Mitä tässä nyt tehdään

Olen kukenut noita viestejä tuossa ketjussa,mikä näki päivänvalon tänä päivänä.
Alkoi sisäpiiristä ja nyt huomaan olevani syytettynä jostakin ketjun ryöstöstä.
Eipä ole tämän vuoden aikaan tälläistä tuotu esiin ja en todellakaan muista että mitään tälläistä "vohkimista" olisi tapahtunut.

Minä en muista että sillä hetkellä olisi mitään "mummon mökkiä" ollut ja minä aloitin 16.10 Kotoisen Baariin, aivan erillisenä ketjuna, ei mielestäni liittynyt mitenkään eikä kenenkään ketjuun.
Tätä on nyt jatkunut ja ihmettelen mikä tässä nyton tälläisen haloon nostanut.
Kirjoittajia on ollut samoin lukijoita, eikös se ole palstojen tarkoitus.
Olen kyllä huomannut viime aikoina hymähtelyjä, ivaa ja hihittelyjä, olen yrittänyt olla huomaamatta.
En voi ajatella muuta kuin ,että pahansuopaisuus on valtava riesa.
En ole koko palstoilla olon aikana puuttunut toisten aloituksiin ,en vahdi käykö miehiä missäkin ketjussa, ja väkisin en ole ketään Kahvipirtiinkään vetänyt.

Minun mielestä, jos pirtti on palstan harmi, lopetetaan kirjoittelu, silloinhan tämä haitta poistuu.
Sen olen sanonut ennenkin.
Olen kiukustunut ja pettynyt tälläiseen kiusan tekoon.
Eikö ihmisillä ole tässä maailmassa mitään suurempia murheita, kuin puuttua jonkun pirtin lapselliseen ja huuhaa juttuihin.

26

2071

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alusta asti "kahvion" asiakkaana olleena, yhteiseen riemuun yhtyneenä, minulta et ainakaan ole mitään vienyt vaikka mummojen mökkiin kirjoittelimme, sen avattuani, ja syynkin varmasti muistat.

En ymmärrä, kuten et sinäkään, mutta ei anneta sen haitata, sillä kekustelua aiheesta kuin aiheesta emme voi estää jos se alkaa...

Älä turhaan kysele mitä saat tehdä, sillä ethän ole tehnyt mitään väärää.
      Menestystä kahvilalle.

• Kun tuolla kerroin aloituksestani 2004, niin se juttuhan jatkui Anun 30.9. aloittamassa ketjussa "Syysilmat", jota ketjua esitin "Juttutuvaksi", mutta ethän voi olla muistamatta kun itsekin olit mukana...
      enkä silloin tiennyt että joskus jo oli ollut "mummojen huone" nimellä kirjoittelua, sillä itse tulin mukaan vasta heinäkuussa 2004.

En usko että hekään jotka siihen aiemmin kirjoittivat, syyttävät jostain valtauksesta!!!!

Jatkukoon hilpeä huulenheitto, nimellä millä tahansa!

Tärkeintä alkaa olla saada tämä ainainen jauhaminen loppumaan, kohta täällä vain kysellään kuka ja mitä, eikä pian kukaan uskalla kirjoittaa mitään.

• merimona1

missä on lämmin kursailematon, aito ilmapiiri.
        Itse olen kokenut sellaista lämpöä ja tervetulleeksi toivottelua jo Kahvipirtin kynnyksellä.
        Mikä siinä on....kertokaa jos ken taitaa, että joku paikka ei ole mennyt konkurssiin, vaikka monet vastaavat "pirtit" ovat joutuneet sulkemaan ovensa! En osaisi itsekään vastata kysymykseen, mutta luulen, että monen tyyppinen asioihin kantaa ottaminen sallitan.
        Porukka on voinut olla iloisella,surullisella, tai vaikkapa kiukkuisella päällä, mutta sisään kutsutaan, tarjotaan hengen ja ruumiin ravintoa, eikä ketään heitetä ulos.
        Joku on joskus sanonutkin, että "kynnyksestä talon tuntee, eiliinasta emännän."
        Pidetään pirtti pystyssä, kukin omalta osaltamme tuoden kortemme kekoon!

• et voi olla muistamatta,kyllä voin.

