Miksi on niin yleistä että hyvännäköisellä tavismiehellä on vaimonaan tai tyttökaverinaan mitättömän näköinen mimmi? Pelkäävätkö tämä miehet itse hyvännäköisiä mimmejä ja haluvat itse koreilla komeampana niinkuin urossorsat?
Nämä hyvännäköiset myös baarissa iskevät isommasta likkaporukasta ne seinäkukkaset itselleen...ei siis luonnekysymys ainakaan sillä hetkellä! Kiinnostaisi tietää mitä miesten päässä liikkuu, onko komea nainen käsipuolessa riskipeli, kun taas vähemmän komea roikkuu siinä käsipuolessa itsetuntoa pönkittämässä. Vastatkaa miehet!!
kauniit miehet
22
4886
Vastaukset
- mies|81
Nykyään tuntuu siltä, että miehet on vaan vähemmän pinnallisia kun naiset. Toki naisen pitää fyysisesti miellyttää miehen silmää, mutta se sitten yleensä riittääkin. Mun mielestä on myös vähän outoa määritellä joku nainen "mitättömän näköiseksi", koska ei se nainen varmasti sen miehen mielestä ole ollenkaan mitättömän näköinen. :]
Kannattaa muistaa, että jokaiselle fiksulle ihmisille kumppanin luonne on ratkaisevassa merkityksessä parinmuodostuksessa. Jos mies/nainen katsoo pelkästään ulkonäköä, niin silloin hän mielestäni etsii vain näyttelyesinettä, eikä ole oikeasti kiinnostunut ko. ihmisestä. Baarikäyttäytymisestä en osaa sanoa mitään, koska en niitä harrasta. Kuitenkin mitä olen sivusilmällä arjessa seuraillut, niin kyllä sekä kauniilla naisilla että komeilla miehillä on välillä ihan tavallisen näköisiä kumppaneita.
Kuulostat vähän siltä, että olet ainakin omasta mielestäsi poikkeuksellisen kaunis ja sinua harmittaa, kun ne komeimmat miehet ei ole kiinnostuneet sinusta. Ensinnäkin, kauneus on keskimääräisesti erittäin suhteellinen käsite, ellet todella ole superkaunis (ts. täytä about kaikki yleiset kauneusihanteet). Toiseksi, tuollainen huomattavan ulkonäkökeskeinen asenne kertoo joko huonosta itsetunnosta ja/tai pinnallisuudesta.- Nimetön
pitää todeta että ainoa syy iskeä kaunis nainen on että sitä voisi esitellä kavereille ja eritoten isäukolle. Kavereilla aivan samat syyt, eritoten se isäukon nälväisy muijakaverin ulkonäöstä tuntuu olevan aivan pirun arka paikka monelle ;-D
Harvassa on ne kauniit naiset joiden kanssa eläminen olisi mistään kotoisin ja komeana miehenä voisi ihan suosiolla jättää ne pikkuprinsessat omaan arvoonsa.... - Jaakko68
Kommenttisi oli erittäin hyvä. Näinhän se on,että kauneus on katsojan silmässä.
Toinen seikka on se,että naiset eivät tunnu ymmärtävän sellaista asiaa jotta suora huolettomuus puree yleensä mieheen kuin mieheen. Harva varmaankin jaksaa katsella mitään patsastelua, eikä se ainakaan motivoi menemään juttusille.
- elämässä
Harva nainen on enää 50-vuotiaana kaunis, joten siksi ulkoiset asiat eivät merkitse mitään, jos haluaa koko elämän liiton ja onnen.
Kuka mies nyt haluaisi narsistisen nirppanokan, kun voi saada kiltin mukavan naisen, joka ei koko ajan tarvitse toisen huomiota narsismiinsa.
Miehetkin haluavat älykkäitä ja mukavia naisia. Kaunis tyhjäpää on tylsä ja epäkiinnostava. Useimmat kauniit naiset ovat myös narsisteja ja itsekkäitä tai muuten luonnevikaisia ja käytöshäiriöisiä.- Komea mies
"Harva nainen on enää 50-vuotiaana kaunis, joten siksi ulkoiset asiat eivät merkitse mitään, jos haluaa koko elämän liiton ja onnen."
