Palstan miehelle

Utelias akateeminen

Kas kun et ole vastannut tuonne kysymykseen; mitkä ovat ne kolme tärkeintä ominaisuutta mitä kunnioitat naisessa. Laitas ne nyt tänne - ihan rehellisesti.

15

2250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Palstan mies

Rehellisyys, sisukkus ja sivistys.

Hyvät ominaisuudet tosin näyttävät kasaantuvan joillekin henkilöille ja huonot toisille. Esimerkkinä vaikka se, että ahkerat ja fiksut opiskelevat pitemmälle kuin laiskat ja tyhmät.

• Utelias akateeminen

Mielenkiintoista!
        Mihinkään mainitsemaasi ei tarvita akateemista tms. tutkintoa.
        Ahkeruuden ainoa tavoite ei voi olla kirjaoppineisuus, rehellisyyteen ei tarvita tohtorin arvoa, eikä liioin siihen oikeaan sivistyneisyyteen.
        Että se siitä ja sinun tohtoreista, taidat olla todellinen putkiaivo niinkuin joku tuolla toisaalla sanoikin.

• heikkihimokas

Kaunis naama
      hoikka vartalo
      hyvä perse
      millään muulla ei oikeestaan ole väliä mulle.

• elämänkoulua käynyt

Sulla on varmaan ittelläs

kaunis naama
        hoikka vartalo
        hyvä perse?

• been there..

hmmm..noita ominaisuuksia löytyy mm. Aasiasta löytyvältä ladyboy:ltä..

• CowboyJessJames

..tämä ei kait ole kohdistettu minuun?
      Vastaan silti ;)

Ihminen on 50% nainen ja 50% mies
      Anima on miehen piilotajuinen naisellinen puoli ja animus puolestaan naisen miehinen puoli.

Ellet ymmärrä tätä, sinulla on luultavasti ongelmia anima tai animus arkkityyppisi kanssa.

Todellinen ratkaisu näihin ongelmiin on syvästi oivaltaa,
      että elämäsi mies/nainen löytyy sisältäsi ja päästä tämän kanssa tasapainoon.

Ajattelepa miestä, joka haluaa elämänsä naisen olevan viaton neitsyt, äiti, viettelijätär, kokenut maailmannainen ja kodin hengetär. Tämä lienee aika ylivoimaista kenelle tahansa todelliselle tytölle.

• lady-in-the-rain

ikuinen pikkupoika, äidin lellikki. En ole seurannut ennen tätä palstaa, nyt osuin vahingossa monen mutkan kautta.

Kuulun itse siihen enemmistöön naisia, jonka ihmissuhteet ovat kariutuneet juuri näihin keskenkasvuisiin. Vika saattaa tietysti olla itsessä kun en näe etukäteen, mistä on kyse.

Kyllä fiksuja miehiä on, ne vain sattuu yleensä olemaan varattuja. Kysyntää sellaisille on. Mutta toisaalta tässä ikäluokassa naiset alkavat olla enemmistönä. Ja vielä: miehissä on enemmän alkoholisteja kuin naisissa.

En enää odota, mutta jos kohdalle osuu fiksu mies, niin en sano ei.

• vai?
        lady-in-the-rain kirjoitti:

ikuinen pikkupoika, äidin lellikki. En ole seurannut ennen tätä palstaa, nyt osuin vahingossa monen mutkan kautta.

Kuulun itse siihen enemmistöön naisia, jonka ihmissuhteet ovat kariutuneet juuri näihin keskenkasvuisiin. Vika saattaa tietysti olla itsessä kun en näe etukäteen, mistä on kyse.

Kyllä fiksuja miehiä on, ne vain sattuu yleensä olemaan varattuja. Kysyntää sellaisille on. Mutta toisaalta tässä ikäluokassa naiset alkavat olla enemmistönä. Ja vielä: miehissä on enemmän alkoholisteja kuin naisissa.

En enää odota, mutta jos kohdalle osuu fiksu mies, niin en sano ei.

Olisitkohan itse keskenkasvuinen? Turhamainen nipottoja joka on maailmankuva on Me Naisista. Jospa sinä oletkin se syyllinen, kukaan ei kestä kaltaistasi akkaa!?

• Lady-in-the-rain
        vai? kirjoitti:

Olisitkohan itse keskenkasvuinen? Turhamainen nipottoja joka on maailmankuva on Me Naisista. Jospa sinä oletkin se syyllinen, kukaan ei kestä kaltaistasi akkaa!?

Tuolla keskustelutyylillä tuskin seuranhaku onnistuu. Mitä vikaa MeNaisissa on? Jos sen maailmankuvassa on mielestäsi pahasti vikaa, niin ymmärrän ettei elämäsi naista löydy.

Tosin luen kyllä enemmän Annaa, jota moni mieskin tuntuu aivan tyytyväisenä lukevan.

• mulle
        Lady-in-the-rain kirjoitti:

Tuolla keskustelutyylillä tuskin seuranhaku onnistuu. Mitä vikaa MeNaisissa on? Jos sen maailmankuvassa on mielestäsi pahasti vikaa, niin ymmärrän ettei elämäsi naista löydy.

Tosin luen kyllä enemmän Annaa, jota moni mieskin tuntuu aivan tyytyväisenä lukevan.

Just joo, Annaa ja Me Naisia, siis ylipainoinen, huivikaulainen ja trendikkäät silmälasit. Syö hyvin ja laihdu -ihminen. Hyi.

• Älykäs
        mulle kirjoitti:

Just joo, Annaa ja Me Naisia, siis ylipainoinen, huivikaulainen ja trendikkäät silmälasit. Syö hyvin ja laihdu -ihminen. Hyi.

Tapasi ilmaista asioita kertoo, että et kelpaa kenellekään vähänkin älykkäälle ihmiselle.

• lady-in-the-rain
        mulle kirjoitti:

Olet finninaamainen kaljajuoppo, joka leuhkii kaatamillaan naisilla. Ellei vielä ole kaljamahaa, se ennen pitkää on.
        Mutta yksinäsi itket sotkuisessa kämpässäsi, ihmettelet miksei naiset ymmärrä sinua. Entinen perhe on jäänyt viinan takia. Lapsiasi tuskin näet, puhumattakaan että maksaisit heidän elantokulujaan.

• Mies....

Ehkä tämä oli sitten minulle.

Mielestäni sen verran idioottimainen kysymys, etten ole edes sitä sen kummemmin noteerannut.

En todellakaan kunnioita mitään yksittäisiä piirteitä, vaan kaikkea elävää ja miksei kuolluttakin, tällä pallollamme jolla tallustamme. En sen enempää tai vähempää naista tai miestä, koiraa tai kissaa, perhosta tai kirppua jne..

Itse kunnioitan suuresti sitä että saan herätä aamulla uuteen päivään, ja kokea mitä sillä on annettavanaan ja sitä että jonain päivänä kenties voin jakaa sen päivän jonkun muun kanssa.
      Eli elämää.

Mielestäni ominaisuuksia ja esim piirteitä voi arvostaa, mutta ei kunnioittaa.

Ja minkäs takia sinä minulle kiukuttelet? Höh. :)

• merkkinimi__________

Viattoman näköinen.
      Kiltti.
      Järkevä ja tunteikas.

• DDDDDDDD

Tunteellisuutta, puheliaisuutta, empatiaa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      83
      5114
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      73
      4678
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2997
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      85
      2924
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2414
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      60
      2034
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      22
      1805
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      113
      1425
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1318
    Aihe