Apteekista saatavilla olevassa sarjassa on myös selluliittivoide ja raskausarpivoide, onko kenelläkään kokemuksia?
Itse olen käyttänyt vichyn ihonhoitotuotteita ja olen tykännyt
Oletteko koittaneet vichy sarjaa?
4
4678
Vastaukset
- kudos
nyt on niin että alan seota tämän selluliitti ongelman takia.olen normaalipainoinen nainen ja selluliitti tuli yhdellä rysäyksellä.
auttaako ja miten tämä hoitosarja mitä olet kokeillut?
kerro muutakin tähän liittyvää.- eini
minkä hintaista nämä rasvat ovat?
- höhöhää
eini kirjoitti:
minkä hintaista nämä rasvat ovat?
TYYRIITÄ ovat mutta tehokkaita ! =)
- ...
höhöhää kirjoitti:
TYYRIITÄ ovat mutta tehokkaita ! =)
Itsekin olen miettinyt tuota vichy-sarjaa, koska löytyy käyttökohteita joka lähtöön.. :) Katsoin yliopiston apteekin sivuilta ja siellä tuo raskausarpivoide oli 22€ 125 ml ja selluliittigeeli on 28€ 200 ml.. Mutta on ne muihin merkkeihin huomattavasti edullisempia. Kertokaa lisää kokemuksia, joskopa uskaltaisin ottaa myös itsekin kokeeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770