En kuitenkaan niin tärkeänä ole pitänyt näitä kirjoitteluja,minun elämässä paljon tärkeämmätkin asiat unohtuu.
        En muista montako tiplua on tullut,montako ketjua on ollut,edes mitä nimiä näillä ketjuilla on ollut.
        Tiedän ,että voisin etsiä,en katso aiheelliseksi ja aikani ei riitä.
        Olenkin aina "ihaillut" muistiasi ja tietojasi,olen siitä muutaman kerran maininnutkin,mutta muistanet silloin joskus kun yritit opastaa minua tämän laitteen käytössä, miten meni.
        En yritä puolustella ,mutta totuus on se,en ehdi,enkä jaksa käydä tutkimassa menneitä,(mikä olisi tietenkin hyvä muistin virkistys tapa)elän niin kiihkeä rytmistä elämää,tuotan paljon käsilläni ja se vie suuren ajan ja elämää on ulkopuolella tietokoneenkin.( onneksi)

Kiitos kun muistuttelit,,,,mitä olen tehnyt, olen tehnyt hyvässä uskossa,että en loukkaa ketään.

• Hintriika

Kun kerran eivät jutut ole tarpeeksi asiallisia, niin nyt sitten puhutaan asian vierestä! Parempi nauraa koko meiningille!!!

• Porskutellaan vaan niinkuin tähänkin asti!
      Naukujia ja valittajia riittää ja uusia keinojahan he tietenkin yrittävät keksiä ilmapiirin pilaamiseksi.

Tuosta jurinasta, ettei täällä palstoilla olla vetämässä uusia mukaan ja toivottelemassa tervetulleeksi, sanoisin että kuinka helkatissa jotakin lauseen pätkää voi toivottaa tervetulleeksi, seuraavassa puheenvuorossa voi sama henkilö tulla taas jollakin uudella lauseen pätkällä kommentoimaan! Monet käyvät täällä lukemassa viestejä ja kun joku aihe kiinnostaa, siihen vastataan.
      Ei täällä ole ketään erikoista "sisäänheittäjää" ja tervetuliaisseremonioitten järjestäjää! Kyllä jokainen saa itse yrittää paikkansa löytää. Joillekin se vie enemmän aikaa, joillekin käy helpommin ja joille se käy helpommin on varmasti se ryhmä ihmisiä jotka suhtautuvat positiivisesti ympäristöönsä.

Sitä paitsi oppii ajan oloon tuntemaan ne nikit jotka kirjoittelevat aina samalla nikillä. (Jos sitä "piirillä" tarkoitetaan.)

• Katleija

Päätän itse mihin kohtaan kirjoitan tai olen kirjoittamatta palstalla. Kiitän ketä itse haluan kiittää. Teen aloituksen, jos siltä tuntuu. Jos ketju ei veny, en ala siitä muita morkkaamaan. Näyttää vain olevan luonnon laki, että kun tunnelma on hyvä ja asiallinen niin sitä eivät kaikki voi millään sulattaa. Sääli.
        Jatketaan kirjoitteluja ja käydään kahvipirtissä kahveilla. Positiivisia aloituksia,please!

• saara.dma

Sinulla on sana hallussasi MdK-MdK! Juuri noin minäkin ajattelen, mutta en olisi noin pippurisesti osannut ajatuksiani pukea sanoiksi!

Niin että porskutellaan vaan edelleen!

• Asrid

Anteeksi jos sinua olen loukannut,ei tule enää tapahtumaan,ei ollut tarkoitukseni.

Piikkejä kyllä kestää tulla.
        Hyvää jatkoa sinulle.

• Kyllähän sisäpiirillä on tarkoitettu ryhmää Ruuneperi, Mdk, Maalaismies. Edellinen esitetty haukkumisjärjestyksessä.

KaidePuu, Ajomies j.n.e. on pyrkinyt tätä mielikuvaa luomaan ja lisännyt siihen vielä epämääräisen "kanalauman".

Bilman tuli Sheriffiksi häiriöviestejä poistamaan. Tuntui kuin monen arvokas elämäntyö olisi haudattu roskakoriin poistojen mukana - mekkala oli lähes hirmuinen.

"Kaikkialla huseeraavana kunkkuna" puutuin tähänkin ehdottamalla rekisteröityjen palstaa. Eivät tutut tölvi asiattomasti toisiaan kuten lauseenpätkät.

Pääni on nyt ehdotettu keitettäväksi, jotta syövän aiheuttaja poistuisi.

