Missä on kaikki romanttiset miehet??

teitä etsivä nainen

Ei teitä taida olla? olen etsinyt kun vain en ole löytänyt..

81

26551

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harri*

      Tässä olisi yksi hyvin tunteellinen ja romanttinen mies. Enkä ole minäkään vielä löytänyt sitä omaa kultaa.

      • eejja

        Kerropas kaikki itsestäsi...Ottajia on monta :)


      • Harri*
        eejja kirjoitti:

        Kerropas kaikki itsestäsi...Ottajia on monta :)

        Niinkö? Tähän asti olen ainakin joutunut vain pettymään.


      • eijja
        Harri* kirjoitti:

        Niinkö? Tähän asti olen ainakin joutunut vain pettymään.

        Mitä on sinulle romantiikka?


      • Harri*
        eijja kirjoitti:

        Mitä on sinulle romantiikka?

        Toista kunnioittavaa yhdessäoloa, Kynttilät on lämmin ja kiva asia :), ehkä vähän hyvää ruokaa ja viiniä, kertomista toiselle kuinka paljon hänestä välitää, sylikkäin oloa ilman mitään sen enempää. Niin monien asioiden summa.


      • Eijja
        Harri* kirjoitti:

        Toista kunnioittavaa yhdessäoloa, Kynttilät on lämmin ja kiva asia :), ehkä vähän hyvää ruokaa ja viiniä, kertomista toiselle kuinka paljon hänestä välitää, sylikkäin oloa ilman mitään sen enempää. Niin monien asioiden summa.

        Mietin sitä kun kerrot että olet yksin,etkä löytänyt omaasi.Niin ,oletko myös suhteessasi/suhteissasi näyttänyt tuon romanttisen puolesi.Onko aloite tullut sinun puolelta,vai onko nainen ollut aina aloitteentekijä.
        Itse ainakin täysin kyllästynyt siihen että yrittänyt miellyttää miestä romantiikalla ja pienillä yllätyksillä,hempeilyllä jne,jne,jne.Mutta kertaakaan ei ole mies tehnyt aloitetta..Parisuhde kun kumminkin on kahden kauppa.Itse olen välillä suorastaan hyper-romanttinen,mutten odota välttämättä toiselta vaahtokylpyjä,lahjoja,vaan ihan pienoisia mukavia huomioonottamisia.Ja ennnenkaikkea se tunne kun huomaa etä toinen välittää.
        Itse ajattelen niin että seksiä korostetaan parisuhteessa liikaakin,mutta romantiikasta ei puhuta juuri.Ja kun katselee deittisivuja niin suurinosa naisista etsii miestä,joka myös ymmärtää romantiikan päälle.Missä siis sinulla mennyt vikaan?Jos olet muuten ok mies,ja osaat olla aloitteellinen myös romantiikan suhteen.Niin tarvitaan enää vain oikea paikka,oikea aika,ja oikea nainen..
        Näillä 24 -sivuilla liikkuu paljon ihmisiä ,ja olen huomannut että myös tosimukavan tuntuisia naisia,ja miehiä.Miten ne oikeat parit sitten löytäisivät toisensa onkin sitten jo toinen juttu..


      • Harri*
        Eijja kirjoitti:

        Mietin sitä kun kerrot että olet yksin,etkä löytänyt omaasi.Niin ,oletko myös suhteessasi/suhteissasi näyttänyt tuon romanttisen puolesi.Onko aloite tullut sinun puolelta,vai onko nainen ollut aina aloitteentekijä.
        Itse ainakin täysin kyllästynyt siihen että yrittänyt miellyttää miestä romantiikalla ja pienillä yllätyksillä,hempeilyllä jne,jne,jne.Mutta kertaakaan ei ole mies tehnyt aloitetta..Parisuhde kun kumminkin on kahden kauppa.Itse olen välillä suorastaan hyper-romanttinen,mutten odota välttämättä toiselta vaahtokylpyjä,lahjoja,vaan ihan pienoisia mukavia huomioonottamisia.Ja ennnenkaikkea se tunne kun huomaa etä toinen välittää.
        Itse ajattelen niin että seksiä korostetaan parisuhteessa liikaakin,mutta romantiikasta ei puhuta juuri.Ja kun katselee deittisivuja niin suurinosa naisista etsii miestä,joka myös ymmärtää romantiikan päälle.Missä siis sinulla mennyt vikaan?Jos olet muuten ok mies,ja osaat olla aloitteellinen myös romantiikan suhteen.Niin tarvitaan enää vain oikea paikka,oikea aika,ja oikea nainen..
        Näillä 24 -sivuilla liikkuu paljon ihmisiä ,ja olen huomannut että myös tosimukavan tuntuisia naisia,ja miehiä.Miten ne oikeat parit sitten löytäisivät toisensa onkin sitten jo toinen juttu..

        Olen hyvin tunteellinen mies, ja jos välitän naisesta, niin kyllä mä sen myös näytän. Ihan vaikka pienin elein, ottamalla kädestä kiinni ja sanomalla "mä tykkään susta". Eli kyllä olen aloitteentekijä, enkä odota vain toisen osapuolen tekevän jotain. Tilanteita on vaikka kuinka paljon, joissa voi olla ripaus romantiikkaa mukana. Tietty eri ihmiset näkee romantiikan eri tavalla. Ehkäpä se on sitten niin, että olen törmännyt vääriin naisiin, väärään aikaan, väärässä paikassa. Sellaisiin jotka ovat käyttäneet mun kiltteyttä hyväkseen, mutta kun tilaisuus on tullut, niin ovat lähteneet toisen miehen mukaan.


