On hyvää huomenta huuhaaketjun perustaja? Sellainen pirtsakka likka jota ei ole aamuisin pitkään aikaan näkynyt. Myös se leveä ihana hymy on hänen perujaan joita monet muutkin nyt käyttävät.
arvatkaa kuka??
30
1294
Vastaukset
- hymiöt sun muut
jatkavat jonkun toisen sanastoon kun omat eivät enää riitä.
- TrueLady
jaa nää vai? =:O))))))) Onkos niis joku copyright? Hupsista =)))))))))))))) Juuja rattoisaa tiistaita itse kullekin =:O))))))
- Nyt ne ei osaa
muuta kuin toivotella hyvää huomenta ja melkein jokainen omalla avauksella???????????Miksi ei voi laittaa niitä toivotuksia sen perään joka on ensimäisenä toivottanut huomenet,päivät,illat tai yöt???Ei mene aikaisemmin kirjoitetut hauskat jutut ihan turhan äkkiä pimentoon????Turhaan sitä avaa uutta kanavaa toisensa perään samalla aiheella???
- TrueLady
=:O))))))) hups... *tirsk*
- AMR-52
...sie sen VANHAN siihe keksit,hää parraas iäs..osko viel 3-kymppii täyttänt..))) kyl mie ymmärsin,jot tarkotit sil täl palstal olo-aikaa..)))
- hän on
meidän yksitypymme. aloitti huomenet-ketjun jo ainakin vuosi sitten ja leveää hymyä hän käyttänyt jo ainakkin vuojen ajan. eikö muut tienneet tätä?
- levee hymy
ollut jo kaksi vuotta. Minä kyllä muistan sen.
- yksitypy
Täällä oikein on jutusteltu??
Siis onko tosi, että huuhaalla ei ennen minua kukaan ole hyvää huomenta toivottanut? Eikä leveää hymyä tarjoillut. Täytyypä tässä mennä ihan katsomaan vanhoja arkistoja :=)))))))))
Entinen "NeitiX" - nykyään "XNeitiX"? Hän on ollut huuhaalla jo vuosia, tosin ymmärrettävistä syistä ei viime aikoina ole kerinnyt.........
T. MM.- tässä
Yksi oikea arvaus. Hän on yksi typy. Entinen yks typy. Et MM arvannut vaikka olet typyn henkiystävä?
tässä kirjoitti:
Yksi oikea arvaus. Hän on yksi typy. Entinen yks typy. Et MM arvannut vaikka olet typyn henkiystävä?
>Et MM arvannut vaikka olet typyn henkiystävä?>
- ei tarvinnut arvata, tiesin kyllä - vaikka toisin veikkasin.......!
- enkä ymmärtääkseni ole Typyn "henkiystävä" - jotain yhteistä meillä mahd. on, mutta niin voi olla muillakin palstalaisilla
Että tällainen "täydennys", t. MM.
P.S. "XNeitiX" - missä luuraat? Esiin sieltä!- laskin
Man-of-Mystery kirjoitti:
- enkä ymmärtääkseni ole Typyn "henkiystävä" - jotain yhteistä meillä mahd. on, mutta niin voi olla muillakin palstalaisilla
P.S. "XNeitiX" - missä luuraat? Esiin sieltä!Kaikilla meillä palstalaisilla on jotain yhteistä. En tarkoittanut asiaa keljuilumielssä
- yksitypy
On tosiaan ollut huuhaalla kait jo ennen minua.
Onkohan NeitiX jo ihan ukkoutunut, kun ei häntä tosiaan ole näkynyt pitkään aikaan :=((((( - yksitypy
Man-of-Mystery kirjoitti:
P.S. "XNeitiX" - missä luuraat? Esiin sieltä!Häh?? Eikö me ollakaan henkiystäviä. Ai niin. Mehän olemmekin siulunkumppaneita. Eikös se mennytkin niin :=))))))
- Doe-01
tässä kirjoitti:
typyn ensimmäinen nimimerkki Huuhaalla oli Tytteli.Jo pari vuotta sitten.
- yksitypy
Doe-01 kirjoitti:
typyn ensimmäinen nimimerkki Huuhaalla oli Tytteli.Jo pari vuotta sitten.
Doe. Älä nyt ala kaikkea paljastamaan.
Tytteleitä on pilvin pimein joka palstalla ollut.