Palstalle ensimmäistä viestiään kirjoittava luulee tietävänsä asioista enemmän kuin "vanhat parrat", vuosia palstalla olleet.

En pyri miksikään marttyyriksi. Sanokaa itkijäksi jos haluatte.

Tällä kirjoittamalla jätän runsaat avaukseni tekemättä. Täällä viestien sisällä kirjoitan ainakin joskus, en malta olla kirjoittamatta.

• muidenkin näkökulmasta

Toiset kirjoittajat joutuvat kestämään sinun kritiikkiäsi, mutta itse olet niin herkkähipiäinen.

• muidenkin näkökulmasta kirjoitti:

Toiset kirjoittajat joutuvat kestämään sinun kritiikkiäsi, mutta itse olet niin herkkähipiäinen.

Mielipiteitä kritisoin kyllä. Hipiäni kyllä kestää vaikka sanonkin ehkä miltä tuntuu.

Minkälainen hipiä on lauseenpätkällä?

• Ei ole

Mikään uusi palstalle tulija, ajatteleppa kuka hän voisi olla.

• Umpimähkä
        Ei ole kirjoitti:

Mikään uusi palstalle tulija, ajatteleppa kuka hän voisi olla.

Magda - entinen Kirsikka.

• hipiä
        Ruuneperi kirjoitti:

Mielipiteitä kritisoin kyllä. Hipiäni kyllä kestää vaikka sanonkin ehkä miltä tuntuu.

Minkälainen hipiä on lauseenpätkällä?

On herkkä, heh.
        Mutta onneksi minulle ei tämä merkitse paljon mitään.
        Olen myös pitkävihainen.
        En taida tästä enää paremmaksi muuttua.

• Magda
        Umpimähkä kirjoitti:

Magda - entinen Kirsikka.

Jos kirjoitan palstalle olen Magda tai Kirsikka.
        Tuliko asia Umpimähkälle selväksi.

• Umpimähkä
        Magda kirjoitti:

Jos kirjoitan palstalle olen Magda tai Kirsikka.
        Tuliko asia Umpimähkälle selväksi.

Et ole kuin nuo kaksi nikkiä.
        Miksi et muuten kirjoittele nykyään?
        Syyskiireitä?

• Sinikynä

Mitäs muuta tässä tehtäisiin.
      Olen sitä mieltä, että kannattaa jättää omaan vähäiseen arvoon häiriköinti.
      Häiriköistä ei pääse eroon näillä avoimilla keskustelupalstoilla, joten on vain joko poistettava luonnevammaisten häirikkökirjoitukset tai yritettävä kestää ne.
      Olen Ruuneperin kanssa samaa mieltä siinä, että parasta olisi jos tänne Suomi24 sivustolle saataisiin paremmin kontrolloitu keskusteluryhmä.
      Se edellyttäsi kirjautumista ja rekattua nikkiä.
      Sielläkään tuskin voi kokonaan välttyä häiriökirjoittelusta, mutta homma olisi kuitenkin paremmin hanskassa.
      Ei anneta SkillaN kaikenlaisten häiriköiden häiritä, vaan mennään hymyillen eteenpäin.

• Gubbesson

Skillan,Sinä Idän Sinililja.
      Olen lukenut sielukkaita juttujasi antaumuksella.
      Jotta kerrankin esittäisit kielteisen mielipiteen olen päättänyt NETTIKOSIA sinua.

• Suostu,suostu,päästään häihin......

• merimona1

myönteistä palautetta tulee tuutin täydeltä.
      Uskon, että viimeinenkin epäilyksen varjo suosikin asemastasi on hälvennyt.

Jonkinlainen emäntä voi olla kuka tahansa, mutta on vain yksi ystävällinen, fiksu, mutta vaatimaton Skillan.

Minä kohotan teekuppini ja skolaan kunniaksesi!

• vaivautunut olo, olen saanut niin paljon ihania kannustuksia.
      Olen tälläinen mummeli, virheineni,mutta kun ette tunne minua,saatan antaa kiltin ja nynnykin kuvan.
      Kyllä minussa ilkeyttä on sopiva määrä(joskus ylikin)mutta en halua ilkeillä ,jos sen voin välttää.

