Onko kenelläkään työtä hakiessa kyselty esim. haastattelussa vanhoista työttömyysjaksoista.
Se on tietenkin iso miinus jos parhaillaan on työtön mutta jos on parhaillaan työssä ja työttömyysjaksoja löytyy vaikka 10 vuoden takaa niin joko niihinkin on tartuttu.
Vanhat työttömyysjaksot
3
454
Vastaukset
- Kymmeniä pätkiä
Minulla on ollut kymmeniä pätkiä eikä kertaakaan ole udeltu aikaisemmista!
Käsitykseni tosin on, että ne ovat niiden tiedostoissa. Ainakin olen ilmoittanut kaikki. - Nykyään
Ei kysellä edes työllisyysjaksoista. Ei auta akateemisuus, ei suhteellinen nuoruus, ei työkokemuss. Ei pääse eteenpäin, paikkoja ei ole. Paska ala ja lähialat.
Naurattaa muuten ajatus, että täysin tilanteesta pihalla olevat ja sitä ymmärtämättömät työhönottajat, jotka itse saivat paikkansa helposti kauan sitten tai relevantilla koulutuksella näppärästi, eivät tajua, työttömyys kohdistuu rajusti tietyille tutkinnoille ja aloille.
Sitä on sitten niin helppo kauhistella toisne lähettämisä satoja hakemuksia, jolloin aktiivisuus ja omatoimisuus muuttuvat äkkiä raskauttaviksi todisteiksi itseä vastaan (=epäkelpo, jotain vikaa).- Jepjep
...että työttömyysaikana työhakuun kulunut rahasumma olisi riittänyt kuittaamaan opintolainani kokonaisuudessaan.
Että pitää olla sekä tyhmä, että liian luottavainen. Tarttis tehdä jotain.
Valitettavasti vain "työnantajat" ovat niitä kiusaajia ja kyykyttäjiä, jotka itse turpaan saadessaan ovat ensimmäisenä poliisia ja virkavaltaa apuun huutelemassa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996003
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764