Mikä on Helsingissä paras paikka kasv.kohotukseen rasvaimuun tavikselle? Olen keski-ikäinen, mitättömän näköinen tavis, joka kuitenkin haluaa kohentaa mitätöntä ulkonäköään hieman siedettävämmäksi. Luin kommenttejanne Silhuetista ja Nordströmistä, kovin olivat ristiriitaisia. Haluaisin asiallista kohtelua, en ylimielistä ja halventavaa mollaamista ja väheksyntää. Operaatiot ovat kalliita paikassa kuin paikassa, joten toivoisi, ettei tarvitsisi nolostella ja pyydellä olemassaoloaan anteeksi vaan saisi ammattitaitoisen ja asiallisen asiakaskohtelun.Mistä sellaista saa?
Paikka tavikselle?
7
903
Vastaukset
- laitattamassa
rintaimplantit Jyväskylässä Jussi Rintamäellä. Todella mukavan tuntuinen eikä tarvi taviksenkaan jännittää.
Ottaa vastaan myös muualla, mutta en tiedä tekeekö esim. kasvojenkohotuksia. - tulokseen tyytyväinen
En tiedä listahinnoista mutta sain kasv. kohotuksen siluetissa 4500 euroon. Palvelu oli ystävällistä ja asiantuntevaa.
- !!!
valita semmoinen ketä on hyvä ja tehnyt paljon kyseisiä leikkauksia. soita ja kysy. itselleni ainakin kerrottiin kenelle kannattaa mennä ja kenelle ei.
- i.tavi
!!! kirjoitti:
valita semmoinen ketä on hyvä ja tehnyt paljon kyseisiä leikkauksia. soita ja kysy. itselleni ainakin kerrottiin kenelle kannattaa mennä ja kenelle ei.
Kiitos vastauksista, mutta kenelle siis kannattaa mennä? Ketä sinulle suositeltiin?
- ...
i.tavi kirjoitti:
Kiitos vastauksista, mutta kenelle siis kannattaa mennä? Ketä sinulle suositeltiin?
mä en ole käynyt kasvojenkohotuksessa enkä rasvaimussa niin en voi suositella sinulle ketään, mutta tarkoitin sitä että kannattaa soittaa ja kysellä ketä on niitä leikkauksia paljon tehnyt... itse kävin rintaleikkauksessa Asko Salmella ja olen tyytyväinen, mutta hän taitaa olla enemmän perehtynyt niihin rintoihin...
- rentukka
Rintamäki leikkaa Jyväskylässä rintaleikkauksia ja rasvaaimuja ja silmälupmiplastiaa mutta hänelle saa myös tarvittaessa Jyri Hukin helsingista leikkaamaan kavojen alueita
soitteleppa Jyväskylään Ludwig oy:n niin eiköhän se sieltä selviä - i.tavi
Kiitos tähänastisista vinkeistä, neuvoja ja kokemuksia otan mielelläni edelleenkin vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874128Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella263000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10909
- 133901
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760