Muslimi ja seksi...

Tyttöystävä

Tämä kysymys tietysti herättää suurta ärsytystä ja ihmetystä, mutta kysynpä silti, koska haluan tietää. Esimerkiksi muslimien vaimot, vastaattehan, kiitos.

Onko islamin uskossa seksin suhteen jotakin rajoitteita tms.? Kuulin joskus huhun, että miehet eivät nuole naista. Onko tämä vain hölmö huhu? Onko kaikki muutenkin sallittua, vai voiko jollakin tapaa toimia väärin sängyssä muslimin kanssa?

Olen tapaillut nyt jo muutaman kuukauden muslimia. Upea herrasmies. Varovasti olemme edenneet. Edes suudelmaa emme ole vaihtaneet! Hän on arvostanut sitä, että haluan aikaa ottaa rauhassa, kun moni asia pelottaa kulttuurieroissa ym.

Haluni häntä kohtaan on kuitenkin valtava, ja tiedän hänen tuntevan samoin minua kohtaan... Eli voinko mitenkään totaalisesti kämmätä, jos joku ilta kahden kesken häntä lähestyn? Onko kaikki sallittua?

141

81689

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Michelle-73

      Muslimin vaimona voisin sanoa ettei meillä ainakaan seksi eroa mitenkään siitä, millaista se oli suomalaisen exäni kanssa. Kuulemasi huhu on kyllä ihan höpö höpöä.
      Muslimille on tärkeää naisen "siveellisyys" varsinkin ennen avioliittoa. Me emme harrastaneet sexiä ennen avioliittoa, joka on varmaan nykypäivänä aika harvinaista. Keskustele hänen kanssaan asioista, kysele hänen uskonnostaan, hän varmasti kertoo mielellään.

      • mutta

        nykyään siveellisyyskin on aika unohdettu juttu.minäkin muslimin vaimo ja harrastimme täysillä seksiä ennen avioliittoa ja exliitosta minulla lapsi,joten en todellakaan ollut neitsyt.mutta luulen että tärkeämpää kuin se siveellisyys on hyvä sydän ja tunne.


      • asiasta jotain

        millaisia rajoitteita on sillä, että kristitty mies on musliminaisen kanssa? onko tämä ylipäätään mahdollista? naiset kyllä ovat koko ajan sähläämässä muslimimiesten kanssa, mutta miten tämä menee toisin päin? jos siis tapaan muslimitytön, niin miten homma menee?


      • Anonyymi
        asiasta jotain kirjoitti:

        millaisia rajoitteita on sillä, että kristitty mies on musliminaisen kanssa? onko tämä ylipäätään mahdollista? naiset kyllä ovat koko ajan sähläämässä muslimimiesten kanssa, mutta miten tämä menee toisin päin? jos siis tapaan muslimitytön, niin miten homma menee?

        Musliminainen ei saa olla kristityn kanssa.


      • Anonyymi
        asiasta jotain kirjoitti:

        millaisia rajoitteita on sillä, että kristitty mies on musliminaisen kanssa? onko tämä ylipäätään mahdollista? naiset kyllä ovat koko ajan sähläämässä muslimimiesten kanssa, mutta miten tämä menee toisin päin? jos siis tapaan muslimitytön, niin miten homma menee?

        Olen kuullut juttuja eräältä muslimimaasta lapsena Suomeen tulleelta nuorelta, että kyllä kuule Tinderistä löytyy islamilaisia tyttöjä ja peppuseksiä on tarjolla, mutta ei toista, että pysyy "neitsyys" . Oman mieheni sukulainen on, joten tunnen hänet varsin hyvin.


      • Anonyymi
        asiasta jotain kirjoitti:

        millaisia rajoitteita on sillä, että kristitty mies on musliminaisen kanssa? onko tämä ylipäätään mahdollista? naiset kyllä ovat koko ajan sähläämässä muslimimiesten kanssa, mutta miten tämä menee toisin päin? jos siis tapaan muslimitytön, niin miten homma menee?

        Minä olen, ja suurin osa hänen perheestään hyväksyy.
        Islamilaista Nikah hääseremoniaa useimmat imaamit eivät salli (Suomessa ei yksikään), mutta maailmalta löytyy vapaamielisempiä imaameja joille tämäkään ei ole ongelma.


      • Anonyymi
        mutta kirjoitti:

        nykyään siveellisyyskin on aika unohdettu juttu.minäkin muslimin vaimo ja harrastimme täysillä seksiä ennen avioliittoa ja exliitosta minulla lapsi,joten en todellakaan ollut neitsyt.mutta luulen että tärkeämpää kuin se siveellisyys on hyvä sydän ja tunne.

        en ole muslimi mies, mutta harrastin irtoseksiä kun sitä irtosi muslimi naisen kanssa, emmekä menneet naimisiinkaan

        nykyään ei tiedetä miksi mennä naimisiin kun voi vain nussia kovaa ilman


    • BendaRT

      Islam asettaa seksin suhteen miehen ja naisen erilaiseen rooliin, eli kuten edellä vastannut kertoi,niin musliminaisen tulisi olla täysin siveellinen ennen avioliittoa,toisinsanoen neitsyt.Jos mies on vakaukseltaan vahva,niin hän ei myöskään todellakaan "nuole" naista, itseasiassa ellet ole huomannut, muslimikulttuureissa esim.avoin suuteleminen on kutakuinkin olematonta,seksuaalinen kanssakäyminen tarkoittaa periaatteessa yhdyntää.Esileikit ja vastaavat naisen kannalta tietysti miellyttävät asiat ovat länsimaista perinnettä,mutta jos mies on "länsimainen" muslimi (noudattaako muuten tarkasti paastonaikaa, entä rukoileeko 5 kertaa päivässä,pitääkö helminauhaa mukanaan, jne=kuinka harras hän on?) niin saattaa hän ainakin ei-julkisissa paikoissa harrastaa myös "naisen nuolemista",mutta se ei siis kuulu islamiin.

      • alkup.

        Hän noudattaa paastoa, mutta ei pidä mukanaan helminauhaa. Eikä siis rukoile viittä kertaa päivässä. Mutta kyllä hän joskus rukoilee. Hän on monella tapaa länsimainen, ja kasvanutkin länsimaassa, ja tietää kyllä että minä olen joskus asunut miehen kanssa. Se on ok hänen mielestään. Eli se ei haittaa, että en ole neitsyt. Avioliitosta hän haaveilee kanssani, vaikkakin olemme hyvin suhteen alussa. Ja hän on hyvin suorin sanoin kuvaillut minulle, miten haluaisi minua suudella, koskettaa jne. Ehkä siis murehdin turhia, kun pelkään että kaikkea ei sopisi tehdä...


      • Nimetön

        muslimit nimenomaan korostaa seksissä naisen nautintoa.


      • noin
        Nimetön kirjoitti:

        muslimit nimenomaan korostaa seksissä naisen nautintoa.

        No ei. Islam on aika ahdasmielinen uskonto noin niin kuin seksuaalisessa mielessä. Arabeilla kyllä oli/on jotain perinteitä saralla, mutta en tiedä onko enää. Ja nämä eivät siis islamiin liity.

        Kaikki riippuu siitä miten harras muslimi mies on.


      • Michelle-73
        noin kirjoitti:

        No ei. Islam on aika ahdasmielinen uskonto noin niin kuin seksuaalisessa mielessä. Arabeilla kyllä oli/on jotain perinteitä saralla, mutta en tiedä onko enää. Ja nämä eivät siis islamiin liity.

        Kaikki riippuu siitä miten harras muslimi mies on.

        Kaikki riippuu ihmisestä, miten hän ajattelee asioista. Kuten joku edellä kirjoitti, muslimit eivät suutele mielellään julkisesti. Eivät niin, mutta suutele eivät myöskään esim. hindut. Osoittaisi jonkinlaista siveettömyyttä alkaa pussailemaan esim. kadulla, ne hommat kuuluu hoitaa kotona, muiden katseiden ulkopuolella. Samalla tavalla ajatellaan myös seksiasioista, tehdä voi mitä haluaa, kunhan tehdään kotona. Asia ei kylläkään liity niinkään uskontoon, vaan kulttuuriin.


      • Anny
        Michelle-73 kirjoitti:

        Kaikki riippuu ihmisestä, miten hän ajattelee asioista. Kuten joku edellä kirjoitti, muslimit eivät suutele mielellään julkisesti. Eivät niin, mutta suutele eivät myöskään esim. hindut. Osoittaisi jonkinlaista siveettömyyttä alkaa pussailemaan esim. kadulla, ne hommat kuuluu hoitaa kotona, muiden katseiden ulkopuolella. Samalla tavalla ajatellaan myös seksiasioista, tehdä voi mitä haluaa, kunhan tehdään kotona. Asia ei kylläkään liity niinkään uskontoon, vaan kulttuuriin.

        Ymmärsitkö em. nuolemisen suuteluna? Oletko ikinä miestä tavannut?


      • Michelle-73
        Anny kirjoitti:

        Ymmärsitkö em. nuolemisen suuteluna? Oletko ikinä miestä tavannut?

        Luepas mitä nimim. BendaRT kirjoitti, ehkä sitten ymmärrät miksi kommentoin suutelemista.


      • Ismahd
        Nimetön kirjoitti:

        muslimit nimenomaan korostaa seksissä naisen nautintoa.

        Siitä se silpomisperinnekin johtuu. Niin nainen oppii nauttimaan siitä, että mies nauttii.


      • nii..i

        Naisen pitää olla neitsyt, tehdä lapsia , olla kotona lasten kanssa mutta mies pettää ja soittelee naisille.
        Istuu ostoskeskuksissa kehumassa panojaan jeeh.
        Syön hatullisen kananpaskaa jos kadulla tulee vastaan uskollinen muslimi ukko joka on yhtä luotettava kuin suomalainen mies.
        Itselläni oli muslimi somali mies työkaverina mitään töitä ei tehnyt, piti tunnin kahvitaukoja tms.
        soitteli puhelimella jalkavaimoilleen ja vaimo oli kotonaan pienten lasten kanssa.
        Illat sitten istuukin ostarilla poikien kanssa.


      • bidrali
        Ismahd kirjoitti:

        Siitä se silpomisperinnekin johtuu. Niin nainen oppii nauttimaan siitä, että mies nauttii.

        Silpominen ei kuulu islamiin miksi sitä nyt ei voida tajuta? Se on afrikkalaisten tapa ja myös "kristittyjen" ja luonnonuskovaisten suorittamaa(Afrikassa).

        Koraanissa tietääkseni puhutaan kyllä seksi asioista mutta en nyt muista miten siellä naisen ja miehen roolit eroteltiin... naisen seksuaalisuuden sanottiin kestävän kauemmin ja miehen laukeaminen lopettaa miehen seksin kun nainen haluaa lisää ... jotain tällästä joku mehmedi minulle kertoi... Ota niistä sitten selvää... kun en varmaan itsekään ollut selvä näistä asioista puhuessani.
        (koraania lukiessa(vaikka onkin suomalainen käännös yhden mehmedin kotona)ei saa olla humalassa=D)


      • se onkin
        nii..i kirjoitti:

        Naisen pitää olla neitsyt, tehdä lapsia , olla kotona lasten kanssa mutta mies pettää ja soittelee naisille.
        Istuu ostoskeskuksissa kehumassa panojaan jeeh.
        Syön hatullisen kananpaskaa jos kadulla tulee vastaan uskollinen muslimi ukko joka on yhtä luotettava kuin suomalainen mies.
        Itselläni oli muslimi somali mies työkaverina mitään töitä ei tehnyt, piti tunnin kahvitaukoja tms.
        soitteli puhelimella jalkavaimoilleen ja vaimo oli kotonaan pienten lasten kanssa.
        Illat sitten istuukin ostarilla poikien kanssa.

        heille sallittua! eli jalkavaimojen pitäminen. Muhammidillakin oli jopa lapsia morsmaikkuina ja jokaisen kaverin kaunis vaimo kelpasi ja muhammad sai aina sopivasti jumalalta ilmoituksen näyissään.. on ne eri epeleitä voisi jopa sanoa että moraalittomia..


      • ehehehe
        se onkin kirjoitti:

        heille sallittua! eli jalkavaimojen pitäminen. Muhammidillakin oli jopa lapsia morsmaikkuina ja jokaisen kaverin kaunis vaimo kelpasi ja muhammad sai aina sopivasti jumalalta ilmoituksen näyissään.. on ne eri epeleitä voisi jopa sanoa että moraalittomia..

        Vaimoja saa olla neljä, mutta VAIN jos kohtelee kaikkia tasapuolisesti! Eli jalkavaimoja ei saa olla. Tämä on vain teoriaa ja nykyään vaimoja on käytönnössä aina vain yksi, koska kuka mies muka pystyisi pitämään tyytyväisenä useamman naisen?? Kun tuntuu olevan niin vaikeeta pitää edes yks tyytyväisenä (vaikka sitten ihan suomalaisellekin miehelle).


      • pöpön
        Nimetön kirjoitti:

        muslimit nimenomaan korostaa seksissä naisen nautintoa.

        Se pieni kokemus mikä minulla on ulkomaalaisista miehistä: heti kalu suuhun, mutta kun tulisi minun vuoroni, kuulenkin: Minä en ole "sellainen" mies...


      • suomessa
        ehehehe kirjoitti:

        Vaimoja saa olla neljä, mutta VAIN jos kohtelee kaikkia tasapuolisesti! Eli jalkavaimoja ei saa olla. Tämä on vain teoriaa ja nykyään vaimoja on käytönnössä aina vain yksi, koska kuka mies muka pystyisi pitämään tyytyväisenä useamman naisen?? Kun tuntuu olevan niin vaikeeta pitää edes yks tyytyväisenä (vaikka sitten ihan suomalaisellekin miehelle).

        No suomessahan ei saa pitää kuin yhden vaimon, siksi jalkavaimon paikka on kovaa huutoa. Ja kun oma vaimo on omassa maassa niin helppoahan se on täällä pitää muutama jalkavaimo tyytyväisenä, vaikka mun rakas kyllä lupas minulle, että jos menen hänen kanssaan niinsanotusti naimisiin niin ei katso enään muita naisia, (siis jalkavaimoksi).