Tämä kosinta oli nyt suurin yllätys ja tietysti siihen vastaus on KYLLÄ."hymyä"
      Olen kyllä kerran jo vihittykin, mutta täällä virtuaalielämässä voi tehdä useammankin vihkimisen.
      Kiitoksia kosijalle ja häihin tietysti kaikki kynnelle kykenevät.

Leikki sikseen, oli todella mukava nähdä näin paljon hyväksyviä kirjoittajia.
      Minulle tässä joku aika sitten tuli suurena yllätyksenä, että yksi kirjoittaja oli neliraajahalvauksen läpi käynyt ja kirjoitteli suullaan, silloin oikein pysähdyin miettimään, kelle ja miten kirjoittelen.

Emme voi tietää toistemme taustoja , siksi on ikävää saada suoranaisia ilkeitä vastauksia tai antaa niitä,aiheuttaen lisää tuskaa mahdollisesti jo taakan alla olevalle kirjoittajalle.

Yrittäkäämme olla inhimillisiä, mikä ei tarkoita, että erimieltä olevaa mitenkään rajoitetaan,vaan asiallisia kommentteja.

• Kuiskaan hiljaa "polttari"Skillanille.
        Pojat tietty pitää "sulholle".
        Ideoita pöytään..)))))

• MUMMELI1
        muori67 kirjoitti:

Kuiskaan hiljaa "polttari"Skillanille.
        Pojat tietty pitää "sulholle".
        Ideoita pöytään..)))))

Sittenhän siitä tulisi sisäpiirin juttu jos perustettaisiin rakisteröidyille oma palsta. Sitähän jotkut näkyvät toivovan . En kannata ,mutta saatte koettaa minun puolestani.
        Eikö ole pitkäveteistä keskustella muutamien kanssa keskenään ja jos lukemaankaan ??? ei pääse muuta kuin rekisteröitymällä?

• Asrid

En todellakaan minä ole halunnut sinua loukata,
      en tiedä sitten mitä mielipiteitäni olen väärin tuonut esiin.

Mutta jos olen niin tehnyt pyydän nöyrimmästi anteeksi,sillä se ei ole ollut tarkoitukseni.

Täälläkin nyt minua arvuutellaan kuka oikein olen,olenhan nikkini rekannut,mutta sekään ei näytä olevan hyvä asia.

Olen käynyt täällä joskus aikaisemminkin,ainakin muistaakseni kahvipirtissä,mutta hyvin harvoin,nyt olen tyytynyt lukijan osaan.

Ja kun ajatusmaailmani alkoi tehdä huomioita,niin avauksen siitä tein,ja ehkä saan nyt pilkat osakseni,mutta ainahan voin taas jäädä pois.

Kyllä seison nikkini takana,turha on minua toiseksi olettaa,kiitos nyt sinulle olet todella ollut hyvä ja jaksat kahvipirttiä viedä eteenpäin.
      Minä poistun nyt taakse hiljaa.
      Kiitos kaikille.
      Anteeksi että olin olemassa.

• nyt tuolla tavalla, et sinä minua ole maininnut aloituksessasi,minä itsehän taisin epäillä olevani "sisäpiiriläinen".

Sinulla oli oikeus aloittaa ketjusi,mutta se nyt paisui mielipiteineen rajunlaiseksi.
        En tiedä puhdistuiko ilma ,tuskin,mutta jatketaan toisilla jutuilla, kirjoittele sinä, minäkin ja jos yhteen satutaan ,halataan.

Minä satun olemaan "punainen" vaate joillekin, mutta tiedätkö kummasti oppii kestämään vähän kaikenlaista.
        Vaikka myöntää täytyy, että pahoitin mieleni eilen todella, ja koneelleni itkua hiersin ja samalla hammasta purin, nyt tämä loppuu tähän.
        Ei loppunut.
        Joten pysy mukana ja jutellaan ,ainahan nikkejä arvaillaan,minäkin, mutta kirjoitukset kertovat totuuden.
        Hyvää päivää .

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      48
      5892
    2. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      241
      5523
    3. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      235
      2993
    4. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      84
      2765
    5. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      148
      2506
    6. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      71
      2154
    7. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      49
      2036
    8. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      71
      1878
    9. Miten usein toivot

Tai olet toivonut että olisimme lähekkäin vai toivotko ollenkaan?
      Ikävä
      213
      1794
    10. Miksi et voi tutustua minuun irl?

Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.
      Ikävä
      187
      1399
    Aihe