PAHA AKNE JA MEIKKAUS

zalla

Siis ihan hirveetä, näkisittepä mun naaman ilman meikkii, varmaan pyörtyisitte. Mulla on niinku niii paha akne et ei helkutti.

Elikkä mun ongelma on tarkalleen ottaen, että tiiättehän te ne aknekuopat, nii miten silottaa ne tasaseksi. Ainaki menee hei hirveesti meikkioiteita ja puuteria. Onko olemassa mitään kaavinta tai jotain, jolla sais tasasen lopputuloksen? Siis niinku pitäs todellaki saada iho tasaseksi, kun bileet tulossa, ja naama on niinku norsun, sanonko millä. Kannattaako ensin niinku pistää hisveesti meikkivoidetta, että ne kolot täyttys, ab. 2 kerrosta esmes, jonka jälkeen sit tulis reilusti puuterii, ja sit vielä siihen kaikki muut perusjutut ja silleen.

Vai miten kannattas tehä, mulla on nii epätasanen iho. Ei kuiteskaan viiti laittaa sitä meikkivoidettakaan kovin paljon. Näyttääkö se naurettavalta, jos niitä käyttää kerroksittain? Vaik ensin 3 kerrosta meikkivoidetta ja sitten vasta puuteria tai puuteria siinä välissä. Sit ku jos on just revenny joku näppy, niin siihen jää sellainen iho reunalle, ja huomaa heti, et on kyl paljon meikkii, ja kaikki kattoo. Sit ku kuitenki jää noit ongelmakohtii, nii joutuu vielä laittaa peitepuikkoo.

Ai nii, miten te teette, jos on just puristanu näpyn ja se veri tirskuu ja leviää siihen meikkivoiteeseen ja puuteriin. Ihan hirveen näköstä. Mulla menee aamulla oikeesti joskus pari tuntii, ennen ku kehtaan lähtä kylille. Tai sitten en viitsi mennä kouluun jos on uintii, kun joutuu peseen naaman. Ihan hirveetä. Sitten jos joku yllättää mut aamulla ilman meikkii, nii vähänkö on noloo. Teiän on oikeesti pakko auttaa mua.

15

9139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Akneihoinen

      Se näyttää kamalalta jos yrittää peittää finnejään ja röpelöihoaan liialla pakkelilla. Älä ihmeessä! Ite käytän hieman läpikuultavaa, kevyttä ja kosteuttavaa Lumenen meikkivoidetta ja iho näyttä todella paljon paremmalta kuin sellaisen paksun mattapintaisen meikkivoiteen alla. Suosittelenpa sullekin! Eikä muutenkaan kannata ottaa noin suuria ulkonäköpaineita vaikka onkin aknea, olipa sitten pahasti tai hieman. Ite olin samanlainen jonkun aikaa sitten mutta järkiinnyin. Puuteria en käytä, sillä se saa mun ihon näyttämään aika pahalta.

      Sinkkitabletit auttaa hyvin finneihin! Ite olen syönyt kuukauden ja finnejä ei ole enää läheskään niin paljoa kuin ennen oli! Apteekeista kyselet... On myös vissiin olemassa sinkkivoidetta akneiholle, mutta en ole varma siitä, en ole itse kokeillut... Hyvällä ihonhoidollahan niistä näppylöistä pääsee suurimmaksi osaksi eroon, ja ehdottomasti pitää välttää puristelua. Lycka till! :)

    • todellakin

      jata se kerrosmeikki nyt pois. Oon oikein miettiny joskus, etta eiko ihmiset, joilla on kerroksittain meikkia, huomaa ite kuinka tyhmalta nayttaa??

      • gone trought

        kannattaa varata aika ihotautilääkäriltä. mulla oli ennen lievä akne mut seki jo ärsytti nii paljo et menin sitte lääkärille ja sain lääkkeet ja ne tehos tosi hyvin. ei tarvinnu enää murehtii tollasii uimakerta juttujakaan:)


    • HKGHKH

      Älä ihmeessä mene puristelemaan finnejä!
      Ja niinkuin aijempi vastaaja sanoi,että näyttää kamalalta jos yrittää hirveellä pakkelilla peittää akne ihon, se tosiaan on ihan totta.
      Ihan oikeesti jos monta kerrosta sitä meikkivoidetta ja puuterii laittaa, lopputulos ei voi näyttää hyvältä!
      Sitten jos on vielä huono iho, niin aijai.