      • Eijja kirjoitti:

        Mietin sitä kun kerrot että olet yksin,etkä löytänyt omaasi.Niin ,oletko myös suhteessasi/suhteissasi näyttänyt tuon romanttisen puolesi.Onko aloite tullut sinun puolelta,vai onko nainen ollut aina aloitteentekijä.
        Itse ainakin täysin kyllästynyt siihen että yrittänyt miellyttää miestä romantiikalla ja pienillä yllätyksillä,hempeilyllä jne,jne,jne.Mutta kertaakaan ei ole mies tehnyt aloitetta..Parisuhde kun kumminkin on kahden kauppa.Itse olen välillä suorastaan hyper-romanttinen,mutten odota välttämättä toiselta vaahtokylpyjä,lahjoja,vaan ihan pienoisia mukavia huomioonottamisia.Ja ennnenkaikkea se tunne kun huomaa etä toinen välittää.
        Itse ajattelen niin että seksiä korostetaan parisuhteessa liikaakin,mutta romantiikasta ei puhuta juuri.Ja kun katselee deittisivuja niin suurinosa naisista etsii miestä,joka myös ymmärtää romantiikan päälle.Missä siis sinulla mennyt vikaan?Jos olet muuten ok mies,ja osaat olla aloitteellinen myös romantiikan suhteen.Niin tarvitaan enää vain oikea paikka,oikea aika,ja oikea nainen..
        Näillä 24 -sivuilla liikkuu paljon ihmisiä ,ja olen huomannut että myös tosimukavan tuntuisia naisia,ja miehiä.Miten ne oikeat parit sitten löytäisivät toisensa onkin sitten jo toinen juttu..

        Hyvät naiset. Romantiikka on elämisen ehto, mikä on ihanampaa kuin kaksi eri sukupuolta olevaa ihmistä ihastuu toisiinsa. Mutta miksi te naiset aina haluatte, että mies tekee aloitteen. Kyllä se on minusta ainakin hienoa kun nainen tekee aloitteen. On naisia jotka eivät edes avioliitossa tee koskaan aloitetta.
        Ei sitä ole missään määrätty, että aloite kuuluu miehelle. Itse kyllää teen aloitteen, mutta toivon, että myös nainen tekisi sen, edes joskus.


      • ylikypsa kirjoitti:

        Hyvät naiset. Romantiikka on elämisen ehto, mikä on ihanampaa kuin kaksi eri sukupuolta olevaa ihmistä ihastuu toisiinsa. Mutta miksi te naiset aina haluatte, että mies tekee aloitteen. Kyllä se on minusta ainakin hienoa kun nainen tekee aloitteen. On naisia jotka eivät edes avioliitossa tee koskaan aloitetta.
        Ei sitä ole missään määrätty, että aloite kuuluu miehelle. Itse kyllää teen aloitteen, mutta toivon, että myös nainen tekisi sen, edes joskus.

        on tapana että mies tekee aloitteen vaikka itse haluaisikkin ,ei uskalla aloittaa ettei menetä siinä samalla kaveria. On yhtä tärkeää saada ollakkin vain eikä muuta. Romantiikka on tunne joka ei pysy ikuisesti,mutta muuttaa muotoaan rakastamisekasi.


    • Harri*

      Ajattelinpa nyt pistää tänne mailiosoitteeni. Jos kiinnostaa kenties tutustua ja ystävystyä, niin kirjoitelkaa ihmeessä. :)

      [email protected]

      • Eijja

        Itse varattu,mutta kerrotaanpas kaverille ainakin:))ja toivotaan menestystä tulevaisuuteen.Älä nyt luovuta vielä.Minkä ikäinen muuten olit?


      • toinen Harri
        Eijja kirjoitti:

        Itse varattu,mutta kerrotaanpas kaverille ainakin:))ja toivotaan menestystä tulevaisuuteen.Älä nyt luovuta vielä.Minkä ikäinen muuten olit?

        Olin tosiaan 23-vuotias mutta nykyään on tullut jo 25 vuotta siihen lisää...Hyväkin juttu vai mitä.


    • ja vaikka olisikin,ne on joko homoja,varattuja tai muuten vaan valehtelijoita.. :( tää on ainaki mun kokemus ja mielipide asiasta.. mut saa tulla kertomaan jos on toista mieltä asiasta,miehet varsinki :)

      • maumau74

        siis romanttisia miehiä on aivan varmasti, mutta naiset kiinnittävät usein huomionsa pelimiehiin, vaikka väittävät toista ja sitten "parutaan, ettei romanttisia miehiä ole"!!
        kyllä meitä on!!!!
        mutta nykypäivänä naisista joihin minä olen törmännyt on tullut jotenkin kylmiä ja sitoutumiskammoisia, tai jotain.
        en osaa sanoa!
        mutta romanttisuuteen vaaditaan kaksi. samoin, kuin rakkauteen ja homma pitäisi toimia molemmin päin.
        tietysti jos ei löydä itselleen romanttista paria, ei saa vaipua epätoivoon, sillä kyllä meille kaikille on täällä joku, kenet luoja on meille tarkoittanut!
        minäkin kuvittelin löytäneeni sen puoliskoni täältä netistä kerran, mutta jokin siinä ei sitten kuitenkaan toiminut, vaikka romantiikkaa ei kyllä puuttunut kummaltakaan.


