Olen ladannut koneelleni limewiresta musiikkia joka on soittolistamuodossa m3u:na. Miten saisin kpl:leet yksittäisiksi tiedostoiksi, jotta saisin ne lisättyä soittimeen? niiden pitäisi siis olla mp3 muodossa? ja muutenkin; onko helpompaa tapaa saada limewiresta ladatut mp3 soittimeen? miten se tapahtuu? anteeksi että olen tälläinen musiikkia rakastava tietokoneista mitään ymmärtämätön tyttölapsi :) iso kiitos sille joka osaa auttaa!!
m3u:t mp3:siksi ja soittimeen?
4
486
Vastaukset
- Jaakkoo
"...olen tälläinen musiikkia rakastava..." Eikö silloin kannattaisi maksaa musiikistaan ja taata se, että sitä vielä tulevaisuudessakin tehdään?
- markusssetä
älä itke ruma lapsi, ota banaani
- Ozzy
älä jaksa olla poliisi ja saarnamies
Jos ymmärsin oikein, niin olet imuroinut pelkästään soittolistoja musiikin sijaan. Nuo m3u-tiedostot sisältävät pelkästään ohjeet soitto-ohjelmille, että mitä biisejä soitetaan. Ne eivät sisällä musiikkia.
Sinun täytyy imuroida koneellesi mp3-muotoisia tiedostoja, jotta saat sisältöä ämpärisoittimeesi. Näiden siirtäminen mp3-soittimeen riippuu hieman soittimesta, mutta parhaimmillaan se sujuu seuraavasti: Kytke soitin USB-piuhalla tietokoneeseen. Tietokone löytää laitteen itsestään ja näyttää Resurssienhallinnassa (vai mitä Explorer on suomeksi?) sen levyasemana. Sitten vain raahaat ja pudotat kappaleet Resurssienhallinnassa kyseiseen asemaan. Voit luoda soittimelle hakemistoja, joihin lajittelet biisit esim. artistin tai levyn mukaan.
Muista hoitaa tuo imurointi ennen kuin uusi tekijänoikeuslaki tulee voimaan, ja tarkista, ettet jaa imuroituja tiedostoja muille käyttäjille. Suositeltavaa olisi tietysti ostaa kyseinen levy ja tehdä siitä itse mp3:ia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .472966Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472851Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242639Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3391703- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193917Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101772Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26770- 44739