Chätis jutskaaminen ja siihen hakeutuminen päivittäin, joko tylsyyden kitkemiseen, ajan kuluttamiseen, kavereiden kanssa jutskaaminen tai uusien ystävien etsimiseen tuottaa tulosta päivittäin.. Jokaiselle on aina jotain,, Chättääminen poistaa tylsyyden ja auttaa poistumaan rutinoituneesta päivärytmistä… Aika kuluu chättäillessä kuin siivillä, eikä ajan kulumista edes huomaa, jos löytyy todella mukavaa ja uuttakin juttuseuraa… Mikäpä sen mukavampaa kuin jutskata chättikamujen kaa, yleisistä päivän asioista,,, esim “miten töissä meni tänään”, “kuin voit tänään”, “mitä mieltä olet siitä,,” jne.. Uusien tuttavuuksien löytäminen on aina hauska asia, tutustua juurta jaksaen ja pikkuhiljaa luoda ns. virtuaaliystävyys, ,,
Vuosien ajan, chätissä olen kohdannut samanlaisia ihmisiä kuin minäkin olen, ja kieltämättä myöskin olen kohdannut asioita, jotka ovat ikään kuin yhdistänyt minut ja keskustelijan kanssani sitten, että on tapahtunut ns, ihastuminen,,.. No, ihastumisethan tulevat ja menevät, se on selvä.. Kun kohtasin rakkaimpani, jonka kanssa nykyjään seurustelen, niin tunne oli jo alkujaan erilainen kuin aikaisemmin,, Juttelimme kaikesta mahdollisesta mahdollisimman rehellisesti, keskustelimme elämästämme, kerroimme toisistamme, ja toivoista tulevaisuudessa… Pikkuhiljaa kun opimme tuntemaan toisemme paremmin ja paremmin, niin meidän oli pakko aina jutella uudelleen ja uudelleen,,. Vaihdoimme numerotkin jotta saimme toisillemme soitella ja lähettää tekstareita,,.. Kutsuminen chättiinkin kävi helpommin, kun oli helppo tekstrina laittaa, et koskas molemmille sopis “treffit” chätissä..
Uskothan sinä, että chätissäkin voit ihastua, jota seuraa rakastuminen?? Usko, sillä meille kävi niin, ja nyt olemme onnellisesti yhdessä!!
Chättäämisestä, rakkaudenpolulle,,
Pepe27
5
724
Vastaukset
- uskon
uskon, uskon
- onnee1
uskon myös et noin voi käydä, onnea sulle.
- onnekas
Minäkin tapasin suomi24 chatis avomieheni ollaan nyt ollu yhdessä melkein 3vuotta ja hyvin menee ainakin vielä. Kyllä siellä on myös kunnollisa meihiä.
- OnnellinenNainen
Hei,
Ihana kuulla myös että muut ovat löytäneet tämän kautta onnensa.
Niin kävin minullekkin (varsin nirsolle naiselle).
Tapasin netin kautta ehkä arviolta 30 miestä, ennen kun kolahti, mutta kun se kolahti, niin kolahti kunnolla.
Toivon onnea teille suhteeseenne, ja muistakaa vaalia rakkautta, se ei ole itsestään selvyys. - ex onneton
Hei kiva flaxi sulla... =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725380- 704856
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234355Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest483976- 513800
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363697- 413348
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo843073Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv612920Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu222666