Siksi jouduin vaihtamaan nikkiä :=))))
Ei edes Man of Mystery voi tietää montako nikkiä mulla on aikoinaan ollut :=)))) Mutta ne on niitä entisaikoja. En enää vaihtele nikkejä koskaan.
Tai ei kyllä kannattais koskaan sanoa ei koskaan :=)))))) - Doe-01
yksitypy kirjoitti:
Doe. Älä nyt ala kaikkea paljastamaan.
Tytteleitä on pilvin pimein joka palstalla ollut.
Siksi jouduin vaihtamaan nikkiä :=))))
Ei edes Man of Mystery voi tietää montako nikkiä mulla on aikoinaan ollut :=)))) Mutta ne on niitä entisaikoja. En enää vaihtele nikkejä koskaan.
Tai ei kyllä kannattais koskaan sanoa ei koskaan :=))))))Mehän kanssa kuulutaan niitten vanhimpien huuhailijoitten joukkoon:=)))Kaks kertaa minäki olen nikkiä vaihtanut.
Joo,se oli sitä surutonta nuoruusaikaa ja Kekkonen ministeri vain..Lupaan,etten paljasta enempää vanhoja nikkejäsi. *vannoo sormet raamatulla* ;=))) - yksitypy
Doe-01 kirjoitti:
Mehän kanssa kuulutaan niitten vanhimpien huuhailijoitten joukkoon:=)))Kaks kertaa minäki olen nikkiä vaihtanut.
Joo,se oli sitä surutonta nuoruusaikaa ja Kekkonen ministeri vain..Lupaan,etten paljasta enempää vanhoja nikkejäsi. *vannoo sormet raamatulla* ;=)))ollakin huuhaalla vähän ennen sua muistaakseni???
Vai Kekkonen ministerinä. Onko siitä todella jo niin kauan? :=))))))
Ja jos paljastat vielä nikkejäni alan paljastelemaan suakin V..... :=)))) - Doe-01
yksitypy kirjoitti:
ollakin huuhaalla vähän ennen sua muistaakseni???
Vai Kekkonen ministerinä. Onko siitä todella jo niin kauan? :=))))))
Ja jos paljastat vielä nikkejäni alan paljastelemaan suakin V..... :=))))me palstoille tultiin.Mulla oli silloin K:lla alkava nikki,jolla enimmäkseen Mies Savosta-nikin kanssa juttelin.Torniolainen Runttaaja kalastussivuineen on kanssa hävinnyt.Samoin Marjuska ja moni muu:(
Vai V:)))Olihan se numero kymmeneen päättyvä nikki vähän kuuluisampi;=))) - yksitypy
Doe-01 kirjoitti:
me palstoille tultiin.Mulla oli silloin K:lla alkava nikki,jolla enimmäkseen Mies Savosta-nikin kanssa juttelin.Torniolainen Runttaaja kalastussivuineen on kanssa hävinnyt.Samoin Marjuska ja moni muu:(
Vai V:)))Olihan se numero kymmeneen päättyvä nikki vähän kuuluisampi;=)))olithan tosiaan K:kin. Meinas päästä unohtumaan :=))) No olihan se Doe 10 vähän tutumpi.
Ei ole tosiaan näkynyt pitkään aikaan Marjuskaa, Runttaajaa eikä Savon miestä, jolleivat ole vaihtaneet nikkejään ja pyörivät täällä koko ajan :=)))))) yksitypy kirjoitti:
Häh?? Eikö me ollakaan henkiystäviä. Ai niin. Mehän olemmekin siulunkumppaneita. Eikös se mennytkin niin :=))))))
>Mehän olemmekin siulunkumppaneita. Eikös se mennytkin niin :=))))))<
- juuri noin se meni, ja menee ymmärtääkseni edelleen - pilkunviilaajat olkoot missä ovat - ei kiinnosta! Suurpiirteisyys - siitä minä pidän, believe or not!
Terveisin, MM.
- Kalle
ettei Kalle olisi tota arvausta tienny. Mutta ku en ehättäny ennen vastaamaan.
Typyn verosta plikkaa ei ole vielä huuhaalla nähty. Tykkää mokoma vaan niin monista miehistä että Kalle ei sitä tyttöä voi yksin omistaa vaikka halua kyllä olis :(- yksitypy
Missä olet ollut? Typy sua niin kaipaillut :=)))))
Enhän minä niistä toisista miehistä ihan oikeesti välitä :=))))
Sinä olet se ainoa oikea :=)))))
- perskuti
Otsikko ei kerro koko totuutta....Tiesin heti avauksesta, että yksitypyhän se siellä on:=))
Eipä ole enää useinkaan typyn iloisia aamun avauksia saanut lukea, harmi:=((
Sekin on ymmärrettävää että, täytyyhän Ranchi saada talvikuntoon. Pois alta risut ja männyn kävyt!- yksitypy
kyllästynyt aamunavauksiin :=((((
Eihän sitä aina jaksa. Antaa muutkin välillä.
