Tässä taannoin oli seiskassa juttu Britaniassa syntyneistä lapsista, joista 4% on väärä isä, vaikka äiti kuinka vakuuttelisi. Tämä sai minut ainakin erittäin epäluuloiseksi kaikkia 'perheitä' kohtaan. Tarkkailen aina kuinka paljon lapsi muistuttaa isäänsä, kun eihän näistä nykynaisista oikein tiedä.
Joo, tiedän ei kuulu minulle, mutta en sitä väitäkään, enkä lähde kyselemään sitä ventovierailta, mutta ei lähde ajatus millään pois päästä!
Kysymys isille, oletko 100% varma että lapsi on sinun?
OLETKO ISÄ, VARMASTI?
6
2305
Vastaukset
- Mietiskelijä
Hyvä pointti, olen miettinyt itsekin tuota.
Ollaan mieheni kanssa molemmat aika erikoisennäköisiä, joten saattaisi tulla ongelmia jos tulisin raskaaksi toiselle miehelle.
Tosin tietysti voihan mieheni pettää minua ja jonkun naisen lapsella saattaisi tällöin olla iso nenä , lattajalat ja kihara tukka, heh.
Mutta jos vakavasti puhutaan, niin esim.perinnöllisten sairauksien kannalta on erittäin tärkeää tietää biologiset vanhempansa jos se vain on mahdollista.
Tieto voi pelastaa lapsen hengenkin joissain tapauksissa. - Suomessa
Suomessa oletetaan tuon määrän olevan 7 %!!!
- kane
Nykyään on jotain 89%, kuulemma.
- isänsä lapset
kane kirjoitti:
Nykyään on jotain 89%, kuulemma.
...on sitten mahdollista, että lapsista isompi osa kuin 11% on aivan samannäköisiä kuin huushollissa asuva aikuinen mies, jos kerran 89% onkin toisen miehen? Tämä on tuttavapiiristä havaittua...
- minä vain
Mikäli minun mieheni joskus epäilisikin, käskisin hänen mennä tekemään isyystutkimus lastensa kanssa. Se on helppoa nykyään, syljestä tehtävä tutkimus. Ja jos ei menisi, menisin itse, vain siksi että saisin näyttää todsteen mustaa valkoisella. Meidän lapsemme on alusta asti ollut isänsä näköisiä, mutta tosiasia on, että joskus olen itsekin epäillyt joidenkin lasten isiä.
- Nolo
Kerrompa miten kävi. Tuli ero ja nuukana, riidan haluisena kyseenalaistin myös isyyteni ja otatin lapsiktani (3 kpl) dna testin ja kas kas vain yksi oli minun se oli keskinmäinen nyt jo 22 v, jopa oli vaimo kulta hiljaa kun asia selvisi lapsille aiemmin kaikki syy oli vain minussa
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454980Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481089- 131033
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17987Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75940Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella8897Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2832Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah55742Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713