Ei se siitä johdu. Totta, monikaan nainen ei ole 50-vuotiaana kaunis, mutta elämä ei alakaan 50. ikävuodesta. 50-vuotias mies tai nainen ei ole enää "lapsentekoiässä", vaikka mies vielä siittämään pystyykin. Jotta ihmiset eivät kuolisi sukupuuttoon, on evoluutio kehittänyt lapsen "tekemisestä" nautinnollista puuhaa ja tähän liittyvät naisen ja miehen fyysinen vetovoima vastakkaisen sukupuolen silmissä.
Miesten ja naisten keskimääräisissä vaatimustasoissa on vain valtavat erot. Naisten vaatimuslista on paljon pidempi, kuin miesten. - Ruma mies
Nimittäin mikseivät naiset sitten valitse niitä rumempia mukavia miehiä? Vai ovatko nämä sinun logiikkasi mukaan komeat miehetkin luonteeltaan jotain itse täydellisyyksiä ja ne muut jotain ihan rosskasakkia? Vai eikä narsismi haittaa miehessä niin sinun logiikkasi mukaanhan monet komeat ja kauniit ovat itsekeskeisiä paskiaisia.
Anteeksi nyt vaan, mutta juttusi haiskahtaa kyllä aika paljon sille paljon puhutulle suomalaiselle kateudelle.
Itse olen tämän urossorsateorian kannalla. - kaunis nainen
Ruma mies kirjoitti:
Nimittäin mikseivät naiset sitten valitse niitä rumempia mukavia miehiä? Vai ovatko nämä sinun logiikkasi mukaan komeat miehetkin luonteeltaan jotain itse täydellisyyksiä ja ne muut jotain ihan rosskasakkia? Vai eikä narsismi haittaa miehessä niin sinun logiikkasi mukaanhan monet komeat ja kauniit ovat itsekeskeisiä paskiaisia.
Anteeksi nyt vaan, mutta juttusi haiskahtaa kyllä aika paljon sille paljon puhutulle suomalaiselle kateudelle.
Itse olen tämän urossorsateorian kannalla.Suurin osa miehistä on ihan taviksen näköisiä ja ne, jotka ovat hieman paremman näköisiä, ovat niitä pettäviä pelimiehiä, jotka tuijottavat itseään peiliin. Narsismi on sairaus ja itse en ainakaan halua narsistista miestä.
Monet rumat miehet voivat olla myös ihan typeriä, mutta pelimiestä ei halua kukaan, joka haluaa vakavan suhteen. Kuka haluaisi miehen, joka pettää. Miehillä on se ongelma, että he sekoittavat seksikkyyden ja kauneuden. He sanovat seksikästä naista, jolla voi olla iso takapuoli ja läskiä, iso nenä jne. kauniiksi, vaikka kaunis nainen on klassisen määritelmän mukaan se nainen, joka täyttää klassiset kauneusihanteet edes jossain määrin. - 50v. on kaunis!
Kyllä 50 vuotias nainen voi olla hyvinkin kaunis! Arvokkaasti vanhentunut, ja itsestään huolta pitävä. Olen itse 45 v. mies, ja minun silmissäni suunnilleen ikäiseni upea nainen on taatusti kauniimpi kuin 20 vuotias tyttönen. Vaan eipä heidän kuulukaan keskenään kilpailla. 20 vuotiaana tietysti ihailin nuoria tyttöjä.
Eri mieltä olen siinäkin, mitä sanoit kauniiden ihmisten luonteesta. Tunnen useita upeita naisia, jotka ovat todella sydämellisiä ja fiksuna -ja siis kauniitakin. Eri ikäisiä myös. Tämä myytti että kaunis on aina joko tyhmä ja muutoin huono luonteeltaan, on uskoakseni kateellisten luoma ja ylläpitämä illuusio. Elämä on helpompaa kun kuvitellaan, ettei kukaan voi saada "kaikkea". Monesti kuitenkin kauniit naiset ovat vähemmän katkeria ja todella lempeitä. Siitä pidän!
- Komea mies
"Miksi on niin yleistä että hyvännäköisellä tavismiehellä on vaimonaan tai tyttökaverinaan mitättömän näköinen mimmi?"
Vastaus on yksinkertainen. Tiivistetysti homma menee niin, että miehille tärkein asia on seksi ja naisille Se Oikea.
