Minulla on volvo s 40 td-98 joka alkoi käydä tyhjäkäynnillä "rykien", vein auton Biliaan diagnoosiin,jossa n.3 tunnin odottelun jälkeen minulle ilmoitettiin että, syöttöpumppu rikki,uuden hinta n.2000€, varataanko aika pumpun vaihtoon?
En varannut aikaa,vaan lähdin upeasta rakennuksesta ulos,auton ja 230€:n laskun kera.
Kotimatkalla sattui silmääni Klaukkalan Diesel niminen yritys.Olin jo rauhoittunut sen verran,että
pysäytin savuttavan ja nykivän autoni ko.yrityksen pihaan. Sisältä tiskin takaa löysin miehen jolle näytin Biliasta saamani paperin, ko.henkilö (paljastui myöhemmin yrityksen omistajaksi)tuli ulos ja pyysi käynnistämään auton, n.2min kuluttua sanoi että,kun menet kotiin niin kopauta syöttöpumpun kyljessä olevaa solenoidia, jos käynti paranee niin vaihda venttiili.
Maahantuojalta meni 3h väärään diagnoosiin,vaikka on kaiken maailman softat ja kompuutterit asiantutijalta meni 2MIN. oikeaan diagnoosiin.
Solenoidin ostin paikallisen varaosaliikkeen kautta Atoy:lta 250€, vaihto kesti n.10min.
PISTÄKÄÄ PAREMMAKSI.
Korjaamoita ja korjaamoita
2
691
Vastaukset
- C5Harmaa
Ei voi muuta kuin taas jälleen kerran tyrmistyä. - Ja onnitella, että tulit kurvanneeksi sinne dieselpajalle. Työkaverini oli muutama vuosi sitten Tanskassa vuoden työkomennuksella ja auto oli mukana (Saab). Kertoi, että siellä huolto toimi aivan toisella tasolla kuin täällä koto Suomessa. Samaa olen kuullut USA:sta. Autolehtien testatessa huoltamoja tulokset ovat yleensä vähintääkin masentavia. Ja me kuluttajat kaivamme kuvetta.
- Saetkae
juuri Klaukkalan Diseliin. Siinä pajassa olen käyttänyt jo toistakymmentä vuotta diselvehkeitä korjattavana, tai kysynyt neuvoa ongelmiin. Koskaan en ole saanut huonoa palvelua taikka laadutonta työtä, vaikka "pienasiakas" olenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse854614Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1103830Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1753620Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.582052Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1291114
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 57963
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27882