Mikä ihme vaivaa??

Kaihero

Sinkkunainen 26,
ja viettänyt juuri hienot treffit, kaikki tuntui natsaavan ja ilmeisen molemminpuoleinen kiinnostus.

Seuraavana päivänä mulla on hirveä ahdistus.
Tuntuu että en ole ollenkaan mielenkiintoinen ihminen, tienaan liian vähän, olen kokenut liian vähän, en ole matkustellut yms yms.
Kauheat paineet itsellä, enkä oikein tiedä mitä vastaisin miehen viesteihin kun ahdistaa niin kovasti.

Kuinka tästä tuli mulle tällainen suorittamiskysymys? Mitä sille voi tehdä?
Kai minussa on hiukan perfektionistin vikaa, ja tuntuu että olen jämähtänyt paikoilleen elämässäni, ja että "kaikki muut" ovat kokeneet niin paljon enemmän.

Miksi en salli itselleni edes mahdollisuutta onneen? Miksi parisuhteesta on tullut niin suuren kynnyksen asia? Auttakaa..

2

490

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä jännitä

samanlaisia ajatuksia minullakin, vaik ei oo edes treffejä vielä!

pakko sun on vaan ottaa itseäs niskasta kiinni ja löytää ne hyvätkin puolet itsestäsi!

ei siinä muuta kuin olet vain sinut itsesi kanssa ja annat sen näkyä hymynä (ei teko) ja itsearvostuksena.
      jos olet kiva tyyppi, se riittää toiselle aivan mainiosti, usko pois!
      jos ei riitä, et sinä siitä tyypistä mitään sielunkumppania olisi saanutkaan!

muista huumorintajuasi, kävi miten kävi!

• neiti

Itteä kritisoi aina ihan liikaa, mietippä jos se sun treffi kumppani pyöriskelee samoissa tuskissa ja ihan turhaa. Kunhan hymy on herkässä ja pilke silmäkulmassa. Tehän voitte yhdessä kokea kaikkea sitä mikä on "jääny kokematta". Satuilemaan ei kannata ruveta, mutta ei sun tarvii sanoo myöskään niin, että oon luuseri enkä oo saanu elämässä mitään aikaseksi. Kaksin aina kaunihimpi, anna suhteellenne mahdollisuus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5080
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1604
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1279
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1209
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1143
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1027
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      989
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      915
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      789
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      763
    Aihe