Onko tietoa missä myydään G-Star Raw merkkisiä farkkuja? Suomessa?
G-Star Raw farkut suomesta?
11
3692
Vastaukset
- Jay
Spiritstore, ainakin Helsingin liikkeissä on joitain malleja. Aika huonosti edustettu merkki Suomessa.
- jeesjeesjees
JC-liikkeistä kannattaa kysellä. :) On muuten aika pitkä aika, kun oot kysyny tuota.
- S
Studio25, kuninkaankatu21
Tosi hyvät valikoimat jos kerkee ennen ku kaikki viedää käsistä- Hank yours
Nii Studio25 Tampereella on toi kuninkaankatu. Niil on kohtuu hyvin malleja muihin verrattuna. Mut kyllä käsittääkseni kaikki Studio25:set myy G-staria
- Nassesetä99
Stockmann helsingissä.
- calapuicco
G-Star avaa syksyllä 2010 oman merkkiliikkeen Helsinkiin: http://www.stara.fi/silver/?p=8717
- pdtuotanto
Megasuositun lafkan maahantuomia merkkejä mm. G-Star, Firetrap, Diesel, Kone-Helsinki ja monia muita huippubrändejä
Kurkkaa mainos täältä!
http://www.youtube.com/watch?v=OnGrqkY8i6U&hd=1- Justjoo-o
Vaikka kuinka muka mega suosittu niin ei todellakaan tuo maahan noista mainitsemistasi merkeistä kun vaisua ylihintaista Firetrappia.
- Lokki87
Joo eiköhän ihan itse tuo maahan. Löytyy nykyään 6 eri Stockalta, JC:stä ympäri suomea ja kuten aiemmin mainittua Studio 25 myy myös G-Staria.
- asderfsdfasdfsdaf
Ylihinnoiteltua paskaa.
- ei kiitos
Näyttää samalta kuin todella nuhjuiset, rähjäiset ja likaiset vaatteet spurgulla joka on viimeiset 10 vuotta asunut puistossa eikä ole ikinä vaihtanut tai pessyt vaatteitaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401790
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628