      • aviovaimo
        Michelle-73 kirjoitti:

        Kaikki riippuu ihmisestä, miten hän ajattelee asioista. Kuten joku edellä kirjoitti, muslimit eivät suutele mielellään julkisesti. Eivät niin, mutta suutele eivät myöskään esim. hindut. Osoittaisi jonkinlaista siveettömyyttä alkaa pussailemaan esim. kadulla, ne hommat kuuluu hoitaa kotona, muiden katseiden ulkopuolella. Samalla tavalla ajatellaan myös seksiasioista, tehdä voi mitä haluaa, kunhan tehdään kotona. Asia ei kylläkään liity niinkään uskontoon, vaan kulttuuriin.

        En jaksa enkä ehdi lukee tätä koko ketjua mutta vastaan sinulle oman kokemuksen ja tiedon pohjalta. Minä ja minun muslimi mieheni ei edes suudeltu ennenkuin meidät oli vihitty. Islam kieltää kaikenlaisen esiaviollisen kanssakäymisen.Vaikka en itse ole muslimi niin me olemme molemmat sitä mieltä että kaikenlainen nuoleskelu ja muut kinkkijutut ei sovi meille, emme pidä sellasesta. Emme halua korostaa suhteessamme seksin merkitystä niinkuin länsimaisessa ajattelussa on tyypillistä, vaan paino on enempi muissa tärkeimmissä asioissa. Minusta seksin korostaminen ja asettamisen suhteessa ensisijalle (monet tekee näin!) on todella sairasta! Ja olen todella onnellinen että minulla on sellanen mies joka ajattelee asioista juuri niinkuin minäkin. Mutta siis kaikki olemme yksilöitä ja jokainen muslimi ei ole samalainen niinkuin ei kristittykään.


      • eipäs nyt
        aviovaimo kirjoitti:

        En jaksa enkä ehdi lukee tätä koko ketjua mutta vastaan sinulle oman kokemuksen ja tiedon pohjalta. Minä ja minun muslimi mieheni ei edes suudeltu ennenkuin meidät oli vihitty. Islam kieltää kaikenlaisen esiaviollisen kanssakäymisen.Vaikka en itse ole muslimi niin me olemme molemmat sitä mieltä että kaikenlainen nuoleskelu ja muut kinkkijutut ei sovi meille, emme pidä sellasesta. Emme halua korostaa suhteessamme seksin merkitystä niinkuin länsimaisessa ajattelussa on tyypillistä, vaan paino on enempi muissa tärkeimmissä asioissa. Minusta seksin korostaminen ja asettamisen suhteessa ensisijalle (monet tekee näin!) on todella sairasta! Ja olen todella onnellinen että minulla on sellanen mies joka ajattelee asioista juuri niinkuin minäkin. Mutta siis kaikki olemme yksilöitä ja jokainen muslimi ei ole samalainen niinkuin ei kristittykään.

        ...seksi pääasia ole, mutta se on ihmiselämän suurimpia nautintoja. Sen takia siihenkin tulisi panostaa. Nuoleminen ei ole mitenkään erikoista vaan tavanomainen osa seksielämää.

        Hyvä seksielämä myös vahvistaa rakkautta.


      • Smeralda
        pöpön kirjoitti:

        Se pieni kokemus mikä minulla on ulkomaalaisista miehistä: heti kalu suuhun, mutta kun tulisi minun vuoroni, kuulenkin: Minä en ole "sellainen" mies...

        Ohhoh, no on tosiaan sinulla pieni kokemus ulkomaalaisista miehistä. Kannataa hankkia lisää kokemuksia, ei mitään seksikokemuksia vaan ystävyyssuhteita ns. kunnon muslimeista. Eivät varmasti tunkisi kalua suuhusi. Ovat todella hyvää väkeä. Oma miehenikin on muslimi ja mieleeni ei koskaan tulisi ottaa hänen kaluaan suuhuni,eikä hän ole sitä koskaan yrittänytkään. Seksi on kaunis asia, ei mitään irstailua :)


      • onnellinen ja rakastunut
        aviovaimo kirjoitti:

        En jaksa enkä ehdi lukee tätä koko ketjua mutta vastaan sinulle oman kokemuksen ja tiedon pohjalta. Minä ja minun muslimi mieheni ei edes suudeltu ennenkuin meidät oli vihitty. Islam kieltää kaikenlaisen esiaviollisen kanssakäymisen.Vaikka en itse ole muslimi niin me olemme molemmat sitä mieltä että kaikenlainen nuoleskelu ja muut kinkkijutut ei sovi meille, emme pidä sellasesta. Emme halua korostaa suhteessamme seksin merkitystä niinkuin länsimaisessa ajattelussa on tyypillistä, vaan paino on enempi muissa tärkeimmissä asioissa. Minusta seksin korostaminen ja asettamisen suhteessa ensisijalle (monet tekee näin!) on todella sairasta! Ja olen todella onnellinen että minulla on sellanen mies joka ajattelee asioista juuri niinkuin minäkin. Mutta siis kaikki olemme yksilöitä ja jokainen muslimi ei ole samalainen niinkuin ei kristittykään.

        hei..sulla oli mielenkiintonen kohta yhessä viestissä, et oot naimisissa, mut et oo ite muslimi? onko muslimimiehes kovinki harras? koska juuri keskustelimme muslimimieheni kanssa että hän haluaa naimisiin kanssani..mutta se ei ole kauhean hyväksyttyä, koska olen luterilainen, että munki pitäis olla muslimi? mieheni on sellanen ei himouskovainen...et aika lepsu..mut kuitenkin


      • suomenlaki
        se onkin kirjoitti:

        heille sallittua! eli jalkavaimojen pitäminen. Muhammidillakin oli jopa lapsia morsmaikkuina ja jokaisen kaverin kaunis vaimo kelpasi ja muhammad sai aina sopivasti jumalalta ilmoituksen näyissään.. on ne eri epeleitä voisi jopa sanoa että moraalittomia..

        ei ole suomessa sallittua kenellekkään


      • AAPEEVEE
        Smeralda kirjoitti:

        Ohhoh, no on tosiaan sinulla pieni kokemus ulkomaalaisista miehistä. Kannataa hankkia lisää kokemuksia, ei mitään seksikokemuksia vaan ystävyyssuhteita ns. kunnon muslimeista. Eivät varmasti tunkisi kalua suuhusi. Ovat todella hyvää väkeä. Oma miehenikin on muslimi ja mieleeni ei koskaan tulisi ottaa hänen kaluaan suuhuni,eikä hän ole sitä koskaan yrittänytkään. Seksi on kaunis asia, ei mitään irstailua :)

        Siis suuseksi on "irstailua"? Paskapuhetta. Minulla on kokemuksia useammasta musliminaisesta ja yhden kanssa asun juuri nytkin -hui kauheaa avoliitossa. Todellakin harrastamme suuseksiä puolin ja toisin, kuten muutakin seksiä. Hänen mielestään seksi saa nimenomaan olla villiäkin kahden ihmisen välistä nautintoa. En miehenä valita. Tyttö oli muuten kaiken lisäksi neisyt yhteen muuttaessamme 3.5 vuotta sitten.


      • kannattaa kokeilla;)
        Smeralda kirjoitti:

        Ohhoh, no on tosiaan sinulla pieni kokemus ulkomaalaisista miehistä. Kannataa hankkia lisää kokemuksia, ei mitään seksikokemuksia vaan ystävyyssuhteita ns. kunnon muslimeista. Eivät varmasti tunkisi kalua suuhusi. Ovat todella hyvää väkeä. Oma miehenikin on muslimi ja mieleeni ei koskaan tulisi ottaa hänen kaluaan suuhuni,eikä hän ole sitä koskaan yrittänytkään. Seksi on kaunis asia, ei mitään irstailua :)

        no hohohoo joo, kyllä minulla vaan tulee useastikkin mieleen ottaa mieheni kalu suuhun ja jopa KESKELLÄ PÄIVÄÄ huiiii :O

        me ollaan kyllä todella avoimia muslimimieheni kanssa seksin suhteen... kodistamme ei löydy paikkaa missä emme olisi naineet tai asentoa mitä ei olisi kokeiltu. kyllä se seksi on myöskin kokeilua ja toisesta nauttimista! mutta ei siinä mitään jos jotkut haluavat "2xvkossa lähetyssaarnaaja asennossa RAKASTELUA" , sitten onkin turha ihmetellä jos miekkonen täyttää kokeilunhalunsa jossakin muualla ;)

        kun naimisissa ollaan ja kumpikin on suostuvaisia niin vain oma mielikuvitus on rajana!


      • :)
        pöpön kirjoitti:

        Se pieni kokemus mikä minulla on ulkomaalaisista miehistä: heti kalu suuhun, mutta kun tulisi minun vuoroni, kuulenkin: Minä en ole "sellainen" mies...

        koska olet ollut "saastainen" pano vain ja rakkaus on puuttunut kanssakäymisestänne. ei ole halunut "liata" suutansa sinusta.


      • Kalevi-muhammed
        AAPEEVEE kirjoitti:

        Siis suuseksi on "irstailua"? Paskapuhetta. Minulla on kokemuksia useammasta musliminaisesta ja yhden kanssa asun juuri nytkin -hui kauheaa avoliitossa. Todellakin harrastamme suuseksiä puolin ja toisin, kuten muutakin seksiä. Hänen mielestään seksi saa nimenomaan olla villiäkin kahden ihmisen välistä nautintoa. En miehenä valita. Tyttö oli muuten kaiken lisäksi neisyt yhteen muuttaessamme 3.5 vuotta sitten.

        siis lukuunottamatta persepanoja? Muslimin pylly on mankeli?


      • moneen junaan
        Nimetön kirjoitti:

        muslimit nimenomaan korostaa seksissä naisen nautintoa.

        muslimejakin on moneen junaan

        toiset kaipaa maailman valloittamista

        ja toiset naisen alistamista

        ja toiset haluaa vain rakastaa
        vaimoa ja lapsia


      • Anonyymi
        pöpön kirjoitti:

        Se pieni kokemus mikä minulla on ulkomaalaisista miehistä: heti kalu suuhun, mutta kun tulisi minun vuoroni, kuulenkin: Minä en ole "sellainen" mies...

        Samanlaisia kokemuksia; miehen viihdyttäminen on kaikkein tärkeintä. Naisen nautinnolla ei ole väliä. Suuseksi tarkoittaa muslimeilla sitä, että nainen ottaa suihin.


      • Anonyymi
        pöpön kirjoitti:

        Se pieni kokemus mikä minulla on ulkomaalaisista miehistä: heti kalu suuhun, mutta kun tulisi minun vuoroni, kuulenkin: Minä en ole "sellainen" mies...

        Näin se menee - naisen tarkoitus on tuottaa miehelle nautintoa, ei toisinpäin.


      • Anonyymi
        Nimetön kirjoitti:

        muslimit nimenomaan korostaa seksissä naisen nautintoa.

        Kyllä. Omalle miehelle on erittäin tärkeää, että myös minä nautin ja saan tyydytyksen muuten hän kokee itsensä huonoksi mieheksi. Kaikkea harrastetaan myös. En ollut neitsyt kun tapasimme eikä se häntä häiritse. Ei itsekään ymmärrä sitä ettei seksiä ja sillä tavoin toiseen tutustumista ole ennen avioliittoa.


      • Anonyymi

        Tekevät kaikkea,allah antaa anteeksi. Naiset pitäs olla siveellisiä,miehet sikoja. Näin on.


      • Anonyymi
        Nimetön kirjoitti:

        muslimit nimenomaan korostaa seksissä naisen nautintoa.

        Viimeksi syyrialainen nuoli minua,mutta ei tarvinnut imeä hänen mulkkua👋


    • janina

      http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1000000000000010&posting=22000000010853150
      ei muuta asiaa mihinkään
      Kirjoittanut: Musliminainen 28.9.2005 klo 08.30

      oli kyseessä suomalainen tai minkämaalainen tahansa. Islamissa ei ole "avoliittoa" tai yhdessä asumista ennen avioliittoa. Vastakkaisen sukupuolen kanssa ei jäädä kahden suljettuun tilaan..

      http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1000000000000010&posting=22000000010029311
      Kiellettyä on
      Kirjoittanut: Nashidah 15.8.2005 klo 21.02

      Tiukimpien oppineiden mukaan jopa puhelimessa puhuminen tai netissä chattaaminen on kiellettyä ennen avioliittoa.

      Suutelu on kiellettyä, koska se niin helposti saattaa johtaa koskettelemiseen tai jopa seksiin, jotka ovat suuria syntejä. Muslimien ei tulisi seurustella tai hengailla yhdessä ennen avioliittoa. Aviopuolisoa on suositeltavaa tavata useampaan otteeseen ja tutustua häneen, mutta tutustumisen on tapahduttava halal-tavalla eli että ei tavata kahdestaan vaan niin että aina on "esiliina" mukana.Kaikki intiimi kuuluu vasta avioliittoon.

      Riippuu muslimimiehestä ja harjoittamisentasosta.Suuseksi ei ole kielletty mutta siihen liittyy tiettyjä puhtaus sääntöjä.Jotkut tekee jotkut ei.Oma mieheni jallitti minua kyseisellä tavalla ja näin takuuvarmasti saa naisen kuin naisen uteliaaksi itsestään ja nalkkiin.Lueskele aikaisempia juttuja tällä ja islam palstalla....alkaa avautua sullekkin.Sun kannattais ottaa islamista selvää.Se mitä jo nyt teette ei ole hyväksyttävää.Kuulostaisi kovasti siltä mitä minun mieheni on,veikkaan että asut helsingissä ja ukko haagan suunnassa....
      Ota selvää islamista ja miehestä, mies voi hyvinkin pitää kiinteää suhdetta yllä vaimoonsa ja olla jäähyllä huonon käytöksen takia ja selitellä eroprosessilla ym.opiskelulla eri paikkakunnalla.Kannattaa mennä moskeijalle kysymään imaamilta tai muilta muslimeilta miehen taustasta...osaavat sanoa onko mies jo naimisissa ja miten käyttäytyy ja samoin saat tietoa mikä on islamissa sallittua ja mikä kiellettyä.Yleensä mies ottaa muslimivaimon tai olettaa että nainen kääntyy islamiin.Jos mies on vain nimi muslimi silloin eivät ole kovinkaan kunnollisia miehiä muslimien kannalta, sinun silmissäsi voi olla.Mutta totuus tulee aikanaan ilmi ja huomaat että se hyppää sängystä sänkyyn...
      Itse olen asumuserossa mutta en aio allekirjoittaa eropapereita ja mies edelleen on päivittäin yhteydessä ja käy luonani toisella paikkakunnalla aika ajoin.Islamilainenkin ero meillä on mutta mies haluaisi minut takaisin.Emme käytä ehkäisyäkään joten lapsen saantikin on mahdollista....joten ole tarkkana...