      • maumau74 kirjoitti:

        siis romanttisia miehiä on aivan varmasti, mutta naiset kiinnittävät usein huomionsa pelimiehiin, vaikka väittävät toista ja sitten "parutaan, ettei romanttisia miehiä ole"!!
        kyllä meitä on!!!!
        mutta nykypäivänä naisista joihin minä olen törmännyt on tullut jotenkin kylmiä ja sitoutumiskammoisia, tai jotain.
        en osaa sanoa!
        mutta romanttisuuteen vaaditaan kaksi. samoin, kuin rakkauteen ja homma pitäisi toimia molemmin päin.
        tietysti jos ei löydä itselleen romanttista paria, ei saa vaipua epätoivoon, sillä kyllä meille kaikille on täällä joku, kenet luoja on meille tarkoittanut!
        minäkin kuvittelin löytäneeni sen puoliskoni täältä netistä kerran, mutta jokin siinä ei sitten kuitenkaan toiminut, vaikka romantiikkaa ei kyllä puuttunut kummaltakaan.

        vedit mut hiljaseksi :)siis mä ymmärsin täysin mistä sä puhuit,mut mun omakohtainen kokemus on se ettei sellaisia miehiä ole olemassa,ei ainakaa mua varten..ja kyl täs pikku hiljaa alkaa vaipumaan epätoivoon mut en mä luovuta :)jos ei muu auta nii mä alan sit vaiks lesboksi :)mut kiitos sulle kommentista,se herätti mut todellisuuteen :)


    • Harri*

      Tuli näemmä toinen harri häiriköimään..heh. Niin olen kolmekymppinen ja voin lyödä vaikka vetoa että en saa mailin mailia keneltäkään. ;)

      • Eijja

        Hei Harri,oletko muuten käynyt net- iltalehtisivuilla katsomassa meiliystäväilmoituksia.Voi itse laittaa ilmoituksen tai vastata itse.Itse löysin kaverin sitä kautta vuosi sitten.Ja vielä mukavan :)
        Mitään ei saa jos ei yritä...


      • Harri*
        Eijja kirjoitti:

        Hei Harri,oletko muuten käynyt net- iltalehtisivuilla katsomassa meiliystäväilmoituksia.Voi itse laittaa ilmoituksen tai vastata itse.Itse löysin kaverin sitä kautta vuosi sitten.Ja vielä mukavan :)
        Mitään ei saa jos ei yritä...

        Kiitos tiedosta, en ole ollut tietoinen tuollaisesta. Siinä olen sinun kanssasi samaa mieltä, että mitään ei saa jos ei mitään yritä. Sähköpostilaatikko ammottaa tyhjyyttään. Eli täältä ei näyttänyt ainakaan löytyvän kiinnostuneita ihmisiä. Nyt menee tunteellinen ja kiltti mies ihan hukkaan..heh. Mulle ehdoteltiin jo, että kannattaisi alkaa välinpitämättömäksi rentuksi, niin naiset roikkuisivat kuin takiaiset ;)


      • Eijja
        Harri* kirjoitti:

        Kiitos tiedosta, en ole ollut tietoinen tuollaisesta. Siinä olen sinun kanssasi samaa mieltä, että mitään ei saa jos ei mitään yritä. Sähköpostilaatikko ammottaa tyhjyyttään. Eli täältä ei näyttänyt ainakaan löytyvän kiinnostuneita ihmisiä. Nyt menee tunteellinen ja kiltti mies ihan hukkaan..heh. Mulle ehdoteltiin jo, että kannattaisi alkaa välinpitämättömäksi rentuksi, niin naiset roikkuisivat kuin takiaiset ;)

        Minäkin kokeilin joskus sitä renttua,mutta kusipää mikä kusipää.Kyllä mukavilla,fiksuilla,normaaleilla miehillä vielä vientiä.Niinkuin sanoin se oikea paikka,aika ja ihminen.Kyllä se vielä kolahtaa sinullekin Harri..Usko minua:)Käyhän siellä iltalehtisivulla kuulostelemassa..


      • puh
        Eijja kirjoitti:

        Minäkin kokeilin joskus sitä renttua,mutta kusipää mikä kusipää.Kyllä mukavilla,fiksuilla,normaaleilla miehillä vielä vientiä.Niinkuin sanoin se oikea paikka,aika ja ihminen.Kyllä se vielä kolahtaa sinullekin Harri..Usko minua:)Käyhän siellä iltalehtisivulla kuulostelemassa..

        Rumat miehet ei kyllä naisia kiinnosta,niinkuin
        eivät rumat naiset miehiäkään,ei voi mitään..


