blink-182

blinkin suuri fani

onko blink 182 punkkia?!?!?!? sen on pakko olla sentään jotain punkkia??? vastatkaa rehellisesti pliis.............!!

16

1403

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 123

Onko sillä genrellä sulle oikeasti muka jotain väliä? Etkö muka voi ko. bändiä kuunnella, jos sitä ei voi leimata punkiksi?

• .....

Ei sillä pitäis hirveesti kyllä väliä olla.

Mutta, itse kysymykseen... mielestäni vanha Blink ainakin oli jtn punkrockin tapaista, mutta ainakin mitä oon sitä viimesintä kuullut, niin se on jo pelkkää rockia tms.

• se on

jepjep. Poppia.

• olet

miika!!!!

• enolemikäänpoppari
        olet kirjoitti:

miika!!!!

blink ei musta oo punkkia.. mutta lukisit noita vanhoja kskusteluja...tästä asiasta on jauhettu noin miljoona kertaa

• jees

No ei se kyllä mitään poppia ainakaan ole, ei sitten millään. Kyllä itse luettelisin sen punk-bändiksi, ainakin vanhan blinkin perusteella. Ja muutenkin.

• blah

Ei taas jaksaisi alkaa tappelemaan tästä, asian laita nyt vain on niin ettei punkbändit soi MTV:llä, eivät tee uraansa rahan vuoksi ja niin edelleen... kyllä se blink vaan on poppia, eikä se siitä miksikään muutu (eikä ole koskaan muuta ollutkaan). Ehkä se ei ole samassa popin alalajissa kuin vaikkapa Britney, mutta siihen kategoriaan se kyllä vain sattuu kuulumaan.

Jos itse haluat sitä punkkina pitää, no, ei kukaan estä eikä tuomitse ("eihän?"). Kunhan sitä musiikkia ei vain myydä taikka mainosteta "punkkina" kakaroille "leikkikapinana". Vitun säälittävää ja absurdia.

• muussiaivo

Poppia se on!

• Kalmanneiti666

väärälle palstalle

• eikuulusulle

Vanha blink on punkkia mutta uudempi blink on enemmän rockia.

• rokkitytt

samaa mieltä, vanhat on punkkia ja uudemmat rockpoppia

• Algesia

Oikeasti se on vain huonoa.

• niin sanoisin että
        Algesia kirjoitti:

Oikeasti se on vain huonoa.

tämä genrepelleily on mennyt liian pitkälle. musiikki musiikkina, genret sanoina.

• on kuollut jo
        niin sanoisin että kirjoitti:

tämä genrepelleily on mennyt liian pitkälle. musiikki musiikkina, genret sanoina.

punkkia eletään ei tehdä. punk eli 70 luvulla. aikaa ei käännettä taaksepäin.

• adasdasd
        on kuollut jo kirjoitti:

punkkia eletään ei tehdä. punk eli 70 luvulla. aikaa ei käännettä taaksepäin.

ja blinkkiki on jo hajonnu.

• ...

eikä koskaan mitään muuta ole ollutkaan!jos tykkäät blink182:sta oikeesti ei sillä pitäis olla välii mihin genreen se kuuluu... eikä se myöskään oo rockia! ne jotka on oikeesti kuunnellu rockia huomaa kyllä että se on kaukana siitä. blink182 nyt on vaan yks niistä miljoonista paskoista teini bändeistä...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      30
      2861
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2651
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      28
      2365
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1904
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1493
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1183
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1015
    10. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      29
      989
    Aihe