      • alkup.

        Hän on kyllä valmis tapaamaan minua kahdenkin kesken. Ja olemme tavanneetkin. Ja naimisissa ei ole. Sen uskon, enkä vain siksi että olen sinisilmäinen. Kyllä minä kuitenkin jonkin verran sanoisin miestä jo tuntevani.

        Eipä taida olla kovin harras muslimi. Eikä ainakaan ole sitä mieltä, että seksi kuuluu vasta avioliittoon. Viimeisimmässä mailissaan taisi kirjoittaa, että kun hän minut taas näkee, niin hän haluaa palavasti suudella kanssani. ;)


      • Taasnäitä

        "Itse olen asumuserossa mutta en aio allekirjoittaa eropapereita ja mies edelleen on päivittäin yhteydessä ja käy luonani toisella paikkakunnalla aika ajoin.Islamilainenkin ero meillä on mutta mies haluaisi minut takaisin.Emme käytä ehkäisyäkään joten lapsen saantikin on mahdollista"

        Voi jumalauta mitä paskaväkee. Kyllä pakkosterilisaatio pitäisi saadaan pikaisesti lakiin.


    • janina

      mies sanoo olevansa?Ja mitä muuta on kertonut itsestään...esim. oleskelulupa/turvapaikanhakija?Kuinka pitkään on asunut suomessa?Selitteleekö millään tavalla miksi ei koske sinuun, uskonto ramadan ym....?

      • alkup.

        Mies on kasvanut Saksassa koko elämänsä. Mutta sukujuuriltaan hän on Kurdi. Hän ei koske minuun, koska MINÄ en ole vielä antanut lupaa. Hän sanoo minun olevan erityinen, ja odottaa siis.

        Hän on kertonut vanhemmilleen minusta. Vanhemmat siis asuvat Saksassa. He hyväksyvät seurustelun, ja tietävät että esimerkiksi kun mies oli Saksassa heidän luonaan, että chattailimme koko ajan. (Heidän mielestään olen kaunis nainen, mutta ehkä liian nuori... heh. He arvioivat ikäni valokuvasta kovasti pieleen... He kyllä jo tietävät oikean ikäni.)

        Hän on ollut Suomessa vasta joitakin kuukausia. Juuri sen ajan minkä olemme tapailleet. Hän on täällä vain opiskelemassa, mutta nyt minun takiani miettii mitä tekee ensi vuonna. Opintojen ohessa me tapasimmekin. Turvapaikan hakija hän ei siis ole, vaan Saksan kansalainen.

        Olen netistä hakenut tietoa hänen uskonnostaan, mutta eipä kaikkea löydy, tai sitten tieto on ristiriitaista. Toki jotain tiedänkin, ja olen miehenkin kanssa puhunut.

        Ja en asu Helsingissä. :)


      • janina
        alkup. kirjoitti:

        Mies on kasvanut Saksassa koko elämänsä. Mutta sukujuuriltaan hän on Kurdi. Hän ei koske minuun, koska MINÄ en ole vielä antanut lupaa. Hän sanoo minun olevan erityinen, ja odottaa siis.

        Hän on kertonut vanhemmilleen minusta. Vanhemmat siis asuvat Saksassa. He hyväksyvät seurustelun, ja tietävät että esimerkiksi kun mies oli Saksassa heidän luonaan, että chattailimme koko ajan. (Heidän mielestään olen kaunis nainen, mutta ehkä liian nuori... heh. He arvioivat ikäni valokuvasta kovasti pieleen... He kyllä jo tietävät oikean ikäni.)

        Hän on ollut Suomessa vasta joitakin kuukausia. Juuri sen ajan minkä olemme tapailleet. Hän on täällä vain opiskelemassa, mutta nyt minun takiani miettii mitä tekee ensi vuonna. Opintojen ohessa me tapasimmekin. Turvapaikan hakija hän ei siis ole, vaan Saksan kansalainen.

        Olen netistä hakenut tietoa hänen uskonnostaan, mutta eipä kaikkea löydy, tai sitten tieto on ristiriitaista. Toki jotain tiedänkin, ja olen miehenkin kanssa puhunut.

        Ja en asu Helsingissä. :)

        Kuulostaisi jo lupaavalta, toivottavasti onnistuu.Yleensä kurdit ei ole niin harjoittavia mutta jos ette kummatkaan ole ns.uskovaisia niin ei kai se haittaa.Ota kuitenkin selvää islamista ja kurdien kulttuurista(kunniamurhat yleisiä,riippuu sivistystasostakin).Islamissa ei ole sallittuja mutta kurdien nationalismi ja kulttuuri on vanhaa ja vahvaa ja ajaa joskus yli uskonnon.Ja kurdikulttuuri on sekoittunut uskonnon kanssa.Kuulostaisi inhimilliseltä tapaukselta mutta ota varmuudeksi selvää sen minkä pystyt.Etsi netistä tietoa kurdeista sieltä löytyy varmasti paljon....jonkun verran tunnen kurdien kulttuuria koska naapurissamme asui kurdiperhe muutaman vuoden.Saksasta(en muista kaupunkia) pitäisi löytyä imaami joka on ollut suomessa ja joka voisi ehkä yrittää selvittää sulle asioita.Ota netistä saksan moskeijoiden yht.tiedot ja kirjoita ja kysy nimeltä tästä miehestä ja pyydä vastaamaan.Ottavat varmasti mielellään selvää ja jos on kyseessä harjoittava ja kunnollinen perhe mielellään myös vastaavat sinulle ja vastaus varmasti tulee nopeammin kuin toisenlaisessa tapauksessa..


      • janina
        alkup. kirjoitti:

        Mies on kasvanut Saksassa koko elämänsä. Mutta sukujuuriltaan hän on Kurdi. Hän ei koske minuun, koska MINÄ en ole vielä antanut lupaa. Hän sanoo minun olevan erityinen, ja odottaa siis.

        Hän on kertonut vanhemmilleen minusta. Vanhemmat siis asuvat Saksassa. He hyväksyvät seurustelun, ja tietävät että esimerkiksi kun mies oli Saksassa heidän luonaan, että chattailimme koko ajan. (Heidän mielestään olen kaunis nainen, mutta ehkä liian nuori... heh. He arvioivat ikäni valokuvasta kovasti pieleen... He kyllä jo tietävät oikean ikäni.)

        Hän on ollut Suomessa vasta joitakin kuukausia. Juuri sen ajan minkä olemme tapailleet. Hän on täällä vain opiskelemassa, mutta nyt minun takiani miettii mitä tekee ensi vuonna. Opintojen ohessa me tapasimmekin. Turvapaikan hakija hän ei siis ole, vaan Saksan kansalainen.

        Olen netistä hakenut tietoa hänen uskonnostaan, mutta eipä kaikkea löydy, tai sitten tieto on ristiriitaista. Toki jotain tiedänkin, ja olen miehenkin kanssa puhunut.

        Ja en asu Helsingissä. :)

        vaikuttaa ristiriitaiselta koska koulukuntia on paljon sunni,shiia,vakavasti harjoittavat, ei niin harjoittavat,koraaniin tukeutuvat ja enemmän kulttuuriin painottunut ja sekoittunut islamin harjoittaminen.Voi yrittää etsiä sinulle linkkejä joita sunni muslimit käyttää.Mutta paras tapa on ehkä ottaa se koraani käteen ja lukea se miehen kanssa yhdessä ja samalla saat selvän siitä mikä on hänen harjoittamisen taso...siis onko kovasti harjoittava vai nimimuslimi.Pyydä häntä kertomaan mistä islamissa on kysymys ja miksi näin on ja mitä hän ajattelee.Se auttaa varmasti teitä ymmärtämään toisianne jatkossa.Kaikki syntymuslimitkaan eivät välttämättä tiedä mitä Koraani oikeasti sanoo.


      • alkup.
        janina kirjoitti:

        Kuulostaisi jo lupaavalta, toivottavasti onnistuu.Yleensä kurdit ei ole niin harjoittavia mutta jos ette kummatkaan ole ns.uskovaisia niin ei kai se haittaa.Ota kuitenkin selvää islamista ja kurdien kulttuurista(kunniamurhat yleisiä,riippuu sivistystasostakin).Islamissa ei ole sallittuja mutta kurdien nationalismi ja kulttuuri on vanhaa ja vahvaa ja ajaa joskus yli uskonnon.Ja kurdikulttuuri on sekoittunut uskonnon kanssa.Kuulostaisi inhimilliseltä tapaukselta mutta ota varmuudeksi selvää sen minkä pystyt.Etsi netistä tietoa kurdeista sieltä löytyy varmasti paljon....jonkun verran tunnen kurdien kulttuuria koska naapurissamme asui kurdiperhe muutaman vuoden.Saksasta(en muista kaupunkia) pitäisi löytyä imaami joka on ollut suomessa ja joka voisi ehkä yrittää selvittää sulle asioita.Ota netistä saksan moskeijoiden yht.tiedot ja kirjoita ja kysy nimeltä tästä miehestä ja pyydä vastaamaan.Ottavat varmasti mielellään selvää ja jos on kyseessä harjoittava ja kunnollinen perhe mielellään myös vastaavat sinulle ja vastaus varmasti tulee nopeammin kuin toisenlaisessa tapauksessa..

        Mietin tässä sitä, että jos olisin tapailemassa suomalaista miestä, niin neuvottaisko minua noin kovasti "tonkimaan" tietoja kaverista? Ei. Eikö muslimiin saa tai kuulu luottaa ihan siinä samassa kuin suomalaiseenkin mieheen? Minä haluaisin että näin olisi. Ikäviä tapauksia löytyy varmasti kaikista, ja siksi olenkin ottanut rauhassa. Mutta enpä taida alkaa ihan etsiväksi... Kiitos neuvoista kuitenkin. Hyvää varmasti tarkoitat.

        En minä sänkyyn olisi menossa, jos meidän välillämme ei olisi yhtään luottamusta. On vain vielä asioita, joita en tiedä, ja jotka kulttuuri eroissa pelottavat. Mutta kyllä minä tiedän, että hän on hyvä ihminen. :) Kuten hän itse sanoi joskus veljestäni ennakkoluulojen suhteen, että "Tehtäväni ei ole osoittaa, että uskontoni on hyvä, vaan että minä olen hyvä ihminen." Hän on myös haaveillut, että meillä voisi olla "oma" kultuurimme, jossa olisi vain hyvät asiat molempien taustoista.


      • janina
        janina kirjoitti:

        vaikuttaa ristiriitaiselta koska koulukuntia on paljon sunni,shiia,vakavasti harjoittavat, ei niin harjoittavat,koraaniin tukeutuvat ja enemmän kulttuuriin painottunut ja sekoittunut islamin harjoittaminen.Voi yrittää etsiä sinulle linkkejä joita sunni muslimit käyttää.Mutta paras tapa on ehkä ottaa se koraani käteen ja lukea se miehen kanssa yhdessä ja samalla saat selvän siitä mikä on hänen harjoittamisen taso...siis onko kovasti harjoittava vai nimimuslimi.Pyydä häntä kertomaan mistä islamissa on kysymys ja miksi näin on ja mitä hän ajattelee.Se auttaa varmasti teitä ymmärtämään toisianne jatkossa.Kaikki syntymuslimitkaan eivät välttämättä tiedä mitä Koraani oikeasti sanoo.

        Islam ja oraaliseksi
        http://www.islamonline.com/cgi-bin/news_service/fatwah_story.asp?service_id=318
        Islam's stance on oral sex
        3/3/2004 10:30:00 AM GMT

        Respected scholars of Islam, As-Salamu `Alaykum wa Rahmatu Allah wa Barakatuh. What is the Islamic stance on oral sex between the husband and his wife? Jazakum Allah khayran.


        Answer
        Wa`alykum As-Salaamu Warahmatullahi Wabarakaatuh.

        In the Name of Allah, Most Gracious, Most Merciful.

        All praise and thanks are due to Allah, and peace and blessings be upon His Messenger.

        Dear questioner, thank you so much for your concerns about your religion and Allah’s teachings even in what concerns your sexual life with your wife.

        As regards your question, it is to be noted, first of all, that all acts that aim at satisfying and pleasing the spouses are allowable so long as two things are avoided, that is anal sex and having sex with a wife while she is still in her menstruation. Thus, it is permissible for a husband and a wife to practice cunnilingus and fellatio. Following we’d cite the opinions of some well-known Muslim scholars in this regard:

        The eminent Muslim scholar, Sheikh Yusuf Al-Qaradawi states:

        “I was asked about oral sex in America and Europe when I began to travel to these countries in the early 70s. We are not used to be asked these questions in our Muslim countries. Those Western people are accustomed to stripping naked during sexual intercourse. These are communities of nakedness, and from the licentiousness of the woman that she wears nothing to screen her body in her daily life.

        So, they are in need of more excitements during copulation. However, men in our Muslim societies see nothing in the Muslim woman that can excite them on the basis of her wearing either Hijab (veil) or Niqab (face cover). But concerning whether being in complete nakedness during practicing copulation is lawful or not, the Prophet of Allah, peace and blessings be upon him, is reported to have said, "Guard your private parts except from your wife or your slaves."

