Mä olen ollut vaimon kanssa 18 vuotta yhdessä ja lapsiakin on 2 murkkuikästä. Kyllähän se liitto jo alkoi olla aika rutiinia, mutta syvästi kiintynyt olin eukkoon. Sit tuli tää ero sen v...umaisen kaavan mukaan: se pokas mun parhaan (ent) kaverin ja jäi rysän päältä kiinni. Olisin antanut vielä alussa anteeksi, mutta suhde jatkui ja lensin ulos kämpästä. Nyt kierrän kavereita makuupussi kainalossa ja riepoo niin älyttömästi. Emäntää olen onneksi alkanut vihata samoten tätä " kaveria" mutta lapset ovat ihmeissänsä. Tapailen satunnaisesti, mutta tuskaa se on kaikille. Ne haluais että faija on himassa. Ehkä tää tästä...
Mä putosin
Romuna
2
1113
Vastaukset
- Amanda
Ihanaa ajatella, että mies haluaa antaa anteeksi. Yleensä miehet mielletään sellaiseksi "antaa olla vaan". Sekin on ikävää, että miehet menettävät usein erossa eniten. Yritä saada asunto ja elämäsi sillä tavalla järjestykseen. Kyllä sinullekin on joku olemassa, jaksa vaan etsiskellä.
- pöllö
Oli sulla julma ja lyhytkatseinen eukko!! Ja "kaveri" samoten!! Kaikkea hyvää sulle!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h493295- 342945
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv402491Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070