suosittelen, käykääpä kuuntelemassa:
http://www.rikuniemiorchestra.fi
Riku Niemi Orchestra
46
4995
Vastaukset
- rautaa
olipa kovaa kamaa!!!!
FFFFFFFFFaaaaalin' toimi kun mahatauti!
joo, mäkin suosittelen- holirei
ol hyvää. itse en olisi pystynyt paljoakaan parempaan.
- paristo
Tuo fallin' biisihän oli huumassa. siis ja tuo orkesteri. iso pumppu, mutta see taisi olla playback?
kaikkihan taitaa olla nykyään? - Sakke
Hep!
Riku Niemen sovitukset toimii paremmin kuin alkuperäisten kappaleiden. Saman herran arreja löytyy muistaakseni ainakin Waltarin ja Nightwishin levyiltä.
Nostan silinteriä ja juon maljan, toivottavasti lähtee rullaamaan! - Masa
Sakke kirjoitti:
Hep!
Riku Niemen sovitukset toimii paremmin kuin alkuperäisten kappaleiden. Saman herran arreja löytyy muistaakseni ainakin Waltarin ja Nightwishin levyiltä.
Nostan silinteriä ja juon maljan, toivottavasti lähtee rullaamaan!no ei vi**u toimi!
Him sovitus oli häpeäksi alkuperäiselle. - Riikka
Levy on loistava! ONNEA RIKU!
Levy on loistava! ONNEA RIKU!
Olen nähnyt Rikun muutaman kerran livenä Tijuana Taxin keikalla. ja ainaskiin silloin osaamista löytyi ja showpuoli oli hallussa. - janne
tätähän soittaa radiotkin juma.
eiks tää tee keikkoia?
Uniklubi on parempi - justsesese
Masa kirjoitti:
no ei vi**u toimi!
Him sovitus oli häpeäksi alkuperäiselle.aika hauska läppä ku varmaan soveltanu sekä säveltäny myös alkuperäisen.. x)
- II Group
Muutama vuosikymmen ja tämä on sitä: Kultti tavaraa. Olispa hienoa päästä keikalle kuuleen.
Milloin Ouluun?- Rike
Totta. En usko, että menee vuosia. Eiköhän tuo ole nyrkillä päähän ja radiosta korvaan!
Mutta hyvää tavaraa on. - Rsyke
Rike kirjoitti:
Totta. En usko, että menee vuosia. Eiköhän tuo ole nyrkillä päähän ja radiosta korvaan!
Mutta hyvää tavaraa on.joo hyvää tavaraa. Se The Crash biisi ei oikein kolahtanut. pitää ostaa levy niin saa paremman kuvan, ei 30sec. oikein riitä vielä.
- II Group
Rsyke kirjoitti:
joo hyvää tavaraa. Se The Crash biisi ei oikein kolahtanut. pitää ostaa levy niin saa paremman kuvan, ei 30sec. oikein riitä vielä.
Eikös se Epe`s moguli Epe Helenius kuunnellu juuri 30 sekunttia ehdokasta, ja teki valinnan!?
Me vastaamme :Kultti kamaa ja hyvää sellaista! - joo riitti
II Group kirjoitti:
Eikös se Epe`s moguli Epe Helenius kuunnellu juuri 30 sekunttia ehdokasta, ja teki valinnan!?
Me vastaamme :Kultti kamaa ja hyvää sellaista!kai se riittäis vieläkin jos jotain asioista tajuaisi. jäi vaa sellanen fiilis,että olispa kuullu enemmän, nimenomaan tästä The Crash biisistä. Mut kokonaisuudessa tuosta tulee hittilevy
- hyvä
hyvää oli, vaikken maistanutkaan.
Näyttää olevan Mtv3:n Huumaohjelmassa livenä tuo Riku Niemi Orkesteri. Siinähän sen näkee miten toimii livenä tuollainen, varmaan hyvin? - urpo
hyvä kirjoitti:
hyvää oli, vaikken maistanutkaan.
Näyttää olevan Mtv3:n Huumaohjelmassa livenä tuo Riku Niemi Orkesteri. Siinähän sen näkee miten toimii livenä tuollainen, varmaan hyvin?olihan SSS****tanan kelpoa
- K.Edustaja
urpo kirjoitti:
olihan SSS****tanan kelpoa
Kunnon musiikkia. Dingon kappaleita en ole sietänyt koskaan aiemmin.
- juuffo
Huono on hyvä ja hyvä on huono. Mutta tämä vaikuttas olevan kelpo musiikkia. Voikohan tätä ostaa jostain?
- pasta-kau
minä osti omani kaupasta. Se on sellainen talo missä myydään erilaisia tuotteita. niitä löytyy lähes jokaisesta kylästä.
Anttila, Stockmann,... - Offuu_J
pasta-kau kirjoitti:
minä osti omani kaupasta. Se on sellainen talo missä myydään erilaisia tuotteita. niitä löytyy lähes jokaisesta kylästä.
Anttila, Stockmann,...Meidän kaikkien puolesta !Emmepä ois ite kokaneetkaa!
- juuffo
Offuu_J kirjoitti:
Meidän kaikkien puolesta !Emmepä ois ite kokaneetkaa!
Kokaaminenkin, jos tarkoitat ruoan kokkaamista.