      Sinuna nyt keskittyisin ihonhoitotuotteisiin ja yleensäkkin ihonhoitoon, kuin sen peittämiseen.
      Aijempi vastaaja anto hyvän vinkin kevyemmästä vinkistä, sinuna kokeilisin sitä!Ja yleensäkkin kevyempää meikkausta.Usko pois vaan,että varmarsti näyttää paremmalta.Niin ja nyt siis tähän ihonhoitoon takaisin.
      Eli sinnkitabletit tosiaan kannattaa apteekista käydä ostaan.Sinkkirasvaa (mitä nyt olikaan) olen joskus aikoinani käyttänyt, ja tyytyväinen olen.Tosin eräs ystäväni sanoi, että tuntuu vain kuin lisää finnejä tuli kun sitä käytti.Mutta tiedä sitten johtuiko siitä vai tuntuiko hänestä vain siltä.

      Ja lääkärissä oletko käynyt ihosi takia?
      Varmasti siellä ainakin osataan neuvoa minkälaisia ihon puhdistus ja hoitotuotteita sinun kannataísi käyttää.

      Liika pekkeli,ei peitä, saattaa vaan korostaa enemmän sitä ihoa.
      Hyvät jatkot, kyllä se siitä!

      Jos yhtään lohduttaa, niin voin kertoa että nykysin ihoni on suorastaan hyvässä kunnossa, mitä 3-4 vuotta sitten en olis ikinä uskonu..
      Sillon oli iho melko huonossa kunnossa.
      Mutta ei siitä kannata ottaa paineita, vaikka onhan se toki ärsyttävä ongelma.
      Minäkin olin silloin luokan ainoa tyttö jolla oli ongelmia ihon kanssa.Muilla korkeintaan pari näppyä silloin tällöin.Epäreilultahan se tuntui, kuin muilla kuin silkkiä ihot ja itsellä taas...niin.

      Mutta olin ihastunut erääseen jätkään,johon en ikinä uskonut minulla olevan mahollisuuksii.
      Jätkä kävi meidän luokkaa,ja jo meidän luokalla oli niin paljon nätimpiä (parempi ihosia jne.) tyttöjä kuin minä..
      No lopulta sain tietää,että jätkä on ollut minuun pitkään ihastunut!
      Ja siitä se sitten lähti.Oltiin puolitoista vuotta yhessä.
      En paljastanut hänelle, kuin joskus reilun puolen vuoden seurustelun jälkeen, että minua häiritsee huono ihoni...
      Hänellä oli aivam täydellinen iho, oikeasti.
      Mutta ei hän ymmärtänyt, miksi minä sitä murehdin, olin kuulemma niin kaunis,että ei sellaiseen pikkuseikkaan kiinnitä huomiota.
      Tuntuipa kyllä niin mukavalta kuulla tuo hänen suustaan.
      Sen jälkeen tajusin, ettei huono iho maata kaada.

      Älä siis ota turhaan paineita ihostasi,äläkä yritä peittää sitä liikaa meikkivoiteilla sun muilla,pahentaa vaan tilannetta.
      Tässä siis tiivistettynä tämän viestin sisältö yhteen lauseeseen.
      :)

    • likka

      Nyt menet sinne ihotautilääkärille ja pyydät roaccutan-kuuria, niin alat pikkuhiljaa päästä tuosta ongelmasta eroon. Ei peitetä ongelmaa, vaan hoidetaan se pois!

    • Maikki

      Juu, se on kyllä totta että ihoa ei kauniiksi saa ainakaan liiallisella meikkivoiteen käytöllä. Mutta jotakin vinkkejä voin antaa tulevaa biletysiltaa varten ja jatkossakin. Eli osta kaupasta esim. Lorealin mikrokuorinta. Pakkauksessa löytyy kuorinta ja voide. Puhdistat ihosi kunnon ihon putsari geelillä. Ei missään nimessä millään Glerasilla tai jollakin yhtä alkoholipitoisella. Esim. Lumenen pudistus geeli on hyvä ja sen jälkeen sekaihon kasvovesi. Sitten otat kuorinta käsittelyn.

