Kun on kiinnostunut jostakin henkilöstä ja käyttää kaiken viehätysvoimansa hänen valloittamiseen, niin silloin joku sellainen kiinnostuu, josta ei itse ole kiinnostunut, tai edes ajatellut koko henkilöä sillä silmällä (tapahtunut mulle miljoonia kertoja). Pakkohan siinä on antaa pakit, kun ajattelee jotain toista. Joten pikku vinkki kaikille aloitteen tekemistä pohtiville:OTTAKAA ENSIN SELVÄÄ,ONKO TOINEN EDES HITUSEN VERTAA KIINNOSTUNUT (sen kyllä näkee ja tuntee, ellei omaa liian vilkasta mielikuvitusta)
fakta
2
733
Vastaukset
- tästä kohdasta:
"Kun on kiinnostunut jostakin henkilöstä ja käyttää kaiken viehätysvoimansa hänen valloittamiseen, niin silloin joku sellainen kiinnostuu, josta ei itse ole kiinnostunut, tai edes ajatellut koko henkilöä sillä silmällä (tapahtunut mulle miljoonia kertoja). Pakkohan siinä on antaa pakit, kun ajattelee jotain toista."
Kyllä siinä usein käy niin, että kiinnostuksen kohde vaihtuu uuden yrittäjän hyväksi, sikäli kuin kyseessä on aiempaa ihastusta parempi saalis. - ...la femme=oleva
Hyväkäytöksinen nainen joka on LEIDI ei anna miehen "käyttää rutkasti energiaa valloittamiseensa" koska silloin leidi kuvittelee voivansa laimiinlyödä herrasmiehen olevan kiinnostunut hänestä. Ei-hienoa leidin-etikettiä..
Leidihän on olemassa gentlemannia varten, reagoidakseen häneen - ei leikkimään ikuisesti vapaata sielua.Leidi ei ole ylpeä, eikä kuvittele voivansa aina saada "parempaa" - hänelle "paras" on se Gentleman joka hänet poimii kukkapenkistä kämmenelleen.
Leidi ei vamppaa eikä tee miehiin aloitteita.Hän tulee kosiskelluksi, ja tällaisen torjuminen tekisi hänestä tuittupäisen outolinnun.Vain miehen ollessa ilmiselvästi leidin tasoa alempana, voi hän näistä kaikille ilmiselvistä syistä vedota syihin vetäytyä.
Voin vain vastata naisen näkökulmasta.Jos miehellä olisi ongelmia valloittaa minua, tilanne olisi aika lailla tuhoon tuomittu lopullisesti.En esitä helppoa, mutta en ylpeääkään.Ottakaa etäiset naiset jo ne miehenne kiinni..Etteivät vaivaa sivullisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493747
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603709Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522579Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211679Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261