Kävin mekan sivuilla ja ja naisten kenkien etusivuilla oli mielestäni kivat saapikkaat. Mutta niitä ei ole tilattavissa :(
http://www.mekka.fi/index.php
Näytin kaverilleni saapikkaita ja hänen mielestä ne olivat rumat.
Mitä te pidätte niistä?
Saapikkaat
19
2027
Vastaukset
- niitä
Pyöreäkärkisiä,joissa on karvareunus varren yläosassa?
Minusta ne on myös kamalat.En tajua miksi varsinkin talvikenkiä valmistetan synteettisistä materiaaleista.Just tänään kuulin,kun myyjä selosti asiakkaalle,et sellaiset voi murtua pakkasessa... - jeppis
niitä, joita tuo edellinen kirjoittaja tarkoitti, niin minä ainakin tykkään niistä ja itekin niitä ihastelin, kun sivuilla aiemmin kävin :)
Ei se tee kengistä rumia, et ne voi murtua pakkasessa..ihan ihme kommentti...- höpsis
No en tarkoittanut,että materiaali tekis niistä rumat.Mielestäni ne olis rumat,vaik olis nahkaa...En vaan ymmärrä miksi ylipäätään tehdään kenkiä,jotka hajoo käsiin...
- -e-
On se hyvä et joku tuollaisia kenkiäkin ostaa et mulle jää ne kaikista ihanimmat!;)
- muovilelut
muovisen näköiset ja karva on huonon näköistä. Varmaan heti kostuessaan on ihan hamppu. Leikkaus on rumassa kohdassa ja tuossa kuvassa jo kengät ovat valmiiksi kurtussa. Noissa ei ole muutenkaan mitään muotoa. Liian lyhyet ja tekevät ohuestakin säärestä paksun. Musta voisi mennä hätätilanteessa, muttä vihreä on yököttävän mauton väri. Kaveri ´taitaa olla oikeassa.
- Piikkarihirmu
Eihän kaikki pidä samanlaisista, eikä kaikille käy edes samantyyliset!! Joku ihminenkin on jonkun mielestä hyvännäköinen, toisen mielestä karsea! Esim.avokki ihailee Einiä ulkonäöllisesti, minusta se on aina ollut kamalan näkönen, hevosenhampaineen ja alaspäin riippuvine silmineen...Ihan ok ne kengät on, varmaan sopivat sille joka niistä tykkää-istuu tyyliin.
- ihastunut-
Olisi pitänyt testata kyseistä linkkiä eikä vain ottaa sitä suoraan.
Eli en tarkoittanut niitä pyöreäkärkisiä.
www.mekka.fi ja sen jälkeen valitaan "naiset" ja siinä ne sitten näkyvätkin, kolme saapasta.
Siinä on samaa mallia valkoinen, roosan ja viininpunaisen värinen saapas.
Eli jos vielä viitsisitte laittaa mielipiteenne niistä, kiitos :)- jeppis
yäk
- Piikkarihirmu
jeppis kirjoitti:
yäk
Huomenta, mulle kelpaisi nuo kengät.Jotenkin vaan olen fikaantunut kapeakärkisiin kenkiin ja nuohan sitä ovat.Parhaimman näköiset kengät ovat ne mustat yli reiden tulevat piikkikorkokengät tässä kenkäkuvastossa.En kuitenkaan tykkää että niissä nousee se varsi kainaloihin asti mutta itse kenkä, korkoineen muineen miellyttää silmää.
- selkis
No,ainaki paremman näköiset,kuin ne karvaturrit!Persoonalliset.Ite en pidä teräväkärkisistä... makuasia tietenkin.Noihin voi ehkä kyllästyä pian.Edelleen oon sitä mieltä,et jokapäiväiseen käyttöön en ostais keinonahkaisia.Varsinkaan talveksi.
Minkälaiseen käyttöön ajattelit?Ai niin,mainitsit aiemmin,et noita ei ole saatavilla?! - selkis....
selkis kirjoitti:
No,ainaki paremman näköiset,kuin ne karvaturrit!Persoonalliset.Ite en pidä teräväkärkisistä... makuasia tietenkin.Noihin voi ehkä kyllästyä pian.Edelleen oon sitä mieltä,et jokapäiväiseen käyttöön en ostais keinonahkaisia.Varsinkaan talveksi.
Minkälaiseen käyttöön ajattelit?Ai niin,mainitsit aiemmin,et noita ei ole saatavilla?!kävin äsken meiän lähellä Mekassa.Siellä oli niitä tarkoittamiasi saappaita!Niitä oli mustia,viininpunaisia ja valkoisia.Itseasiassa ne oli aika makeet!Mun tyyliin ei oikein sovi se terävä kärki.Mut hienot ne oli...harmi vaan kun on sellasta materiaalia.Kokeilinkin niitä huvikseni ja oli mukavan jalkaan.
- ihastunut-
selkis kirjoitti:
Minkälaiseen käyttöön ajattelit?Ai niin,mainitsit aiemmin,et noita ei ole saatavilla?!Ajattelin jokapäiväiseen käyttöön ja itseasiassa kävin Prismassa ja siellä oli noita saappaita ja ostin "roosan" väriset.
Keinonahkaisissa kengissä on kyllä se huono puoli, että ne ei hengitä. Viime talveksi ostin nahkaiset saappaat, mutta kun kävelin niillä paljon rännässä, niin ne eivät oikein tykänneet siitä. Saapi nähdä miten noiden kanssa käy, mutta olivat kuitenkin edulliset, joten ei niin kauheesti loppupeleissä harmitaa..toivottavasti :) - samoja
ihastunut- kirjoitti:
Ajattelin jokapäiväiseen käyttöön ja itseasiassa kävin Prismassa ja siellä oli noita saappaita ja ostin "roosan" väriset.
Keinonahkaisissa kengissä on kyllä se huono puoli, että ne ei hengitä. Viime talveksi ostin nahkaiset saappaat, mutta kun kävelin niillä paljon rännässä, niin ne eivät oikein tykänneet siitä. Saapi nähdä miten noiden kanssa käy, mutta olivat kuitenkin edulliset, joten ei niin kauheesti loppupeleissä harmitaa..toivottavasti :)löytyi Prismasta??Oliko saman hintaisia kuin Mekassa?
kantsii varmaan välttää ihan pahimpia loskakelejä:)Ja yli 10 asteen pakkasia "muovikengät" ei kuulemma kestä! - samannäköisiä vain
samoja kirjoitti:
löytyi Prismasta??Oliko saman hintaisia kuin Mekassa?
kantsii varmaan välttää ihan pahimpia loskakelejä:)Ja yli 10 asteen pakkasia "muovikengät" ei kuulemma kestä!Ei ole Prismoissa samoja kenkiä, samankaltaisia.
- ihastunut-
samannäköisiä vain kirjoitti:
Ei ole Prismoissa samoja kenkiä, samankaltaisia.
Siis uskallan väittää, että ovat samoja. Mekka edustaa mm. Tapas-merkkiä ja verkossa onkin vähän samantaipaiset myynnissä kuin ne, mutta saappaat tulevat ylemmäs ja ne ovat Tapas-merkkiä. Ja ostamani saappaat ovat myös merkkiä Tapas. Joten olen varma, että ovat samanlaiset.
Siis Mekan verkkomyymälässähän noita ei myydä, joten en tiedä, mitä ne siellä maksavat. Mutta Prismassa ne maksoivat muistakaakseni noin 55 euroa ja siitä sai 15 % alennusta, jos oli s-etukortti. - maksoi
ihastunut- kirjoitti:
Siis uskallan väittää, että ovat samoja. Mekka edustaa mm. Tapas-merkkiä ja verkossa onkin vähän samantaipaiset myynnissä kuin ne, mutta saappaat tulevat ylemmäs ja ne ovat Tapas-merkkiä. Ja ostamani saappaat ovat myös merkkiä Tapas. Joten olen varma, että ovat samanlaiset.
Siis Mekan verkkomyymälässähän noita ei myydä, joten en tiedä, mitä ne siellä maksavat. Mutta Prismassa ne maksoivat muistakaakseni noin 55 euroa ja siitä sai 15 % alennusta, jos oli s-etukortti.muistaakseni 59,90 €??
- kiia
tuli mieleen että sopiiko muuten lyhyelle ihmiselle paremmin saapikkaat pitkällä vai lyhyellä varrella?
- Ehdottomasti
pitkävartiset...
Jalkasi näyttää pitemmiltä ja sillä saa tehtyä muutaman sentiin lisää mittaa...
Itse suosin sellaisia "ylipolven" meneviä saappaita syksystä kevääseen juuri pituuteni vuoksi. - Ei sovi kaikille lyhytjalka...
Ehdottomasti kirjoitti:
pitkävartiset...
Jalkasi näyttää pitemmiltä ja sillä saa tehtyä muutaman sentiin lisää mittaa...
Itse suosin sellaisia "ylipolven" meneviä saappaita syksystä kevääseen juuri pituuteni vuoksi.Hirveän persjalkaiselle ja tukevahkolle ei todellakaan käy sellaiset pitkävartiset!! Lyhytkin voi olla pitkäraajainen ja sulavalinjainen, siro-sellaiselle ne sopiikin.Muttei lyhyelle,lyhytraajaiselle pallerolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h402899Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 311719
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025