      Lue tarkka ohje pakkauksesta. Ja käytä kuorintaa kuuriluontoisena esimerkiksi kahden päivän välein. Pakkauksessa tuleva kasvovoide voi tuntua liian täyteläiseltä, joten kannattaa ostaa esim. Lumenen rasvaisen ja sekaihon kosteusvoide. Kosteusvoidetta pitää ehdottomasti käyttää kuorinnan jälkeen ja muutenkin. Älä unohda käyttää kosteusvoidetta, ei tarkoita sitä, jos on rasvainen iho, niin että se ei tarvitsisi kosteutta. Jos ei kosteuta se voi aiheuttaa enemmän vaan finnejä. Koska talineritys vilkastuu, kosteuden puutteesta. Kuorinnalla saat niitä kuoppia ns. hiottua ja siloitettua ihoasi.

      Sitten meikki. Jos ihosi on oikeasti kauttaaltaan rasvaisen tuntuinen voit käyttää esimerkiksi mattapintaisia meikkivoiteita, mutta vain jos se on rasvainen, ettei se näytä kökköiseltä ja ei sitäkään liikaa ja näpyille punaisen neutraloijaa esim. Blascolta löytyy tai sitten ihan jotakin hyvää peitepuikkoa, mutta ei kannata laittaa liian paksua kerrosta. Puuteria sipaiset vaikka isolla puuterisiveltimellä, kiiltäviin kohtiin.

      Kannattaa panostaa upeaan silmämeikkiin, niin monet näppylät sun muut jää muilta huomiotta, kun silmät loistavat kauniina. Ja sitäpaitsi iltavalaistuksessa ihon huonokuntoisuus ei näy, mutta liiallinen pakkeli kyllä. Ja monesti sitä on itse niin kauhean kriittinen omasta ulkonäöstään ja näkee kaikki pienimmätkin virheet, mitä muut ei todellakaan huomaa...

      Tietenkin ihotautilääkärissä on hyvä käydä, jos ihosi on todellakin ongelmallinen eikä mikään auta ja pahenee vaan. Mutta monesti oikeasta putsauksesta ja kosteusvoiteesta saa apua. Ja se että pidä ns. meikittömiä päiviä, se on tärkeää. Kävelet raittiissa ilmassa ilman meikkiä, niin että ihosi saa levähtää ja "hengittää"...

      Ja käynti kosmetologilla myös auttaa, niin ja ei kannata puristella finnejä ainakaan meikit naamalla, jos haluaa puristella niin saunan jälkeen puhtaalta iholta, puhtailla käsillä.

      Mukavia bileitä sulle!!:)

      • Akneihoinen

        Itse en Maikki olisi osannut ilmaista tuota noin hyvin :)


      • raakkeli

        Joillakin on hieman eri käsitys kunnon ihohoitotuotteista, tosin ei millään pahalla. Kunnon tuotteita (sellaisia jotka oikeasti vaikuttaa) voi ostaa mm. kosmetologeilta. Acneiholle syväpuhdistava puhdistusaine ja kunnon kosteusvoide joka absorboi ja kontrolloi ylimääräistä rasvaa. Hyvin moni tämän tyyppinen voide on LIIAN KUIVATTAVA. Sitä hyvä voie ei saa kuitenkaan olla, sillä myös rasvainen iho tarvitsee PALJON KOSTEUTTA oikeassa muodossa. Meikkivoitieitakin on hyviä peittäviä, mutta samalla hoitavia. Meikkivoiteen ei ole tarkoitus tukkia ihohuokosia, vaan suojata ihoa. Muutenkin kannattaa käydä kosmetologilla puhdistuttamassa ihonsa. Kemiallinen ihonpuhdistus vaikuttaa oireiden lisäksi myös oireiden aiheuttajaan, ja parantaa ihoa "pintaa syvemmältä".

        Juo paljon vettä, vältä suklaata, sipsiä yms, syö kasviksia. Terveellinen ruokavalio puhdistaa ihoa sisältäpäin.