Kiitos myös tarkenuksesta mistä liikkestä levyä löytyy. Löytyisikö myös musiikki liikkeesta? - pasta-kau
juuffo kirjoitti:
Kokaaminenkin, jos tarkoitat ruoan kokkaamista.
Kiitos myös tarkenuksesta mistä liikkestä levyä löytyy. Löytyisikö myös musiikki liikkeesta?Pasta-kau eli kaupasta, myös musaliikkeistä varmaan löytyy. oon ainakin nähny mutta itse kuuntelin vaan näytteet sivuilta ja mitä olen radiossa kuullut.
Kyl! - ETTäKÄ
pasta-kau kirjoitti:
Pasta-kau eli kaupasta, myös musaliikkeistä varmaan löytyy. oon ainakin nähny mutta itse kuuntelin vaan näytteet sivuilta ja mitä olen radiossa kuullut.
Kyl!Ei tuu juuri radiota kuuneltua. Millä kanavalla on kuulunna?
- Ylen
ETTäKÄ kirjoitti:
Ei tuu juuri radiota kuuneltua. Millä kanavalla on kuulunna?
ainaski ylen kanavilta on tullu, yle suomi ja ylex. radio helsingistä ja groovelta. eiköhän muistakin
- Kazzu
Ylen kirjoitti:
ainaski ylen kanavilta on tullu, yle suomi ja ylex. radio helsingistä ja groovelta. eiköhän muistakin
Ei varmasti yle-x soita!
- xxnasotilas
Kazzu kirjoitti:
Ei varmasti yle-x soita!
Ei soittas ei. Liian rentoa huumoria, hiki-pinko-MUST-nuorisolle.
- neitiX
xxnasotilas kirjoitti:
Ei soittas ei. Liian rentoa huumoria, hiki-pinko-MUST-nuorisolle.
Idols-rääpäle-neiti-teini-ninja-kilpikonna-finniperse-YLEX
- Osmo
no kyllä!
pirun hyvä levy, kiitos! - Pirre
ok tavaraa! hyvää menestystä sille
- Tero
Tuohan oli siinä top40 ohjelmassa?
- Jande
nii muute oliki. mut tsekkasin äskön ja se ei oole top40 listlla:( varmaa tippunu?
- offuuj
Sinkun kansi pisti Anttilassa silmaan. Kansi kuvakin jo nosti hyviä fiiliksiä !
- teppo
tootta, eli totta. hyvät kannet ja reilu meininki.ookko kuullu Paul Ankan levyä? ei oo yhtä hyvä.
- ARZI
tekotaidetta!!!
- M-m-Maikku
ARZI kirjoitti:
tekotaidetta!!!
No ei tasan tarkkaan ole!
FffFallin ja muut, TÄYTTÄ TAVARAA!
Pitäiskö olla Britney Spears osastoa vai mikä olisi eitekotaitteelista?
- joulupukki
häää!
Mää näin ton telkussa Tuomas & Jusso Experience ohjelmassa. Se on paska ohjelma!!!
No bändi oli kyllä mahtava, tais olla Live? - Lapua Kings
Juma! Sama jätkä mikä on tehnyt Waltarin kaa ne sinfoniat. On tää pieni maa.
Ainakin täältä Lapualta katsottuna.- Nimetön
Ai mitä se on tehny Waltarin kaa?
- 2222
Nimetön kirjoitti:
Ai mitä se on tehny Waltarin kaa?
Eikö se deathmetal symphony ainaski. sit oli jotain muutaki, mut en muista mitä. ainaski se on kirjoittanu waltarille jotain juuttui levylle?
- Juho
2222 kirjoitti:
Eikö se deathmetal symphony ainaski. sit oli jotain muutaki, mut en muista mitä. ainaski se on kirjoittanu waltarille jotain juuttui levylle?
Se oli Heavy Metal Symphony!
Tais olla 1998, jos en ihan väärin muista. - Nimetön
Juho kirjoitti:
Se oli Heavy Metal Symphony!
Tais olla 1998, jos en ihan väärin muista.Helsingin Juhlaviikot vuonna 1995 ja biisi oli ja on Yeah!Yeah!Die!Die!death Metal Symphony In Deep C ,biisi on myös levytetty(löytyi levyhyllystä)
- Juho
Nimetön kirjoitti:
Helsingin Juhlaviikot vuonna 1995 ja biisi oli ja on Yeah!Yeah!Die!Die!death Metal Symphony In Deep C ,biisi on myös levytetty(löytyi levyhyllystä)
Oikeastaan...MITÄ VÄLIÄ?
- - - - - - - - -000- - - - -...
waltarin laulaja on hassun näköinen?
- iiro
Juho kirjoitti:
Oikeastaan...MITÄ VÄLIÄ?
oli ihan hyvä levy!
- Buusilmä
Rikulla on omatkin kotisivut
http://www.rikuniemi.com - offuu...j
Uudessa Jazz-rytmit lehdessä haastattelu Rikusta ja levy arvostelu. Hankkimaan....
- rikun
siellä pitkä lista jutuista jota mies on tehnyt. Karita Mattilasta Avantin kautta Waltariin, Nightwishiin Kääriäiseen Metsäketoon...Pyysaloon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446