Eli mistä ostet ja paljonko olisit niistä valmis maksamaa.
Mistä duunaat sukkikses
9
2451
Vastaukset
- päivä
Hyvä juttu että näistä puhutaan kun monikaan ei tiedä, mutta eikö nyt yksi aihe asiasta riitä?!! Ei jokapäivä tartte tehdä uutta aihetta samasta asiasta!
Ihan normi kaupoista ostan ja maksan about 5€ max sukkiksista. Sillä hintaa saa jo ihan hyvät. - Laatua
Mä ostan sieltä mistä löytyy hyvät. 10 -
20€ voin hyvon maksaa. Sukat olen viime ai-
koina tilannut netistä, koska kokovalikoima
ja muu valikoima on parempi. Wolford on musta
hyvä merkki (koko XL), vaikka hinnakkaampi.
Muuten ei millään pahalla, mutta etkö
ole näitä kysellyt aiemminkin? Kerro välillä
omat vinkkisi? - Laatua
Sorry, näitä keskusteluja on ollut sukkis
asiasta niin paljon, että sotkin sut toiseen.
Muuten, jos sukkiksissa on mukana seksi efek-
ti, niin avosukkahousut silloin jees. Voi niitä
tietty pitää kesälläkin, tosin laatu ja istuvuus
mun mielestä huono. Pitäis olla sekä kärki-
että kantavahvikkeet, ja hyvä materiaali. Ne on
viileemmät housuosasta kuin tavalliset sukkik-
set. Ostatko muuten sinä itse sukkiksesi? Minä
ostan ja nautin siitäkin. Mennäänkö shoppaileen? - nylon is pop
Juh ihan normikaupasta tulee ostettuu ihan naisten sukkiksii.Se nyt on aivan turha maksaa miesten sukkisista paljon enemmän ja ei ne sen erikoisempiakaan oo.
- keskustamyymälästä
Mielestäni amarin tukisukkkikset istuu kuin toinen iho, paljon päivässä liikkuvalla ne ovat todella mukavat jalassa. laadukkaitten hinta 13.90€ mutta kestäähän ne ainakin kolme viikkoa, jatkosta ei vielä tiedä.
- Sukkisfani_2
Tästä palstasta on tullut sukkahousuihin hurahtaneiden miesten käytäväkeskustelujen luvattu maa. Kaikki pälpättävät, pitäisiköhän perustaa kuoro tai futisjoukkue. (Mahtaakohan täällä kukaan muu uskaltaa avata suutaan?)
Ostan sukkahousuni pääkaupungin keskustan tavrataloista, Stockmannilta ja Sokoksesta, joissa on parhaat valikoimat. Joskus harvoin ostan marketeista, silloin kun siihen on erityinen tarve, akuutti pula, heräteostoskohtaus on iskenyt ja naisten sukkahylly sattuu törmäämään minuun.
Sukkiksistani maksan 5-12 euroa, mutta välillä hyviäkin saa alennettuun hintaan eli jopa alle viiden yyron. Tuon kalliimpia ostan rakkaalle vaimolleni, itse tyydyn hieman vähempään, rikki ne menevät kuitenkin.Sama se, ovatko kenen päällä, eivät ne kauan kestä ehjänä.
Vaan sitähän minä tässä äimistelen, kun olen jo kolmekymmentä vuotta sitten yrittänyt mainostaa miehille, miten fantastinen vaatekappale sukkahousut on, eikä kukaan ottanut minua todesta!
Tänään päätin vierailla sellaisella palstalla, missä en ole ikinä ollut. Se sattui sitten olemaan tämä muotipalsta. Ja mitä luenkaan! Kilvan juttelevat miehet sukkahousuista! Vau!
Nyt kyllä linkitän tämän isännän äspostiin, ja sanon että katso nyt kun joillakin on rohkeutta ja mukavuudenhalua. Siis niin uskomattoman lämpimät keveyteensä nähden, ihan kuin ei olisi mitään päällä, ja kuitenkin voi kulkea 20 asteen pakkasessa minihameessa. Vaikka tosin muoriska on kyllä tykästynyt enemmän housuihin. Siis muihinkin, kuin sukkasellaisiin...
Vaan jatkakaa rohkeasti valitsemallanne linjalla; vielä tulee se päivä, kun minunkin mieheni uskoo että paremmat ovat kuin kalsarit!
Tai sitten ei, mutta sehän ei ole teidän ongelmanne...- Suihkaa
tiinamuori kirjoitti:
Sama se, ovatko kenen päällä, eivät ne kauan kestä ehjänä.
Vaan sitähän minä tässä äimistelen, kun olen jo kolmekymmentä vuotta sitten yrittänyt mainostaa miehille, miten fantastinen vaatekappale sukkahousut on, eikä kukaan ottanut minua todesta!
Tänään päätin vierailla sellaisella palstalla, missä en ole ikinä ollut. Se sattui sitten olemaan tämä muotipalsta. Ja mitä luenkaan! Kilvan juttelevat miehet sukkahousuista! Vau!
Nyt kyllä linkitän tämän isännän äspostiin, ja sanon että katso nyt kun joillakin on rohkeutta ja mukavuudenhalua. Siis niin uskomattoman lämpimät keveyteensä nähden, ihan kuin ei olisi mitään päällä, ja kuitenkin voi kulkea 20 asteen pakkasessa minihameessa. Vaikka tosin muoriska on kyllä tykästynyt enemmän housuihin. Siis muihinkin, kuin sukkasellaisiin...
Vaan jatkakaa rohkeasti valitsemallanne linjalla; vielä tulee se päivä, kun minunkin mieheni uskoo että paremmat ovat kuin kalsarit!
Tai sitten ei, mutta sehän ei ole teidän ongelmanne...Näin on !
- norlyn74
Suihkaa kirjoitti:
Näin on !
www.ferillo.com on suomalainen verkkokauppa jonka valikoimiin kuuluu nyt miesten sukkahousut.
Omani olen ostanut ulkomailta www.legwear4men.com tai www.shapings.com
Sukkahousut on mukavat jalassa näin alkutalvesta. 40Den on passeli ja sitten kun valitsee vähän tukevat niin ei jalatkaan väsy päivän mittaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803