      • * * *
        puh kirjoitti:

        Rumat miehet ei kyllä naisia kiinnosta,niinkuin
        eivät rumat naiset miehiäkään,ei voi mitään..

        että kauneus on katsojan silmässä


    • Kalle

      olis toinen.Tuu tänne turkuun päin

    • Blondi

      Samaa haikailen minäkin. Onkos kaikki ihanat miehet varattuja vai missä ne luuraa? Taisin jäädä ihan yksinäiseksi,kärttyseksi vanhaksipiiaksi.

      • Eijja

        Ton Harrin nettiosoite tosta ylhäältä .Siellä mukava ,romanttinen mies vailla mukavaa seuraa:)


      • Tahditon
        Eijja kirjoitti:

        Ton Harrin nettiosoite tosta ylhäältä .Siellä mukava ,romanttinen mies vailla mukavaa seuraa:)

        Tekstiviestiilmoitukset NAISILTA 85%sesti eivät koske romantiikkaa vaan hetken kestävää tapaamista.Siis missä on se romantiikka kuka Naisista sitä kaipaa ja millä palstalla:sanont sitä saa mistä tarjontaa vaiko ? Kynttilät takkat.Toisen huomioon ottaminen yhdesolo kotona lenkillä ekuvissa kirpparilla ties missä.Ei kuitenkaan heti viltinalle per aatteella.Niitähän ne nääkyyvät kaipaavan useimmiten.MIEHET JA NAISET ja ERO % = 96 nääs .Aiku sais tavatakkin Naisen joka kaipaa hellyyttä hitaamalla tavalla onko niitä???


      • Eijja
        Tahditon kirjoitti:

        Tekstiviestiilmoitukset NAISILTA 85%sesti eivät koske romantiikkaa vaan hetken kestävää tapaamista.Siis missä on se romantiikka kuka Naisista sitä kaipaa ja millä palstalla:sanont sitä saa mistä tarjontaa vaiko ? Kynttilät takkat.Toisen huomioon ottaminen yhdesolo kotona lenkillä ekuvissa kirpparilla ties missä.Ei kuitenkaan heti viltinalle per aatteella.Niitähän ne nääkyyvät kaipaavan useimmiten.MIEHET JA NAISET ja ERO % = 96 nääs .Aiku sais tavatakkin Naisen joka kaipaa hellyyttä hitaamalla tavalla onko niitä???

        Mitään sinun viestistä:(


    • Soldier-of-fortune

      pois ja ropsi perseeseen =)

      • Blondi

        Kylläpä Soldier näytti tiukalta paketilta:)


      • Nainen1984

        Naiset tietävät itse parhaiten mikä on romanttista, joten hanki tyttöystävä.=) Miehet (yleistän) usein tunnustavat itsekin etteivät tiedä mitä romantiikka on. Onhan se kurjaa kun itse joutuu olemaan suhteessa se ketä tekee työtä suhteen eteen...mutta sellasta se elämä on...


    • on tietty

      varattu toiselle romanttiselle miehelle.

      • pörrönalle

        lämmin kosketus peitonalla illalla ... en vaihtaisi kirpeitä aamuja auringon noustessa vierellä kallein aarre elämässä..


    • kyllä meitä on

      mutta teitä on niin vaikea lähestyä kun pitäs olla prinssi ja teillä on niin kovat vaatimukset miehen suhteen

      • mukava aihe...Olen huomannut naisten viesteistä kaksi asiaa ¨: nainen haluaa turvallisuutta ja romantiikkaa. Ja sehän on itsestään selvää. Tuolta pohjalta rönsyilee kaikki muu naisen ja miehen välillä. Ja parhaimmillaan johtaa vaikkapa kestävään suhteeseen.
        Usein ihmetellyt, miten suomalainen mies ei tuota asiaa ymmärrä. Tai sanotaan suurin osa.
        Sanojen paljous tai laatu ei ratkaise, vaan aito asenne............


      • romanssi-heppu
        Bukefalos kirjoitti:

        mukava aihe...Olen huomannut naisten viesteistä kaksi asiaa ¨: nainen haluaa turvallisuutta ja romantiikkaa. Ja sehän on itsestään selvää. Tuolta pohjalta rönsyilee kaikki muu naisen ja miehen välillä. Ja parhaimmillaan johtaa vaikkapa kestävään suhteeseen.
        Usein ihmetellyt, miten suomalainen mies ei tuota asiaa ymmärrä. Tai sanotaan suurin osa.
        Sanojen paljous tai laatu ei ratkaise, vaan aito asenne............

        Meitsi on aivan älyttömän romanttinen,ei toiset yllä samaan.Ostan ruusuja ja viiniä itselleni viikottain.Ainakin viiniä ostan.


    • jukenukem

      Väitän olevani syvällinen, tunteellinen, ystävällinen, urheilullinen, musikaalinen, turvallinen.. Minua ei juuri löydä baareista, koska olen kyllästynyt siihen vonkaamiseen. :/ Niitä harvoja asioita joita ujostelen, on suunnilleen ikäiseni tytöt tai naiset. Jos tapaan tytön josta kiinnostun, meen yleensä ihan jäihin, eikä tämä fiksu nainen sitä ole tainnut yleensä ymmärtää :/ Jos vaan joskus pääsis ees näyttämään kykynsä. Viime aikoina ei ole juuri huvittanut tehdä aloitteita, koska ei ole juuri muuta jäänyt käteen kuin paha mieli. Katotaan nyt kunhan pääsee joulun jälkeen vähän uusiin ympyröihin. Tuonne Savonlinnan suuntaan muuten. vinkki vinkki :)

    • könsi

      Kyllä romantikka on jees. Mutta sen on päätyttävä edes joskus kunnon naintiin. Näin me miehet aatellaan.