        Muslim jurists are of the opinion that it is lawful for the husband to perform cunnilingus on his wife, or a wife to perform the similar act for her husband (fellatio) and there is no wrong in doing so. But if sucking leads to releasing semen, then it is Makruh (blameworthy), but there is no decisive evidence (to forbid it).

        These parts are not dirty like anus, but it is ordinarily disgusting to man. But there is no decisive evidence to make it unlawful, especially if the wife agrees with it or achieves orgasm by practicing it. Allah, Exalted and Glorified be He, says: "And who guard their modesty, save from their wives or the slaves, that I heir right hands possess, for then they are not blameworthy, but Who so craveth beyond that, such are transgressors.” (Al-Mu'minun: 5-7)”

        In the light of this, scholars maintain that the husband is allowed to enjoy his wife through any means of enjoyment except anal sex, for that is strictly forbidden.

        Dr. Ali Jum`ah, professor of the Principles of Islamic Jurisprudence at Al-Azhar Univ., says further that licking, sucking and kissing spouse's sexual organs are all allowed, as long as it gives a person sexual gratification that will keep him away from Haram (unlawful) or starring at opposite sex (marriageable). But every Muslim must keep in mind that sexual intercourse is just a lust and passion that must be satisfied in a lawful way; it's not to be perceived as necessary as foods and drinks, as it's the case in the Western perverted ideology.

        Shedding more light on this, Dr. Sabri `Abdul Ra’ouf, professor of Islamic Comparative Jurisprudence, at Al-Azhar Univ, says that it's allowed for the married couple to enjoy each other as long as what they do does not run counter to the teachings of Islam or violate the public norms. He also gives support to the view of Sheikh Al-Qaradawi that oral sex or kissing private parts of the spouse is something viewed disgusting to Muslims, but if the aim is just kissing (without having constant indulgence in it) it's not sinful to do that, but people of high morality normally keep away from that, as not to give in to imitating non-Muslims.”

        In conclusion, it has become clear now that oral sex is not prohibited, but it is not the normal choice for committed Muslims and Muslimahs. That's, despite that oral sex is not Haram, it is completely disgusting and does not conform to the pure taste and decency of a Muslim personality.

        Here, it should be noted that one of the main objectives of Shari`ah is to safeguard the life of people and keep them healthy. Based on this, if it is scientifically proven that oral sex or such practices cause mouth cancer or form a danger on the health of a person who practices it, then it becomes totally prohibited.

        Lisäksi olen kuullut että jos suuseksi johtaa orgasmiin naisen puolelta olisi naisen suoritettava niin sanottu rituaalipesu eli ghusl ja jatkaa vasta sitten.Ja jos mies saa suuseksistä orgasmin naisen ei tulisi niellä siemennestettä.Seksin välissä olisi myös hyvä tehdä pikkupesu eli wudu.Ja aina seksin jälkeen pesu eli gushl ennen kuin kosketaan koraaniin, lausutaan sitä tai rukoillaan.
        ja lisää oraaliseksistä islamissa....

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1000000000000010&posting=22000000004353804#22000000004353804

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1000000000000010&posting=22000000001377587#22000000001377587

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1000000000000010&posting=22000000005719941#22000000005719941

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1000000000000010&posting=22000000002393823#22000000002393823

        http://www.islamopas.com

        http://www.islamopas.com/lankar.html

        http://www.geocities.com/athens/rhodes/5536/

        http://www.rabita.fi/annur/index.html
        http://www.rabita.fi/annur/4_00/islamperus_2.html

        annur lehdessä on vastattu aloittelijoiden kysymyspalstalla suuseksistä samoin....tällä sivulla....

        http://63.175.194.25/index.php?ln=eng&ds=qa&lv=browse&QR=39770&dgn=4

        http://63.175.194.25/index.php?ln=eng

        Islam ja seksi....
        http://www.islamonline.com/cgi-bin/news_service/spot_full_story.asp?service_id=679

        ja kurdisivuja....

        http://www.cc.jyu.fi/~aphamala/pe/issue3/kurd-ale.htm
        http://www.kurd.org/kurdlinks.html


      • kirjauduinjo
        janina kirjoitti:

        Islam ja oraaliseksi
        http://www.islamonline.com/cgi-bin/news_service/fatwah_story.asp?service_id=318
        Islam's stance on oral sex
        3/3/2004 10:30:00 AM GMT

        Respected scholars of Islam, As-Salamu `Alaykum wa Rahmatu Allah wa Barakatuh. What is the Islamic stance on oral sex between the husband and his wife? Jazakum Allah khayran.


        Answer
        Wa`alykum As-Salaamu Warahmatullahi Wabarakaatuh.

        In the Name of Allah, Most Gracious, Most Merciful.

        All praise and thanks are due to Allah, and peace and blessings be upon His Messenger.

        Dear questioner, thank you so much for your concerns about your religion and Allah’s teachings even in what concerns your sexual life with your wife.

        As regards your question, it is to be noted, first of all, that all acts that aim at satisfying and pleasing the spouses are allowable so long as two things are avoided, that is anal sex and having sex with a wife while she is still in her menstruation. Thus, it is permissible for a husband and a wife to practice cunnilingus and fellatio. Following we’d cite the opinions of some well-known Muslim scholars in this regard:

        The eminent Muslim scholar, Sheikh Yusuf Al-Qaradawi states:

        “I was asked about oral sex in America and Europe when I began to travel to these countries in the early 70s. We are not used to be asked these questions in our Muslim countries. Those Western people are accustomed to stripping naked during sexual intercourse. These are communities of nakedness, and from the licentiousness of the woman that she wears nothing to screen her body in her daily life.

        So, they are in need of more excitements during copulation. However, men in our Muslim societies see nothing in the Muslim woman that can excite them on the basis of her wearing either Hijab (veil) or Niqab (face cover). But concerning whether being in complete nakedness during practicing copulation is lawful or not, the Prophet of Allah, peace and blessings be upon him, is reported to have said, "Guard your private parts except from your wife or your slaves."

        Muslim jurists are of the opinion that it is lawful for the husband to perform cunnilingus on his wife, or a wife to perform the similar act for her husband (fellatio) and there is no wrong in doing so. But if sucking leads to releasing semen, then it is Makruh (blameworthy), but there is no decisive evidence (to forbid it).

        These parts are not dirty like anus, but it is ordinarily disgusting to man. But there is no decisive evidence to make it unlawful, especially if the wife agrees with it or achieves orgasm by practicing it. Allah, Exalted and Glorified be He, says: "And who guard their modesty, save from their wives or the slaves, that I heir right hands possess, for then they are not blameworthy, but Who so craveth beyond that, such are transgressors.” (Al-Mu'minun: 5-7)”

        In the light of this, scholars maintain that the husband is allowed to enjoy his wife through any means of enjoyment except anal sex, for that is strictly forbidden.

        Dr. Ali Jum`ah, professor of the Principles of Islamic Jurisprudence at Al-Azhar Univ., says further that licking, sucking and kissing spouse's sexual organs are all allowed, as long as it gives a person sexual gratification that will keep him away from Haram (unlawful) or starring at opposite sex (marriageable). But every Muslim must keep in mind that sexual intercourse is just a lust and passion that must be satisfied in a lawful way; it's not to be perceived as necessary as foods and drinks, as it's the case in the Western perverted ideology.

        Shedding more light on this, Dr. Sabri `Abdul Ra’ouf, professor of Islamic Comparative Jurisprudence, at Al-Azhar Univ, says that it's allowed for the married couple to enjoy each other as long as what they do does not run counter to the teachings of Islam or violate the public norms. He also gives support to the view of Sheikh Al-Qaradawi that oral sex or kissing private parts of the spouse is something viewed disgusting to Muslims, but if the aim is just kissing (without having constant indulgence in it) it's not sinful to do that, but people of high morality normally keep away from that, as not to give in to imitating non-Muslims.”

        In conclusion, it has become clear now that oral sex is not prohibited, but it is not the normal choice for committed Muslims and Muslimahs. That's, despite that oral sex is not Haram, it is completely disgusting and does not conform to the pure taste and decency of a Muslim personality.

        Here, it should be noted that one of the main objectives of Shari`ah is to safeguard the life of people and keep them healthy. Based on this, if it is scientifically proven that oral sex or such practices cause mouth cancer or form a danger on the health of a person who practices it, then it becomes totally prohibited.

        Lisäksi olen kuullut että jos suuseksi johtaa orgasmiin naisen puolelta olisi naisen suoritettava niin sanottu rituaalipesu eli ghusl ja jatkaa vasta sitten.Ja jos mies saa suuseksistä orgasmin naisen ei tulisi niellä siemennestettä.Seksin välissä olisi myös hyvä tehdä pikkupesu eli wudu.Ja aina seksin jälkeen pesu eli gushl ennen kuin kosketaan koraaniin, lausutaan sitä tai rukoillaan.
        ja lisää oraaliseksistä islamissa....

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1000000000000010&posting=22000000004353804#22000000004353804

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1000000000000010&posting=22000000001377587#22000000001377587

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1000000000000010&posting=22000000005719941#22000000005719941

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1000000000000010&posting=22000000002393823#22000000002393823

        http://www.islamopas.com

        http://www.islamopas.com/lankar.html

        http://www.geocities.com/athens/rhodes/5536/

        http://www.rabita.fi/annur/index.html
        http://www.rabita.fi/annur/4_00/islamperus_2.html

        annur lehdessä on vastattu aloittelijoiden kysymyspalstalla suuseksistä samoin....tällä sivulla....

        http://63.175.194.25/index.php?ln=eng&ds=qa&lv=browse&QR=39770&dgn=4

        http://63.175.194.25/index.php?ln=eng

        Islam ja seksi....
        http://www.islamonline.com/cgi-bin/news_service/spot_full_story.asp?service_id=679

        ja kurdisivuja....

        http://www.cc.jyu.fi/~aphamala/pe/issue3/kurd-ale.htm
        http://www.kurd.org/kurdlinks.html

        "Lisäksi olen kuullut että jos suuseksi johtaa orgasmiin naisen puolelta olisi naisen suoritettava niin sanottu rituaalipesu eli ghusl ja jatkaa vasta sitten.Ja jos mies saa suuseksistä orgasmin naisen ei tulisi niellä siemennestettä.Seksin välissä olisi myös hyvä tehdä pikkupesu eli wudu.Ja aina seksin jälkeen pesu eli gushl ennen kuin kosketaan koraaniin, lausutaan sitä tai rukoillaan."

        :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


      • Tosi asia
        alkup. kirjoitti:

        Mietin tässä sitä, että jos olisin tapailemassa suomalaista miestä, niin neuvottaisko minua noin kovasti "tonkimaan" tietoja kaverista? Ei. Eikö muslimiin saa tai kuulu luottaa ihan siinä samassa kuin suomalaiseenkin mieheen? Minä haluaisin että näin olisi. Ikäviä tapauksia löytyy varmasti kaikista, ja siksi olenkin ottanut rauhassa. Mutta enpä taida alkaa ihan etsiväksi... Kiitos neuvoista kuitenkin. Hyvää varmasti tarkoitat.

        En minä sänkyyn olisi menossa, jos meidän välillämme ei olisi yhtään luottamusta. On vain vielä asioita, joita en tiedä, ja jotka kulttuuri eroissa pelottavat. Mutta kyllä minä tiedän, että hän on hyvä ihminen. :) Kuten hän itse sanoi joskus veljestäni ennakkoluulojen suhteen, että "Tehtäväni ei ole osoittaa, että uskontoni on hyvä, vaan että minä olen hyvä ihminen." Hän on myös haaveillut, että meillä voisi olla "oma" kultuurimme, jossa olisi vain hyvät asiat molempien taustoista.

        Ymmärrän hyvin reaktiosi tuota artikkelia kohtaan. Mutta raaka tosi asia on se että kulttuuri erot eivät ole niin pieni juttu kuin suomalaiset naiset ns. alku huumassa/ avioliiton ensivuosina luulevat. Näissäkin parisuhteissa on aivan samat ongelmat kuin saman kulttuurisen taustan omaavilla henkilöillä, mutta kommunikaatio ja todellisen ymmärtämisen vaikeuksia alkaa esiintyä viimeistään kun saadaan yhteisiä lapsia. Sillä molemmilla on oma vahva näkemys siitä miten lapset kasvatetaan ja sopiiko meille suomalaisille että omaa tytärtä kasvatetaan niin että mies on perheenpää tai hyväksyykö muslimimies että hänen tytärtään kasvatetaan hänelle sopimattomalla tavalla. On hienoa että eri kulttuurit kohtaa, mutta älkää luulko että se on helppoa. Jos parisuhde vaatii jo muutenkin paljonihmiseltä jaksamista ja kestämistä, niin ei kulttuurierojen mukana tuomat ristiriidat siitä helpompaa tee. Suhteena ne ovat varmasti hyvin antoisia ja avartavia, mutta hyvin harvoille niin muslimeille kuin suomalaisillekkaan vakavempi suhde kulttuurierojen välissä sopii.


    • asiasta

      Mä olen seurustellut ja ollut sängyssä muslimimiesten kanssa ja he olivat ns. tapamuslimeja, mutta eivät kuitenkaan halunneet antaa suuseksiä naisille ja heidän mielestään naisen tyydyttäminen tarkoittaa vain yhdyntää.

      • kokemus

        Tapamuslimi on hyvinkin innokas antamaan suuseksiä. Kyllä se ihan tyypistä riippuu, kun ei kerran uskonto ole rajoittamassa tekemisiä.


      • ei oraalia
        kokemus kirjoitti:

        Tapamuslimi on hyvinkin innokas antamaan suuseksiä. Kyllä se ihan tyypistä riippuu, kun ei kerran uskonto ole rajoittamassa tekemisiä.

        ja eläimellistä, phyi!


      • Smeralda
        ei oraalia kirjoitti:

        ja eläimellistä, phyi!

        Totta puhut, ystävä. Se on ällöttävää ja niiiin likaista! Yääääk!


      • Esko
        ei oraalia kirjoitti:

        ja eläimellistä, phyi!

        naminami


      • sosomi

        minulla toisenlainen kokemus...

