Täälä huudellaan romanttisten miesten perään. Eli minkälainen on romanttinen mies? Onko romanttisuus mielenlaatua vai tekoja? Onko se tunteellisuutta tai empatiaa, toisen huomioimista arjen pienissä asioissa vaiko kynttiläillallisen itse valmistamista? Vaiko vain halua ja yritystä saada toinen onnelliseksi?
Kertokaapas...
Minkälainen on romanttinen mies?
8
14318
Vastaukset
- eijja
Se merkitsee hyvin pieniä asioita.En välitä kynttilä illallisista,tai tuoksukylvyistä,en edes lahjoista
Romantiikka on minulle sitä että käydään tansseissa,tanssitaan kauniita kappaleita(joista kumpikin nauttii)
Käydään lenkillä ,nautitaan luonnosta (ja se ei tunnu pakolta kaverista)
Hän osaa halata,suukotella ,ilman minun aloitetta.
Hän huolehtii itsestään,ostaa uuden paidan tms(ilman minun pyyntöä)
Osaa käyttäytyä jos lähdemmme kapakkaan tms,ei esim vilkuile muiden perään kapakassa(ei mitään "onpas hyvät perät"huomautuksia.
Osaa yllättää edes joskus pienillä jutuilla minut...- TKJ-678
Hyvä nainen on semmonen mikä ei kyttää heti toiselle puolen aitaa misä ruoho vihreempää kun alkaa tuntea oman siippansa huonotkin puolet.
Hyvä nainen on semmonen, mikä ostaa omilla rahoilla miehelle vaatteet jos haluaa äijänsä olevan trendipukeutunut.
Hyvä nainen on semmonen joka antaa miehelleen luvan olla kohtelias.
Hyvä nainen on semmonen joka ei usko heti valheita jos joku tekee juonen viedäkseen hänen miehensä.
Hyvä nainen on semmonen joka rukoilee sillon ku mies ei jaksa ja päinvastoin.
Hyvä nainen on semmonen, joka ei ajattele miehen varallisuutta vaan mitä sydämesä on.
Hyvä nainen on semmonen joka ilmottaa heti kun
joku on pielessä jotta asiat voidaan keskustella .
Hyvä nainen on semmonen joka ei läträä viinan kanssa ja jos läträä, antaa luvan auttaa ittensä siitä irti.
Hyvä mieskään ei läträä viinan kanssa.
Huumorin kanssa kumpikin voi läträtä mielinmäärin.
- romantiikalle
Voisi olla oma-aloitteiset huomaavaiset eleet toista kohtaan.
- naiselta
Romanttista ovat oma-aloitteiset pyyteettömät eleet niin suudelmat, kuin sanalliset rakkaudentunnustukset.
Kynttiläillalliset, kukkaset ilman syytä ja muut ihastuttavat yllätykset tietenkin myös.
Oma haave olisi että miesystävä rupeaisi myös sanomaan minulle että rakastaa minua. Uih miten ihanaa olisikaan tulla kaapatuksi syliin, suudelluksi ja sitten hän sanoisi nuo ihanat sanat, kertoisi että rakastaa minua ja että olen hänelle hyvin tärkeä.
Romantiikan rikkoo se kun ei saa omaan rakkaudentunnustukseensa vastausta tai kun toinen alkaa puhua ruuasta kun nainen puhuu tunteista.
Mutta romanttisuus on ihana piirre miehessä ja sellaisiakin miehiä on. Uskon että romanttisuutta voisi harjoitella mutta harva tekee sen vaikka se olisi monelle naiselle taas todella suurta mielihyvää tuova asia.
Romantiikka ei ole välttämättömyys mutta te keneltä sitä löytyy älkää turhaan kainostelko sitä käyttää.
Romanttisuus on tavallaan rakkaudenosoitusta toista huomioiden.
- Uteleva poika
Kuullostaapa hyvältä, kun nuo asiat kuullostavat siltä, mitä haluaisinkin tehdä jos joskus sattuisin jopa seurustelemaan tai olemaan parisuhteessa. Tosin voihan nämä mietteet liittyä nyt yksinäisen ja parisuhdetta kaipaavan ihmisen hieman erilaatuisiin ajatuksiin.
Kun nyt tuntuu kovin vaikealta ajatella että sitten keksisi kaikkea todella hienoa tai erikoista tekemistä tms, niin hyvä jos moiset helpot pikkuasiat vievät jo pitkälle.
Saapahan sitten vain nähdä kun ensimmäisen kerran seurustelee ja hienot haavekuvat lentävät romukoppaan, niin mitäs sitten jaksaa ja viitsii enää tehdäkään. - Marki-75
Yhdellä sanalla.