    • Idän tietäjä

      Meitä on kuin pienessä meressä mutaa vaan emme näy...Et löydä meitä kapakoista,jääkiekkokatsomoista tahi rallikisoista. Käy kirjastot,kulttuuriharrastepaikat,henkisenelämän keskukset yms.jossa käytetään järkeä eikä mennä massan mukana laumassa. Emme esiinny koskaan macoilemassa eturivissä valokeilassa yleisissä tapahtumissa vaan lymyämme taustalla hämärässä aivan näkymättömyyden tuntumassa. Moottoripyöränäyttelyt kierrämme kaikki mutta hyvin kaukaa vain=)). Emme myöskään esiinny naiselle joka on peittänyt kasvonsa itsekyyden ja turhamaisuuden pakkelilla,käännämme silloin harmaan selkämme. Epäitsekkyys,vaatimattomuus ja aito rakkaus kaikkeen elolliseen saa meidät hiipimään esiin koloistamme ja varjoisista kotiluolista. Kolkuta niin sinulle avataan..Idän tietäjä.

      • Blondi

        Wauh, mikä ihana kirjoitus,,,


      • Idän tietäjä
        Blondi kirjoitti:

        Wauh, mikä ihana kirjoitus,,,

        Kiitos kommentistasi,se lämmitti syksyistä mieltä enemmän kuin tuhat sähköpatteria.


    • urpo

      koska kaikki romanttiset miehet ovat ruotsissa kihloissa poikakaverinsa kanssa...

    • Nimetön

      et löydä meitä baareista vaan aivan muualta. me ollaan mielummin kotona, metsässä, ulkona vesisateessa ja kaikkialla muualla kuin krapulaa hankkimassa.

    • Mies ja pärekori

      Oletko etsinyt oikeasta paikasta? Itse olen myös pohtinut tuota samaa asiaa, että missä ovat romanttiset naiset. Viestiisi tulee todennäköisesti vastaamaan moni mies, mutta oletko ajatellut, että mikäli heidät joskus kohtaisit, niin olisiko heistä kukaan oikeasti romanttinen?

      Mitä on romanttisuus? Sitä kannattaa kysyä itseltäään. Omasta mielestäni yksi hyvä esimerkki olisi yhteisestä ajasta, joka jaetaan esimerkiksi sienimetsässä. Kun sukat sitten ovat märät saappaiden unohtuessa kotiin, on mukava mennä yhdessä saunaan ja jutella miten mukavaa loppujenlopuksi metsässä oli, kun sai olla yhdessä oman rakkaansa kanssa.

      Romanttisuus on sellaista onnea, jota yksin ei voi kokea.

      Missä sinä sienityttöseni olet? Tai voimmehan toki tehdä muutakin, jos et sienestämisestä pidä. Mennään vaikka pelaamaan golfia tai tehdään mitä vain... kunhan saadaan olla yhdessä.

      Voinkin esittää vastaavan kysymyksen.

      Missä olette romanttiset naiset?

      • m.vanamo

        Mikä oiskaan upeampaa kuin yhdessä sienestäminen. Yhteiset hetket ja tekemiset, kiinnostuksen kohteet on niitä tärkeimpiä asioita parisuhteessa - kun niitä ei ole niin romanttisuuskin loppuu pikku hiljaa. Eikä tosiaan seksi voi olla aina se tavoite ja pääasia - hellä läheisyys, kosketus silloin tällöin, toisen huomioiminen ihan pienesti - vaikka tuomalla ne kuivat sukat tai valmistamalla jalkakylpy... ihan mitä vain...Ja ihaninta kun voi yllättää toisen tekemällä sellaista mistä tietää toisen tykkäävän..

        Ei golfia , kiitos...


      • Nainen ja pärekori

        Romanttinen nainen olen....


      • Mies ja pärekori
        Nainen ja pärekori kirjoitti:

        Romanttinen nainen olen....

        Mäthäikhöön istumahan ^_^

        Mistä sinut tavoittaa neiti kesäheinäseni?


      • Mies ja pärekori
        m.vanamo kirjoitti:

        Mikä oiskaan upeampaa kuin yhdessä sienestäminen. Yhteiset hetket ja tekemiset, kiinnostuksen kohteet on niitä tärkeimpiä asioita parisuhteessa - kun niitä ei ole niin romanttisuuskin loppuu pikku hiljaa. Eikä tosiaan seksi voi olla aina se tavoite ja pääasia - hellä läheisyys, kosketus silloin tällöin, toisen huomioiminen ihan pienesti - vaikka tuomalla ne kuivat sukat tai valmistamalla jalkakylpy... ihan mitä vain...Ja ihaninta kun voi yllättää toisen tekemällä sellaista mistä tietää toisen tykkäävän..

        Ei golfia , kiitos...

        Veit varpaat suustani :D


      • m.vanamo
        Mies ja pärekori kirjoitti:

        Veit varpaat suustani :D

        takaisin jos haluat. Ennen vai jälkeen sienestämisen ja saunomisen ?


    • pek...

      yksin ,en, koira ja kaksi kissaa elää vierellä,,

    • Eurturk

      Miehet pitais olla kuin cayenne pippuri!!!

    • ei löydy

      ovat kaikki romanttiset naiset? Olen etsinyt mutta en ole löytänyt. Ehkä ne on menneet työn perässä Kiinaan...

    • Antti

      Tässä olisi yksi romanttinen mies. Tähän asti on ollut siinä määrin eopäonnea, että naiset joista olen ollut kiinnostunut ovat olleet aina varattuja (jostain syystä..)
      Mielestäni minua kuvaavat adjektiivit tunteellinen, herkkä, urheilullinen, musikaalinen ja turvallinen.

      Viihdyn baareissa, mutta en alkoholin parissa vaan tanssilattialla. Sen olen huomannut että vientiä olisi, mutta kun en uskalla tehdä ikinä aloitetta. Ja kun viimeksi tein sillä näytti että nainen oli minusta kiinnostunut. No heti viikon päästä hän rupesi seurustelemaan :/

      Mutta vielä minä löydän sen naisen, joka on vapaa. Häntä minä sitten hemmottelen ja huomioin monin pikku asioin. Voi kun olisi joku ketä pitää sylissä ja kenen korvaan supattaa elämän ihmeellisiä asioita. Yhdessäolo on se asia mikä on motiivini naisten suhteen, seksi sitten tulee kun tulee.

      • minä vaan

        Kuulostat ihanan täydelliseltä, mä en ainakaan ansaitsisi sua. ;)


    • tälläinen

      Tässä parikymppinen nuorimies, romanttinen kyllä,mutta ei sillä pitkälle ole päässyt. Kiinnostusta on ollut ja ihastuksia, mutta aina ne ovat jääneet. Ulkoiset asiat ovat kohdallaan, samoin sisäiset. Ei ole kivaa etsiä vuodesta toiseen sellasta omaa sydänystävää, kun ei näytä löytyvän. Tai sitten ei ole vain osunut kohdalle.. Uskon että joskus se löytyy. Mitä romanttiseen puoleen tulee, niin tykkään hemmotella, järjestää pikku yllätyksiä, tehdä elämästä vähemmän arkista.. oon seurallinen ja kaikinpuolin mukava tapaus. Ostaisin tyttökamulleni vaikka maison du francais-lehden (jos meni väärin toi kirjoitus,niin menköön huonon kieliopin piikkiin;) tai jotain muuta, ihan yllätyksenä. Parasta kuitenkin on yhdessäolo ja muut kivat happeningit, esim kukka kävelyretkellä (itse poimittuna..heh=) okei..mutta saa nähdä mistä löytyy sellainen..oma kukka;)

      • aikuinen nainen

        Täällähän kuulostaa olevan todella upeita miehiä! Harri kuulostaa todella hyvältä... Samoin Antti ja tämä viimeinen... Älkää lannistuko, kyllä teille on varattu ihan omat upeat naiset! Elämä menee vain niin kummallisia reittejä. Itse elän nyt naisena parhaita vuosiani, mutta liitossa natisee.. Ehkä juuri siksi, että olen oppinut tietämään mitä haluan elämältäni eikä mies ole tässä kasvussa pysynyt mukana. Ja törmätty on juuri tuohon aiemmin mainittuun aloitteellisuuteen ja kyllästymiseen siinä, että miksi aina minä joudun tekemään aloitteen....


      • =))
        aikuinen nainen kirjoitti:

        Täällähän kuulostaa olevan todella upeita miehiä! Harri kuulostaa todella hyvältä... Samoin Antti ja tämä viimeinen... Älkää lannistuko, kyllä teille on varattu ihan omat upeat naiset! Elämä menee vain niin kummallisia reittejä. Itse elän nyt naisena parhaita vuosiani, mutta liitossa natisee.. Ehkä juuri siksi, että olen oppinut tietämään mitä haluan elämältäni eikä mies ole tässä kasvussa pysynyt mukana. Ja törmätty on juuri tuohon aiemmin mainittuun aloitteellisuuteen ja kyllästymiseen siinä, että miksi aina minä joudun tekemään aloitteen....

        Mukavaa että huomattiin, mä olin kai tuo "tämä viimeinen", tässä tälläinen otsikolla=) kiitos sulle, toivottavasti asiat rullaa parempaan ja mukavaa syksyä!=)


      • aikuinen nainen
        =)) kirjoitti:

        Mukavaa että huomattiin, mä olin kai tuo "tämä viimeinen", tässä tälläinen otsikolla=) kiitos sulle, toivottavasti asiat rullaa parempaan ja mukavaa syksyä!=)

        Ole hyvä vain :) Toivoisin olevani nuorempi, että voisin tuollaisen aarteen saada itselleni ;) Asiat rullaa omalla painollaan, ihan rauhallisesti ja periaatteessa hyvin, mutta... Elämä on vain tällaista.. Mukavaa syksyä sinullekin! Hyvin yllättäen asiat loksahtaa paikoilleen ja huomaat lähelläsi ihmisen, joka vei jalat alta...


    • mies69

      Kyllä meitä on ja rakastan romantiikkaa.

