Olen koko ikäni tahtonut soittaa sähkökitaraa ja nyt olen päättänyt sellaisen ostaa. En ole oikeastaan koskaan soittanut kitaraa enkä tiedä siitä oikein mitään. Kysyisinkin, että opinko itsekseni soittamaan, minkä hintainen kitara&vahvistin on, miten opin virittämään, mikä on vibrakampi, mistä saan jonkun hyvän kitaran soiton abc-kirjan ja nauretaanko minut musiikkiliikkeestä pihalle kun olen ostamassa kitaraa enkä tiedä siitä mitään?
-Kiitos
Sähkökitara ja aloittelija
3
1058
Vastaukset
- Nat
Kannatta hankkia joku kaveri, kitaransoiton opettaja tai muu joka on kitaroiden kanssa pelannu, niin ei tule virheinvestointia.
Itse en ainakaan pelkästään soitinkaupasta neuvoja kysyisi.
Hintatasoa voi sieltä kyllä selvittää.
Ja verrata nettiin. - Sama
Tuolla on vinkkejä:
muusikoiden.net/
keskustelu/
aloittelijat/
Sähkökitaran soittamisen aloittaminen
Sen kun lukasee aluksi, niin alkaa hommat selvitä.- kitarizti
kannattaa ostaa, ensimmäiseksi kitaraksi, Yamaha ERG 121, jonka mukana tulee pieni 10W vahvistin ja sillähän pääsee alkuun. Tuo vahvistin on säälittävä pikkuloota mutta tuo Yamahan kitara on hintaansa nähden todella hyvä soitin. (Aloitin sillä.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057