        Ja muista, nuoren ei missään nimessä kannata lähteä pelaamaan terveydellään käyttämällä turhaa hormoonilääkitystä acneihon hoitoon.


      • Maikki
        raakkeli kirjoitti:

        Joillakin on hieman eri käsitys kunnon ihohoitotuotteista, tosin ei millään pahalla. Kunnon tuotteita (sellaisia jotka oikeasti vaikuttaa) voi ostaa mm. kosmetologeilta. Acneiholle syväpuhdistava puhdistusaine ja kunnon kosteusvoide joka absorboi ja kontrolloi ylimääräistä rasvaa. Hyvin moni tämän tyyppinen voide on LIIAN KUIVATTAVA. Sitä hyvä voie ei saa kuitenkaan olla, sillä myös rasvainen iho tarvitsee PALJON KOSTEUTTA oikeassa muodossa. Meikkivoitieitakin on hyviä peittäviä, mutta samalla hoitavia. Meikkivoiteen ei ole tarkoitus tukkia ihohuokosia, vaan suojata ihoa. Muutenkin kannattaa käydä kosmetologilla puhdistuttamassa ihonsa. Kemiallinen ihonpuhdistus vaikuttaa oireiden lisäksi myös oireiden aiheuttajaan, ja parantaa ihoa "pintaa syvemmältä".

        Juo paljon vettä, vältä suklaata, sipsiä yms, syö kasviksia. Terveellinen ruokavalio puhdistaa ihoa sisältäpäin.

        Ja muista, nuoren ei missään nimessä kannata lähteä pelaamaan terveydellään käyttämällä turhaa hormoonilääkitystä acneihon hoitoon.

        Tervehdys Raakkeli!! Kyse oli tässätapauksessa mitä luultavammin nuoresta ihmisestä, jolla ei ole varaa, eikä vanhemmat monestikkaan osta mitään kalliita hoitolatuotteita tai muita vastaavia selektiivisiä tuotteita. Ihon hoito tuotteena mm. lumene on edullisimmista tuotteista oikein hyvä ja tiedän tapauksia jotka ovat hoitaneet vaikeaa ihoaan mm. Lumenen ihonhoito tuotteilla menestyksekkäästi. Tottakai kalliimmat tuotteet on erittäin hyviä ja todella pitkälle tutkittuja ja suosittelen niitä ensimmäiseneä, jos on varaa ostaa, mutta otetaan nyt Mikrokuorinta esimerkiksi: Lorealin mikrokuorinta maksaa noin 17 euroa. Lancomen vastaava 145 euroa. Tutkimusten mukaan niiden tuotteiden koostumuksissa ja aineissa ei juuri löydetty eroavaisuuksia. Ja jostain syystä monet jopa pitävät enemmän Lorealin tuottetta tehokkaampana ja mielyttävämpänä.

        Iho on hyvin henkilökohtainen, johon juuri vakuttaa eniten sanomasi ruokavalio, stressi, hormonit ym. mutta tärkeintä kuitenkin on ruokavalion lisäksi että kasvoja hoidetaan juuri kasvoille tarkoitetuilla tuotteilla ja käytetään kolmea tärkeintä tuotetta: putsaria, kasvovettä ja kosteutusta. Ja lisänä kuorinta ja naamiot ihosta riippuen. Ja jos on rahallisesti mahdollista niin todellakin kosmetologille ehdottomasti, ainakin kerran kuussa. Meikkejä todellakin löyty ihotyyppien mukaankin esim. Biotherm, Lancome, melkein kaikilta ns.paremmilta tuotteilta ja olisi ihantteellista jos kaikki käyttäisivät ihotyypin mukaista meikkivoidetta, mutta sekään ei valitettavasti ole rahallisesti kaikille mahdollista. No mutta tässäpä tällaista ja mukavaa talven tuloa sulle!! :)


    • _on_

      myös jonkun verran finnejä ja arpia, vaikka ne eivät olekaan varsinaisesti kuoppia. Minun meikkini keskeinen osa on hyvä meikkivoide esim. Lorealin se uusi, jossa on monta värisävyä kaikenvärisille ihoille sekä ennen kaikkea irtopuuteri. Esim. Yves Rocherin Luminelle-sarjan on ihan hyvä. Lisäksi käytän Maybellinen nonstop peitepuikkoa, joka on muuten huipputuote.

