisilla vähän vähemmän. Mikäs mies se semmoinen on joka ei seksiä halua? Oma aika ja paikka toki sillekkin, mutta jos seksi ja/tai fyysinen kontakti puuttuu suhteesta niin eipä se kummoinen seurustelusuhde ole. Kyllähän se on pitkälti nämä fyysiset jutut jonka takia sitä toista katsoo "sillä silmällä" :)
      Kyllä miehen pitäisi tajuta odottaa niin kauan että nainenkin haluaa seksiä. Itsellä kyllä tuntunut että olisi pitänyt aiemmin vaatia sitä kun on tahtonut jäädä sitten kaveripohjalle nuo suhteet hameväkeen :)
      Se siis odottaa, joka haluaa vakavan suhteen Sinun kanssasi, eikä ole pelkkää mirriä metsästämässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      88
      5516
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4732
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3047
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      89
      2958
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2584
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2039
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1976
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1439
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe