Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

naiset kertokaapa

abc

miksi naisen saatuani niillä lopahtaa kiinnostus kun ne huomaa että olen hyväsydämminen ihminen, että haluan että niillä on hyvä olla, mutta kumminkin kaikki kohtuuella ulkonäössäni ei ole vikaa mutta miksi ne näin tekevät koska moni nainen on sanonut että sä oot tosi hyväsydämminen mutta.... ja jättää

30

4713

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eh...

      Tosta oli tosi vaikee saada selvää. Sulla ei taida piste toimia näppiksessä?

      • abc

        ei kerkee kirjoittaa oikeen tarkemmin kun työ vie mennessään toinen silmä vaan ruudus


    • K1

      Eivät naíset ole kiinnostuneita hyväsydämisistä, vaan karismaattisista, jännittävistä ja sanavalmiista uroksista. Voittajatyypeistä toisinsanoen. Vai koska olet luontofilmeissä nähnyt, että lauman naaraat valitsisivat uroksen sen mukaan, kuka uroksista on hyväsydämisin ?

      • abc

        Mulla löytyy karismaa ja jännittävyyttä jne. mutta kiinostus lopahtaa siinä vaiheessaq kun ne huomaa mun hyvät elkeet jne. en lähde yleistämään että tämä olisi joka naisen kohdalla sama mutta minun eteen ei ole vilä tullut yhtään semmoista ... huonoa tuuria ?


      • myös hyväsydäminen

        Katoppako, mie ainaki tahon olla se joka on tavallaan alistettuna suhteessa. Toki molemmilla täytyy olla sanavaltaa, mut mies on loppupeleissä se joka kaapin paikan määrää. Miehessä täytyy olla tavoittelemista.Ei jaksa kiinnostaa jos saan tehdä ja mennä ja päättää suhteessa kaikesta. Voisit samalla kertoa minulle, mikä on vikana hyväsydämisissä naisissa, lieneekö molemmat sukupuolet yhtä halukkaita tossun alle?


      • abc
        myös hyväsydäminen kirjoitti:

        Katoppako, mie ainaki tahon olla se joka on tavallaan alistettuna suhteessa. Toki molemmilla täytyy olla sanavaltaa, mut mies on loppupeleissä se joka kaapin paikan määrää. Miehessä täytyy olla tavoittelemista.Ei jaksa kiinnostaa jos saan tehdä ja mennä ja päättää suhteessa kaikesta. Voisit samalla kertoa minulle, mikä on vikana hyväsydämisissä naisissa, lieneekö molemmat sukupuolet yhtä halukkaita tossun alle?

        en mä tossun allakaan kerkeä olla, että kyllä se minä yleensä oon joka määrää kaapin paikan mutta ei kumminkaan liian tarkasti, että en alista ketään.


      • jj
        abc kirjoitti:

        Mulla löytyy karismaa ja jännittävyyttä jne. mutta kiinostus lopahtaa siinä vaiheessaq kun ne huomaa mun hyvät elkeet jne. en lähde yleistämään että tämä olisi joka naisen kohdalla sama mutta minun eteen ei ole vilä tullut yhtään semmoista ... huonoa tuuria ?

        Voisihan kysessä olla sekin, että jos naiset ahdistuu siinä, jos liikaa yrität.. liikakin seurallisuus ja hyväsydämmisyys voi olla tunkkasen tuntusta, vaikka mies olisikin tosi ihana...
        Siis että ei kannata olla LIIAN omistavainen, tai sellanen, että aina maksaa naisen joka paikaan sisään, sillon naisista voi usein tuntuu, että ohjailet heidän elämäänsä vaikkei sun tarkoitus oliskaan se...

        toivottavasti oli ees jonkun verran apua.. =)


      • rinsessa :)
        abc kirjoitti:

        Mulla löytyy karismaa ja jännittävyyttä jne. mutta kiinostus lopahtaa siinä vaiheessaq kun ne huomaa mun hyvät elkeet jne. en lähde yleistämään että tämä olisi joka naisen kohdalla sama mutta minun eteen ei ole vilä tullut yhtään semmoista ... huonoa tuuria ?

        ...ainakin pidän hyväsydämmisistä yms. miehistä. Ennen kiinnoistuin juuri vastakohdista, mutta olinkin silloin nuori, sinisilmäinen ja kaipasin jännitystä ja menoa elämään. Siinä menossa poltin näppini aika pahasti.
        Nyt olen tavannut maailman ihanimman ihmisen, joka on kiltti, hellä, herkkä ja turvallinen. Olo on kuin prinsessalla, joka istuu vaaleanpunaisella pilvenhattaralla. Aivan uskomatonta kuinka rakastunut olenkaan :)
        Ihmettelen kyllä miksen aikaisemmin ole tajunnut millaisista miehistä pidän. Täytynyt näköjään sekin opetella kantapään kautta niinkuin kaikki muukin, itsepäinen kun olen...


      • stereotyypitpois

        Ns voittajatyypit on monesti paljastunut selkärangattomiksi, muita hyväksikäyttäviksi, tai sitten on väär kuva voittaja tyypeistä, itsekkin kiltti luonteeltani mutta ei mun yli kävellä enää niinku 10 vuotta sitten, osaan olla kovakin tarvittaessa ja puolustaa itteäni, mutta yleensä olen mukava mukaville ihmisille


    • Mies.

      Lue tämä viesti vaikka olisitkin reilu ja kiltti tyyppi, saatat oppia arvokkaita niksejä.

      Tiesitkö että naiset rakastavat vaarallisia/renttuja miehiä, se vaara jne. jotenkin jännittää niitä ja siksi kuolaavat niiden perään, tunteitaan ei saisi näyttää pitkään aikaan, vaan näytä se että saisit kenet tahansa ole todellakin tyly ainakin aluksi. Olen varma että jos tottelet neuvojani, niin saat enemmän naisia kuin kaverisi. Eräs oma kaverini panee pari kertaa viikossa eri naisten kanssa, pettää jne., mutta silti hyväsydämisetkin naiset itkee sen perään ja antaa sille uusia tilausuuksia, kuulostaa hullulta, mutta älä edes yritä ymmärtää naisia...miehet eivät siihen pysty =)!

      • Nikolaus

        ...juuri näin on..kuin nimimerkki "Mies" sanoo. Naiset eivät kestä ns. hyvää, kilttiä miestä. Jos laitat sapuskaa, annat shiatsu-, vyöhyketerapia-yms. hierontaa ja rakastelet hellästi, rakkaudel-la ja monipuoliseti ja otat aina hänen tarpeensa, halunsa ja täyttymyksensä ensisijaisesti huomi-oon, omat halusi, tarpeesi ja mielitekosikin ohittaen, niin siitä huolimatta....vieraisiin menevät. Naiset kaipaavat muuta kuin kilttiä miestä...ilmeisesti "vieras" jo sinänsä kiihottaa ja viehättää, ainakin vaihteluksi..
        Itse olen kokenut kaikki luokitukset naisten ja miesten eroista täysin vääriksi... tai sitten olen itse erilainen...suomalainen mies ei muka puhu eikä pussaa, miehet haluavat "vain naida" ja naiset ovat tunteellisia jne.. Eipä pidä lainkaan paikkaansa, ainakin omat kokemukseni ovat täysin päinvastaisia, tai sitten olen kohdannut täysin vääriä naisihmisiä....olisiko se sitten jonkinlai-nen "karman laki". Sanotaanhan, että ihmiset sor-tuvat aina samanlaisiin....Kumpa olisinkin kohdan-nut näiden "luokitusten" mukaisen naistyypin, tun-teellisen, rakkautta, hellyyttä jne, arvostavan naisen, joka olisi oivaltanut, että suhdetta tulisi lisäksi hoitaa kuin kukkaa, jotta se eläisi ja kasvaisi niin....
        Ja lisäisin vielä, että naisista tai paremminkin tarjonnasta ei kohdallani ole ollut pulaa, luoja kun on suonut kohtuullisen ulkomuodon ja mitat, joita olen koittanut itsekin sitten ylläpitää... joten katson, että arviointipohjaa asiaan on....
        Tulipahan näin eka kertaa vähän turhan pitkä stoori, mutta olisi kiva kuulla näkemyksiä muiltakin elämää nähneiltä ja kokeneilta.


      • Pahvi
        Nikolaus kirjoitti:

        ...juuri näin on..kuin nimimerkki "Mies" sanoo. Naiset eivät kestä ns. hyvää, kilttiä miestä. Jos laitat sapuskaa, annat shiatsu-, vyöhyketerapia-yms. hierontaa ja rakastelet hellästi, rakkaudel-la ja monipuoliseti ja otat aina hänen tarpeensa, halunsa ja täyttymyksensä ensisijaisesti huomi-oon, omat halusi, tarpeesi ja mielitekosikin ohittaen, niin siitä huolimatta....vieraisiin menevät. Naiset kaipaavat muuta kuin kilttiä miestä...ilmeisesti "vieras" jo sinänsä kiihottaa ja viehättää, ainakin vaihteluksi..
        Itse olen kokenut kaikki luokitukset naisten ja miesten eroista täysin vääriksi... tai sitten olen itse erilainen...suomalainen mies ei muka puhu eikä pussaa, miehet haluavat "vain naida" ja naiset ovat tunteellisia jne.. Eipä pidä lainkaan paikkaansa, ainakin omat kokemukseni ovat täysin päinvastaisia, tai sitten olen kohdannut täysin vääriä naisihmisiä....olisiko se sitten jonkinlai-nen "karman laki". Sanotaanhan, että ihmiset sor-tuvat aina samanlaisiin....Kumpa olisinkin kohdan-nut näiden "luokitusten" mukaisen naistyypin, tun-teellisen, rakkautta, hellyyttä jne, arvostavan naisen, joka olisi oivaltanut, että suhdetta tulisi lisäksi hoitaa kuin kukkaa, jotta se eläisi ja kasvaisi niin....
        Ja lisäisin vielä, että naisista tai paremminkin tarjonnasta ei kohdallani ole ollut pulaa, luoja kun on suonut kohtuullisen ulkomuodon ja mitat, joita olen koittanut itsekin sitten ylläpitää... joten katson, että arviointipohjaa asiaan on....
        Tulipahan näin eka kertaa vähän turhan pitkä stoori, mutta olisi kiva kuulla näkemyksiä muiltakin elämää nähneiltä ja kokeneilta.

        ...tuota 'Mieksen' kirjoitusta kybällä.

        Omakohtaisia kokemuksia on tästä. Tapasin kauan sitten baarissa tytön, joka paljastui selvin päinkin varsin ihanaksi tapaukseksi. Ihastuttiin nopeesti ja seurusteltiin muutama kuukausi. Mä rakastuin ja pahvina menin kertomaan sen enkä saanukkaan samanlaista vastakaikua. Rupesin helläksi ja extramukavaksi jos se vaikka tehoisi, ja kappas kappas eräänä aamuna tyttö pyysi luokseen ja kertoi pettäneensä. THE END.

        Women... can't live without them... can't kill 'em.

        Naisilla on kieltämättä oikeus olla oikukkaita kuukautisten aikaan. Taidan sortua hieman provosoivaan yleistykseen kun pohdiskelen, että yleensä nainen on se joka aloittaa riidat kiukuttelemalla vaikkapa jostain "kännissä kalareissulla" jupakasta. Mies sanoo menevänsä kalaan ja meneekin ja vetäisee kännit ja palaa kotiin. Miksi pitää riidellä?


      • nainen

        En usko, että KUKAAN nainen haluaisi tuollaista miestä kuin itse kuvailit... taitaa olla sinun omaa haavemaailmasi, että voisit juosta pelkkänä siitoskoneena ympäri maailmaa ja loistaa molollansa...ja naurettavinta on, että luulet naisten kuolaavan sellaisten perään, PAH!!!
        Taitaa olla vähän omaa tarinointia mukana tossa viestissäsi...ja ehkä myös kateellisuutta siitä, ettet itse osaa kertoa naisellesi kuinka itse tunnet häntä kohtaan..


      • E.Leino

        Miehen täytyy olla saalis, jota nainen metsästää -> kiinnostus säilyy. Jos mies on "selvää kauraa", mielenkiinto lopahtaa. Nainen ajattelee tylyssä miehessä olevan jotain tavoittelemisen arvoista.
        Mies, tuo juttusi kuulostaa tosi tyhmältä ja tyhmä se onkin, mut se ei muuta sitä faktaa, et totta se on :)
        Kiltit ja hyväsydämiset miehet on ainakin minulle hyviä ystäviä, joiden olkapäätä vasten itken, kun pahat miehet satuttaa.


      • Mies
        nainen kirjoitti:

        En usko, että KUKAAN nainen haluaisi tuollaista miestä kuin itse kuvailit... taitaa olla sinun omaa haavemaailmasi, että voisit juosta pelkkänä siitoskoneena ympäri maailmaa ja loistaa molollansa...ja naurettavinta on, että luulet naisten kuolaavan sellaisten perään, PAH!!!
        Taitaa olla vähän omaa tarinointia mukana tossa viestissäsi...ja ehkä myös kateellisuutta siitä, ettet itse osaa kertoa naisellesi kuinka itse tunnet häntä kohtaan..

        En väitä että tuo edellinen viestini olisi ollut jotain tavoittelemisen arvoista, kerroin vain totuuden, enkä todellakaan kirjoittanut tekstiä suuttuneena yms., vaan ihan pelkkää faktaa oli. Kiltti(/tylsä?) "nallekarhu" mies ei kiinosta naisia muutakuin ystävänä, toisaalta ns. vaaralliset miehet kiinostaa koska sellaisen kanssa eläessä tuntee jännitystä ja tylsä arki pysyy poissa, en mitenkään ole itsestänikään ylpeä, mutta voiko joku tosissaan väittää vastaan, jopa moni nainen on tunnustanut että näin on!? Nimimerkki naiselle tiedoksi, että minulla ei ole vakio kumppania, enkä ainakaan juuri nyt sellaista haluaisikkaan, ihan riittää nuo yhdenillan jututkin.


    • nainen vaan

      Vaikea sanoa..ehkä vika ei ole sinun hyväsydämmisyydessäsi.

    • princess

      Naiset (varsinkin ne tapaamasi) ei varmaan tykkää liian kilteistä miehistä. Minulle ainakin miehen pitää olla suhteessa aina jotenkin naista ylempänä, henkisesti. En tiedä mistä johtuu!

      • Nikolaus

        Ei se siitä (mielestäni) kiinni ole, koska mielestäni olen yleensä aina ollut "henkisempi" kuin he, en vain ole osoittanut sitä, koska hyväksyn ihmiset yleensä sellaisina kuin he ovat, ja varsinkin, jos rakastan.....enkä vaadi taikka edellytä, että on lukenut Sinuhen tms. klassikon moneen kertaan. Mielestäni fiksukin ja naistaan fiksumpikin mies voi olla kiltti ja hellä..
        Onko toisaalta naisen tyhmyttä, ellei hän huomaa sitä..... Ja eikö loppujen lopuksi nainen siitä nauti ja hyödy...saat vapautuneesti ja vapaasti juuri sitä, mitä haluat, jopa SM-asioita, jos haluat niitä kokeilla...Siis tämmöistä tämä meidän ns. kilttien miesten ongelma on... ja lue sitten naisten lehtiä, joissa meitä miehiä syyllistetään... "kun ne eivät puhu eikä pussaa.." joten arvaa, etteikö joskus...????? mutta kaikki em. kuitenkin huumorilla.... ei vain ole "sitä oikeaa" sattunut kohdalle....


    • abc

      ..nyt voidaan sulkea tämä keskustelu, koska löysin naisen joka pitää minusta juuri semmoisena kun olen. "hellänä ja jännittävänä" ... lainaus hänen sanoistaan.

      • abc

        ..ei sitä kauan kerennyt kestää.... taas sama juttu sää oot ihan kiva ja silleen .... =(


    • backtothepast

      Kilttimies ei kelvannut tuolloinkaan, pitää olla jännämies.

    • Tätämieltä

      Kiltit ja herkät miehet on just niitä ihanimpia! Tietty itsevarmuus täytyy olla kohdillaan eikä liikaa miellyttää toista. Mielestäni parisuhteessa pitäis tehdä päätökset aina toista osapuolta kunnioittaen (ilman mitään typeriä sukupuolirooleja). Asioista täytyy pystyä tekemään kompromisseja. Eli välillä toinen joustaa jonkun asian suhteen josta toinen ei tykkää ja päinvastoin. Hyväsydämisyyden tulisi olla yksi ihmisen tärkein ominaisuus. Oli sitten mies tai nainen!

      • shocking

        näinhän ne sanoo vaan jännämies vie voiton..etkö ole huomannut millaisten örkkien kanssa naiset deittailee..


    • Yksinkertaista_ja_totta

      Sussa ei oo munaa.

    • ritalunda

      hyväsydämiset miehet ovat usein myös melkoisia ripustautujia, joten mulla ainakin iskee paniikki, että sitä vaan saa jonkun takiaispallon helmaansa.

    • Nainneeen

      90% angel & 10% devil toimii ;)

    • viisiAsiaa

      Olkaa jämäkästi hyväsydämisiä. Eikä komeus ja varallisuuskaan haittaa.

    • tyhjäpääblondit

      Kun olet iskenyt naisen,kohtele sitä kuin tiskirättiä.Lähtee turhat luuulot siltä.Nykyään ne ei ymmärrä hyvän päälle mitään vaan pinnalliset arvot ohjailee..vähintään joku lakupelle täytyy olla nykytrendin mukaan kainalossa😏 käytä hyväksesi ja hanki myöhemmin kunnon nainen jolla arvot kohdillaan..muuten paina kuin tulpatonta mopoa..payback Time!

    • uskopoisnyt

      huora tulee halvemmaksi ja tekee mitä pyydät..ei huutele perään ja tulee halvemmaksi..säästyy monelta harmilta..

    • irmuqankukka

      Liika hyväsydämisyys kenessä tahansa ihmsisessä luo vaikutuksen siitä, että tämä lähinnä haluaa löytää itselleen toisesta ihmisestä potilaan, jota hoitaa jalolla sairaanhoitajan hyväsydämisellä asenteellaan. Eli monet hyväsydämiset kaikessa empatin kyvyssään eivät itse asiassa pidä toisia tasavertaisina, vaan itseään hoivaajana, ja toista hoivattavana, ja kuka haluaa alkaa hoidokiksi... en minä ainakaan. Hyväsydämiset ovat liian usein sellaisia joo joo tyyppejä, jotka aina vaan ymmärtävät ja ihmissuhteesta tulee lässähtäneen tylsä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2384
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      60
      2114
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      100
      1951
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1682
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1602
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1466
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1440
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1400
    Aihe