Romanttinen mies, ei ole pelkkää imelää hunajaa, eijei.
En ole pahemmin sellaista tavannut, luovuin jo toivosta, kunnes tapasin nykyisen mieheni.
Minä en vaadi ruusupuskaa kerran viikkoon, niinkuin ystäväni teki.
Minä pidän romanttisimpana tekoina niitä pieniä asioita. Tiedän että tulen joku päivä saamaan myöskin sellaisen "jalatalta" vedon, mutta nautin ihan mielettömästi nyt siitä, että saan sitä arjen rakkautta.
Mieheni sanoo minua kauniiksi jopa aamulla herätessäni, väittää että olen parhaimmillani silloin:)(Nainen haluaa kuulla sen.)
Hän kävelee ohitseni keittiössä ja kaappaa syleilyyn ja suukottaa puhki ja jatkaa sitten matkaansa. Kuka tahansa nainen haluaa tätä arkeensa.
Hän leikkii lasten kanssa, antaa minun nukkua pitkään, tuo aamupalaa vuoteeseen keskellä viikkoa ilman syytä.
Hän muistaa minua syntymäpäivänäni ja vie minut ulos syömään.
Monta kertaa päivässä hän katsoo minua hellästi ja silittää poskeani ja sanoo rakastavansa.
Ehkä romanttisin hetki mitä tähän mennessä on ollut, oli tuossa toissailtana.
Hän sanoi minulle, että hänellä on kiire.
Kiire siihen että voisi lopulta asettua kanssani saman katon alle ja sanoa että tässä se on, meidän elämämme.
Minä itkin, niin hyvältä se tuntui.
Rakasta ja ota huomioon, tulet saaman takaisin jotain mitä et uskoisi saavasi.
Minä ainakaan en jää odottamaan niitä asioita, vaan annan takaisin kaiken mitä minusta saa.
Muista myös se. Toinen ei saa koskaan pitää toista itsestäänselvyytenä. Se tappaa suhteen kuin suhteen.- maruska62
Tuli melkein itku kun luin tekstisi. Ihanaa että jollain menee noin hyvin. Ihanaa että on miehiä jotka haluavat näyttää tunteitaan.
Oma miesystävä on sitä mieltä että liika rakastamisen sanominen (mitä minä harrastan) haalistaa sanat. Itselle on tärkeää näyttää tunteita sanoin ja teoin enkä haluaisi niitä pantata.
Oli mukava lukea onnellisesta suhteestanne. Rakkauden sanat saavat onnellisuutta aikaan mielestäni. Sinulla on ihana mies ja osaat arvostaa häntä. Kaikkea hyvää teille molemmille. - Marki-75
maruska62 kirjoitti:
Tuli melkein itku kun luin tekstisi. Ihanaa että jollain menee noin hyvin. Ihanaa että on miehiä jotka haluavat näyttää tunteitaan.
Oma miesystävä on sitä mieltä että liika rakastamisen sanominen (mitä minä harrastan) haalistaa sanat. Itselle on tärkeää näyttää tunteita sanoin ja teoin enkä haluaisi niitä pantata.
Oli mukava lukea onnellisesta suhteestanne. Rakkauden sanat saavat onnellisuutta aikaan mielestäni. Sinulla on ihana mies ja osaat arvostaa häntä. Kaikkea hyvää teille molemmille.Kiitos. Kuule, on sitä odotettukin. Olen sitä mieltä, että huonoja suhteita on koettava, että osaa sitten arvostaa sitä hyvää. Muistan että minulla oli 18 vuotiaana erittäin romanttinen poikaystävä, mutta en sitä silloin osannut arvostaa, oli niin kiire elää.
En usko siihen että sanoja tai tekoja tulisi pitää piilossa missään. Ei rakkaus kuihdu siihen, ei se lopu tuhlaamalla. Päinvastoin, mitä enemmän sinä sitä näytät ja sanot, se vain tuo turvallisuutta suhteeseen..
Kyllähän nykyajan miehet puhuvat ja osaavat, mutta törmättyäni liian usein siihen, että he pelkäävät rakastaa, ajattelin että se on mahdotonta, ei kukaan enää tänä päivänä halua sitoutua. Niinpä sitten luovutin ja puh!
Mutta niinhän se onkin että kun syljet rakkautta silmille, se seisookin edessäsi ja tarjoaa sinulle sydäntään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus54009Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872062Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50856- 47784
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184738Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34738Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35722Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119715- 35674
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648