Miehen biologinen tehtävä ennen vakiintumistaan on harrastaa seksiä mahdollisimman monen naisen kanssa eli siittää uusia lapsia. Tästä ovat ääripään esimerkkinä miespuoliset seksin vonkaajat, joille kelpaa esim. baarista melkein mikä nainen tahansa, kunhan vain pääsevät sänkyyn. Siinä missä naiset pitävät vain komeita miehiä hyvännäköisinä, monet miehet kehuvat kaikennäköisiä naisia kauniiksi ja seksikkäiksi, koska halu seksiin ainakin ajatusten tasolla on niin voimakas.
Keskivertomiehelle seksin harrastaminen menee kaiken edelle. Tästä syystä miehillä ei ole luonnevaatimuksia tai tarkkoja ulkonäkövaatimuksia naiselle tai jos on, niin jälkimmäiset keskittyvät vain vartaloon kaulasta alaspäin; esim. naisella täytyy olla isot rinnat, tietynmuotoinen takapuoli, jne... Kasvoihin nämä miehet kiinnittävät todella harvoin huomiota, koska riittää, että ne ovat normaalit/tavalliset.
Kun mies haluaa löytää naisen, jonka kanssa vakiintua, edellä kerrottu käyttäytymismalli vaikuttaa siten, ettei mies välttämättä vieläkään halua valita itsensä tasoista naista tai paremminkin hänellä ei ole siihen tarvetta. Lisäksi jos mies on hyvin komea, on hänen tasoisiaan naisia paljon vähemmän, kuin miehiä ja täten todennäköisyys löytää myös persoonaltaan sopiva oman tasoisensa nainen on pieni.
Naiset taas ovat alusta alkaen hyvin laatutietoisia, koska heillä on riski tulla raskaaksi ja lasten isän olisi siksi hyvä olla sitoutuvaa tyyppiä. Naiset tiedostavat ulkonäkönsä ja kauneusvirheensä erittäin tarkasti; he miettivät, miltä näyttävät ja haluavat kuulla ulkopuolisten mielipiteitä, sekä tekevät kaikkensa, että halutut miehet kiinnostuvat heistä. Naiset pitävät riman vähintään samalla tasolla oman tasonsa kanssa, mutta yleensä he kuitenkin voivat keskittyä itseään selvästi paremmannäköisiin miehiin, koska näille riittää tavallisenkin näköinen nainen.- rautoihin
tämä yksi ja sama täälläl jaksaa vetää tätä virttä ikuisesti. Eiköhän kaikille ole tullut jo selväks et se on omasta mielestään komea ja lisäks huora.
- rautoihin vaan
rautoihin kirjoitti:
tämä yksi ja sama täälläl jaksaa vetää tätä virttä ikuisesti. Eiköhän kaikille ole tullut jo selväks et se on omasta mielestään komea ja lisäks huora.
Tällä "Komealla miehellä" on todella jotain vikaa päässä. Hoitoon narsismin takia suljetulle osastolle. Ei ole mitään hyötyä olla komea, jos pää ei kuitenkaan kestä sitä.
- jiimu
minä en ole ihan varma olenko ns. komea mies, mutta kyllä minä olen aina pyrkinyt olemaan sen naisen kanssa, johon olen eniten ihastunut ts. aika pitkälle kuka on minusta kauneimman näköinen. minulla on vähän erilainen maku kuin useimmilla ihmisillä, että jotkut voivat olla kanssani eri mieltä, mikä tietysti on täysin ja pelkästään hyvä asia. ketä tahansa ei ehkä voi saada, mutta ketä tahansa voi kyllä yrittää. olkaa rehellisiä itsellenne, on ihan typerää ajatella että joku on eri tasolla tms. paskaa.
- Nakki*
Sitä toiseks nätimpää naista ei tartte vongata ehkä niin lujasti ja ei harmita jos ei onnistu ;)
- Vilmaroosa
Pidän paljon tanssimisesta. En kuitenkaan ole pitkä, hoikka enkä vaalea. Kantapaikoissani olen tottunut kysymään miehiltä, haluavatko he tanssia. Homma toimii. Olin aikuisten tanssipaikassa ja kysäisin samalla tavalla siellä. Viisi ensimmäistä antoi pakit. Väärät kengät, lähdössä kotiin jne. Vastaus tuli sen jälkeen kun olivat katsoneet minua päästä varpaisiin. Kuitenkin liihottelivat lattialla myöhemmin. Kuudes lähti tanssimaan, hän olikin tuttavani. HEI HALOO! Minä pyysin tanssimaan en muuta.