        Muslimipoikaystäväni kanssa seksi ei eroa seksistä ei-muslimin kanssa. Nautitaan puolin ja toisin kaikenlaisesta seksiin kuuluvasta, suutelemme julkisesti ja suuseksistä pidämme molemmat:) Parasta seksiä mitä ikinä olen saanut ;D

        Toisaalta hän ei edes itse koe olevansa muslimi, vaan arabi...mitään islamin määräyksiä hän ei siis noudata.


    • n a i n e n

      Kyllä ne muslimi miehetkin nuolee.... omakohtaista kokemusta on

    • minun muslimi mieheni

      nuolee, eikä millään malttaisi sitä lopettaa kun saan orkun,.
      Mieheni suoraan sanoen rakastaa nuolemista :)

      • kysmysmerk

        naapurin teini-ikäistä tytärtä nuolee varmasti, mutta entä sinua?


    • kumma juttu..

      .. mutta miksiköhän juuri nämä ns ei-hartaat, länsimaissa asuneet muslimit aika usein muuttuvat myöhemmällä iällä, naimisissa ollessaan, toiseen ääripäähän?

      Sitä sietää miettiä ..

    • kirjauduinjo

      Helvetin hauska kuulla, että teidän ihanat nappisilmärakastajanne eivät tosiasiassa edes suostu nuolemaan teitä :) No, mikäs siinä jos pelkkä yhdyntä riittää.

    • ovat

      Voihan olla että hän ei suostu suuseksiin kuin vain sinun puoleltasi, mutta jos tuntuu siltä että haluat tehdä hänen olonsa kotoisaksi seksin aikana niin laita päälle turkki, mene nelinkontin ja ääntele kuin lammas kun hän panee sinua takaapäin...

    • muslimin vaimo

      Toivotan kaikkea hyvää teïdän suhteelle, älä anna toisten pilata suhdettanne väärillä totuuksilla ja huhuilla. Itse olen seurustellut ja nyt siis naimisissa muslimi miehen kanssa. Seksielämässä kaikki on sallitua joka tuntuu itsestä hyvältä, niinkuin missä tahansa suhteessa. Mokaamista ei kannata pelätä. Jos jokin asia ei sun miehestäsi tunnu hyvältä hän varmaan vihjaa asiasta kohteliaasti kun se tulee eteen. Tsemppiä!

      • sianlihava

        no eihän se sitten ole kunnon muslimi.


      • -60

        Onnellinen, olen minäkin, seurustellut muutaman kuukauden muslimi miehen kanssa ja seksissä ei mitään ongelmia !
        Päinvastoin, parasta seksiä mitä olen koskaan saanut.


    • löytänyt

      Mitä samaa on miehessä ja parkkipaikassa?
      - Hyvät ovat aina varattuja, vapaat ovat yleensä vammaisia tai liian kaukana.

    • muslimin heila

      Olen seurustellut egyptiläisen muslimi miehen kanssa joka on harras muslimi, rukoilee 5 kertaa päivässä käy moskeijassa perjantaisin ja niin edelleen.

      Nuolee kyllä ja on hirveen hyvä ja ottaa partnerin huomioon sängyssä, kertaakaan en ole jäänyt kylmäksi. No ihmisten nähden ulkona ei suudella mut halata voi ja kulkee käsikädessä.Eiköhän tuokin ole miehestä kiinni mitä haluavat tehdä sama juttu muillakin maailman kansalaisilla, usko mihin hyväänsä.

      Niin ja tämä mies on naimisissa, että silleen.

      • kirjauduinjo

        kenen kanssa naimisissa?


      • muslimin heila
        kirjauduinjo kirjoitti:

        kenen kanssa naimisissa?

        ei minun, hän on sellainen pitkäksi venähtänyt lomaromanssi.


      • on parhaita
        muslimin heila kirjoitti:

        ei minun, hän on sellainen pitkäksi venähtänyt lomaromanssi.

        parhaita, noi pitkäksi venähtäneet lomaromanssit tai ravintolaillat. Anteeksi kaikki vaimot.


    • eräsvaimo

      Mieheni ei ole muslimi, mutta tuli nyt vain aiheestasi mieleen, että kerran keskustelimme hänen kanssaan afrikkalaismiesten asenteesta suuseksiin. Hän sanoi, etteivät hänen maanmiehensä toisilleen koskaan myöntäisi, että antavat naisilleen suuseksiä, mutta kaikki sitä varmaan silti tekevät. Se on siis jotenkin noloa tai alentavaa joidenkin mielestä. Mutta se nyt on yksi näistä sovinistisista "äijä-jutuista", joita monesti miehet keskenään jauhavat. Tosielämässä saattavat olla vaimojensa edessä hyvinkin nöyrää poikaa ;)

      • Informaatikko

        Varaa aika turvatalosta valmiiksi, varsinkin jos olet etelä Suomesta. Yli puolet etelä Suomen turvataloista täynnä muslimi naisia tai muslimimiehen kanssa avioituneita suomalaisia naisia. Ensin voi nuolla pimpsaa, lopulta tulee tukkaan oikein kunnolla ja nuoremmat pimpsat kelpaa.


      • eräsvaimo
        Informaatikko kirjoitti:

        Varaa aika turvatalosta valmiiksi, varsinkin jos olet etelä Suomesta. Yli puolet etelä Suomen turvataloista täynnä muslimi naisia tai muslimimiehen kanssa avioituneita suomalaisia naisia. Ensin voi nuolla pimpsaa, lopulta tulee tukkaan oikein kunnolla ja nuoremmat pimpsat kelpaa.

        Mieheni siis EI ole muslimi, kuten jo viestini otsikossakin mainitsin, mutta vaahtoa sinä vaan! Se helpottaa. Et osaa lukea, etkä juuri kirjoittaakaan, joten mielipiteesi punnittakoon sen mukaan :-D


    • mariouma

      Islamissa on kielletty anaaliseksi ja seksi kuukautisten aikana. Ramadanin aikana pitää päivisin "paastota" ruoan lisäksi myös seksistä aina auringonlaskuun asti, mutta yöllä saa syödä, juoda, harrastaa seksiä tehdä ja muitakin normaaleja rutiineja. Muuten aviopuolisot saavat nauttia toisistaan kaikin haluaminsa tavoin makuuhuoneen puolella. Aviopuolisot ovat toisiaan varten ja heillä on molemmilla oikeus seksiin ja nautintoon. Kumpikaan heistä ei saisi kieltää toiselta seksiä, eikä käyttää sitä "aseena". Tässä oli lyhyesti kielletyt ja sallitut asiat seksin suhteen, yhteydessä islamiin. Jos jollakulla on jotain lisättävää tai korjattavaa tähän tekstiin, niin kertokaa mielellään lisäinformaatiota. :-)

      • sitten

        Anaaliseksi nuorten miesten keskuudessa on ainakin pohjois-afrikan maissa niin yleistä? taitaa olla niin että se on sitä islamin tekopyhyyttä kaikki tyynni, eli jotain ei saa tehdä mutta kaikki kuitenkin sitä tekee vaikkapa ottaa lapsen (9 vuotta,aisha) vaimokseen kuten muhammad (profeetta)


      • Öznur

        Näinhän se menee. Islam sinänsä ei paljoa tosiasiallista seksielämää rajoita, kunhan se seksi ja muu läheisyys tapahtuu aviopuolisoiden välillä muiden katseilta suojassa. Muut rajoitukset liittyvät lähinnä hygieniasta huolehtimiseen, esim. juuri tuo anaali- ja kuukautisseksin kielto. "Nuoleminenkin" on ok, kunhan hygieniasta huolehditaan (eli ainakin pesu ennen, mielellään myös sheivaus). Seksin jälkeen aina suihkuun ja huolellinen pesu joka paikasta.

        Eri asia onkin sitten, kuinka moni näitä tai muita islamin sääntöjä kokonaisuudessaan noudattaa. Siitä ei nyt tässä sen enempää.

        Meillä ei ainakaan ole ollut mitään ongelmia noiden sääntöjen kanssa. Molemmat saavat ja antavat tasapuolisesti :) Kummallakaan ei ennen toisiamme ollut paljoa seksikokemusta, joten yhdessä hiljalleen ollaan opittu ja tutustuttu toisiimme.


    • kahville

      uskoa voi niin monella eri tapaa.mutta minun kokemukseni muslimimiehen kanssa seksistä on hyvä.teemme kaikkea mitä haluamme,mistä pidämme.en usko että sängyssä voi toimia väärin,eikö se ole aina semmosta toimintaa jossa kuulostellaan ja fiilistellään omia ja toisen haluja ,toiveita ja viboja.tiukkapipot jotka tuovat uskonnon sänkyyn saavat mennä menojaan.uskoisin että tunnet mitä haluat ja mitä voit tehdä.ihan niinkuin ennen tätä miestä varmaan teit muiden kanssa.mukavaa alkavaa pimeää vuodenaikaa!!

      • Öznur

        Onko se mielestäsi tiukkapipoisuutta, jos haluaa noudattaa oman uskontonsa sääntöjä paremman elämänlaadun toivossa? Itse en ainakaan pystyisi elämään itseni kanssa, jos oman nautintoni takia seksikumppanini kärsisi omantunnontuskia. Varsinkaan kun nuo säännöt eivät ainakaan meidän tapauksessamme rajoita seksielämäämme mitenkään siitä mitä se muuten olisi. Mutta kuten sanoit, uskoa voi niin monella eri tapaa. Kyllä varmasti kumppani kuitenkin ilmaisee jollain tavalla, jos ei jotain juttua halua jostain syystä tehdä.


      • hei
        Öznur kirjoitti:

        Onko se mielestäsi tiukkapipoisuutta, jos haluaa noudattaa oman uskontonsa sääntöjä paremman elämänlaadun toivossa? Itse en ainakaan pystyisi elämään itseni kanssa, jos oman nautintoni takia seksikumppanini kärsisi omantunnontuskia. Varsinkaan kun nuo säännöt eivät ainakaan meidän tapauksessamme rajoita seksielämäämme mitenkään siitä mitä se muuten olisi. Mutta kuten sanoit, uskoa voi niin monella eri tapaa. Kyllä varmasti kumppani kuitenkin ilmaisee jollain tavalla, jos ei jotain juttua halua jostain syystä tehdä.

        ei,se ei ole mielestäni tiukkapipoisuutta jos haluaa noudattaa oman uskontonsa sääntöjä!kyse on rakastetun kunnioittamisesta,huomioimisesta.meillä ei ole ongelmia.tarkoitin,oman mittapuuni mukaan en halua tiukkapipoista uskovaista sänkyyni enkä elämääni.voi olla syvästi uskovainen mutta silti osata yhteensovittaa arjen asiat niin että elämä sujuu.tämä on mahdollista niinkuin tiedät.minulla on kokemusta tiukkapipoisesta uskonnosta,elämästä jehovalaisen ja lestaadiolaisen kanssa.ja siinä meinasin harmaantua ennen aikojani.olen varma että jos uskonto on oikesti sydämessä-kaikki sujuu mutta jos se on sääntöjen ja tapojen noudattamista ilman yhteyttä sisältöön,eläminen menee vaikeaksi,nipottamiseksi.


      • Öznur
        hei kirjoitti:

        ei,se ei ole mielestäni tiukkapipoisuutta jos haluaa noudattaa oman uskontonsa sääntöjä!kyse on rakastetun kunnioittamisesta,huomioimisesta.meillä ei ole ongelmia.tarkoitin,oman mittapuuni mukaan en halua tiukkapipoista uskovaista sänkyyni enkä elämääni.voi olla syvästi uskovainen mutta silti osata yhteensovittaa arjen asiat niin että elämä sujuu.tämä on mahdollista niinkuin tiedät.minulla on kokemusta tiukkapipoisesta uskonnosta,elämästä jehovalaisen ja lestaadiolaisen kanssa.ja siinä meinasin harmaantua ennen aikojani.olen varma että jos uskonto on oikesti sydämessä-kaikki sujuu mutta jos se on sääntöjen ja tapojen noudattamista ilman yhteyttä sisältöön,eläminen menee vaikeaksi,nipottamiseksi.

        Ymmärsin siis väärin, pahoitteluni siitä. Mielestäni elämä uskovaisen, oli kyseessä sitten mikä uskonto tahansa, kanssa on ennen kaikkea molemminpuolisten kompromissien tekoa. Ehkä se on juuri sitä mainitsemaasi, että osaa sovittaa arjen asiat uskonnon sääntöihin ilman että eläminen vaikeutuu. Kaikki eivät tätä valitettavasti osaa, jolloin ehkä luovuttavat sääntöjen noudattamisen kokonaan tai vaihtoehtoisesti jatkavat ja tekevät toistenkin elämän samalla vaikeaksi.

        Mutta kuten sanottua, seksin suhteen islamissa ei ole kovinkaan merkittäviä sääntöjä, ja harvempi tosiasiassa niitäkään kovin tarkkaan tänä päivänä noudattaa.


    • Hanna

      Eräiden pihajuhlien jatkoilla harrastimme neljän muslimimiehen kanssa ryhmäseksiä eikä siellä ainakaan ujosteltu. Sain nuolemista ja anaaliseksiä niinkuin suomalaistenkin miesten kanssa. Näistä kolme oli perheellisiä miehiä, joten epäilen vähän näitä tekosiveitä kirjoituksia tällä foorumilla.

      • jussipussi

        Itselläni on ollut kaksi kertaa seksiä muslimi naisen kanssa.
        Somalinaisen kanssa oli ongelmia, kun hän oli ns, silvottu ja sai tosissaan tehdä temppuja että yleensä sai paikat kosteiksi.
        Oikeasti toisen kanssa oli ongelma, se ihonväri ja karvaisuus. Hyi hitto kaikkee sitä onkin tullut kokeiltua.
        Aasialaisten kanssa on ihan hyvin mennyt, mutta suomalaista naista ei voita mikään.


