Onko kukaan tilannu mitään tuolta? Hinnat on oikein mukavia, mut entä laatu? Kaikki näyttää niin houkuttelevan hienoilta... :) En oo koskaan tilannu mitään netistä, enkä haluaisi mitään rihkamaa.
Missä nettikaupassa on paras hinta/laatu-suhde?
postissa.com?
8
715
Vastaukset
- agsga
Kuullu kaikkea paskaa ko. mestasta.
Ite suosin a-ilusionia, nopee toimitus, ei postikuluja ja takuuvarmasti laadukasta tavaraa.
http://a-ilusion.com/kauppa/index.php - postissa.com
Osa toimitetuista tuotteista oli viallisia ja reklamaatioon ei ole vastattu kahdesta yhteydenottopyynnöstä huolimatta. Nettisivuillaan väittävät että jokaisen lähetyksen tuotteet on huolellisesti tarkistettu. Näin ei todellakaan ollut. Nettisivut näyttävät asiallisilta mutta palvelu ja laatu tuntuu ontuvan pahasti.
- monet kaupat läpi kahlannut
Voihan se Itellanki vika olla jos korusi on rikki.
Ite oon tilaillu tuolta, oon ollu tosi tyytyväinen. Kaikki korut on ollu hyvin pakattu, eikä omissani ainakaan mtn vikaa ole ollut. Tilattuani korut ei tarvinnut odotella kuin kaksi päivää kun ne jo olivat minulla.. :)
A-ilusion on puolestaan ylihinnoiteltu mesta. Sieltäki oon tilannu, koruja sain odottaa kaksi viikkoa. Esim. yksi titaanipallo tummansinisellä kivellä, löysin täysin vastaavan postissa.comista, tosin 9 euroa halvemmalla. Itse olen nikkeliallerginen, eikä piercing.fi:n korut ole aiheuttaneet allergiaa. A-ilusionin "titaani"pallo sen sijaan tummui tosi paljon, eikä sitä saanut enää normaalisti puhdistettua. - ikinä enää
monet kaupat läpi kahlannut kirjoitti:
Ite oon tilaillu tuolta, oon ollu tosi tyytyväinen. Kaikki korut on ollu hyvin pakattu, eikä omissani ainakaan mtn vikaa ole ollut. Tilattuani korut ei tarvinnut odotella kuin kaksi päivää kun ne jo olivat minulla.. :)
A-ilusion on puolestaan ylihinnoiteltu mesta. Sieltäki oon tilannu, koruja sain odottaa kaksi viikkoa. Esim. yksi titaanipallo tummansinisellä kivellä, löysin täysin vastaavan postissa.comista, tosin 9 euroa halvemmalla. Itse olen nikkeliallerginen, eikä piercing.fi:n korut ole aiheuttaneet allergiaa. A-ilusionin "titaani"pallo sen sijaan tummui tosi paljon, eikä sitä saanut enää normaalisti puhdistettua.Mahdolliset vaihdot ja palautukset tökkii, kestää kuukausia ennenkuin saa edes vastausta että onnistuuko vaihto ylipäätään vai ei. Ja kyseessä siis eivät olleet lävistyskorut vaan muita tuotteita, joita kyllä vaihdetaan. Kerran hermot menetetty ja vasta kuluttajaviranomaisilla uhkailu sai toimintaa aikaan.
- kokemusta on++
ikinä enää kirjoitti:
Mahdolliset vaihdot ja palautukset tökkii, kestää kuukausia ennenkuin saa edes vastausta että onnistuuko vaihto ylipäätään vai ei. Ja kyseessä siis eivät olleet lävistyskorut vaan muita tuotteita, joita kyllä vaihdetaan. Kerran hermot menetetty ja vasta kuluttajaviranomaisilla uhkailu sai toimintaa aikaan.
ikinä en osta piercingiltä mitään, ei saa edes puhelimella kiinni jos on jotain valittamista.
- Paskaa paketissa
A-ilusion on puolestaan ylihinnoiteltu mesta. Sieltäki oon tilannu, koruja sain odottaa kaksi viikkoa. Esim. yksi titaanipallo tummansinisellä kivellä, löysin täysin vastaavan postissa.comista, tosin 9 euroa halvemmalla. Itse olen nikkeliallerginen, eikä piercing.fi:n korut ole aiheuttaneet allergiaa. A-ilusionin "titaani"pallo sen sijaan tummui tosi paljon, eikä sitä saanut enää normaalisti puhdistettua.Piti oikein "vihjeesi" yllyttämänä käydä katsomassa:
http://a-ilusion.com/shop/product_details.php?p=323
tuossa oli siis kivellinen titaanipallo 6 euroa. Johtopäätös: "Postissa" antaa jokaiselle kivellisen titaanipallon tilaajalle pallon ilmaiseksi ja lykkää vielä 3 euroo vaivanpalkkana...?
Ehkä sunkin olis parempi siirtyä muille palstoille jauhamaan paskaasi. - Paskaa paketissa
A-ilusion on puolestaan ylihinnoiteltu mesta. Sieltäki oon tilannu, koruja sain odottaa kaksi viikkoa. Esim. yksi titaanipallo tummansinisellä kivellä, löysin täysin vastaavan postissa.comista, tosin 9 euroa halvemmalla. Itse olen nikkeliallerginen, eikä piercing.fi:n korut ole aiheuttaneet allergiaa. A-ilusionin "titaani"pallo sen sijaan tummui tosi paljon, eikä sitä saanut enää normaalisti puhdistettua.Olipa vaikeeta löytää se "vastaava tuote", mut löytyihän se:
http://www.postissa.com/product_info.php?cPath=43_45_51&products_id=707
tuossa se sama titaanipallo kivellä 7,95 euroa. Mikä kauppa se olikaan ylihinnoiteltu? - madmaxonihana
Paskaa paketissa kirjoitti:
Olipa vaikeeta löytää se "vastaava tuote", mut löytyihän se:
http://www.postissa.com/product_info.php?cPath=43_45_51&products_id=707
tuossa se sama titaanipallo kivellä 7,95 euroa. Mikä kauppa se olikaan ylihinnoiteltu?kokemust on, jotkut tilaukset vähän emmätiijä mut kyl ihan ok;sti sujuu =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h352875Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv302385Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
- 271389
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021203- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025