- ölli
Arvelen että saattaa olla itsetunto kysymys tai ollaan tultu siihen tulokseen että vähemmän pitää tehdä töitä jos iskee vähemmän hyvännäköisen naisen.
- Q nainen
Itselleni tuli mieleen, että tilanne saattaa näyttää erillaiselta, jos tarkkailun kohteeksi otetaan esim. vain 1 kuukauden seurusteluvaiheessa olevia. Tällöin
kaunis/komea-pareja saattaa vielä olla enemmän kuin kaunis/tavis-pareja.
Entäs jos totuus on se, että kaunis/komea-parit eroavat alkumetreillä, koska kumppani on valittu ulkoisin perustein ajattelematta henkistä yhteensopivuutta. Tai no harvapahan tuossa alkuvaiheessa niin syvällisiä päätelmiä muutenkaan voi tehdä.- Pretty boy
... ajan kuluessa se maailman kaunein nainen ottaa ja lihoo tavallisen näköiseksi :) Niinhän siinä meillä Suomessa hyvin usein käypi!
- vilperi
funtsinut tuota asiaa. Sehän on sillein, et riippuu mitä on hakemassa baarista. Jos on pelkkää panoseuraa
hakemassa, ni eiks se ole yks lysti miltä se nainen näyttää. Mun mielestä sun kirjoituksessa on ihan pointtia, koska se on jotenkin helpompi valkata itsellensä omaa tasoaan alempi nainen. tunnen monta äijä kaveriani, jotka vois olla malleja ihan helpostikkin. sitten kun ollaan baarissa, kovat puheet unohtuu ja otetaan se tuttu ja turvallinen tavallisennäköinen nainen. Jotenkin niillä menee paskat housuun ja pää jäähän, ku pitäis mennä tutustumaan kaunottareen....yllättävän moni äijä pelkää kaunista naista. - kaksi narsistia ei sovi yhteen
Miehet ovat niin helposti vedätettävissä, että he menevät heti lankaan, kun joku nainen vähän heitä ihailee. Kaksi narsistia ei myöskään tunnetusti sovi yhteen.
- aikuinen nainen
Luulenpa, että tähän on syynä vain makuero. Ne naiset jotka miesten mielestä ovat kauniita tai viehättäviä, eivät ole sitä naisten mielesta ja päinvastoin. Olen usein kysynyt miehiltä mielipiteitä jostain tietystä naisesta esim. julkkiksesta ja huomannut, että ne jotka minun mielestä ovat kauniita eivät olekaan miesten mielestä. Ja tietysti ihan samalla tavalla miehet eivät ymmärrä, miksi pidän jotain miestä hyvännäköisenä.
Makuasioista ei voi kiistellä.- jiimu
miehet nyt tykkää kuiteskin aika samanlaisista naisista ja kiinnittävät yksityiskohtiin vähän huomiota, mutta naiset sitävastoin.. esim. monet naiset tykkäävät tosi lihaksikkaista ja isokokoisista miehistä, mutta ei kaikki. jotkut tykkäävät parrasta - jotkut pitkistä hiuksista - jotkut silmälaseista - ja sillai..
- Akat.m26
Kenties me miehet olemme ottaneet opiksemme Nashin tasapainosta. Eli jos olette nähneet elokuvan Kaunis Mieli, muistanette kuinka matemaatikko John Nash (Russell Crowe) kehitti teorian naisten iskemiseksi baarissa.
Jos jokainen mies yrittää iskeä sitä kauneinta naista, vain yhtä onnistaa ja muut jäävät nuolemaan näppejään. Mutta jos jokainen mies valitsee ihanteellisen vaihtoehdon ottaen huomioon sen, että paikalla (vaikkapa baarissa) on muitakin miehiä tekemässä valintoja, kaikkien kannattaa valita ne vähemmän viehättävät naiset, jolloin suurempi osa miehistä saavuttaa paremman lopputuloksen.
=D Tämä oli lähinnä vitsi. Mutta provosoitukaa jos mielenne tekee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h553513- 393218
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062771Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv432520Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541963Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201208