Miten nopeasti kyseisillä e-pillereillä akne katoaa?
Paljonko maksaa? Saako Kela korvausta(miten paljon)
DN-KYSYMYKSIÄ
3
220
Vastaukset
- Dragon
Itselläni kesti kyllä useita kuukausia ennen kun finnit oli lähes kokonaan kadonneet, mutta toki parantavaa vaikutusta alkoi näkyä jo kuukauden-parin käytön jälkeen.
Mulla oli pahoja isoja patteja myös selässä. Joskus loka-marraskuussa muistaakseni aikoinaan aloitin pillerit ja ainakin kevääseen mennessä iho oli parantunut.
Dianella kelakorvausten jälkeen hinnaksi jää jotain 15-17e muistaakseni... itse olen hiljattain vaihtanut Dianet Ratiopharmin vastaavaan halvempaan tuotteeseen, ja näiden hinta kelakorvauksen jälkeen on jotain 12e. Siis puhun nyt kolmen kuukauden satsista.- *essi86*
hyvä vastaus! kiitos tiedosta!
- murmeli
keskustelu "Diane Novasta". Kirjoittelin sinne omia kokemuksiani
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874018Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740