      Kosteusvoiteen jälkeen laitan kevyen kerroksen tuota meikkivoidetta ja sen jälkeen peitän ongelmakohdat tuolla peitepuikolla. Sen jälkeen irtopuuteria pieneen siveltimeen ja suoraan ongelmakohtien päälle, ei haittaa vaikka jää pieni kerroskin. Lopulta koko naaman puuterointi kevyesti, niin että puuteri"läjätkin" tasaantuvat. Levitän puuterin taputtelemalla ja käyttämällä vanulappua (voi aina vaihtaa ja on hygieeninen). Näillä konsteilla yleensä saan naaman suht hyvän näköiseksi. Jos kyse on iltajuhlista, hämärä hoitaa loput.

      Meikkiä voi paikkailla laittamalla puuteria siveltimellä ongelmakohtiin eli koko naamaan ei tarvitse kajota. Tosin ihoni ei ole mikään superrasvainen.

      En tiedä auttoiko ketään, mutta halusin jakaa tämän asian kanssanne :)

    • Pakkanen

      Hei Zalla. 15 vuoden kokemuksella tiedän, miltä sinusta tuntuu. Muut sanovat, että älä paklaa vaan mene lääkäriin jne., mutta asiapa ei todellakaan ole niin simppeli. Huono iho heijastuu koko elämään, kaikin tavoin. No, tekstistäsi päätellen olet vielä nuori, joten toivon todella, että ongelmasi parantuvat iän myötä niin kuin usein käy, mutta siihen asti voin lämpimästi suositella sinulle yhtä erittäin hyvää ja toimivaa meikkivoidetta, jolla uskoakseni saat ihosi näyttämään tasaisemmalta ja muutenkin paremmalta. Levitä pesun jälkeen ensin kosteusvoide ja anna sen imeytyä. Sitten levität meikkivoiteen (Helena Rubinstein, Spektacular) sienellä ja päälle tupsuttelet irtopuuteria. Jos ihosi on pintakuiva, puuterin voi unohtaa. Meikkivoiteen sävy pitää verrata kaulan ihoon, jolloin se ei ole yhtään liian tummaa.(sävy 21 tai 22) Jos ihollasi on syviä arpia, voit ns. täyttää ne ensin samaisella meikillä painamalla sitä esim. pienellä lastalla kyseiseen koloon. Tuo toimenpide siis ennen koko meikkivoiteen levitystä. Sitten vaan levitys kuoppien yli normaalisti, jolloin pinnasta tulee tasaisen värinen. Ai niin, voide tasoittaa väriä ja peittää ilman, että sitä tarvitsee laittaa paksusti, jolloin meikistä tulee kaikesta huolimatta siistin näköinen. Suosittelen kokeilemaan. Esim. Joe Blascon tuotteisiin verrattuna...huomattavasti miellyttävämpi ja luonnollisempi. Jaksamista ja lippu korkealle!

    • nimim. kokemusta on

      Nyt aivan ehdottomasti lääkärille! Itse olen kärsinyt aknesta monen vuoden ajan, ja todellakin tiedän miltä sinusta tuntuu. Jos et hoida akneasi ajoissa pois, voi ihosi arpeutua niin pahasti, että sinulla on pahat arvet vielä aikuisenakin. Meikillä et saa ihoasi täydelliseksi. Itsellänikin oli suuri kynnys mennä lääkärille, mutta onneksi tein sen! Ennen poskeni olivat täynnä finnejä, nyt ihoni on lähestulkoon täydellinen!

      • kokemusta myös!

        tämä on niin yleistä että sanotaan ettei se iho niin merkitsevä asia ole,mutta sen usein huomaakin vasta sitten kun itsellä tulee akneiho. itselläni oli oikein hyvä iho yläasteen alkuvuosina,mutta ysin aikoihin näppyköitä alkoi tulemaan todella paljon ja käytin kaikki apteekin tuotteet. jotkut vaikuttivat vähäksi aikaa,mutta finnit tulivat uudelleen eikä tämä kyseinen tuote enää auttanutkaan.
        kärsin tästä. en halunnut näyttää edes vanhemmilleni kasvoja! muistan vielä tuon ajan. en uskaltanut mennä lääkärillekkään. jotenkin niin kovasti hävetti ja suretti asia. olin kateellinen kaikille muille enkä yhteen aikaan mitn muuta halunnutkaan kuin hyvän ihon. koulukaan ei kiinnostanut. eikä pojatkaan :D käytin poolopaitoja aina.
        ajan kanssa se sitten parani eikä vieläkään kokonaan vaikka ikää on jo kertynyt 20.
        jaksamisia ja ilmoittele tänne miten ihosi voi.


    • mil0u92

      Tajuun sua ihan sataprosenttisesti. Mullaki on aika paha akne ja on ollu jo vähä aikaa. Ihanku haluis heittää jotai pari kiloo meikkivoidetta joka ei ees peitä mitää ja päälle viel puuterii ja tuntuu ku ois joku naamio pääl kokoaja ja tyypit ihmettelee et miks sul on noi paljo meikkii, kato ku ne ei tajuu et ehkäpä jos on hituse huono iho, pitäskö sit hilluu meikittömänä ja näyttää silt et ois jostai kauhuleffast. sitte ainaki sais jonku shokin.

      Mut on toho ongelmaan onneks ratkasuki, ite aloin käyttää Joe Blascon meikkivoidetta, se on sellane joka sisältää enemmä väripigmenttii ku tavalliset meikkivoiteet ja se on tosi peittävä ilman et tarvii ees laittaa paljoo. Iho näyttää heti paljo paremmalt, tää on ollu ainaki mun pelastus. kelaa, ei enää tartte laittaa niit kolme kerrosta meikkivoidetta jihuu :D kaiken lisäks iho näyttää aika luonnolliselt. Ainoo huono homma on et tää maksaa jotai 45e, mut voivoi. nii ja tätä voi ostaa ainaki stokalt, sokokselt ja netist. Vihdoin kehtaa näyttää naamaansa jossai häpeemät. Kannattaa sit myös käydä näyttää ihoo jollekki ihotautilääkärille jos et viel oo ollu. paitsi et ku mulle määrättii jotai lääkkeit nii ne ei vielkää yli kuukauden jälkee oo tehonnu. -.-

      Ja voithansä myös kokeilla tota ostos-tv:n Sheer Coveria, tehoaa kuulema mut en tiiä oikee ku en ite oo kokeillu.

    • paranenkohan koskaan

      Minäkin tunnistan itseni tuosta sinun kirjoituksesta. Nyt olen yli 20v ja kärsinyt aknesta n. 10 vuotta. Homma alkoin viidennellä luokalla ala-asteella kun menkat alkoi. Alussa iho ei ollut hirvittävän paha mutta parissa vuodesssa paheni huomattavasti. En kehdannut mennä koulun uimatunneille kun meikki lähti naamasta ja leirikoulussa oli vaikeaa kun piti meikata salaa. Itse olen käynyt jotain tusina kertaa ihotautilääkärillä. Syönyt antibiootteja, käyttänyt rasvoja, saanut Ruaccutan kuurin ja Diane Nova pillerit. Mikään ei ole poistanut aknea. E-pillerit hiukan hillitsivät aknea ja antibiootti auttoi huomattavasti kuurin ajan mutta muutamassa kuukaudessa ongelma palasi. Harmi ettei antibioottia voi syödä läpi elämän :) Samat on ongelmat vieläkin. Nyt kun en syö e-pillereitä niin iho on kausittain niin huonona ettei töihin viitsisi mennä. Ainoa toivoni on että akne häviäisi raskauden jälkeen. Meikkiä pitää levittää paksu pakkeli että se peittäisi epätasaisuudet ja punaiset näpyt. Tiedoksi niille joista parempi pistää hiukan puuteria ja peitepuikkoa. Pahassa aknessa punottavia ja koholla olevia näppylöitä voi olla iholla vaikka sata tai enemmän kun alat laskea silloin koko iho kauttaaltaan pakkeloitava.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      41
      3021
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      11
      2011
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1473
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1355
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1331
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1241
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1161
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1095
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1054
    10. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      22
      1047
    Aihe