RAP ON PASKAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!
RAP ON PASKAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
12
1424
Vastaukset
- thug8
pidä vittu turpas kiinni ku et kyseisestä musiikkilajista mitään tiedä....en mäkään yuu sulle mussuttamaan siitä, kuinka vitusti tekis mieli vetää jokasta homo hevaria lättyy mikä kävelee vastaa, pidä tollaset mielipiteet omina asioinas... :/
- hevi-mursu
ei kaikki hevarit oo homoja!!!!!!!! et tiedox vaa!!
sitä paitsi jos et sattunu tietää ni tytötki voi olla hevareit..ja sä kimpaannut aika helposti..
jos ny joku vaa kertoo oman mielipiteensä oon heti
lässyttämäs et noi ei saa sanoo ja muuta paskaa!!
eix tänne tulla sit muka kertooo omii mielipiteit? mä ainaki.. RAP ON PASKAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - hevi-mursu
hevi-mursu kirjoitti:
ei kaikki hevarit oo homoja!!!!!!!! et tiedox vaa!!
sitä paitsi jos et sattunu tietää ni tytötki voi olla hevareit..ja sä kimpaannut aika helposti..
jos ny joku vaa kertoo oman mielipiteensä oon heti
lässyttämäs et noi ei saa sanoo ja muuta paskaa!!
eix tänne tulla sit muka kertooo omii mielipiteit? mä ainaki.. RAP ON PASKAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!siis tarkotin et sä.. enkä mä
- hevi-mursu
rap on perseestä revittyä paskaa..ja toi on aivan totta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hehee, jälleen kerran yks vajaa öri öri mies tulee tänne örisee tietämättömyyttää. Mee grillaa zombin jalka ja syö se, se on nami nami pusi pusi. Syöt sitte jälkiruuaks sen kivet. ;)
Ja jälleen valitettavasti joudun kertomaan sen tosiasian, että rap ei oo perseestä ja se on musiikkia siinä missä öri öri musiikkikin. :)
Hyvät elämät jatkot.
Ps. Zombinliha on mätää, mmhhh mmhhh bitch!- teurastaja-
Yykeli kirjoitti:
Hehee, jälleen kerran yks vajaa öri öri mies tulee tänne örisee tietämättömyyttää. Mee grillaa zombin jalka ja syö se, se on nami nami pusi pusi. Syöt sitte jälkiruuaks sen kivet. ;)
Ja jälleen valitettavasti joudun kertomaan sen tosiasian, että rap ei oo perseestä ja se on musiikkia siinä missä öri öri musiikkikin. :)
Hyvät elämät jatkot.
Ps. Zombinliha on mätää, mmhhh mmhhh bitch!joo-o hevi rulaa oikein kunnolla... vihaan kyllä rappia kun se on puhemusiikkia.. kyllähän hevibiisis on kunnon sanat... laulettiin poikien kanssa äsken karaokena hevibiisejä... jos te muut lampaanteurastajat tahdotte tehdä samaa niin menkää sivuille:
http://www.ebaumsworld.com/flash/growl.html
Eli toisinsanoen voitte haistaa paskan - "öri öri"
Yykeli kirjoitti:
Hyvät elämät jatkot.
Ps. Zombinliha on mätää, mmhhh mmhhh bitch!Hevarit ei syö mitään zombin lihaa ja toiseks hevi ei oo aina öri öriä Tossa muutama kuuluisa jotka ei oo öri öriä Iron Maiden, Metallica, Black Sabbath, Dio ja esim Uriah Heep onpas kovaa öriä
P.S ite taiat syyä jotain zombin lihaa XD XD
- minä
Heo, voi moro oikeesti!!!! Vitun lapsellista, mut ihan sama.. Ketään toi tuskin kiinnostaa....
- Riukka
Katso otsikko
- Naapurin lissu...
te ootte kaikki pelkkii pellei...
- the-game
ja rock on homojen musiikki
- Union 5
Aaahhaahahahah.....Tätä on aina niin mukavaa seurata; räppiä joko rakastetaan tai vihataan ;)
Ihan tiedoksi vaan, et rap is IMO number one musicgenre! Ja se kun te 'hevarit' sanotte et räppärit tulee lavalle ja puhuu vaan nopeesti mikkiin...fhuuuhhh...räppääminen on taitolaji!! Ei se oo helppoo räpätä sil tahdil siihen mikkiin...Ja jos te sanotte et räp ei oo musiikkii, ni eipä oo sit kyl sellanen hevikään mis vaan karjutaan mikkiin, eikä sanoista saa mitää selvää...mutta hienoo kun räp nostattaa tunteita!! You either be against rappers or with 'em, MOTHAFUCKAAAA!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062731Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382441- 332359
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060