Talvikuntoon on kaikki melkein saatu, mutta nämä kaikenmoiset harrastukset näin viikolla vievät oman aikansa. Sitten viikonloppuna levätään :=)))))) - perskuti
yksitypy kirjoitti:
kyllästynyt aamunavauksiin :=((((
Eihän sitä aina jaksa. Antaa muutkin välillä.
Talvikuntoon on kaikki melkein saatu, mutta nämä kaikenmoiset harrastukset näin viikolla vievät oman aikansa. Sitten viikonloppuna levätään :=))))))Tein tuossa ristisanatehtävää ja ajattelin, että pitääpä katsella vähän huuhaalle onko täällä ketä, ja ilokseni huomasin Sinunkin täällä kirjoittelevan:=))
Katselin Hartte-vainaan jutunheittoa ja naureskelin,...että kaikenlaista:=DDD
Typy, jos vain ehdit niin käy välillä "heittämässä" juttua, Sinua kaipaillaan täällä:=)) - yksitypy
perskuti kirjoitti:
Tein tuossa ristisanatehtävää ja ajattelin, että pitääpä katsella vähän huuhaalle onko täällä ketä, ja ilokseni huomasin Sinunkin täällä kirjoittelevan:=))
Katselin Hartte-vainaan jutunheittoa ja naureskelin,...että kaikenlaista:=DDD
Typy, jos vain ehdit niin käy välillä "heittämässä" juttua, Sinua kaipaillaan täällä:=))ettei tuossa sun viestissä ollut vähän keljuilun makua :=)))))
Älä yritä vihjailla, että olisin liian usein täällä.
Teen kohta huuhaalakon!! Ajattelinkin pitää taukoa viikonloppuun asti. On mulla hemmetti muutakin tekemistä kuin tämä tyhmä huuhapalsta :=)))))) - perskuti
yksitypy kirjoitti:
ettei tuossa sun viestissä ollut vähän keljuilun makua :=)))))
Älä yritä vihjailla, että olisin liian usein täällä.
Teen kohta huuhaalakon!! Ajattelinkin pitää taukoa viikonloppuun asti. On mulla hemmetti muutakin tekemistä kuin tämä tyhmä huuhapalsta :=))))))Kuinka se typy nyt noin väärin tahtoo ymmärtää?
Muistatko- ja tottakai muistat viime kevään, kuinka paljon oltiin täällä kirjoittelemassa ja siihen nähden Sinua typy ei näy kuin suuremmissa mutkissa:=((
Kyllähän kirjoitustyylit on kokeneet suuren muutoksen, mutta kyllä aina sekaan mahtuu:=))
Eihän yksitypy nyt "tahtonut" ymmärtää tätä väärin:=((
Hymyä tarvitaan ja monipuolista kirjoittelua,
sitä minä kaipaan:=)) - yksitypy
perskuti kirjoitti:
Kuinka se typy nyt noin väärin tahtoo ymmärtää?
Muistatko- ja tottakai muistat viime kevään, kuinka paljon oltiin täällä kirjoittelemassa ja siihen nähden Sinua typy ei näy kuin suuremmissa mutkissa:=((
Kyllähän kirjoitustyylit on kokeneet suuren muutoksen, mutta kyllä aina sekaan mahtuu:=))
Eihän yksitypy nyt "tahtonut" ymmärtää tätä väärin:=((
Hymyä tarvitaan ja monipuolista kirjoittelua,
sitä minä kaipaan:=))miettimään uusia juttuja pariks päivää kuitenkin :=)))) Tosiasiassa en ehdi tänne.
Mutta nyt painun pehkuihin. Nähdään taas. Öitä :=)))) - perskuti
yksitypy kirjoitti:
miettimään uusia juttuja pariks päivää kuitenkin :=)))) Tosiasiassa en ehdi tänne.
Mutta nyt painun pehkuihin. Nähdään taas. Öitä :=))))Hyvää yötä...:=))
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi325074Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan2664928Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä544433Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos672405Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt461848Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu241781Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont181759Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi771704Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva141492- 1061460