      • taas olen

        harrastanut useasti seksiä perheellisten suomalaismiesten kanssa. Kyllä varmasti naiset muutenkin aika usein tietävät ovatko heidän miehensä pettäjäainesta vaiko eivät. Kovin siveät tuskin missään pihajuhlilla ilman perhettään edes käyvät. Eli en puhuisi mistään tekosiveydestä, pikemminkin siitä että porukkaan mahtuu kaikenlaista.


      • sinua pitävät

        Mietin oletko ehkä ylpeä saavutuksistasi....ja kaikenlaiset miehet ne vielä kutsuvatkin itseään muslimeiksi.Säälittää enemmän noitten sairaiden miesten puolesta kun aiheuttavat perheilleen moista.Ja naisena voin sanoa että on tullut kokeiltua kaikenlaista mutta jos tietäisin että mies on varattu ja vielä perheellinen niin noin alas en kyllä naisena vajoaisi kuin sinä Hanna.Tietysti aina ei voi tietää mutta sinä taisit tietää.
        Mitä jos menet naimisiin joku päivä ja aiot vakavasti elää kunnollista elämää....entäs jos miehesi korviin kantautuu moiset jutut sinusta tai lapsiesi ym.sukulaisten....vetääkö noloksi?Suomi on kuitenkin pieni maa ja noilla ei harjoittavilla miehillä on tapana kehuskella ja naureskella saavutuksillaan.
        Mitä ajattelet kun saat noilta miehiltä huomiota, tunnetko olevasi kuningatar...arvaa mitä, he oikeasti käyttävät sinua vain hyväkseen sori vaan ja selkäsi takana taatusti nauravat ja irvivät.
        Ja vaikka he kertovat sinulle asioita kauneudestasi ym.niissä ei ole välttämättä mitään perää ja oikeasti olet ihan tavallinen suomalainen nainen tai tyttönen ja ihan tavallisen tallukan näköinen.Miehet vain haluavat nähdä sinussa sanojensa vaikutuksen ja saada sulta jotain mitä tarvitsevat ja itselleen hupia.Oli joskus elokuvakin jossa inttikaverit löivät vetoa kuka saa rumimman ....

        Ja sinäkin vanhenet brutukseni ja nuo miehet iästään huolimatta löytävät uutta ja tuoretta lihaa tyydyttämään halujaan.Voi olla tiukka paikka kaltaisellesi ylpeälle narskulle....luopua asemastaan nuoremman ja kauniimman takia....vai mitä Hanna?
        Mutta toisaalta nuo miehet eivät ole normaaleja eikös seura tee kaltaisekseen ja metsä vastaa kuin sinne huudetaan...


      • Hupakko
        sinua pitävät kirjoitti:

        Mietin oletko ehkä ylpeä saavutuksistasi....ja kaikenlaiset miehet ne vielä kutsuvatkin itseään muslimeiksi.Säälittää enemmän noitten sairaiden miesten puolesta kun aiheuttavat perheilleen moista.Ja naisena voin sanoa että on tullut kokeiltua kaikenlaista mutta jos tietäisin että mies on varattu ja vielä perheellinen niin noin alas en kyllä naisena vajoaisi kuin sinä Hanna.Tietysti aina ei voi tietää mutta sinä taisit tietää.
        Mitä jos menet naimisiin joku päivä ja aiot vakavasti elää kunnollista elämää....entäs jos miehesi korviin kantautuu moiset jutut sinusta tai lapsiesi ym.sukulaisten....vetääkö noloksi?Suomi on kuitenkin pieni maa ja noilla ei harjoittavilla miehillä on tapana kehuskella ja naureskella saavutuksillaan.
        Mitä ajattelet kun saat noilta miehiltä huomiota, tunnetko olevasi kuningatar...arvaa mitä, he oikeasti käyttävät sinua vain hyväkseen sori vaan ja selkäsi takana taatusti nauravat ja irvivät.
        Ja vaikka he kertovat sinulle asioita kauneudestasi ym.niissä ei ole välttämättä mitään perää ja oikeasti olet ihan tavallinen suomalainen nainen tai tyttönen ja ihan tavallisen tallukan näköinen.Miehet vain haluavat nähdä sinussa sanojensa vaikutuksen ja saada sulta jotain mitä tarvitsevat ja itselleen hupia.Oli joskus elokuvakin jossa inttikaverit löivät vetoa kuka saa rumimman ....

        Ja sinäkin vanhenet brutukseni ja nuo miehet iästään huolimatta löytävät uutta ja tuoretta lihaa tyydyttämään halujaan.Voi olla tiukka paikka kaltaisellesi ylpeälle narskulle....luopua asemastaan nuoremman ja kauniimman takia....vai mitä Hanna?
        Mutta toisaalta nuo miehet eivät ole normaaleja eikös seura tee kaltaisekseen ja metsä vastaa kuin sinne huudetaan...

        Oliko miehesi siinä ringissä vai miten se noin kolahti? Vai pelkäätkö muuten muslimimiehesi vuoksi?


      • hupakolle
        Hupakko kirjoitti:

        Oliko miehesi siinä ringissä vai miten se noin kolahti? Vai pelkäätkö muuten muslimimiehesi vuoksi?

        ja yritän viestittää että kuka sanoo itseään muslimiksi ei tee kyseisiä asioita.Jos kyseisiä asioita tekee niin voi unohtaa sanan muslimi ja käyttää itsestään jotain muuta nimikettä kuten arabi, aasialainen tai kansallisuuttaan.Voihan olla ja luulenkin että mieheni on kaltaistasi seuraa, mutta se on hänen ongelmansa.Jos tiedän jätän.... :)


      • 28 sent.
        jussipussi kirjoitti:

        Itselläni on ollut kaksi kertaa seksiä muslimi naisen kanssa.
        Somalinaisen kanssa oli ongelmia, kun hän oli ns, silvottu ja sai tosissaan tehdä temppuja että yleensä sai paikat kosteiksi.
        Oikeasti toisen kanssa oli ongelma, se ihonväri ja karvaisuus. Hyi hitto kaikkee sitä onkin tullut kokeiltua.
        Aasialaisten kanssa on ihan hyvin mennyt, mutta suomalaista naista ei voita mikään.

        Tarkoititko vitunkoossa vai...?


    • Tyttöystävä

      Kiitokset vain kaikille vastauksistanne. Luulenpa että jännitän turhia, ja annan asioiden mennä omalla painollaan. Eiköhän muslimit, kristityt, ateistit jne ole kuitenkin loppupeleissä hyvin samanlaisia. Jokaisesta löytyy ääripäitä. Eihän se hartailla kristityilläkään ole sallittua pitää kädestä kiinni ennen kuin menee kihloihin... hohhoijaa.

      Mukavaa oli kuulla, että semi-ajeltu alapääni tuskin on ongelma. Ja sekin on hyvä tietää, että suuseksi molemmin päin on ihan ok. Tuo kuukautisjuttu pitää pitää mielessä... Olinkin siitä kuullut jo aiemmin.

      Tuntuu hassulta suunnitella ja odottaa jotakin näin paljon. Varmaan taju lähtee ihan vaan jännityksestä, kun kuukausien odottamisen jälkeen pääsee suutelemaan... Kerran ollaan halattu!! On tämäkin pihtaus suhde... Ja vain siksi että minä olen niin pelännyt särkeväni sydämeni. Hieman on käsistä toisiamme silitelty. Ei muuta. Mutta tuhmia on puhuttu, ja erityisesti kirjoiteltu. Tai no, kauniita. Eihän niissä ole mitään tuhmaa...

      Särkynyt sydän on kuitenkin parempi kuin käyttämätön. Ei elämässä mistään voi olla varma. Paitsi siitä, mitä tuntee juuri nyt. Ja minä tunnen että kun miehen näen seuraavan kerran, niin minua ei pidättele enää mikään.

      • onko tuo

        Niin en tiedä onko tuo suuseksi ihan ok, koska mä seuristelin kauan aikaa kurdi miehen kanssa, joka sano sen olevan kulttuurinvastaista ja et karvat pitäis olla ajeltu (no multa ne olikin). Musta tuntuu, että pitäis ottaa miehen kulttuuri ja uskonto huomioon, islami sanoo yhtä ja kulttuuri toista. Siis parasta,kun annat sen miehen ohjata itseäsi, odotat ja kuuntelet sitä miestä niin sulle varmasti selviää mitä hän haluaa.


      • muslimin tytär

        Hei!

        Vaikutat tekstisi perusteella ihan fiksulta, etkä varmaan ota huomioon näitä oudoimpia kommentteja täällä. Halusin kuitenkin vielä rohkaista sua, isäni on länsimaassa (Suomessa ;) syntynyt ja kasvanut, melko maallistunut muslimi ja äiti kristitty.

        En usko että se uskonto on loppujen lopuksi niin tärkeä, sen sijaan perhe ja suku, ylipäätään perhekeskeisyys kyllä. Ainakin omien vanhempieni liitto on ollut ihan normaali, minut ja veljeni on kastettu kristyiksi isän lievästä vastustelusta huolimatta (isän vanhemmat eivät sitten ottaneet asiaa niin kevyesti mutta siitäkin pääsivät yli), joten ne ennakkoluulot mitä täälläkin on tullut ilmi muslimeita kohtaan ovat osittain liioiteltuja, erityisesti jos kyseessä on länsimaassa kasvanut ja koulutettu tyyppi, niin kuin sinunkin poikaystäväsi ilmeisesti on.

        Jos sua vielä tuo uskonto kiinnostaa/suhde jatkuu pidempään ja alkaa tulevaisuus mietityttää, niin ainakin oma äitini kävi aikoinaan juttelemassa islamilaisen seurakunnan imaamin kanssa. Häneen oli suhtauduttu ystävällisesti vaikka 70-luvun alussa suhtautuminen vääräuskoisen ja muslimin avioliittoon oli varmaan tiukempaa kuin nyt.

        Täytyy kyllä vielä sanoa, että mua toisinaan vähän pelottaa tääm kiristynyt ilmapiiri muslimeita kohtaan Suomessa. Toivon, että se on vain netin luoma harha mutta huomaan ettei mun ole ainakaan yhtä helppoa kertoa isän taustasta ja uskonnosta kuin joskus 1990-luvun alussa, jolloin se oli aina vaan kivalla tavalla erikoista. Ja samalla tuollaiset tässäkin ketjussa esiintyneet puheet loukkaavat ja kuulostavat oudoilta, kuinka voi esitellä tietojaan yleistäen jos ei oikeasti edes tunne yhtään muslimia? Nyt tämä kyllä oikkesi vähän asiata.. joka tapauksessa

        Tsemppiä sulle!


      • Tyttöystävä
        muslimin tytär kirjoitti:

        Hei!

        Vaikutat tekstisi perusteella ihan fiksulta, etkä varmaan ota huomioon näitä oudoimpia kommentteja täällä. Halusin kuitenkin vielä rohkaista sua, isäni on länsimaassa (Suomessa ;) syntynyt ja kasvanut, melko maallistunut muslimi ja äiti kristitty.

        En usko että se uskonto on loppujen lopuksi niin tärkeä, sen sijaan perhe ja suku, ylipäätään perhekeskeisyys kyllä. Ainakin omien vanhempieni liitto on ollut ihan normaali, minut ja veljeni on kastettu kristyiksi isän lievästä vastustelusta huolimatta (isän vanhemmat eivät sitten ottaneet asiaa niin kevyesti mutta siitäkin pääsivät yli), joten ne ennakkoluulot mitä täälläkin on tullut ilmi muslimeita kohtaan ovat osittain liioiteltuja, erityisesti jos kyseessä on länsimaassa kasvanut ja koulutettu tyyppi, niin kuin sinunkin poikaystäväsi ilmeisesti on.

        Jos sua vielä tuo uskonto kiinnostaa/suhde jatkuu pidempään ja alkaa tulevaisuus mietityttää, niin ainakin oma äitini kävi aikoinaan juttelemassa islamilaisen seurakunnan imaamin kanssa. Häneen oli suhtauduttu ystävällisesti vaikka 70-luvun alussa suhtautuminen vääräuskoisen ja muslimin avioliittoon oli varmaan tiukempaa kuin nyt.

        Täytyy kyllä vielä sanoa, että mua toisinaan vähän pelottaa tääm kiristynyt ilmapiiri muslimeita kohtaan Suomessa. Toivon, että se on vain netin luoma harha mutta huomaan ettei mun ole ainakaan yhtä helppoa kertoa isän taustasta ja uskonnosta kuin joskus 1990-luvun alussa, jolloin se oli aina vaan kivalla tavalla erikoista. Ja samalla tuollaiset tässäkin ketjussa esiintyneet puheet loukkaavat ja kuulostavat oudoilta, kuinka voi esitellä tietojaan yleistäen jos ei oikeasti edes tunne yhtään muslimia? Nyt tämä kyllä oikkesi vähän asiata.. joka tapauksessa

        Tsemppiä sulle!

        Saattaapi tästä vielä jotakin kestävää kehittyäkin... Siltä tuntuu. Toivottavasti onnellinen liitto, kuten vanhemmillasi.

        Olen huomannut saman kauhean vihan täällä muslimeja kohtaan. Uskon kuitenkin, että netissä nuo jutut korostuu kun yksi sekopää voi kirjoittaa 20 viestiä.

        Kiitokset neuvoistasi.


      • neuvo
        Tyttöystävä kirjoitti:

        Saattaapi tästä vielä jotakin kestävää kehittyäkin... Siltä tuntuu. Toivottavasti onnellinen liitto, kuten vanhemmillasi.

        Olen huomannut saman kauhean vihan täällä muslimeja kohtaan. Uskon kuitenkin, että netissä nuo jutut korostuu kun yksi sekopää voi kirjoittaa 20 viestiä.

        Kiitokset neuvoistasi.

        yhden neuvon viellä haluaisin antaa sinulle, anna ihmisten puheitten mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ikävä kyllä sinun on pakko vähän kovettaa itseäsi, koska varmasti tulet kuulemaan viellä paljon ikävää, mutta jos toista rakastaa siittä selviää. Onnea sinulle!!
        Puhun yli 20 vuoden kokemuksella.
        Mailmassa on aina ollut rasismia ja tulee aina olemaan.


