Pakko jonnekin purkaa näitä v*tuksen tunteita.
Erosin miehestäni juuri ja muutin pois isosta ja hienosta omakotitalostamme tavalliseen lähiökaksioon. Tämä oli täysin oma valinta ja olen aivan tyytyväinen. Asunto on edullinen ja kivalla paikalla, lapsilla on ympäristössä kavereita, minulla nopea työmatka. Mutta exäni jaksaa ivata, kun menin näin vaihtamaan elämäni mukamas huonompaan. Muun vielä sietäisin, mutta en niitä vihjauksia, että lapset kärsivät kun joutuvat asumaan "tuolla tavalla" ja että ne olisivat muka onnellisempia jossain helskutin suuressa talossa maaseudulla. Joopa joo. Eivätpä ole valittaneet, päinvastoin. Tietenkin ero ylipäänsä aiheuttaa lapsille kärsimystä, mutta siltä ei pelasta vaikka olisin muuttanut millaiseen lukaaliin.
prkl
7
1730
Vastaukset
- ymmärrän
minäkin ja en kadu.Ihmisarvoinen elämä on parempaa kun iso omakotitalo jonka sisällä elämä on he..ttiä.
- tehnyt
Ei asunnon koko tee elämästä huonompaa, ei lapsillesi kuin ei itsellesikään. Jätä ex-än sanonnat omaan arvoonsa. Onnea uuteen elämäänne.
- lähtee
tunnepurkaus........
Voi V***U, asuisinpa minäkin lähiössä joka on edullinen ja kiva ja kavereita ja lähellä mun työpaikkaa. Sano sille miehellesi että vetää V***N päähänsä siellä maaseudulla ja jättää sut rauhaan.
Kyllä jotkut on sitten V***N tyhmiä
....... Noin - mies49
ex-miehesi sitä oikeasti tarkoittaa, kunhan purkaa katkeruuttaan ja pettymystään sinuun, aivan väärällä tavalla.
- kadehdin
sinua..kun itse olen niin paska etten "uskalla" lähteä!parikymmentä vuotta liittoa takana,pahenee vain!!Nyt jouduin työttömäksi,masennusta,itsetuntoa ei ole,mies sanoo ettet pärjää jos jätän kaiken,minä syy kaikkeen..teen kaiken väärin,koko ajan nälvii,ei koskaan ole väärässä,ei ole IKINÄ myöntänyt tekevänsä väärin..virheitä.Joskus olen sanonut,et pyytäisit anteeksi kun noin sanoit (teit) nauraa ja sanoo ettei ole mitään anteeksi pyydettävää.Et jännittää...ja saa olla "varpaillaan"mistä se nyt suuttuu..paha on olla kertoa en voi tästä elämästä kellekään,onnea ei vaan minulle suotu.
- Lähde pois
No johan nyt kummia kuuluu! Ei ole muka onnea suotu! Voi nyt herranjestas, sinäkään et ystävä hyvä tiedä, mitä kaikkea nurkan takana vielä odottaa. Ota hyvä ihminen ja lähde pois. Kenenkään ihmisen ei pidä tätä loppujen lopuksi lyhyttä elämää pistää hukkaan sillä, että kärsii ja kituu joka päivä liitossaan ja omassa kodissaan. Lähde pois! Vuokralla voit asua mainiosti ja asumistukeakin saat, jos olet työtön. Pistä ero vireille, jos olet onneton. Eri asia sitten, jos vielä rakastat miestäsi, eikä lähtö sen vuoksi onnistu. Voisihan lähtösi uhka tosin säikäyttää miehe paremmaksi... heität esitäytetyn eropaperin pöydälle joku ilta ja sanot; tuohon nimi alle, niin minusta pääset. Ennustan antoisaa keskustelua, kenties riitaa, mutta eteenpäinmenoa kuitenkin. Jos miehesi on väkivaltainen, kannattaa lähteä heti ja varoittamatta.
- tutulta
pitkässä suhteessa eroajatus vie aikansa. Aina kannattaa miettiä - tosi tarkasti. Kyllä se lopullinen päätös syntyy, kun on sen aika!
Sitten olo rauhallinen kun tietää, että mitään ei ole tehnyt hetken mielijohteesta. Toki senkin jälkeen voi vielä harkita??yksilöllistä, sen tiedätte te kaksi vain.
Mutta jos eroon päädytte, kyllä elämää on senkin jälkeen. Usko ja luota itseesti, sinun elämä ja vain kerran täällä ollaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332459
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061257- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060