m3u:t mp3:siksi ja soittimeen?

avuton

Olen ladannut koneelleni limewiresta musiikkia joka on soittolistamuodossa m3u:na. Miten saisin kpl:leet yksittäisiksi tiedostoiksi, jotta saisin ne lisättyä soittimeen? niiden pitäisi siis olla mp3 muodossa? ja muutenkin; onko helpompaa tapaa saada limewiresta ladatut mp3 soittimeen? miten se tapahtuu? anteeksi että olen tälläinen musiikkia rakastava tietokoneista mitään ymmärtämätön tyttölapsi :) iso kiitos sille joka osaa auttaa!!

4

486

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaakkoo

"...olen tälläinen musiikkia rakastava..." Eikö silloin kannattaisi maksaa musiikistaan ja taata se, että sitä vielä tulevaisuudessakin tehdään?

• markusssetä

älä itke ruma lapsi, ota banaani

• Ozzy

älä jaksa olla poliisi ja saarnamies

• Jos ymmärsin oikein, niin olet imuroinut pelkästään soittolistoja musiikin sijaan. Nuo m3u-tiedostot sisältävät pelkästään ohjeet soitto-ohjelmille, että mitä biisejä soitetaan. Ne eivät sisällä musiikkia.

Sinun täytyy imuroida koneellesi mp3-muotoisia tiedostoja, jotta saat sisältöä ämpärisoittimeesi. Näiden siirtäminen mp3-soittimeen riippuu hieman soittimesta, mutta parhaimmillaan se sujuu seuraavasti: Kytke soitin USB-piuhalla tietokoneeseen. Tietokone löytää laitteen itsestään ja näyttää Resurssienhallinnassa (vai mitä Explorer on suomeksi?) sen levyasemana. Sitten vain raahaat ja pudotat kappaleet Resurssienhallinnassa kyseiseen asemaan. Voit luoda soittimelle hakemistoja, joihin lajittelet biisit esim. artistin tai levyn mukaan.

Muista hoitaa tuo imurointi ennen kuin uusi tekijänoikeuslaki tulee voimaan, ja tarkista, ettet jaa imuroituja tiedostoja muille käyttäjille. Suositeltavaa olisi tietysti ostaa kyseinen levy ja tehdä siitä itse mp3:ia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      47
      2966
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2851
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2639
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      339
      1703
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1084
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1061
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      917
    8. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      772
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      770
    10. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      739
    Aihe