    • Harri*

      Tästähän suosittu keskustelu syntyi. Ainakin paljon lukijoita on riittänyt :). Sain jopa pari mailia. Kiitos kirjoittaneille. Jos olet lukenut noita aikaisempia tekstejäni, ja kiinnostuksesi heräsi, niin pistä ihmeessä sähköpostia tulemaan. Tutustutaan ja ystävystytään. Parannetaan vähän maailmaa :)

      Jään odottelemaan viestejänne.

      • Eijja

        No niin,ja sinä meinasit vetoa jo lyödä ettet saa meilin meilia.Mukavaa jatkoa sinulle!


      • Harri*
        Eijja kirjoitti:

        No niin,ja sinä meinasit vetoa jo lyödä ettet saa meilin meilia.Mukavaa jatkoa sinulle!

        Kirjoittivat varmaan vain siksi kun olin niin varma ettei kukaan kirjoittaisi..heh.. Kiitos ja hyvää jatkoa sinullekin.


    • juuso
    • sulo.v

      Romantiikka, rakkaus, empatia...elämän suolat :-)

    • opkghgh

      Kattele vähän vähemmän televison paskaohjelmia ja huomaat että romantiikkaa on aina ollut ja tulee aina olemaan.

    • F.l

      Onhan meitä olemassa mutta meidät on vaikea löytää.
      Ei me baareissa pyöritä.

    • reiska

      saisko jo persettä kultu ?

    • Kallio is Rock

      Täällähän minä olen !

      Aika korkeat on minullakin " asetukset " !

    • kokeillut

      Mies ei saa olla LIIAN romanttinen.... Sellainen tukahduttaa. Kuulostaako oudolta? Rajansa kaikella.

      • *Brunette

        Juu, mies saa olla romanttikko, mutta ei liikaa.

        Kyllähän niitä löytyy romanttisia ja helliä ym. miehiä/naisia joka kolkasta, kunhan itse osaa löytää sen omansa, kultansa. Kukanenkin löytää sen oman oikean jossain vaiheessa elämässä, jos jaksaa etsiä ja toivoa.

        Olen itse kohdannut monta ihanaa miestä elämässä, mutta aina ei voi olla heti se oikea. Meni aikaa ennen kuin löysin sen oikean ihanan miehen, oikein hellyttävän ja nyt elämme yhdessä onnellista elämää. Luulin, että romanttisuuskin jää siihen seurusteluvaiheeseen, mutta toisin kävi. Yhtä romanttinen mies yhä, kuin eläisimme vieläkin seurusteluaikoja. Ihanaa! Olen itsekkin romanttinen, joten yhtälailla kohtelen miestänikin.

        Yllätämme joskus toisemme ihan pienillä asioilla. Halailemme, suukottelemme, toivottelemme kauniita unia, muistutamme toisia rakkauden tunnustuksella. Ennen kaikkea romanttisuus on se, että viettää kahdestaan aikaa vaikka marjametsässä. Teemme yhdessä asioita ja annamme tarpeen tullen toisillemmme tilaa olla.


    • Mää

      En sitten muista tiedä

    • Steve Dickinson

      Romanttisia naisia ei ole enää juurikaan olemassa. Sen takia harri ja muut mukavat ja romanttiset miehet eivät ole saaneet vastauksia. Nykyajan naiset ovat vaan sen kyrvän perässä. Monia yhden illan juttuja, tunteettomuutta. En minä ainaskaan tykkää nykyajan akoista. Kaikki vaan persettään jakavia, tunteettomia lutkia!

      • Blondi

        Niinhän se on , että ajat ja tavat muuttuvat. Mutta yhden asian olen huomannut. Kaikki naisenalut ovat kuin samasta puusta veistettyjä ja tosi kylmiä ja tunteettomia. Niiden mielessä on vain meikit ja vaatteet. Kusettavat miehiä minkä ennättävät ja leuhkivat saaliillaan. Miehet, ne ovat ihmeissään kuin puullapäähän lyötyjä. Mikä on mennyt vikaan nykynaisissa. Eivät tiedä mitä on tunteet ja rakkaus. Mitä on läheisyys ja toisen kunnioittaminen.On muotia tehdä lapsi ja sit jättää mies. Yksinhuoltajana saavat liikaa tukiaisia. Tiedän monta, jotka erosivat vain rahan takia.Laskelmoivat ja juonivat. Eivät osaa ottaa vastuuta. Kasvakaa naiset. Muistakaa miehilläkin on tunteet. Mies esim. ystävänä on kaikkein parhain ja luotettavin. Miehet kunniaan:)


      • Joooh

        Eipä kukaan näitä lukeva näyttänyt olevan eri mieltä. Hiljaisuuden voi tulkita myöntymisen merkiksi.


      • naisista ,itse et ole muuta pyytänytkään,naiset ei varmaan ensimmäisenä .Mikä on hienompaa kun hiljaa katseesta alkanut ajan kanssa edennyt rakkaus. Uskon että on hienoja miehiä,olen tavannut täälläkin.


      • The same
        pääsky kirjoitti:

        naisista ,itse et ole muuta pyytänytkään,naiset ei varmaan ensimmäisenä .Mikä on hienompaa kun hiljaa katseesta alkanut ajan kanssa edennyt rakkaus. Uskon että on hienoja miehiä,olen tavannut täälläkin.