      • antiterroristi
        muslimin tytär kirjoitti:

        Hei!

        Vaikutat tekstisi perusteella ihan fiksulta, etkä varmaan ota huomioon näitä oudoimpia kommentteja täällä. Halusin kuitenkin vielä rohkaista sua, isäni on länsimaassa (Suomessa ;) syntynyt ja kasvanut, melko maallistunut muslimi ja äiti kristitty.

        En usko että se uskonto on loppujen lopuksi niin tärkeä, sen sijaan perhe ja suku, ylipäätään perhekeskeisyys kyllä. Ainakin omien vanhempieni liitto on ollut ihan normaali, minut ja veljeni on kastettu kristyiksi isän lievästä vastustelusta huolimatta (isän vanhemmat eivät sitten ottaneet asiaa niin kevyesti mutta siitäkin pääsivät yli), joten ne ennakkoluulot mitä täälläkin on tullut ilmi muslimeita kohtaan ovat osittain liioiteltuja, erityisesti jos kyseessä on länsimaassa kasvanut ja koulutettu tyyppi, niin kuin sinunkin poikaystäväsi ilmeisesti on.

        Jos sua vielä tuo uskonto kiinnostaa/suhde jatkuu pidempään ja alkaa tulevaisuus mietityttää, niin ainakin oma äitini kävi aikoinaan juttelemassa islamilaisen seurakunnan imaamin kanssa. Häneen oli suhtauduttu ystävällisesti vaikka 70-luvun alussa suhtautuminen vääräuskoisen ja muslimin avioliittoon oli varmaan tiukempaa kuin nyt.

        Täytyy kyllä vielä sanoa, että mua toisinaan vähän pelottaa tääm kiristynyt ilmapiiri muslimeita kohtaan Suomessa. Toivon, että se on vain netin luoma harha mutta huomaan ettei mun ole ainakaan yhtä helppoa kertoa isän taustasta ja uskonnosta kuin joskus 1990-luvun alussa, jolloin se oli aina vaan kivalla tavalla erikoista. Ja samalla tuollaiset tässäkin ketjussa esiintyneet puheet loukkaavat ja kuulostavat oudoilta, kuinka voi esitellä tietojaan yleistäen jos ei oikeasti edes tunne yhtään muslimia? Nyt tämä kyllä oikkesi vähän asiata.. joka tapauksessa

        Tsemppiä sulle!

        Ilmapiiri kiristynyt...kitos kaikkien Binladenien.


      • Anonyymi
        neuvo kirjoitti:

        yhden neuvon viellä haluaisin antaa sinulle, anna ihmisten puheitten mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ikävä kyllä sinun on pakko vähän kovettaa itseäsi, koska varmasti tulet kuulemaan viellä paljon ikävää, mutta jos toista rakastaa siittä selviää. Onnea sinulle!!
        Puhun yli 20 vuoden kokemuksella.
        Mailmassa on aina ollut rasismia ja tulee aina olemaan.

        Rasismi on syrjintää rodun perusteella, ei uskonnon. Islam on uskonto ja muslimi jonkun uskonnon harjoittaja, ei rotu.


    • Anelma

      ..ai niin tämä onkin koko perheen palsta...

    • Raijjuli

      Caisan vessassa on kuulemma oikein gloryhole tätä varten?

    • onnellinen ja rakatunut

      se riippuu ihmisestä.. olen seurustellut oman muslimimieheni kanssa kohta 2kk. tapasimme yhtenä perjantaina ja menin sen tykö yöks heti lauantaina..ja sunnuntaina harrastimme seksiä ensimmäisen kerran. paljon myöhemmin jätkäkaveri kertoi että sen uskonnossa ei oo kauheen hyvä juttu rakastella takaapäin..mutta silti teemme sitä. se siis riippuu ihmisestä hyvinkin paljon ja JOS nyt kämmäät..uskon että miehesi ymmärtää täysin :)

    • Esko

      Minä olla muslimi. Se olla ihan ookoo. Minu tyttöystävä kanssa olla me kämmätty.

      • älä!!!

        Ihan varmasti olet......


    • Mutlu hanim

      Ah! Iyi dost.

      Muslim erkek ayni gibi herhangi birisi erkek.
      Hazir oksamak, öpmek ve sevismek ayni sekilde gibi her bir.

      Önelmi im sevmek arkadas.

      Voi!Hyvä ystävä.

      Muslimi mies on samanlainen kuin kuka tahansa mies.Haluaa hyväillä, suukotella ja rakastella kuin kuka tahansa.

      Tärkein asia on, että rakastaa kumppaniaan.

    • Aishaa

      HEI! olen itse ollut yli 2v.Pakistanilaisen miehen kanssa!ja kohta 2v.naimisissa! Sanoisin,etta kaikki riipuu miehesta ja miehen vakaumuksesta!Me suutelimm e mieheni kanssa heti suhteen alkuvaiheesta saakka!H an on kuitenkin opettanut minua paljon uskonnosta!Olen itse nykyaan muslimija suunnittelemme perhetta!

    • Muslimin avovaimona

      Mä oon ollu muslimin kanssa nyt 8 kk, kihloissa ollaan ja asutaan yhessä. Seksiä harrastettiin jo ensi tapaamisella :) Ollaan harrastettu seksiä jopa enemmän ja "rivommin", kun suomalaisten kanssa... Mieheni ei oo ennen mua nuollu ketään naista, tai harrastanu seksiä kuukautisten aikaan. Hänen kohalla asia tais mennä niin, että kun rakkaus astu kuvaan, niin kaikki on sallittua.

      Mulla on 2 lasta entisestä avioliitosta, joka on hänen mielestä vaan hieno asia ja meillä molemmilla on paljon kokemusta seksistä... Hän ei rukoile, paastoa tai tee mitään muutakaan uskontoon kuuluvaa.

      Tämä on todellakin yksilöllistä ja riippuu varmaankin siitä, kuinka kauan on asunut täällä ja millaisen kasvatuksen on saanut...

      • Muzlim

        Mulla on 2 lasta entisestä avioliitosta, joka on hänen mielestä vaan hieno asia

        Varmaan tosi hieno asia.


      • rakkaudessa
        Muzlim kirjoitti:

        Mulla on 2 lasta entisestä avioliitosta, joka on hänen mielestä vaan hieno asia

        Varmaan tosi hieno asia.

        moi..olen eronnut kolmen lapsen äiti,31vuotias ja nyt iranilaisen miehen kanssa olemme rakastuneet...vaikeuksia on esim se että hän puhuu huonosti suomea ja minä huonosti englantia.
        hän haluaa tutustua lapsiini ym ym.
        uskallanko antaa mennä vai pitäisikö lopettaa suhde,kun ystäväni ovat huolissaan...
        olen keskustellut miehen kanssa asioista.väittää
        ettei ole sellaine ett naista alistais... mut ystäväni sanovat että juu juu kukapa sitä myöntää...
        olen sekasin kun kumminkin tavallaan jo rakastan häntä ja hän minua...ja kohtelee hyvin jne
        apua,auttakaa joku...
        kamalan vaikea tilanne...
        mies on asunut 5 vuotta Suomessa.
        eikä aio iraniin muuttaa takasin.


      • -Selena-
        rakkaudessa kirjoitti:

        moi..olen eronnut kolmen lapsen äiti,31vuotias ja nyt iranilaisen miehen kanssa olemme rakastuneet...vaikeuksia on esim se että hän puhuu huonosti suomea ja minä huonosti englantia.
        hän haluaa tutustua lapsiini ym ym.
        uskallanko antaa mennä vai pitäisikö lopettaa suhde,kun ystäväni ovat huolissaan...
        olen keskustellut miehen kanssa asioista.väittää
        ettei ole sellaine ett naista alistais... mut ystäväni sanovat että juu juu kukapa sitä myöntää...
        olen sekasin kun kumminkin tavallaan jo rakastan häntä ja hän minua...ja kohtelee hyvin jne
        apua,auttakaa joku...
        kamalan vaikea tilanne...
        mies on asunut 5 vuotta Suomessa.
        eikä aio iraniin muuttaa takasin.

        Hei! Mulla on ihan sama tilanne. Olen rakastunut Iranilaiseen ja hän minuun(ainakin niin väittää)
        Itse ajattelin alussa samalla tavalla, että en todellakaan halua tuota ym ym. mutta sitten tunteet vain kasvoivat ja tässä sitä ollaan. Neljä viikkoa "tapailtu". Haluaisin luottaa häneen, mutta en pysty vielä varmasti. Mutta mitä kuitenkin aina mietityttää meidän tulevaisuus ym...mutta otan sen asenteen, että elän päivä kerrallaan. Oletteko olleet sängyssä? Tämäkin väittää, että kaikki Muslimit eivät ole samanlaisia, etteivät alista naista. Ja on tähän mennessä kohdellutkin ihan hvyin. Pieniä poikkeuksia lukuunottamatta..Kerro lisää kokemuksistasi, olisi kiva vaihtaa ajatuksia samassa tilanteessa olevan kanssa..Olen itsekin aika hukassa tässä tilanteessa,kun ei oikein tiedä mitä tehdä.


    • fatma]

      et voi missään nimessä lähentyä häneen ellet ole naimisissa hänen kanssa... jassakallah

    • tieto lisää tuskaa..
    • eienääkurdia

      "Silpominen ei kuulu islamiin miksi sitä nyt ei voida tajuta? Se on afrikkalaisten tapa ja myös "kristittyjen" ja luonnonuskovaisten suorittamaa(Afrikassa). "

      Ei pidä paikkaansa, juuri nimenomaan Kurdien kulttuuriin kuuluu myös naisten silpominen, ainakin kylissä Irakissa... ottakaa tarkemmin selvää.

    • keisuakeööajhd

      Onneksi jotain rutua tulee kun persut voittivat vaalit. Loppuu tuollainen peli. Miksi Irakilaiset muuten vieläkin täällä oleskelevat? Kotimaahan on ihan jo turvallinen, joten sinne vaan pojat ja miehet takaisin eikä paluulippua ikinä-koskaan!!

    • Ole hyvä
    • Elias Filkman

      JA ! Muslim pojkare är bäst!

      Itse seurustellut ihanan muslimi saudimieheni kanssa kohta 14 vuotta, aina on saanut kivasti suklaata pikku peppuuni hihihi. Muslimimiehet arvostaa enemmän suomenruotsalaisia miehiä koska ne on naisellisemman näkösiä.

      Muistan kun harrastimme villiä seksiä 5 somalimiehen kanssa erään moskeijan vessassa. On niillä isot pilit, fy fan! Bättle folk, hihi !

      Se on hyvä kun rakas Mohammed Akram rukoilee ja imee samalla minun pienenpientä pippeliäni. Tiedättekö minkä takia minaretit on tehty, vapaata aamuanaalia varten. Siellä yleensä länsimaalainen(mielellään ruotsinkielinen) asetetaan kontalleen ja kongolainen imaami vetää letkunsa esille ja rassaa miehen takamusta niin että huuto alkaa.

      Niin niistä tavoista vielä. Yleensä miehellä täytyy olla puhdas ja sheivattu takamus ennen seksiä. Takamusten sheivaukset suoritetaan moskeijan kellarissa nyppimällä karvat yksi kerrallaan pois, se ei satu, kutittaa hieman. Sitten kun seksuaalinen toimenpide on suoritettu, otetaan sianlihaak, kustaan siihen päälle ja sen jälkeen lauletaan koraanista viis.

      Oli oikeesti tosi ihana kuulla kauan sitten tosta juttua joskus Turkissa kun eräs Omar, tuli oikein hellästi lähelleni ja tunsin hänen kasvaisen rintansa selässäni, tunsin kylmiä väreistä ja hihkaisin innosta, se kutitti.

      Tack så mycket för lyssnade mig !

      • Anonyymi

        Jaa tällästä se on olla muslimi. Ihan hyvältä kuullostaa mutta eipä ole minua varten onneksi.


    • Kolmaskuningatar

      Miten tuon nyt sanoisi? Muslimien vaimot ja rakastajat: junan alle on moni hypännyt, vielä useampi tarttunut rasvattuun köyteen. Pitäkääpä itsenne terveinä - kukaan ei toivo noin epätoivoista tekoa alistetulta nutturapäältä. Vaikka looseri olisitkin, on sulla sentään ihmisarvo. Hakeudu ajoissa hoitoon.

      • 25

        Voi miten turhaa spekulointia,te tulette aina häviämään kulttuurille ja suvulle,länsimaalaiset naiset.


    • Laupeudensisar

      Juuri näin. Ja ääneen sitä ei saa sanoa, mutta väestöryhmien suhteita ei voi loputtomiin muuttaa rauhanomaisesti. Euroopassa on valitettavan pitkä perinne kansanmurhissa. Jopa Eurooppaan maantieteellisesti kuuluva Turkki toteutti aikansa kuluksi 1,5 miljoonan kristityn armenialaisen kansanmurhan.

      Eurooppa osaa, Turkki osaa, kovin monet osaavat ja aseita on paljon, silloin tietysti kannattaa osaansa ajatella. Saksassa ei paljoa auttanut, jos oli seka-avioliitto. Junamatkalle Uunilandiaan pääsi silti.

      On yhdessä vietävä rauhantyötä eteenpäin. Sen vuoksi kannattaa miettiä kenen kanssa menee yhteen... se Euroopan perinne kun historiallisesti on haastava. Rauhaa rakennetaan, mutta kannattaako ehdoin tahdoin mennä eturintamaan...

    • Adila

      Islamissa seksi on myönteinen ja arvokas asia aviopuolisoiden välillä! Seksuaalisessa kanssakäymisessä on vain kaksi kieltoa a) anaaliseksi, sekä b) yhdyntä kuukautisten aikaan.

      Kaikki muu on sallittua, eikö ole mainio asia! :)

      Terveisin,
      musliminainen

      • 555555555

        Tosi sexy ja hottis uskonto toi islam. Ihan pelkästään jo sen takia tekis mieli ruveta muslimiksi:D


    • Halonen.Henna

      Kyllä on harrastettu muslimipoikaystävän kanssa a) anaaliseksiä sekä b) seksiä kuukautisten aikana. Kummatkin hänen aloitteesta ja pyynnöstä.

      • Hyi hyi.

        Hyi.


    • tunteetroihuaaa

      yksi tekijä yhdistää näiden kaikkien maiden miehiä, se meinaan on kuuma veri, eli kuumia tunteissaan, niin hyvissä kuin huonoissakin ja nyt kannattaa muistaa mitä äiti pienenä opetti, älkää leikkikö tulen kanssa :)

    • Bfidlsnsn

      Kysyisin sitä että ku on kristitty nainen joka seurustelee muslimi miehen kanssa...niin saako nainen kieltäytyä seksistä? Ku jotenki aina on miehelle ongelma ku sanon että en halua

      • Raaka__Watson

        Ei tietenkään. Roskakirja koraani sanoo selvästi että jos nainen ei tee kuten mies haluaa saa mies taputella naisen ruotuun.
        Joskus se taputtelu lähtee lapasesta ja siitä saa sitten lukea lehdistä.


      • itsenäinenonnellinen
        Raaka__Watson kirjoitti:

        Ei tietenkään. Roskakirja koraani sanoo selvästi että jos nainen ei tee kuten mies haluaa saa mies taputella naisen ruotuun.
        Joskus se taputtelu lähtee lapasesta ja siitä saa sitten lukea lehdistä.

        Tarkoitetaan aviovaimoa, hänen tulee totella miestään. Länsimainen tyttöystävä on hiukan eri asia kuin aviovaimo. Toki haluaisivat tyttöystävänkin tottelevan mutta en itse ole suostunut minkäänlaisiin vaatimuksiin esim. huulipunan käyttö ei hyvä, minihame ei hyvä, korkeat korot ei hyvä, koska nuo edellä mainitut jutut ovat vain huorien käyttämiä. Suhde päättyi, minua ei muslimi määrää.


      • Anonyymi

        Oma kokemus. Harjoittava Irakin arabi oli enemmän semmoinen 30 sekunnin muna . Hänelle ei sanottu ei missään asiassa mitä halusin sängyssä, mitä hepenettä tahtoi minun pukevan päälleni koska hän haluaa, vaikka en itse halua. On todella tarkka omasta uskonnoistaan ja tavoistaan , seksiin liittyvien peseymisineen, jopa jos sain orgasmin, juoksi pesulle heti. Kovasti etsii baarista neitsyttä ja nuorta. Tuskin löytää....
        Toinen, nykyinen on Irakin kurdi. Ei harjoittava, ei vaadi väkisin mitään tai painosta. Seksi ei ole pääasia vaan se että rakastaa minua. Kaikkea harrastamme sängyssä ja hänelle on ehdottoman tärkeää, että minä tulen myös. Kuukautisten aikaan emme harrasta, koska minä en siitä pidä. Masturbaatiota ei tuomitse mutta ei myöskään oikein ymmärrä miksi sitä pitäis tehdä kun molemmilla on kumppani. Takaapäin ei ole jo innokas. Ei hae seuraa yöelämästä. Hänelle on minun hyvinvointi ehdottoman tärkeää. Rakastava, ystävällinen, positiivinen ja iloinen ihminen. Ei aseta itseään muiden yläpuolelle. Ei ole mustasukkainen kuten arabi, joka ei kunnioittanut pätkääkään, pettikin, mutta itsellään oli lista siitä mitä minä en saa tehdä . Ramadanin aikana ei suostunut edes puhumaan puhelimessa.
        Omani ei vietä Ramadania.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma kokemus. Harjoittava Irakin arabi oli enemmän semmoinen 30 sekunnin muna . Hänelle ei sanottu ei missään asiassa mitä halusin sängyssä, mitä hepenettä tahtoi minun pukevan päälleni koska hän haluaa, vaikka en itse halua. On todella tarkka omasta uskonnoistaan ja tavoistaan , seksiin liittyvien peseymisineen, jopa jos sain orgasmin, juoksi pesulle heti. Kovasti etsii baarista neitsyttä ja nuorta. Tuskin löytää....
        Toinen, nykyinen on Irakin kurdi. Ei harjoittava, ei vaadi väkisin mitään tai painosta. Seksi ei ole pääasia vaan se että rakastaa minua. Kaikkea harrastamme sängyssä ja hänelle on ehdottoman tärkeää, että minä tulen myös. Kuukautisten aikaan emme harrasta, koska minä en siitä pidä. Masturbaatiota ei tuomitse mutta ei myöskään oikein ymmärrä miksi sitä pitäis tehdä kun molemmilla on kumppani. Takaapäin ei ole jo innokas. Ei hae seuraa yöelämästä. Hänelle on minun hyvinvointi ehdottoman tärkeää. Rakastava, ystävällinen, positiivinen ja iloinen ihminen. Ei aseta itseään muiden yläpuolelle. Ei ole mustasukkainen kuten arabi, joka ei kunnioittanut pätkääkään, pettikin, mutta itsellään oli lista siitä mitä minä en saa tehdä . Ramadanin aikana ei suostunut edes puhumaan puhelimessa.
        Omani ei vietä Ramadania.

        Muslimeille kaikkein parasta seksiä on eri kotieläinten kanssa, lampaat, vuohet ja aasit ovat erityisen suosittuja muslimien joukossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma kokemus. Harjoittava Irakin arabi oli enemmän semmoinen 30 sekunnin muna . Hänelle ei sanottu ei missään asiassa mitä halusin sängyssä, mitä hepenettä tahtoi minun pukevan päälleni koska hän haluaa, vaikka en itse halua. On todella tarkka omasta uskonnoistaan ja tavoistaan , seksiin liittyvien peseymisineen, jopa jos sain orgasmin, juoksi pesulle heti. Kovasti etsii baarista neitsyttä ja nuorta. Tuskin löytää....
        Toinen, nykyinen on Irakin kurdi. Ei harjoittava, ei vaadi väkisin mitään tai painosta. Seksi ei ole pääasia vaan se että rakastaa minua. Kaikkea harrastamme sängyssä ja hänelle on ehdottoman tärkeää, että minä tulen myös. Kuukautisten aikaan emme harrasta, koska minä en siitä pidä. Masturbaatiota ei tuomitse mutta ei myöskään oikein ymmärrä miksi sitä pitäis tehdä kun molemmilla on kumppani. Takaapäin ei ole jo innokas. Ei hae seuraa yöelämästä. Hänelle on minun hyvinvointi ehdottoman tärkeää. Rakastava, ystävällinen, positiivinen ja iloinen ihminen. Ei aseta itseään muiden yläpuolelle. Ei ole mustasukkainen kuten arabi, joka ei kunnioittanut pätkääkään, pettikin, mutta itsellään oli lista siitä mitä minä en saa tehdä . Ramadanin aikana ei suostunut edes puhumaan puhelimessa.
        Omani ei vietä Ramadania.

        Olen huomannut saman eron Irakin arabin ja kurdin välillä. Arabi osaa komentaa ja vaatia juurikin mitä vaatetta hän haluaa minun päälleni ym ym. Nykyinen on kurdi ja täysin erilainen. Erittäin kultainen, ystävällinen ja lämmin ihminen. Molemmat ovat harjoittavia muslimeja, arabi jyrkemmin. Oli myös hyvin jyrkkä muutenkin ja tietyllä tavalla rajoittunut ajattelutyyli ja sivistys.


    • LoveNotWar29

      Itselläni muslimies (arabi).
      Ihan normaalia monipuolista seksiä on meillä. Kumpikaan ei halua lapsia joten ehkäisyäkin käytetään.
      Suuseksiä ja erilaisia asentoja ja paikkoja.
      Suudella voidaan julkisesti.
      Ehkä ainoa ero esim suomalaiseen mieheen on kyseisen herran lähes palvova suhtautuminen naisen ruumiiseen. Esileikin määrä ja kesto voi olla todella pitkä koska mies haluaa suudella ja hyväillä hartaasti joka ainoan sopukan. Ja muutenkin sellainen naisen "prinsessana pitäminen" on ainakin omalle miehelleni tyypillistä. Olemme olleet yhdessä 5 vuotta ja toki välillä minua ei huvita seksi. Mies kunnioittaa tätä tietenkin. Varmasti elämäni parasta seksiä on tämän kumppanin kanssa. Se hellyys, arvostus, kiireettömyys...ihan jotain käsittämätöntä. Yhä edelleen. <3

      • Raaka__Watson

        Aivan, ruumiiseen.


    • envoiymmärtää

      Löysin tän ketjun kun etsin vastauksia irakilaisen miehen käytökseen seksin aikana. Hän ei tee mitään naiselle vaan työntyy heti sisään. Suuseksiä kyllä halusi ottaa vastaan minulta. Olin aivan ihmeissäni mitä touhua tällainen seksi oikein on. Tuli nopeasti ja ilmoitti heti että asia oli sitten ohitse, " finish". Eilen katsoin uteliaisuudestani arabien seksivideoita, sama homma monessa, mies vain työntyy naiseen ilman mitään esileikkiä tai korkeintaan suutelee ja hieraisee rintoja muutaman kerran, alapäähän ei kosketa.

      Tämä oli toinen arabimies jonka kanssa minulla oli seksiä, ensimmäinen toimi kuten suomalaiset miehet, siksi tämä toinen oli todella outo juttu. Onko joissain arabimaissa kielletty antaa naiselle nautintoa tai liittyykö se siihen miten harras muslimi mies on ?

      • Anonyymi

        Minulla aivan sama kokemus Arabimiehestä! Suuteli ihanasti ja oli kiihkeä otteissaan, mutta itse seksi oli vaan sisään työntyminen . Joskus myös hoki ”I want to finish” ja mielellään ois myös suuseksiä ottanut vastaan. Piti kokeilla miestä kolmeen kertaan kun ensi ajattelin et oli vaan jännitystä. Mut ei tainnut olla. Vehjekin oli aika pieni. Jäi hämmentynyt olo... muuten mies oli tosi kiva ja fiksu mies. Maallistunut muslimi. Harmi et seksi oli tuolla tasolla.


    • Anonyymi

      Periaatteessahan kaikki mikä on sallittu, löytyy Koraanista ja varsinkin haditheista. Muu on kielletty. Muslimin tulee noudattaa tarkasti Muhammedin esikuvaa.

    • Anonyymi

      Täällä yksi muslimi miehen vaimo. Itselläni 3 lasta, miehellä ei lapsia. Ei meillä ainakaan mitään muita rajoituksia ole ollut, kuin se suuteleminen hänen kotimaassaan julkisilla paikoilla ei ole sallittua. Miehelle on hyvin tärkeää minun nautintoni ☺ Sanoisin että ehkä astetta romanttisempia petipuuhat on jos nyt verrataan suomalaisiin entisiin kumppaneihin. Mukana on sydän ja vahva läsnäolo ☺

    • Anonyymi

      Parempi pysyä erossa, koska muslimeilla yleensä oikeasta naisen asemasta todella huono käsitys.

    • Anonyymi

      Meillä tehdään kyllä ihan kaikkea sängyssä eli mies ei ole mitenkää estollinen, päinvastoin. Yksi asia kannattaa pitää mielessä on se, että olet ehdottoman puhdas alakerrasta ja karvaton kokonaan. Ja muslimit peseytyivät seksin jälkeen. Varmaan arvostaa, että sinäkin peset alakerran ainakin, mielellään aina myös vessassa käynnin yhteydessä. Kuukautisten aikana ei seksiä harrasteta. Riippuu miehestä millä tasolla silloin harrastetaan vai harrastetaanko mitään. Toki yksilöitä ovat, mutta tämä puhtausasia on oletettavasti kaikille tärkeää.
      Omani on paras mies sängyssä mitä minulla on ollut. Pitää tärkeänä, että minäkin saan tyydytyksen. Eli siis meillä harrastetaan suuseksiä molemmin puolin.

    • Anonyymi

      Mulla kongomies ja nuolee ja otan suihin. Ja paras tähän astisista miehistäni. Muslimimiehen kanssa olin aiemmin,hän vain pani ja ei edes minua kiihottanut. Olisi halunnut,että otan suihin,en ottanut,koska hän ei minua nuollut. Ja hänhtä aiemmin olin iranilaisen kanssa,hän nuoli ja teki kaikki temput. Ja juu voitte arvostella minua,mutta pidän enemmän ulkomaalaisista miehistä kuin suomalaisista.terv suomalainen nelikymppinen nainen.

      • Anonyymi

        Huora on huora. Ei mulla muuta.
        Terv. Suomimies.


      • Anonyymi

        Ei oo sitä löysää nahkaa.


    • Anonyymi

      Katso koraanista. Ei täällä kukaan tiedä edes onko raamatussa mainittu asiasta mitään ja tuskin välittääkään. En kyllä ottais sikaa säkissä, jos joku kiihkouskovainen yrittäs keplotella naimisiin.

    • Anonyymi

      Kuka nyt haisevaa limaista vittua haluaa nuolla. Mulkku suuhun suominaisille vaan ja siemenneste kurkkuun.

    • Anonyymi

      Kyllä nuolevat pillua. Ja 69 hyvä asento. Olen ollut turkkilaisen,syyrialaisen ym kanssa.

    • Anonyymi

      Imaamit sanovat, että oraaliseksi kiellettyä ja anaaliyhdyntä sekä kuukautisten aikana seksin harrastaminen. Onkin sitten ihan eri juttu, kuinka orjallisesti näitä ohjeistuksia sitten kukin muslimimies seuraa.

    • Anonyymi

      miten imaami oi olla veljensä vartija eli miten imaami pystyy leikittelemään bachka barzi leikkejä joissa 9-13v pojt meikatataan ja loppuillast imaami vetää pikkupoikaa suoleen hyvällä omallatunnolla saaden voimakkaita siemensyöksyjä peräsuolen perukoille.

      kysyttävää?

    • Uskonto tärkeää ja pyhää Muslimille ja Juutalaiset
      Tiedä länsi heillä pyhä on Dollari ja Euro
      hahaher

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe