Kenellä artistilla on kaikista pisimpään ollut sama bändi eli samat soittajat bändissä ? Kenellä artistilla taas bändi on vaihtunut useimmiten ?
Artisti ja bändi?
21
1553
Vastaukset
- pike
Kari Tapiolla on aika pitkään ollut sama taustabändi.
- historiikkinauha
Samaa mieltä olen kanssasi.pike. Katsoin tuossa juuri Karin konsertista tehtyä taltiointia videonauhalta vuodelta 1999. Silloin oli samat soittajat suurin piirtein kuin tänä päivänä, ainoastaan kosketinsoittaja on vihtunut, hänkin ollut remmissä muutaman vuoden. Ehkä tämä puhuu jotain yhteenkuuluvuudesta ja hyvästä yhteishengestä...eihän se muusikon duuni varmaan mitään ruusuilla tanssimista ole, mutta kelläpä olisi...
- pike
Kari Tapio on.
Topi Sorsakoskikin lauloi aika monta vuotta sen Agents yhtyeen säestyksellä.
- pike
kuin Kari Tapio .
- Kata
Reijo Taipaleella on ollut sama bändi melko pitkään.
- Don Juuan
että T. Kansan muusikot liian usein?
Ps. Taitaa olla huono isäntä?- Kikka
Vähän liiain usein vaihtuu Tapsan bändeissä soittajat ainakin ajottain.
Olisi parempi , kuin pystyisi pitämään saman poppoon koossa pitempään, sillä yleensä kokoonpanoilla, jotka ovat saaneet olla pisimpään yhdessä synkkaa parhaiten se yhteistyö yms. - Mira
Justiinax kirjoitti:
Noh... Ehkä Tapsa on vähän liian ankara ja vaativa joidenkin soittajien mielestä.
mielestä T.Kansa on v-mäisin työnantaja.
- Kikka
Mira kirjoitti:
mielestä T.Kansa on v-mäisin työnantaja.
Melkein jokaisessa työpaikassa aina mollataan ja arvostellaan pomoa.
- Orkansoittaja
Justiinax kirjoitti:
Noh... Ehkä Tapsa on vähän liian ankara ja vaativa joidenkin soittajien mielestä.
asioista perillä olevat muusikot ovat kertoneet meikäläiselle, niin syy tuohon soittajien ankaraan vaihtumiseen johtuu Tapani Kansan despoottimaisuudesta. (kusipäisyys)
Orkansoittaja kirjoitti:
asioista perillä olevat muusikot ovat kertoneet meikäläiselle, niin syy tuohon soittajien ankaraan vaihtumiseen johtuu Tapani Kansan despoottimaisuudesta. (kusipäisyys)
No joo... Olenhanminäkin tollasia valituksia Tapsasta kuullut, mutta kyllä mä tiedän ,että Tapsalla on muusikkoja ihan ystävinäkin.
- Saapas
Niinpä! Kari Tapiolla on ollut sama bändi pitkään. Kertoo jotain yhteisharmoniasta bändin ja artistin välillä ja bändiläisten keskinäisissä väleissä. Johanna Pakosella on nuoremmista artisteista vaihtunut bändi jo useamman kerran. Eiu hän huono ole. Joskus vaan menee aikaa siihen, että sopivat osapuolet löytävät toisensa!
- sekstettitrio
Naisartisteista puheenollen Katri-Helenalla ja Paula Koivuniemellä on ja aika pitkään olleet samat taustapojat...
- Mira
mutta Paulalla bändi vaihtuu vähän väliä. Parin-kolmen vuoden välein yleensä. Ja taas kohta piakkoin edessä.
- Rhanna
Mira kirjoitti:
mutta Paulalla bändi vaihtuu vähän väliä. Parin-kolmen vuoden välein yleensä. Ja taas kohta piakkoin edessä.
Moni saattaa hämääntyä siitä että joku artisti keikkailee vuodesta toiseen samannimisen bändin kanssa. Monesti on niin että artisti omistaa oikeudet bändin nimeen, vain soittajat vaihtuvat. Tästä hyvänä esimerkkinä juuri Paula Koivuniemi, jonka taustalla on vuosia soittanut Mekka, soittajat vain vaihtuvat. Myöskin Eija Kantola on keikkaillut pitkään Omega-orkesterinsa kanssa, sielläkin on soittajanvaihdoksia tapahtunut. Arja Koriseva niinikään on keikkaillut jo 16vuotta Fortunansa kanssa ja sielläkin miehet vaihtuvat. Tämä tosin johtuu siitä että Arja keskittyy talvikaudet muihin projekteihin kuin tanssittamiseen, joten muusikot sitten lentävät siksi aikaa kukin minnekin bändeihin soittamaan ja keväällä kasataan taas porukkaa kasaan.
- Mira
Rhanna kirjoitti:
Moni saattaa hämääntyä siitä että joku artisti keikkailee vuodesta toiseen samannimisen bändin kanssa. Monesti on niin että artisti omistaa oikeudet bändin nimeen, vain soittajat vaihtuvat. Tästä hyvänä esimerkkinä juuri Paula Koivuniemi, jonka taustalla on vuosia soittanut Mekka, soittajat vain vaihtuvat. Myöskin Eija Kantola on keikkaillut pitkään Omega-orkesterinsa kanssa, sielläkin on soittajanvaihdoksia tapahtunut. Arja Koriseva niinikään on keikkaillut jo 16vuotta Fortunansa kanssa ja sielläkin miehet vaihtuvat. Tämä tosin johtuu siitä että Arja keskittyy talvikaudet muihin projekteihin kuin tanssittamiseen, joten muusikot sitten lentävät siksi aikaa kukin minnekin bändeihin soittamaan ja keväällä kasataan taas porukkaa kasaan.
kovin montaa vuotta (lue: yli viittä vuotta) Paula ole tuon Mekan kanssa keikkaillut. Sitä ennenhän Paulalla oli Fernet ja taas sitä ennen Tornados. Tuo soittajien vaihtuminen bändin nimen säilyessä on kyllä ihan totta, mutta Paulalla ne bändit ei sitten kuitenkaan loppujen lopuksi kovin montaa vuotta viihdy. Syynä sama seikka, joka koskee myös T.Kansaa työnantajana.
- lampunvaihto
Tiedoksi kikalle: tarkoitit varmaan ns.steel-kitaran soittajaa, Olli Haavistoa joka on eräs taitavimmista muusikoista ja nimenomaan tämän soitimen taitajista armaassa Suomen maassamme. On kuuluisaa Haaviston muusikkosukua (sisar menestyksekäs näyttelijä-laulaja Susanna Haavisto)muutenkin. Eikä soittaja varmaan työssään NUKU, vaikka siltä näyttäisikin...hän saattaa eläytyä ja keskittyä työhönsä antaessaan kuulijoille taidonnäytettään, että unohtaa muun maailman. Ja eikö se todista jotain kunnianhimostakin...ja eikö meistä moni muukin saata olla työnsä lumoissa, varsinkin rakkaan sellaisen, että joku luulee olevan unessa...Tokkopa siitä soittamisesta mitään nukkuessa tulisikaan, hyvästä varsinkaan...muutenhan soittajien taitoja voi arvostella mielin määrin, mutta ko. muusikon kohdalla se on vääristeltyä..on sen verran osaava kaveri..naapurinikin vielä...
- Kikka
Kiitokset hyvästä vastauksesta.
Eikä mulla ollut tarkoitus mitenkään arvostella tuon soittajan eli ilm. Olli haaviston työskentelyä. huvitti vaan välillä, kun se näytti olevan torkahtamaisillaan. Mutta ehkä se oli just sitä eläytymistä ja uppoutumista soittoon. Erittäin hienosti soitti sitä steel-kitaraa, joten varmasti on hommansa osaava muusikko.Sitä en epäile yhtään.
Soittaako hän muuten vielä nykyään Karin bändissä ?
- Souvarit
Lasse Hoikka Souvareineen yksi "vanhimmista"kokoonpanoista, sillä vähiten aikaa remmissä ollu on jo soitellut melkein kaksikymmentä vuotta.(olikohan 17v.)
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282068Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991