        Ime riipputissejäs vanhus!!!


      • Pääsky64
        Blondi kirjoitti:

        Niinhän se on , että ajat ja tavat muuttuvat. Mutta yhden asian olen huomannut. Kaikki naisenalut ovat kuin samasta puusta veistettyjä ja tosi kylmiä ja tunteettomia. Niiden mielessä on vain meikit ja vaatteet. Kusettavat miehiä minkä ennättävät ja leuhkivat saaliillaan. Miehet, ne ovat ihmeissään kuin puullapäähän lyötyjä. Mikä on mennyt vikaan nykynaisissa. Eivät tiedä mitä on tunteet ja rakkaus. Mitä on läheisyys ja toisen kunnioittaminen.On muotia tehdä lapsi ja sit jättää mies. Yksinhuoltajana saavat liikaa tukiaisia. Tiedän monta, jotka erosivat vain rahan takia.Laskelmoivat ja juonivat. Eivät osaa ottaa vastuuta. Kasvakaa naiset. Muistakaa miehilläkin on tunteet. Mies esim. ystävänä on kaikkein parhain ja luotettavin. Miehet kunniaan:)

        miehien tunteita ja totta on mitä sinä sanot miehiä kohdellaan väärin ja raakasti sellaisia jotka eivät ole sitä ansainneet.

        Mutta suurin osa naisista haluaa sitä oikeata romanttista rakkautta.

        Sitä ei saada esille eikä tytöt itsekkään sille mitään mahda,on yhtä onneton kun mieskin.
        Tämä sukupolvi on kasvanut vieraan hoidossa kun äidit ovat olleet töissä.
        Heille ei enää kehitykkään tunneelämä niinkuin äidin ja perheen kanssa.
        Tämä on vain minun päätelmä. Minäkin tyttöjen ohi kävellessä eilen kuulin kun tyttö sanoi että ,voi ky-vän pää,kesken puheen. Tarkoitin joohlle sanoessa sen että ei KAIKKI.


    • Rami Pussinen

      Esim. tässä ois 1 sellainen. Olen ihan saamarin romanttinen, kun pääsen vauhtiin.

      • mies 24-v

        miksi jotkut haluaa näitä perus romanttisia juttuja joita ihmiset näkee elokuvista eikös muilla ihmisillä ole enää omaa kekseliäisyyttä keksiä jotain erikoisempaa ei senkään tarvii olla mitään lässyn lässyn touhuja eikös ROMANTIIKKA ole jossa osoitetaan toinen toiselle tunteita puhein, elein, kekseliäisyyttä ja pientä pelisilmää mistä naisenne tykkää kai te miehet ootte pokeria pelannut mullakin on useita ässiä hihassa tilanteeseen kuin tilanteeseen mutta kaikille naisille en niitä ässiäni anna :D

        mulla on sen verran vilkasmielikuvitus että mun ei tarvii noita elokuvia katsella että saisin jollekkin naiselle niitä romanttisia hetkiä taikka se nainen pitää niitä romanttisina hetkinä ;)
        ja muutenkin oon tällä hetkellä sinkku ja tylsää on aina välillä niin silloin oma mielikuvitus on pelastus on mulla ainakin hauskaa ja olenhan mä tossa yhtä tytsyä vähän kattellut sillä silmällä et sen taidan napata koukkuuni seuraavaksi ja toivottavasti pysyykin koukussa kiinni ettei tarvii muita ruveta kattelee :)

        kai sitä täytyy ottaa esimerkki että ostan 2ruusua yhden punaisen sydämmen ja ne ruusut ovat väriltään toinen on punainen ja toinen musta eli musta ruusu kuvaa mun menneitä tunteita jolloin meinasin liittyä johonkin palkkaarmeijaa (taikka tappaa itseni mutta sitä ei kannata kertoa ehkä:D ) :( ja punainen ruusu kuvastaa Nainen 20-v sydäntä joka kiltti, kaunis joka saa mut aina hyvälle tuulelle vaikka näkisinkin vain vilahdukselta hänet joskus.

        sitten kerron vaan sen tarinan että punainen ruusu on sinun sydämmes ja tämä musta ruusu oli minun vanha sydämmeni ja tässä lahjapaketissa on tulos jossa on se punainen sydän joka on kuvastaa minun nykyistä sydäntäni ja sitten voi vaikka sanoa että Keijuthan saa pahankin taas hyväksi ihmiseksi ynnä muuta ;)


    • PUUMANAISTA 32VMIEHE

      MORJENS!!OTA ROHKEASTI 32V MIEHEEN KAIKEN HAUSKAN MERKEISSÄ,EHKÄ JOTAIN VAKAVAAKIN?????OLEN ASIALLINEN JA KUULEMA HYVÄNNÄKÖINEN LUOTETTAVA MIES!!!BLONDI

    • :D

      Se suomen ainut romanttinen mies on täällä Tampereella mun avopuolisona.

    • sain ja sain

      Olen vain romanttinen omalle naiselleni jonka kanssa mentiin sänkyyn ekoilla treffeillä.

    • Onhan niitä, tässä olisi yksi. Tosin nyt on myöhä ja lähtisin nukkumaan sekä uneksimaan siitä millainen nainen mahdat olla...

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      312
      3151
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1977
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      276
      1224
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1074
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe