93 transsportin ajo km 178000 lämpömittari ei nouse kuin max.ekaan viivaan asti.ei myöskään puhalla kuin haaleaa ilmaa vaikka koneen pitäisi olla lämmin.koneeseen on jo vaihdettu uusi termostaatti ja lämpötilan anturi. mitä pitäisi tehdä???kuinka kallista olisi asennutta autoon vetokoukku ja lohkolämmitin???
pontiac transsport 93
5
2448
Vastaukset
- ace
lohkolämmitin defa maksoi 150€ asennettuna.
- osta
Us-center Rautakummulta Loimaalta irroitettava vetokoukku n.190 euroo. Pystyy hyvin asentamaan itse. Asensin juuri viime viikolla omaan ja ainoastaan sähköjen saaminen vaati muutaman takaverhoilupaneelin pois oton. Itse koukku tulee neljällä pultilla kiinni runkopalkkeihin joihin on porattava itse reiät, tosin paikat näkyy palkissa valmiina.
Myös meillä lämmin ilma alkoi kanssa viilenemään ja polttoaineenkulutus kasvamaan lämpömittarin roikkuessa alimmassa neljänneksessä.
Termostaatin vaihto auttoi hieman, mutta yllättäen huomaisin, että vesipumppu vuoti akselin juuresta.
Vaihdoin umpun ja viime viikonloppuna tuli ajettua 300 km. Kone toimi hyvin, lämmintä ilmaa piisasi ja kulutus väheni 3-4 l/100 km...- Evvi
f-body kirjoitti:
Myös meillä lämmin ilma alkoi kanssa viilenemään ja polttoaineenkulutus kasvamaan lämpömittarin roikkuessa alimmassa neljänneksessä.
Termostaatin vaihto auttoi hieman, mutta yllättäen huomaisin, että vesipumppu vuoti akselin juuresta.
Vaihdoin umpun ja viime viikonloppuna tuli ajettua 300 km. Kone toimi hyvin, lämmintä ilmaa piisasi ja kulutus väheni 3-4 l/100 km......maksoit pumpusta ja mistä ostit?
Evvi kirjoitti:
...maksoit pumpusta ja mistä ostit?
Nett-netto € 75,00
Sori - en ole ehtinyt nettiin vähään aikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974339Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10979
- 152976
- 6904
- 20864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852- 26805