Psykologian kirja kertoo, että miehet naivat mielellään anteliasta, seksistä pitävää naista, mutta valitsevat puolisokseen siveän nynnerön, jolla ei saa olla paljon seksisuhteita.
Ja sitten ne miehet valittavat kun pillua ei saa kotona siltä nunnalta!!!
Oma syynne!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tyhmät miehet
8
1069
Vastaukset
- Karl Komea
Eivät mene naimisiin anteliaan ja seksikkään kanssa koska sitä naivat edelleen kaikki ne miehet kuten kerroit. Haluavat olla _ainoita_ jotka naivat vaimoaan. Vaikka sitten harvemmin. Vaimon kanssa pitää pystyä myös elämään arkea, pelkkä hyvä seksi ei riitä alkuunkaan.
- mikäs tyyppi tää on
voi olla niinkin että vaimo ei saa olla yhtään seksistä kiinnostunut muuten saa hullun leiman mieheltä,samalla mies käy vieraissa sen kun kerkiää.
- Karl Komea
mikäs tyyppi tää on kirjoitti:
voi olla niinkin että vaimo ei saa olla yhtään seksistä kiinnostunut muuten saa hullun leiman mieheltä,samalla mies käy vieraissa sen kun kerkiää.
Se on sellainen mies jonka kanssa ei kannata mennä naimisiin tai erota ainakin jos näin on päässyt käymään. Mutta tämähän ei liittynyt alkuperäiseen aiheeseen.
- Mies***
Totta puhut. Minäkin valitsisin parisuhteeseen mielummin sen kiltin, mukavan, söpön "pullanpaistaja" neitokaisen, kuin kevytkenkäisen lutkan joka jakaa ja jakaa.
- kyssäri
Että alkuhuuman jälkeen (18 kk)kuntosi alkaa hiipumaan ja nainen vaan haluaa ja haluaa, etkä pysty sitä tyydyttämään?
- Mies***
kyssäri kirjoitti:
Että alkuhuuman jälkeen (18 kk)kuntosi alkaa hiipumaan ja nainen vaan haluaa ja haluaa, etkä pysty sitä tyydyttämään?
En pelkää mitään. Ei vaan nappaa sellaiset lutkat.
- pahkura
se sun psykopaatin nivaska,siitä kannattaa
ammentaa kaikki elämänohjeet,jotka pätee
jokaikiseen ihmiseen maan päällä ja allakin
jos on vaiks kaivoksessa töissä :):) - tuuli
Itse ainakin olen ollut ennen tosi viriili ja innokas seksin suhteen, yhtään en vartaloa tai mitään muutakaan itsessäni ujostellut. Seksikumppaneita ollut ehkä 10, että ei huimaa määrää, mutta ainakin tietää mitä haluaa.
Nykyinen mies varmaankin rakastui samoihin juttuihin, että olen sellainen höppänä ja tykkään seksistä.(esimerkkinä). Mutta sitten alkoi pihtaaminen ja muiden naisten kyttääminen, josta olen kyllä aika suorat sanat sanonut ja asia jokseenkin korjaantui. Tässä eräänä päivänä mietin itseäni ja millainen nyt olen ja olen tosiaankin nykyään tuo kiltti nyhverö, pidän kodista huolta eikä olo ole ollenkaan seksikäs kuten joskus. Eli jos ei mies nyhverönaista saa, niin kenet tahansa sellaiseksi muutetaan pihtaamalla ja latistamalla itsetunto miehisillä tempauksilla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h82768Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062621Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182317Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141463- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011154En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948